Lekker bezig pik!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zat om 0730 al op de motor...ff 300km binnendoor..
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meerquote:
Imgurquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meer
Idd had ik laatst ook alquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet gewoon niet meer hoe ik plaatjes moet uploaden, die site die ik altijd gebruikte bestaat niet meer
Maar hij upload ze welquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die maakt plaatjes niet mooier......
Nee, laatste keer dat ik gereden heb was vorig jaar zomer toen ik weekje in Limburg bij familie was en een motor van een vriend geleend heb. Toen ben ik nog 2 dagen inde Ardennen gaan rond rijden.quote:
Moet je even accountje aanmaken, dan zie je links boven een knopje met nieuwe post waar je kunt uploaden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Net opgezocht, maar ze nergens op die pagina waar ik kan uploaden??
A als in volvermogen....quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, laatste keer dat ik gereden heb was vorig jaar zomer toen ik weekje in Limburg bij familie was en een motor van een vriend geleend heb. Toen ben ik nog 2 dagen inde Ardennen gaan rond rijden.
Maar we zijn wel aan het kijken naar een nieuwe motor. Nu muis haar A bewijsje heeft loont het zich weer om een motor te hebben en aangezien zij vanaf september waarschijnlijk een full time baan krijgt is het financieel ook weer beter te doen om een wat duurdere motor te kopen,
quote:
Klopt, ze was 25 op het moment dat ze afreed dus dan gelden die restrictie regels niet meerquote:
Dat is me te lastig hoor......dus even volposten hier dan kan de volgende de OP aanpassenquote:Op woensdag 16 juni 2021 17:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je even accountje aanmaken, dan zie je links boven een knopje met nieuwe post waar je kunt uploaden.
Jullie zijn ook al een tijd vij elkaar..quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Klopt, ze was 25 op het moment dat ze afreed dus dan gelden die restrictie regels niet meer![]()
Ik ben wel blij dat toen ik het haalde die restricties met A1 en A2 dingen er nog niet waren, dan had ik het waarschijnlijk niet gehaald op mijn 19e
In november 4 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jullie zijn ook al een tijd vij elkaar..
Gelukkig zijn er geen echte voeten in de TT. Met dit weer moet je die wel goed verzorgd hebben.quote:
Waar was je al die tijd!!?quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen echte voeten in de TT. Met dit weer moet je die wel goed verzorgd hebben.
Samenwonen met een vrouwmensch heeft ook zijn nadelenquote:
Hier en daar. Beetje posten in andere topics. Maar had het ook wat drukker de laatste tijden.quote:
Yep , ik ben gechipt nu en ik leef nogquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier en daar. Beetje posten in andere topics. Maar had het ook wat drukker de laatste tijden.
En jij? Ging de prik goed?
Haha, mooi. Bill Gates kan je goed in de gaten houdenquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep , ik ben gechipt nu en ik leef nog
Ja preciesquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, mooi. Bill Gates kan je goed in de gaten houden
Ik dacht je zou zsggen voordelen...quote:Op woensdag 16 juni 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Samenwonen met een vrouwmensch heeft ook zijn nadelen
Dat is lekker warmquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Het wordt vannacht gewoon niet koeler dan 20 graden volgens mijn weerapp
Joepiequote:Op woensdag 16 juni 2021 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep en huis met plat dak dus zweetnachtje voor de boeg.....
Jij bent een stuk chocola?quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat......dus als jullie me morgen kwijt zijn dan ben ik gesmolten.....
Slapen.....wat is dat??quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent een stuk chocola?![]()
Ik wil wel relaxed kunnen slapen: morgen oppassen en overmorgen is mijn kleindochter jarig![]()
hopelijk morgen lekker wandelweer
Gefeliciteerd alvastquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent een stuk chocola?![]()
Ik wil wel relaxed kunnen slapen: morgen oppassen en overmorgen is mijn kleindochter jarig![]()
hopelijk morgen lekker wandelweer
Hoe lang heb je al niet geslapen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slapen.....wat is dat??
Alweer een jaar joh, gaat snel!!
Slaap wel een paar uurtjes per nacht hoor, maar wel met tussenpozenquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al niet geslapen?![]()
Ja vrijdag wordt ze 1![]()
Ik heb een keukentje voor haar gekocht , met servies en daar zit ze lekker mee te gooien![]()
Ze loopt al, nog net niet los, maar dat duurt ook niet lang meerquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Slaap wel een paar uurtjes per nacht hoor, maar wel met tussenpozen![]()
Nog even en ze kan staan en lopen.....alle hens aan dek dan![]()
Lekker gooien!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je al niet geslapen?![]()
Ja vrijdag wordt ze 1![]()
Ik heb een keukentje voor haar gekocht , met servies en daar zit ze lekker mee te gooien![]()
Gaat zo snel!quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze loopt al, nog net niet los, maar dat duurt ook niet lang meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |