Maandag weer enigszins overleefdquote:
Heeft die weer gezopen...quote:Op maandag 21 juni 2021 18:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maandag weer enigszins overleefdJullie het gisteren leuk gehad met vrienden?
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bijquote:
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bij
Hoe is het treinleven of vandaag vrij??
Hardlopen in de regenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommen![]()
![]()
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?quote:
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....quote:Op maandag 21 juni 2021 18:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al buiquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....
Beter lezen.....quote:Op maandag 21 juni 2021 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al bui
toen die gemaakt werd welquote:
post of 10 per dag ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat dit topic niet zo actief is.
het moet ook niet te druk wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |