Jij op een zitvak ja? Ook vaste plaatsen toch daar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker maat. Vakkie N komend seizoen. Onlo jr's eerste jaar met een SCC
Groetjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar het vondelpark met vrienden dus ik ben pas in de late avond terug
Blijf maar gewoon weg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga naar het vondelpark met vrienden dus ik ben pas in de late avond terug
Eens welquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier trapt user @:kingroland niet in. Hij is wel dom, maar niet zo dom.
Joh, omdat niemand helpt bij mijn vraag.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Coco wat een lelijke opmaak heeft de OP.
Hesitate verbeteren of weg en de ui van erasmus weg of een niveau lager en alles is hersteld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Joh, omdat niemand helpt bij mijn vraag.
Ik weet dit maar krijg de tering maar.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Waar de ui link kapot is omdat de ui veranderd is.
HALLO ZEGquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dit maar krijg de tering maar.
wtfquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet dit maar krijg de tering maar.
Ik sta er gewoon in met een andere UI hoor. Ik ben hesitate.png niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:08 schreef Coco het volgende:
Oh @:scrummie ontbreekt
Ja weet ik veel wie hesitate gebruikt
Wie is dat dan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sta er gewoon in met een andere UI hoor. Ik ben hesitate.png niet.
Zorgvraag?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Joh, omdat niemand helpt bij mijn vraag.
Ehhhh, hesitate.exe deed het toen nog en Oriente en MC-Morgen doen pas sinds een paar dagen leuk mee in deze SC.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:28 schreef Coco het volgende:
Vorige OP van @:Muskusboktor57
Geen MC-Morgan
Geen Oriente
[ afbeelding ]
Je laat steken vallen.
Dan is automatisch jouw stelling over mij ook verworpen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ehhhh, hesitate.exe deed het toen nog en Oriente en MC-Morgen doen pas sinds een paar dagen leuk mee in deze SC.
Stelling verworpen.
Ik ga in hoger beroep.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan is automatisch jouw stelling over mij ook verworpen.
Einde zitting.
Tot morgen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt binnenkort weer een pakketje deze kant op, heb een nieuwe headset gekocht.
en daar betalen wij dan belasting voorquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt binnenkort weer een pakketje deze kant op, heb een nieuwe headset gekocht.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
en daar betalen wij dan belasting voor
welke?
Roger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://www.mediamarkt.nl(...)headset-1641558.html
quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
https://www.mediamarkt.nl(...)headset-1641558.html
@Oriente is wel een erg leuke userquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ehhhh, hesitate.exe deed het toen nog en Oriente en MC-Morgen doen pas sinds een paar dagen leuk mee in deze SC.
Stelling verworpen.
Die kunnen allemaal nu terecht bij Fok.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:10 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
NWS / Viva en Viva forum stopt
@:Lenny_leonard
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:oriente is wel een erg dikke user
Impliceer je nu dat @MC-Morgan een enorme lul is?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:oriente is wel een erg leuke user
Ik impliceer dat @Oriente een enorme lul heeft.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat @:MC-Morgan een enorme lul is?
quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
De tering wat lekkerquote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij ook sgatje.
Nog bedankt voor de fles Merlot.
Ja man, prima plekken daar joh. Ik ga met die kleine baas niet tussen tuig zoals jij staan natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 14:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij op een zitvak ja? Ook vaste plaatsen toch daar.
Nu al medelijden met de mensen die achter je zitten. Dat gaat een hoop gescheld opleveren.
Daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja man, prima plekken daar joh. Ik ga met die kleine baas niet tussen tuig zoals jij staan natuurlijk.
Hoewel hij na één seizoen vast wel naar de gele zijde wil
Njah, met publiek zou het nog toffer zijn geweest. Nu nog even twijfel of ik het reisje ga maken. Een paar bekenden van mij willen er een treintrip van maken maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben gister de hele dag wezen varen maar ben je content met de loting?
Kun je wel weer op de twitterpagina komen!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, met publiek zou het nog toffer zijn geweest. Nu nog even twijfel of ik het reisje ga maken. Een paar bekenden van mij willen er een treintrip van maken maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.
Welke twitterpagina?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je wel weer op de twitterpagina komen!
Smakelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:maxi-mus @:onlogisch @:ggmm @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:lenny_leonard @:knetterkrankjorum @:djmo @:zipportal @:scrummie @:kyran
DJMO heeft mentions uit staan, dus hierbij even een quote!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:maxi-mus @:onlogisch @:ggmm @:jojoortje @:buitendam @:lange_lans @:lenny_leonard @:knetterkrankjorum @:djmo @:zipportal @:scrummie @:kyran
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef DJMO het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik voor twaalven al klaar ben met een wandeling en in de trein terug zit
Geniet ervan maat.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Bohh.... Geniet ervan makkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Vis moet zwemmen zeggen zequote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef DJMO het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik voor twaalven al klaar ben met een wandeling en in de trein terug zit
Ja, haal anders die debielen van DTS hierheen. @Paulquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
DJMO heeft mentions uit staan, dus hierbij even een quote!
[..]
Sorry!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Ja, haal anders die debielen van DTS hierheen. @:paul
Counter ingezet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
On tour?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Counter ingezet.
KLB / [KLB SC] Verboden voor vivavolk
Duit in het zakje gedaan. Snel weer weg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Counter ingezet.
KLB / [KLB SC] Verboden voor vivavolk
Elke donderdag vrij. Lekker man. Vakantie over 3 weken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja goed, beetje warm. Thuiswerken heeft toch ook zijn nadelen.
En met jou? Vakantie?
een misquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:lenny_leonard steekt een mis in de rug van collega @:onlogisch
een mis?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
Moderator @:lenny_leonard steekt een mis in de rug van collega @:onlogisch
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot morgen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, hier krijg je echt geen like voor.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/euro-20(...)ibrillator~a55b9c60/
Goed nieuws
Niet geklikt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws
Wat is het verschil eigenlijk met een pacemakerquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Goed nieuws
Stuur maar een mail naar de vakbond.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk met een pacemaker
@:lenny_leonard
Een Implanteerbare Cardioverter Defibrillator (ICD) is een elektronisch apparaatje dat een stroomstoot naar het hart zendt wanneer er een hartstilstand is of een levensbedreigende ritmestoornis optreedt. Een pacemaker zorgt er voor dat het hart in het juiste ritme slaat, en wordt ingezet als het hartritme te traag is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kennis voor iemand die zich alleen maar 90 minuten op een bal kan concentreren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Implanteerbare Cardioverter Defibrillator (ICD) is een elektronisch apparaatje dat een stroomstoot naar het hart zendt wanneer er een hartstilstand is of een levensbedreigende ritmestoornis optreedt. Een pacemaker zorgt er voor dat het hart in het juiste ritme slaat, en wordt ingezet als het hartritme te traag is.
Denk zo'n 200 bpmquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet geklikt.quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een Implanteerbare Cardioverter Defibrillator (ICD) is een elektronisch apparaatje dat een stroomstoot naar het hart zendt wanneer er een hartstilstand is of een levensbedreigende ritmestoornis optreedt. Een pacemaker zorgt er voor dat het hart in het juiste ritme slaat, en wordt ingezet als het hartritme te traag is.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wat een kennis voor iemand die zich alleen maar 90 minuten op een bal kan concentreren.
@Oriente is ook erg thuis in hartjes, die heeft hier vast antwoord opquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besprokenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Oriente is ook erg thuis in hartjes, die heeft hier vast antwoord op.
Ik dacht dat wij hier een treurig niveau hadden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wat een kennis voor iemand die zich alleen maar 90 minuten op een bal kan concentreren.
Uitstekende kopieerskills stagiaire.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan ook wel eens schaamluis zijn ouwe reus.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:05 schreef GGMM het volgende:
De pogingen van @:onlogisch om gevat uit de hoek te komen geven mij vaak jeuk
@GGMM ga je hier nog wat aan doen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker toch op, ongelofelijk lelijk varken met je teringkop.
Joden lopen altijd weg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:06 schreef onlogisch het volgende:
Oei. Ik verwacht dat er op zeer korte termijn gemodereerd moet gaan worden.
Ik ben er weer vandoor boys.
Zet een TR, ik ga die hele SC niet doorlezen en modden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:GGMM ga je hier nog wat aan doen?
TR gezet is allang gezet man maar die uitspraak staat er nog. En met kanker schelden kan echt niet. Maar als jij niet wil vraag ik @murp wel:quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zet een TR, ik ga die hele SC niet doorlezen en modden.
Daar is het veel te warm voor!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:GGMM ga je hier nog wat aan doen?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kanker toch op, ongelofelijk lelijk varken met je teringkop.
Fucking lekker.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ga ergens anders janken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
TR gezet is allang gezet man maar die uitspraak staat er nog. En met kanker schelden kan echt niet. Maar als jij niet wil vraag ik @:murp wel:
[..]
[..]
Dan wacht je even rustig tot er een KLB-mod langskomtquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
TR gezet is allang gezet man maar die uitspraak staat er nog. En met kanker schelden kan echt niet. Maar als jij niet wil vraag ik @:murp wel:
[..]
[..]
Donder op met je gejank.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:13 schreef GGMM het volgende:
En nu leuk geweest.
Triest dat mensen daar achterlijk doen, maar los dat lekker op in KLB, met KLB-mods.
Eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:13 schreef GGMM het volgende:
En nu leuk geweest.
Triest dat mensen daar achterlijk doen, maar los dat lekker op in KLB, met KLB-mods.
Vandaar die DM's altijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:15 schreef GGMM het volgende:
Fijn
Ik sta altijd een stuk sterker in mijn schoenen als ik weet dat @:scrummie en @:maxi-mus mijn beslissingen goedkeuren.
Dom varkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb net sliptong gehaald maar ik heb geen bloem meer in huis. Ik ben woedend.
Das dan wel een slippertje van jequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Ik heb net sliptong gehaald maar ik heb geen bloem meer in huis. Ik ben woedend.
Ik las slijptong.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
Njah kan opzich ook best met gewoon kruiden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das dan wel een slippertje van je
Wat loop je dan te jankenquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah kan opzich ook best met gewoon kruiden.
Ik ben hier niet zo blij meequote:Op donderdag 17 juni 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik pak NU een blikje Coca-Cola zero.
@:kingroland @:ronaldo
Lekker man ik ga zo ook halen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond Heineken zero?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik pak NU een blikje Coca-Cola zero.
@:kingroland @:ronaldo
Ook ongezellig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:28 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:12 schreef Caland het volgende:
BACK ON THE ROAD AGAIN
@:wereldgozer @:afcniels @:littlerabbit
Met SodaStream?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Maandag vrij. (Prik zetten)
Genot, zo naar terras.
Leuk, ik ben ook morgen vrij!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Genot, zo naar terras.
Toevallig, ik ben morgen ook vrij!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Genot, zo naar terras.
Veel plezier maat. Ik heb morgen ook lekker vrij. (zaterdag wel werken)quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Genot, zo naar terras.
Nee niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer jullie een zeer gênante spelfout maken, deze binnen 2 seconden edit dat je dan vol spanning aan het wachten bent of iemand het gezien heeft?
Zekerquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer jullie een zeer gênante spelfout maken, deze binnen 2 seconden edit dat je dan vol spanning aan het wachten bent of iemand het gezien heeft?
3-1quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag ik van jou een voorspelling voor vanavond? (Nederland - Oostenrijk)
Niet geklikt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)dkapjesrel~a32c631a/
(lol)
Wat een vermoeionde teksten heeft die gozer toch altijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)dkapjesrel~a32c631a/
(lol)
Hele dag vrij om prik te zetten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Genot, zo naar terras.
Lekker maat. Geniet ervan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak even een glas coca cola zero met 2 ijsblokjes
Wat vind je van het nieuwe etiket?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:31 schreef KingRoland het volgende:
Ik pak even een glas coca cola zero met 2 ijsblokjes
VOOR JULLIE JA ONDANKBARE HONDquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hele dag vrij om prik te zetten?
wel oke als het maar nog steeds goed smaaktquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe etiket?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist niet voor mij. Ik ben aangenomen voor de crisis. Ik heb straks dus een GROOT probleem.
Oh we hebben al een mod die thuiszit. Helaas Lenny, dan word je hier ook ontslagen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Juist niet voor mij. Ik ben aangenomen voor de crisis. Ik heb straks dus een GROOT probleem.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Morgen vrij.
Genot, zo naar terras.
Ook? Ik word niet ontslagen. Mijn contract loopt over een aantal maanden gewoon af.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh we hebben al een mod die thuiszit. Helaas Lenny, dan word je hier ook ontslagen.
Terecht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze week meer duidelijkheid over de nieuwe zorgbonus trouwens.
Waarschijnlijk krijg ik weer NIKS van de overheid. @:maxi-mus
jij hebt al geld genoeg maatquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze week meer duidelijkheid over de nieuwe zorgbonus trouwens.
Waarschijnlijk krijg ik weer NIKS van de overheid. @:maxi-mus
Waarom niet? Heb nog verlofuren staan. En misschien krijg ik wel complicaties.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hele dag vrij om prik te zetten?
lol dat meen je nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Kreeg opeens een telefoontje met een nummer dat begint met +86 wtf
Je bent zelf een complicatie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog verlofuren staan. En misschien krijg ik wel complicaties.
Is het VIVA forum niet iets voor jou?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb nog verlofuren staan. En misschien krijg ik wel complicaties.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het VIVA forum niet iets voor jou?
Lekker maatquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Het is officieelRotterdam GENOT
![]()
![]()
![]()
@:erasmus @:timmmmm @:onlogisch @:caland @:fetx @:wereldgozer
Dan ben ik in de gym vriendquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zie ik jullie vanavond in het livetopic van het Nederlands elftal?
Leuk zeg. Waar ga je lid worden?quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:04 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Het is officieelRotterdam GENOT
![]()
![]()
![]()
@:erasmus @:timmmmm @:onlogisch @:caland @:fetx @:wereldgozer
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Altijdquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hallo Paul. Ben je vanavond in het live topic?
Wat is DTS?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Dit kan in het EK subforum.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:31 schreef onlogisch het volgende:
@:Zipportal graag gifje van die enorme misser van Depay @ 70/71ste minuut.
Fijne vrijdag Lenny!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan in het EK subforum.
Voetbal in de SC
Prima begin van het weekend.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:36 schreef fetX het volgende:
Gm.
Klein katertje @:neef_wuppie @:wereldgozer @:lenny_leonard
Waarom zou je dat willenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 09:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bepaalde lullo's in deze sc hebben vandaag en maandag vrij
@:Coco
Afgehandeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit kan in het EK subforum.
Voetbal in de SC
Vies varkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:19 schreef MC-Morgan het volgende:
Tijd voor een broodje warme beenham. @:heubach @:drizzt
Proficiat René. Jij ook proficiat scrummie met je grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Wisten jullie dat @:GGMM vandaag jarig is?
Feliciteer hem allemaal even aub.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:21 schreef Scrummie het volgende:
Wisten jullie dat @GGMM vandaag jarig is?
Mokerdruk. En weet nog steeds niet tot hoe laat ik nou moet blijven maar 21.00 of zo zou me niks verbazenquote:
Als je niet echt jarig bent ben jij geen vriend van mij meer en kan je écht de tering krijgen.quote:
Hardop gelachenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je niet echt jarig bent ben jij geen vriend van mij meer en kan je écht de tering krijgen.
Stel je niet zo aan. (ik heb vrij)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Oriente het volgende:
M
[..]
Mokerdruk. En weet nog steeds niet tot hoe laat ik nou moet blijven maar 21.00 of zo zou me niks verbazen
Vanaf 8.30gvd
Stel je niet zo aan. (ik heb vrij)quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:23 schreef Oriente het volgende:
M
[..]
Mokerdruk. En weet nog steeds niet tot hoe laat ik nou moet blijven maar 21.00 of zo zou me niks verbazen
Vanaf 8.30gvd
Zeker wil ik dat weten! VERTEL!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hardop gelachen
Nee ik ben echt jarig
Wil je weten wat ik voor m'n verjaardag gehad heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |