SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik snap die obsessie niet met edelmetalen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lucardi goud is ook allemaal 18
en dan betaal je er hier in NL ook nog eens teveel voorTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Haal wegquote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mijn man kan echt beter klussen dan mij
maar we doen het wel samenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
mijn man kan echt beter klussen dan mij
maar we doen het wel samen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en die vrouwen die hun man opgeven moeten zich zelf ook schamenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spoiler gedaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lady greys.quote:![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat ze zelf ook niet aan de slag gaan
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
quote:
Mijn moeder belde gewoon vakmensen wanneer het te lang duurde.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee dat ze zelf ook niet aan de slag gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vind dat zo dom, woon je 20 jaar in een bouwvalquote:
en dan ga je je opgeven voor zo'n programma
steek dan zelf je handen ook eens uit de mouwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
help mijn man is klusser . nou vrouw mag week in hotel.. belachelijker kan niet. kan toch helpen heeft twee handenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet mij slaan.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik geloof je meteen, ik kijk het programma nooitquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat zo dom, woon je 20 jaar in een bouwval
en dan ga je je opgeven voor zo'n programma
steek dan zelf je handen ook eens uit de mouwen
preciesquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
help mijn man is klussen . nou vrouw mag week in hotel.. belachelijker kan niet. kan toch helpen heeft twee handen
en maar schreeuwen
emancipatie
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Precies belachelijk gewoon gewoon handen mee laten wapperenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
en maar schreeuwen
emancipatieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ideaal voor de was!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
man in de bouw
dus alles wordt hier voorgestrekenScheelt jou weer werk.
![]()
![]()
ga jij nu even een strijkijzer over je plafond halenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ideaal voor de was!Scheelt jou weer werk.
heb hier in twee maanden tijd alles zelf gedaan van boven naar benedenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ga jij nu even een strijkijzer over je plafond halen
of Help mijn vrouw vind dat ik alles alleen moet doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:56 schreef ToT het volgende:
Wanneer komt er een seizoen "Help, mijn vrouw is klusser"?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker glad ja?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb hier in twee maanden tijd alles zelf gedaan van boven naar beneden
er zit natuurlijk wel een verschil tussen klussen en klussenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heb hier in twee maanden tijd alles zelf gedaan van boven naar beneden
als je niet wilt klussen moet je geen huis kopen dat veel onderhoud vraagtquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zit natuurlijk wel een verschil tussen klussen en klussen
of zorgen voor een zak met geldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:58 schreef Moonlight het volgende:
Help mijn man is klusser, kudt programma
eeensssquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:58 schreef Moonlight het volgende:
Help mijn man is klusser, kudt programma![]()
![]()
![]()
![]()
owww visite
lijkt mij logisch inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je niet wilt klussen moet je geen huis kopen dat veel onderhoud vraagt
of zorgen voor een zak met geldIk heb het recht om te bepalen!![]()
Ik kan best goed klussen,heb veel gedaan ook,tot een compleet dak op een boerderij aan toe.Maar vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zit natuurlijk wel een verschil tussen klussen en klussen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
of Help mijn vrouw vind dat ik alles alleen moet doenDaar zijn al een aantal afleveringen van.
Die ene agressieve dikke vrouw die vreemd ging met haar timide kleine man die een tijdje in de schuur woonde bijvoorbeeld.![]()
Strak behang.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.udrop.com/5E6Z/20210414_161104.jpg
Ik vind het echt wel tof, alleen die kerel zelf hebben we hier allebei een grafhekel aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:58 schreef Moonlight het volgende:
Help mijn man is klusser, kudt programma
Hoewel hij dit seizoen minder een kortzichtige klootzak is die voorbarige conclusies trekt.
Toch zitten er nog wel cringe-momenten tussen. Laat hem eerst maar een LOI cursus psychologie studeren voor hij zich met andermans relaties bemoeit.![]()
ja ben super blij meequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
kan ik mij voorstellenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan best goed klussen,heb veel gedaan ook,tot een compleet dak op een boerderij aan toe.Maar vind er geen zak aan.
Ja hij denkt dat die relatie therapeut is !quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel tof, alleen die kerel zelf hebben we hier allebei een grafhekel aan.
Hoewel hij dit seizoen minder een kortzichtige klootzak is die voorbarige conclusies trekt.
Toch zitten er nog wel cringe-momenten tussen. Laat hem eerst maar een LOI cursus psychologie studeren voor hij zich met andermans relaties bemoeit.![]()
ja wat een gast is dat jongequote:Op donderdag 17 juni 2021 11:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja hij denkt dat die relatie therapeut is !
nadeel is als je gaat verven of behangen dat je dan ook nieuwe gordijnen nodig hebt enz![]()
![]()
![]()
dat is nieuw voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nadeel is als je gaat verven of behangen dat je dan ook nieuwe gordijnen nodig hebt enz![]()
![]()
Laatst ook met die kerel met diabetes. Ja zulke mensen kunnen onterecht nogal knorrig uit de hoek komen. Die vrouw deed er goed aan om rustig te blijven, hem wat te kalmeren en dan op een rustige manier maar wel straight to the point te zeggen wat er moet gebeuren, zonder al te veel in te gaan op de dingen die hij gezegd heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja hij denkt dat die relatie therapeut is !
Maar nee: hij vond het een bizar schouwspel.![]()
![]()
Die man is best wel raarquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Laatst ook met die kerel met diabetes. Ja zulke mensen kunnen onterecht nogal knorrig uit de hoek komen. Die vrouw deed er goed aan om rustig te blijven, hem wat te kalmeren en dan op een rustige manier maar wel straight to the point te zeggen wat er moet gebeuren, zonder al te veel in te gaan op de dingen die hij gezegd heeft.
Maar nee: hij vond het een bizar schouwspel.![]()
![]()
nah moet wel bij elkaar passenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ben dan ook geen timmerman.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andere kleur / motief.quote:
Hier is ook alles op elkaar afgestemd.
Verander je 1 ding, dan moet je al snel bijna alles veranderen.![]()
aah op die fiets. ja ik heb gewoon witte gordijnen, past overal bijquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nah moet wel bij elkaar passen![]()
Die diabetespatiënt?quote:
Dat sowieso wel, maar dit heeft echt een medische oorzaak. Ik herken er veel van mijn vader in die aan de gevolgen van COPD overleden is. Kun je echt niet als amateurrelatietherapeut veranderen.![]()
precies vond de overgordijnen zoals op de foto er niet meer bij passen heb dus nieuwe gekocht. enz planten potten veranderd enzquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Andere kleur / motief.
Hier is ook alles op elkaar afgestemd.
Verander je 1 ding, dan moet je al snel bijna alles veranderen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee die niet! ik heb die aflevering niet gezienquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die diabetespatiënt?
Dat sowieso wel, maar dit heeft echt een medische oorzaak. Ik herken er veel van mijn vader in die aan de gevolgen van COPD overleden is. Kun je echt niet als amateurrelatietherapeut veranderen.
Ik bedoelde John Williams!![]()
iemand bekend met die eco planten in pot?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja heb er twee besteld nlquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja wohl hoef je geen water te geven 1 keer per week deksel eraf staat erquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Zo... Ik ben in Amersfoort. Tien km in CA 2 uur en drie kwartier. Niet snel, maar had m'n tempo aangepast aan de temperatuur :pIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Soms zijn het ook kleine details die het geheel ineens kunnen veranderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies vond de overgordijnen zoals op de foto er niet meer bij passen heb dus nieuwe gekocht. enz planten potten veranderd enz
Door de nieuwe versterkers hier stond een houten plankje met kaarsjes ineens oerlelijk op de tv-meubel.
Maar een bepaalde lamp die ik gekocht heb, zorgde er weer voor dat de eethoek en de rest van de kamer veel beter bij elkaar pasten qua stijl.
Is een beetje zoals toen ik nog muziek draaide in het Radio49-topic; met overgangen tussen extreem verschillende nummers door iets te draaien wat een beetje weg heeft van beide stijlen, past het weer prima achter elkaar!![]()
![]()
ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wohl hoef je geen water te geven 1 keer per week deksel eraf staat er
Ja die vent vinden we echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee die niet! ik heb die aflevering niet gezien
Ik bedoelde John Williams!
En hij geeft mensen commentaar op hun relatie, terwijl hijzelf een contactverbod van de rechter heeft gekregen omdat hij zijn ex-vriend met de dood bedreigd had!![]()
![]()
precies hier gordijnen en lampen vervangen nieuwe eethoek gekocht en past weerquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms zijn het ook kleine details die het geheel ineens kunnen veranderen.
Door de nieuwe versterkers hier stond een houten plankje met kaarsjes ineens oerlelijk op de tv-meubel.
Maar een bepaalde lamp die ik gekocht heb, zorgde er weer voor dat de eethoek en de rest van de kamer veel beter bij elkaar pasten qua stijl.
Is een beetje zoals toen ik nog muziek draaide in het Radio49-topic; met overgangen tussen extreem verschillende nummers door iets te draaien wat een beetje weg heeft van beide stijlen, past het weer prima achter elkaar!Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Top gedaanquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef DJMO het volgende:
Zo... Ik ben in Amersfoort. Tien km in CA 2 uur en drie kwartier. Niet snel, maar had m'n tempo aangepast aan de temperatuur :p![]()
![]()
https://www.bol.com/nl/p/(...)2_0_1.7.ProductImage deze besteldquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zit blijkbaar in @murp's portefeuille.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Lol dat wist ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die vent vinden we echt verschrikkelijk!
En hij geeft mensen commentaar op hun relatie, terwijl hijzelf een contactverbod van de rechter heeft gekregen omdat hij zijn ex-vriend met de dood bedreigd had!wat een sukkel
![]()
![]()
Ga wel andere planten erin doen vind deze zo lelijkFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
geinig!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)2_0_1.7.ProductImage deze besteldIk heb het recht om te bepalen!![]()
Naiisquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
@:M1st1g
@:Engine
@:Moonlight
@:Schakeltopia
@:Suzi1
@:greysbones
Ben ik nog iemand vergeten?![]()
![]()
Nog niet aangeklikt, maar dat plaatje doet me al denken aan een Afrikaanse vrouw die ik ken, die zo haar hand voor de ogen van haar 12-jarig zoontje deed toen er mensen op tv aan het zoenen waren.quote:
(En bij homo's op tv zat ze in het bijzijn van haar zoontje te kafferen dat ze doodgeslagen moesten worden!)
![]()
nice!quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog iemand vergeten?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
[quote]Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog i nee hoor
Ja de Whatsapp-gesprekken tussen hen zijn online wel te vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:11 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lol dat wist ik nietwat een sukkel
![]()
![]()
vind dat zeer aso van degene die dat op internet zetquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de Whatsapp-gesprekken tussen hen zijn online wel te vinden.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Weer janken?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog i nee hoor
quote:![]()
![]()
kom nu mega veel zout te kort
ben jij gadverdamme?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit blijkbaar in @:murp's portefeuille.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tis wel raak vandaag...quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Gelukkig wel,gisteren was echt raar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
echt he, gewoon dat ik ook lui aan de telefoon had die het ook over donderdag hadden dat ik zei van hey het is woensdagquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gelukkig wel,gisteren was echt raar.![]()
![]()
een hemarookworst kan dat verhelpenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt he, gewoon dat ik ook lui aan de telefoon had die het ook over donderdag hadden dat ik zei van hey het is woensdag![]()
![]()
Was geloof ik naar aanleiding van de rechtszaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind dat zeer aso van degene die dat op internet zet![]()
mag ik er mosterd bij aub anders weer jankenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een hemarookworst kan dat verhelpenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Straks maar even wat harinkjes halen.
zekerrquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mag ik er mosterd bij aub anders weer jankenUw ADH vitamine Worst
Doe eens niet zo vies zwemmen in vies water enzoquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Straks maar even wat harinkjes halen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ga straks denk ik ook een stukje fietsen naar een goeie visboerquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:21 schreef FreshFruit het volgende:
Straks maar even wat harinkjes halen.Uw ADH vitamine Worst
De nieuwe zijn er weer,schijnen goed te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:22 schreef Schakeltopia het volgende:
daar zou ik ook echt wel zin in hebben. lekker man!
Eet jij nooit vis?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Doe eens niet zo vies zwemmen in vies water enzoUw ADH vitamine Worst
quote:![]()
![]()
![]()
vind dat bizar eng om op te eten
Ze moet altijd janken van de uitjes.quote:
nomnomnomquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De nieuwe zijn er weer,schijnen goed te zijn.
Sterke post dit lachtte hardopquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moet altijd janken van de uitjes.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ga ze op roggebrood doen.augurkje erbij.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, ik besteed een volle werkdag aan jouquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:11 schreef Maanvis het volgende:
Ik zit blijkbaar in @:murp's portefeuille.![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sterke post dit lachtte hardop
Senne sevve jeromequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik eet ze bij de staart en wat uitjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ze op roggebrood doen.augurkje erbij.Uw ADH vitamine Worst
Zit ik in tuin geen zon. Dus niet bij bruinenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Bizar enge dingenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Kocaman öpücük yolluyorum!quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met mij uit eten gaan is vaak niet zo leuk op vakantieFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik zit in de trein terug naar Utrecht, kijk naar buiten en denk: 'krijg de tyfus. Dat suk heb ik net gelopen'
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Arkadasquote:
lekker lopenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:32 schreef DJMO het volgende:
Ik zit in de trein terug naar Utrecht, kijk naar buiten en denk: 'krijg de tyfus. Dat suk heb ik net gelopen'
Geen trein meer nodig johquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:32 schreef DJMO het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Constant janken...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben zeer moeilijke eter. Neem ook eigen bestek meequote:
Klagen piepen zuchtenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heel goed zelfs want ik.leg veel extra van mij.op.jou.bordquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan kan ik nog wel lekker etenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En met je ogen rollen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Klagen piepen zuchten
Altijd welkomquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
krijg bijna zin om met je uit eten te gaanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja jij snapt tquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gebeurt niet vaak dat ik voor twaalven al klaar ben met een wandeling en in de trein terug zit
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ken je deze CD`s?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb lekker jazz muziekje op. pompiedompiedom pom pom
geef het een paar maanden en dan ga ik truukjes doen met m'n springtouw
Heb radio aanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee die ken ik niet. ik ga is even kijkenquote:Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Je mag nu weer treinenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:37 schreef DJMO het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik voor twaalven al klaar ben met een wandeling en in de trein terug zitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geen honkie tonkie muziek?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:36 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb lekker jazz muziekje op. pompiedompiedom pom pom
Een gedicht over Maanvis
Nou zou mij benieuwen wat nederland doetFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
winnenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Nou zou mij benieuwen wat nederland doet
Zou mooi zijn voor zequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Deze zijn ook heel relaxed.quote:
Hoop t voor je schakelquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een gedicht over Maanvis
Graag dien.quote:
Duitsland kan wel.scoren al.is t in eigen doel
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
masterquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sukkel was tquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oja vandaag tegen Oostenrijk he. Helpen jullie mij herinneren?Uw ADH vitamine Worst
2100u meneerquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
Oja vandaag tegen Oostenrijk he. Helpen jullie mij herinneren?
voor 2 pintjes doe ik veelquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:45 schreef hemarookworst het volgende:
Oja vandaag tegen Oostenrijk he. Helpen jullie mij herinneren?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oostenrijk makkie ned zit makkelijke poolFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat zijn er 4.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Schuif maar een amsterdammertje in je reet, dan krijg je twee pintjesquote:Uw ADH vitamine Worst
Een gedicht over Maanvis
29 graden 11:48
Denk net geen 30 voor 12uTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mazzelaars ned elftal met de poolFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Leuk, maar wat moet ik met deze info?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:47 schreef Maanvis het volgende:
1999 en 2000 kunnen nu volspuitdatum inplannen@:paul @:haags
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog iemand vergeten?
Weet je ook wie er draaien. Misschien laatste uurtje nog even luisteren
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Hier wel 30 al.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Maanvis het volgende:
29 graden 11:48
Denk net geen 30 voor 12u
Haagsquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk, maar wat moet ik met deze info?
28 zonder zonFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef engine het volgende:
[..]
Weet je ook wie er draaien. Misschien laatste uurtje nog even luisteren
Vind t tegen vallenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik vind het best te doen,een paar weken geleden moest ik echt wennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
spuiten sletquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk, maar wat moet ik met deze info?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik.krijg veel.energie danquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind het best te doen,een paar weken geleden moest ik echt wennen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nah mis de zonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Heb je jezelf al volgespoten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuk, maar wat moet ik met deze info?Uw ADH vitamine Worst
Je bent zelf lekker.quote:
Ga echt water nu.niet in zonder de zonFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Uh homoFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nee brrrrr koud.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ga echt water nu.niet in zonder de zon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Preciesquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
ja man opsouten met die rotzooiquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook, was zeer irritant zo ineens op je taakbalk.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Potato en Dimitri is wel geweld meestal toch.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Had al geen rotzooiFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja precies, daar heb ik niet om gevraagd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja man opsouten met die rotzooi![]()
![]()
Zo ijskoffie dan maar ipv gewoneFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja ik kan wel zelf naar knmi of weerplaza kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja ik ook, was zeer irritant zo ineens op je taakbalk.Uw ADH vitamine Worst
Die kunnen wel een feestje maken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Potato en Dimitri is wel geweld meestal toch.![]()
Dit hebben ze even last moment geregeld.
Vanavond feest hier dochter is jarigFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Feli mini Jacq.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanavond feest hier dochter is jarig![]()
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanavond feest hier dochter is jarig![]()
![]()
18+?
![]()
💋❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kunnen wel een feestje maken.![]()
Dit hebben ze even last moment geregeld.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Sex met een ijsbeer is pas koel...quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:04 schreef Schakeltopia het volgende:
het is binnen gewoon koel als je even in de zon hebt gestaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg nee maar lieg voor haar bestwill.nuquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
helaas dat zit er niet inquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sex met een ijsbeer is pas koel...
Nou als een ijsbeer mij probeert te nemen breekt het zweet mij uit hoorquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sex met een ijsbeer is pas koel...
Uw ADH vitamine Worst
Jochem is de ideale schoonzoon.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik zeg nee maar lieg voor haar bestwill.nu“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik weetquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ontspannen en even hoesten,dat helpt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou als een ijsbeer mij probeert te nemen breekt het zweet mij uit hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan neem.jij gewoon de ijsbeerquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou als een ijsbeer mij probeert te nemen breekt het zweet mij uit hoorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vanavond feest hier dochter is jarigBij deze is ze hier uitgenodigd in DTS voor een feestje
Een gedicht over Maanvis
Dat ook.quote:
Haar de moeder bolken doen we namelijk al
Een gedicht over Maanvis
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ontspannen en even hoesten,dat helpt.
Uw ADH vitamine Worst
Zit al jaren op fokquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GefeliciteerdBij deze is ze hier uitgenodigd in DTS voor een feestje
@Paul hoor je dat?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zon komt en gaat hierFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat heb je mij nooit verteld.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh heb t vaker gepostquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vegatarier zelfsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
De dochter van Oma Nijn ken ik wel,die is wel leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee valt reuze meequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nice!quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dochter van Oma Nijn ken ik wel,die is wel leuk.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Jij kan foto van dochter zien.op.fbFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Foto heb ik al wel gezien,je zou denken dat jullie zusjes zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Jij kan foto van dochter zien.op.fb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoor dat zo vaakquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foto heb ik al wel gezien,je zou denken dat jullie zusjes zijn.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Merci bienquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik nog iemand vergeten?![]()
Kan ik me voorstellen.quote:
is ze smakelijk?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Je noemt haar nu oud?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:15 schreef Schakeltopia het volgende:
is het niet gewoon stiekem een oude foto van jacq toen ze jong was“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nopequote:Op donderdag 17 juni 2021 12:15 schreef Schakeltopia het volgende:
is het niet gewoon stiekem een oude foto van jacq toen ze jong wasFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Chef.quote:
Ja moet nu weer janken.. want ben.nu al.dik en.oudquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
pics?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De dochter van Oma Nijn ken ik wel,die is wel leuk.Uw ADH vitamine Worst
Middag hier.quote:
niks mis met een oude dikzak zijn
Een gedicht over Maanvis
Ik ben onderwegquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik zeg nee maar lieg voor haar bestwill.nu![]()
![]()
Godver wat is ditquote:
Zijn er wel,moet ik even zoeken.quote:
Welkomquote:
Lekker uitgeslipt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was pas om 10 uit bed dus mijn tijdsbesef is iets verschoven
we bolken hier de moeder van een moooie vegetarische damequote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik was pas om 10 uit bed dus mijn tijdsbesef is iets verschovenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
🧡😍quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was ik wel weer eens aan toe.quote:Vegetarische dochters slikken niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we bolken hier de moeder van een moooie vegetarische dame![]()
![]()
👍👍👍quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Was ik wel weer eens aan toe.
[..]
Vegetarische dochters slikken niet.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vegetarische chicks doen maar wat te graag hun mond open voor mijn worstUw ADH vitamine Worst
Hema heeft inderdaad zo'n nep worst tegenwoordig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef hemarookworst het volgende:
Vegetarische chicks doen maar wat te graag hun mond open voor mijn worst![]()
![]()
Is ook worstquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:23 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hema heeft inderdaad zo'n nep worst tegenwoordig.
Uw ADH vitamine Worst
Juist.En donderdag.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: