Hoeveel KM heb je gewandeld?quote:
Dat is nog veel als je nog van plan bent te gaan wandelenquote:Op zondag 20 juni 2021 11:37 schreef Moonlight het volgende:
[..]
4,7km niet zo heel ver dusmaar ga vandaag nog wel meer wandelen
Ja nog 2 keer wandelen vandaag (hond hequote:Op zondag 20 juni 2021 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is nog veel als je nog van plan bent te gaan wandelen
Dat is de reden dat wij geen huisdieren hebbenquote:Op zondag 20 juni 2021 11:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja nog 2 keer wandelen vandaag (hond he)
Hahaha ja het ligt er ook aan wat je een hond aanwent hoorquote:Op zondag 20 juni 2021 11:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is de reden dat wij geen huisdieren hebben
I know, mijn ouders hebben ook altijd honden gehad en met de hond die ze nu hebben word ook een stuk minder gelopen dan de husk die we hadden toen ik nog thuis woonde en met hem weilanden in trok met de fietsquote:Op zondag 20 juni 2021 11:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha ja het ligt er ook aan wat je een hond aanwent hoorals je altijd ver gaat dan raakt die daar natuurlijk aan gewent
Aah leuk dat ze ook honden hadden !quote:Op zondag 20 juni 2021 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, mijn ouders hebben ook altijd honden gehad en met de hond die ze nu hebben word ook een stuk minder gelopen dan de husk die we hadden toen ik nog thuis woonde en met hem weilanden in trok met de fiets
Als je chick gewoon de foto's die ik haar stuur niet aan je laat zien, zie je die ook nietquote:Op maandag 21 juni 2021 09:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mooi, dan zien we die varkenspootjes niet.
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekkerquote:
zondag mogelijk weer regenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekker
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is gelukkig maar 1 dagje. de komende dagen wordt het wel weer lekker
Kloptquote:
Maandag weer enigszins overleefdquote:
Heeft die weer gezopen...quote:Op maandag 21 juni 2021 18:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maandag weer enigszins overleefdJullie het gisteren leuk gehad met vrienden?
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bijquote:
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat kan ik niet met zekerheid zeggen hoor, was er niet bij
Hoe is het treinleven of vandaag vrij??
Hardlopen in de regenquote:Op maandag 21 juni 2021 18:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vandaag even vrij...lekker uurtje hardgelopen in de regen daarna gezwommen![]()
![]()
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?quote:
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....quote:Op maandag 21 juni 2021 18:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Eerst nog fietsen in de regen naar de sportaccommodatie..omkleden hardlopen..zwemmen, in de regen weer naar huis..of was het bij jou hele dag droog ?
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al buiquote:Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik was vandaag weer ouderwets precies tussen de buien door binnen bij cliënten....
Beter lezen.....quote:Op maandag 21 juni 2021 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Had je geluk ..hier was het vanaf 0600 tot 1500 een en al bui
toen die gemaakt werd welquote:
post of 10 per dag ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat dit topic niet zo actief is.
het moet ook niet te druk wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |