Lekker bezig pik!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zat om 0730 al op de motor...ff 300km binnendoor..
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meerquote:
Imgurquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meer
Idd had ik laatst ook alquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meer
Maar hij upload ze welquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die maakt plaatjes niet mooier......
Nee, laatste keer dat ik gereden heb was vorig jaar zomer toen ik weekje in Limburg bij familie was en een motor van een vriend geleend heb. Toen ben ik nog 2 dagen inde Ardennen gaan rond rijden.quote:
Moet je even accountje aanmaken, dan zie je links boven een knopje met nieuwe post waar je kunt uploaden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Net opgezocht, maar ze nergens op die pagina waar ik kan uploaden??
A als in volvermogen....quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, laatste keer dat ik gereden heb was vorig jaar zomer toen ik weekje in Limburg bij familie was en een motor van een vriend geleend heb. Toen ben ik nog 2 dagen inde Ardennen gaan rond rijden.
Maar we zijn wel aan het kijken naar een nieuwe motor. Nu muis haar A bewijsje heeft loont het zich weer om een motor te hebben en aangezien zij vanaf september waarschijnlijk een full time baan krijgt is het financieel ook weer beter te doen om een wat duurdere motor te kopen,
quote:
Klopt, ze was 25 op het moment dat ze afreed dus dan gelden die restrictie regels niet meerquote:
Dat is me te lastig hoor......dus even volposten hier dan kan de volgende de OP aanpassenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even accountje aanmaken, dan zie je links boven een knopje met nieuwe post waar je kunt uploaden.
Jullie zijn ook al een tijd vij elkaar..quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ze was 25 op het moment dat ze afreed dus dan gelden die restrictie regels niet meer![]()
Ik ben wel blij dat toen ik het haalde die restricties met A1 en A2 dingen er nog niet waren, dan had ik het waarschijnlijk niet gehaald op mijn 19e
In november 4 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jullie zijn ook al een tijd vij elkaar..
Gelukkig zijn er geen echte voeten in de TT. Met dit weer moet je die wel goed verzorgd hebben.quote:
Waar was je al die tijd!!?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen echte voeten in de TT. Met dit weer moet je die wel goed verzorgd hebben.
Samenwonen met een vrouwmensch heeft ook zijn nadelenquote:
Hier en daar. Beetje posten in andere topics. Maar had het ook wat drukker de laatste tijden.quote:
Yep , ik ben gechipt nu en ik leef nogquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier en daar. Beetje posten in andere topics. Maar had het ook wat drukker de laatste tijden.
En jij? Ging de prik goed?
Haha, mooi. Bill Gates kan je goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep , ik ben gechipt nu en ik leef nog
Ja preciesquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, mooi. Bill Gates kan je goed in de gaten houden
Ik dacht je zou zsggen voordelen...quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samenwonen met een vrouwmensch heeft ook zijn nadelen
Dat is lekker warmquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het wordt vannacht gewoon niet koeler dan 20 graden volgens mijn weerapp
Joepiequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep en huis met plat dak dus zweetnachtje voor de boeg.....
Jij bent een stuk chocola?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat......dus als jullie me morgen kwijt zijn dan ben ik gesmolten.....
Slapen.....wat is dat??quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent een stuk chocola?![]()
Ik wil wel relaxed kunnen slapen: morgen oppassen en overmorgen is mijn kleindochter jarig![]()
hopelijk morgen lekker wandelweer
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent een stuk chocola?![]()
Ik wil wel relaxed kunnen slapen: morgen oppassen en overmorgen is mijn kleindochter jarig![]()
hopelijk morgen lekker wandelweer
Hoe lang heb je al niet geslapen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slapen.....wat is dat??
Alweer een jaar joh, gaat snel!!
Slaap wel een paar uurtjes per nacht hoor, maar wel met tussenpozenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al niet geslapen?![]()
Ja vrijdag wordt ze 1![]()
Ik heb een keukentje voor haar gekocht , met servies en daar zit ze lekker mee te gooien![]()
Ze loopt al, nog net niet los, maar dat duurt ook niet lang meerquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slaap wel een paar uurtjes per nacht hoor, maar wel met tussenpozen![]()
Nog even en ze kan staan en lopen.....alle hens aan dek dan![]()
Lekker gooien!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al niet geslapen?![]()
Ja vrijdag wordt ze 1![]()
Ik heb een keukentje voor haar gekocht , met servies en daar zit ze lekker mee te gooien![]()
Gaat zo snel!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze loopt al, nog net niet los, maar dat duurt ook niet lang meer
Ik weetquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en daarna gaat het alleen nog maar sneller....al weet je dat zelf ook natuurlijk
quote:
quote:
Puzzie en ik jongen. Boh gekkie. Waterschade van het kutvochtquote:
Uiteraard. Maar er was maar 1 leuke dame vandaag dus weinig te starenquote:
T is dat ik zo m'n kind moet halen anders was ik binnen geblevenquote:
Het is echt tyfus warmquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef dud0r het volgende:
He
[..]
T is dat ik zo m'n kind moet halen anders was ik binnen gebleven
Lekker zweten toch !!!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pfffft.....wanneer gaat het regenen en onweren mensen......
Ik kan morgen niet dus vandaag dan maar. En dan vanavond buiten trainen maar dat is voornamelijk benen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Morgen weer..zaterdag hardlopen zondag weer volgende week 3x
Gaat het eigenlijk al beter met je oog??quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan morgen niet dus vandaag dan maar. En dan vanavond buiten trainen maar dat is voornamelijk benen.
Er zit nog steeds een hard stuk in. Heb het idee dat het wel minder aan het worden is maar ik mag de gel nog tot en met maandag gebruiken en dan is het klaar. Dus als het dan niet weg is moet ik weer bellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gaat het eigenlijk al beter met je oog??
Hopelijk wordt het komende dagen beter....quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit nog steeds een hard stuk in. Heb het idee dat het wel minder aan het worden is maar ik mag de gel nog tot en met maandag gebruiken en dan is het klaar. Dus als het dan niet weg is moet ik weer bellen
Ben het al anderhalve week aan het gebruiken. Ga er niet vanuit dat het de komende dagen ineens heel snel gaat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het komende dagen beter....
Ja snap ik.....maar je wil er toch vanaf zijn lijkt mequote:Op donderdag 17 juni 2021 17:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben het al anderhalve week aan het gebruiken. Ga er niet vanuit dat het de komende dagen ineens heel snel gaat.
Heb er gelukkig geen last van en er komt geen zooi meer uit dus dat is goed
Ik ben toch geen piraat gekkiequote:
Blinddoek is leuker dan een ooglapquote:
Beetje kunnen slapen? Nog onweer gehad daar?quote:
Ik werd om 7 uur wakker , toen regende het flink , onweer viel wel mee, nu is het weer warm aan het worden(nog warmer/benauwder)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen? Nog onweer gehad daar?
Die heb ik nu ook helemaal open staan, zodat het lekker door kan waaien. Straks wordt het weer bloedbenauwdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
Ik was rond half 5 wakker en toen was het nog droog. Rond 5 begon het te regenen. Daarna viel ik weer vrij snel in slaap maar geen. Onweer gehoord.
Maar het zou helemaal los gaan en dat viel zwaar tegen. Voor niks de ramen allemaal maar half open gehad dus
Yeahhhh weekend bijnaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:18 schreef Moonlight het volgende:
Goedemorgen, straks weer werken en dan weekend
Gr gr vanuit de trein.quote:
Neuh. Kind heeft net baby geitjes gevoerd en is nu in de hooischuur aan het spelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gr gr vanuit de trein.
Ga he vandaag weer ouderwets geitjes onjuist betasten?
Ah okéquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neuh. Kind heeft net baby geitjes gevoerd en is nu in de hooischuur aan het spelen
Dinsdag moet ik weer aan de slagquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké![]()
Moet je volgende weer werken of heb je dan nog altijd vrij?
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:33 schreef puzziepie het volgende:
Net de verjaardag van mijn kleindochter gevierd, taart all over geweldig
Ja!!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zoals het hoort![]()
, gefeliciteerd!
![]()
![]()
Feli puzziequote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:33 schreef puzziepie het volgende:
Hoe was het?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:33 schreef puzziepie het volgende:
Net het weekendje dat ik terug ga naar Limbabwe is dat blijkbaar de enige plaats die vandaag geen bui heeft gekregenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kort buitje, klein beetje gedonder.....hopelijk wordt het gauw weer rond de 20/22 graden....
Sowieso toch met muis??quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Net het weekendje dat ik terug ga naar Limbabwe is dat blijkbaar de enige plaats die vandaag geen bui heeft gekregen![]()
Dat word weer een nachtje zweten
Maar met dit warm weer is het wel bagger irritant. Ze heeft er een handje van om midden in haar slaap tegen me aan te gaan liggen en aangezien ik al een hoge core temperatuur van mezelf heb (gemiddeld 37,9) en ik sowieso me de tyfus zweet als het 25+ is bij elke beweging is het nu gewoon zweetfest galorequote:
Lekkerrrrrrr....quote:Op vrijdag 18 juni 2021 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar met dit warm weer is het wel bagger irritant. Ze heeft er een handje van om midden in haar slaap tegen me aan te gaan liggen en aangezien ik al een hoge core temperatuur van mezelf heb (gemiddeld 37,9) en ik sowieso me de tyfus zweet als het 25+ is bij elke beweging is het nu gewoon zweetfest galore
Thnx Mooniequote:
Geen dankquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx Moonie![]()
![]()
Was leuk!! Heerlijk om haar die taart naar binnen zien te werken![]()
schoondochter had een hoop ballonnen gekocht voor dat kleine draakje, leuk voor in de woonkamer , en toen zag ik dat het helium ballonnen waren .. en die zijn leuk![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kleindochter vond er niets aan , ze was zelfs een beetje bang voor de ballonnen![]()
dus toen wilde ik ze 'op zich anders' wel![]()
![]()
Alleen .. om met die bloedhitte naar huis te fietsen met een heel boeket helium ballonnen ....
Dus heb ze maar bij hun gelaten . Wel jammer .
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Geen dank
Klinkt als een geslaagde verjaardagTop !
Jammer van de ballonnen ja !
Goed goed, hoe gaat in het kasteel onze cindarella?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hallo meneer konijn, hoe gaat het in huize konijn en muis?
Even bijkomen van het hete weer.....quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed goed, hoe gaat in het kasteel onze cindarella?
Hier vannacht gelukkig regenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Even bijkomen van het hete weer.....
Heb je nog plannen voor morgen?quote:
Lekker wandelen, wasje doen en sigaretten klikken en een beetje Fok!ken en serie kijkenquote:
Morgenvroeg nog een stukje wandelen, dan thuis F1 kijken en 's avonds naar Maastricht om te gaan eten met vrienden in het park.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:49 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker wandelen, wasje doen en sigaretten klikken en een beetje Fok!ken en serie kijken
jij dan?
Gezellig! veel plezierquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Morgenvroeg nog een stukje wandelen, dan thuis F1 kijken en 's avonds naar Maastricht om te gaan eten met vrienden in het park.
Hoeveel KM heb je gewandeld?quote:
Dat is nog veel als je nog van plan bent te gaan wandelenquote:Op zondag 20 juni 2021 11:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
4,7km niet zo heel ver dusmaar ga vandaag nog wel meer wandelen
Ja nog 2 keer wandelen vandaag (hond hequote:Op zondag 20 juni 2021 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog veel als je nog van plan bent te gaan wandelen
Dat is de reden dat wij geen huisdieren hebbenquote:Op zondag 20 juni 2021 11:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog 2 keer wandelen vandaag (hond he)
Hahaha ja het ligt er ook aan wat je een hond aanwent hoorquote:Op zondag 20 juni 2021 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is de reden dat wij geen huisdieren hebben
I know, mijn ouders hebben ook altijd honden gehad en met de hond die ze nu hebben word ook een stuk minder gelopen dan de husk die we hadden toen ik nog thuis woonde en met hem weilanden in trok met de fietsquote:Op zondag 20 juni 2021 11:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha ja het ligt er ook aan wat je een hond aanwent hoorals je altijd ver gaat dan raakt die daar natuurlijk aan gewent
Aah leuk dat ze ook honden hadden !quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, mijn ouders hebben ook altijd honden gehad en met de hond die ze nu hebben word ook een stuk minder gelopen dan de husk die we hadden toen ik nog thuis woonde en met hem weilanden in trok met de fiets
Als je chick gewoon de foto's die ik haar stuur niet aan je laat zien, zie je die ook nietquote:Op maandag 21 juni 2021 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi, dan zien we die varkenspootjes niet.
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekkerquote:
zondag mogelijk weer regenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekker
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekker
Kloptquote:
Maandag weer enigszins overleefdquote:
Heeft die weer gezopen...quote:Op maandag 21 juni 2021 18:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maandag weer enigszins overleefdJullie het gisteren leuk gehad met vrienden?
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bijquote:
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bij
Hoe is het treinleven of vandaag vrij??
Hardlopen in de regenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommen![]()
![]()
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?quote:
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....quote:Op maandag 21 juni 2021 18:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al buiquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....
Beter lezen.....quote:Op maandag 21 juni 2021 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al bui
toen die gemaakt werd welquote:
post of 10 per dag ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat dit topic niet zo actief is.
het moet ook niet te druk wordenquote:
In juni nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tja.....ut ken vriezen en ut kan dooien hier in Nederland
wat weet jij daar nou van vochtig poesje. jij bent altijd natquote:
En niet bevroren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 23:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van vochtig poesje. jij bent altijd nat
jij komt ook nooit buitenquote:
puzziecreampiequote:
* dud0r pakt puzzie stevig beet.quote:
ben een beetje hitsig vandaagquote:
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:18 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Poetsie's roomtaartje klinkt wel weer een beetje foutwheheheheh
dat harde stuk zit er nog steeds in in m'n ooglid.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las het al![]()
\hoe gaat het met je oog?
Wow dat klinkt wel eng , en vooral alles met ogen vind ik altijd engquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat harde stuk zit er nog steeds in in m'n ooglid.
dus moet weer bellen.
Heb er gelukkig geen last van dus dat scheelt
vooral vervelend dat ik nog geen tijd heb gehad om te bellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wow dat klinkt wel eng , en vooral alles met ogen vind ik altijd eng![]()
Fijn dat je er geen last hebt ,maar wel vervelend
Dat is ook klote jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
vooral vervelend dat ik nog geen tijd heb gehad om te bellen
yup. maar ja morgen wel tijd dus morgen maar bellen of straks in de pauze.quote:
Dat heeft mijn zoon ook vaakquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup. maar ja morgen wel tijd dus morgen maar bellen of straks in de pauze.
Heb een hele dag digitale workshop.
hele dag achter de pc zitten en naar mensen luisteren, kijken en af en toe een opdracht tussendoor doenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft mijn zoon ook vaak![]()
Geen idee wat ik mij daar bij moet voorstellen
Dat heeft hij ook vaak, ik krijg het wel eens mee als ik moet oppassenquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
hele dag achter de pc zitten en naar mensen luisteren, kijken en af en toe een opdracht tussendoor doen
ik heb het gelukkig niet zo vaak. deze is uit een serie van 4 en dit is de 3e.quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook vaak, ik krijg het wel eens mee als ik moet oppassen
Nog 1 en dan zitten de workshops er dus weer opquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig niet zo vaak. deze is uit een serie van 4 en dit is de 3e.
ja en die is in oktoberquote:Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog 1 en dan zitten de workshops er dus weer op
ja dit is er eentje die verspreid is over het hele jaarquote:
Op zich wel fijn?quote:Op woensdag 23 juni 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dit is er eentje die verspreid is over het hele jaar
ja dat wel jaquote:
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat wel ja
anders is het wel erg intens
meest vervelende vind ik dat ik van alles moet regelen voor m'n kind. ophalen van school, naar en van zwemles brengen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me wel wat bij voorstellenHelemaal als het een dag duurt
Dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
meest vervelende vind ik dat ik van alles moet regelen voor m'n kind. ophalen van school, naar en van zwemles brengen.
ja als het iets wekelijks is wordt het toch snel vervelendquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen![]()
Dan is het idd wel fijn dat dat soort workshops niet al te vaak , en iig goed verspreid over het jaar worden gegeven.
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 12:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja als het iets wekelijks is wordt het toch snel vervelend
Poppenkastquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:10 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
![]()
wilders-tegen-rutte-u-bent-de-trekpop-van-kaag
Helloooquote:
Ja ik ben nog even beetje voetbal aan het kijkenquote:
Ghehe twee prikken geeft zoveel voordeel hèquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben nog even beetje voetbal aan het kijkenVandaag m'n 1e prikje gehad...2,5G nu
![]()
Hoe is het daar?
Awh wat jammer voor jequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ghehe twee prikken geeft zoveel voordeel hè
Hier weer vrijgezel dus als je nog zin hebt in een date![]()
Nope....voor hem was fwb genoeg, voor mij niet....quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:20 schreef engine het volgende:
[..]
Awh wat jammer voor jeToch niet gelukt dus.
Goed dat je daar dan ook geen genoegen mee neemtquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nope....voor hem was fwb genoeg, voor mij niet....
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Goed dat je daar dan ook geen genoegen mee neemt
Goedemorgenquote:
Is een thuis feestjequote:
Staat toch ook op de poster.quote:
defqon1@home staat er gekkiequote:
wel als je goed naar de poster kijktquote:
Die zijn groter dan de artiesten die er op staanquote:
Online feesten is niks voor mij, dat moge duidelijk zijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zijn groter dan de artiesten die er op staan
binnenkort kan je weer gewoon feestenquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Online feesten is niks voor mij, dat moge duidelijk zijn
Tquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Online feesten is niks voor mij, dat moge duidelijk zijn
quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
binnenkort kan je weer gewoon feesten
Ik ging altijd naar leuke tuinfeestjes met dansmuziekquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
T
Huis feesten met een paar mensen daarentegen
Lekker raven en spacen in de tuinquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar leuke tuinfeestjes met dansmuziek
Dat ja!!quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker raven en spacen in de tuin
En natuurlijk niet de dagelijkse zit sessie op je witte tuinstoel in de voortuin met een halve liter schulternbrau terwijl je kut naar de buuf roept!quote:
#altijdready , maar nee niet op die manierquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En natuurlijk niet de dagelijkse zit sessie op je witte tuinstoel in de voortuin met een halve liter schulternbrau terwijl je kut naar de buuf roept!
orgie houdenquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
T
Huis feesten met een paar mensen daarentegen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komend weekend weer in de kelder van @:haags![]()
![]()
Jammer, haags zou zijn nieuwe speeltjes ter beschikking stellenquote:
oh dat is wel heel jammer ja. Komt @Wereldgozer ook?quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer, haags zou zijn nieuwe speeltjes ter beschikking stellen
Tuurlijk, hij kan geen week zonder anaal helemaal vernederd te wordenquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh dat is wel heel jammer ja. Komt @:wereldgozer ook?
Daar heeft hij @Anneloos al voor. Dan hoeft hij niet speciaal naar Haags toe.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij kan geen week zonder anaal helemaal vernederd te worden![]()
Hij zei laatst dat haags zijn snoeiharde spastische trekjes toch het geilstquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar heeft hij @:anneloos al voor. Dan hoeft hij niet speciaal naar Haags toe.
Fair gamequote:Op donderdag 24 juni 2021 14:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zei laatst dat haags zijn snoeiharde spastische trekjes toch het geilst
trainen vanavond. dan zuipen we niet.quote:
maanlichtquote:
hoe is het met je pijn?quote:
die zalf heeft iets geholpen maar het is nog niet weg. heb er gelukkig geen last vanquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja gaat heel goed, weinig last nog !! Gelukkig maar. Hoe is het met jou en je oog??
Gelukkig maarquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zalf heeft iets geholpen maar het is nog niet weg. heb er gelukkig geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |