SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlIk heb het recht om te bepalen!![]()
Feli.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de DT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooo..quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig niet ver weg, pas nieuwe sim
0000How can I make this topic about me?![]()
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die,of 1234.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag is het echt donderdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is het stomme, normaal staat dat ding altijd aan natuurlijk. maar kreeg een systeem update en dan herstart hij
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Principessa.quote:
In geval van nood heb ik een ijsgekoelde natte ice towel in m'n rugtas zitten. Daarbij is m'n route vandaag krap aan tien km en heb ik nog twee volle bidons water bij me.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef Schakeltopia het volgende:
nu al een top dag![]()
![]()
zal het even doorgeven aan de buurvrouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zondag is het dus toplessdagquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021.![]()
![]()
![]()
ik dacht tetten olee
![]()
MrsL.quote:![]()
Zondag.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was me niet eens opgevallen![]()
![]()
![]()
ik dacht tetten olee
Je loopt achter vriend. Ik vroeg van de week al of alle moeders nu uit de kleren gaan voor hun man omdat jet behalve vaderdag ook topless dag is :pquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Waarom vertel je mij dat dan even niet vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je loopt achter vriend. Ik vroeg van de week al of alle moeders nu uit de kleren gaan voor hun man omdat jet behalve vaderdag ook topless dag is :p
Met vaderdag heb ik niks meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel te warm om nu tussen die klamme flapjes te duiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb een uur wakker gelegen gisteren, toen alles open gegooit. bovenop m'n dekens gaan liggen. oordoppen in en slipen maar
Ik had een podcast aangezet,niks van meegekregen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een uur wakker gelegen gisteren, toen alles open gegooit. bovenop m'n dekens gaan liggen. oordoppen in en slipen maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kijk dit topque maar ff
KLB / Blote tetten en bipsen #2Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik had eigenlijk gedacht dat je wel door zou gaan, omdat je smiddags al had geslipen
Nee,deze nacht ga ik wel door.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had eigenlijk gedacht dat je wel door zou gaan, omdat je smiddags al had geslipen
Ik slaap wel gewoon in de nacht, koud of warm weer slapen doe ik wel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik heb afgelopen nacht in m'n Ajax dekentje gerold onder m'n dekbed gelegenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een uur wakker gelegen gisteren, toen alles open gegooit. bovenop m'n dekens gaan liggen. oordoppen in en slipen maar
Ik heb er één en ik ben er trots op
lol en je had het niet warm?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht in m'n Ajax dekentje gerold onder m'n dekbed gelegen
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik lig onder een dekbedhoes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
MorguhFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Goeiemoarn Jacq.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh jij bent fresh niet meer je laat mij huilenquote:
als we nou eens een vroege wdstrijd hadden, maar nee pas weer om 9 uur
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Fresh jij bent fresh niet meer je laat mij huilen
Beter toch voor werkende nederlanders.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
als we nou eens een vroege wdstrijd hadden, maar nee pas weer om 9 uurFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mij zere voeten bezorgt steeds zelf koffie halenquote:
9 uur is een prima tijd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter toch voor werkende nederlanders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja hoor jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Beter toch voor werkende nederlanders.
Volgende wedstrijd is wel vroeg om 18:00quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
als we nou eens een vroege wdstrijd hadden, maar nee pas weer om 9 uur"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nope. Ik denk er zelfs over om een verzwaringsdeken van zo'n 8kg aan te schaffen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ah toppiequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgende wedstrijd is wel vroeg om 18:00
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mij zere voeten bezorgt steeds zelf koffie halen
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Ik denk er zelfs over om een verzwaringsdeken van zo'n 8kg aan te schaffen.![]()
ik dank u op mijn blote knieenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Straks weer zere knietjes.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dank u op mijn blote knieen
quote:en weer janken
quote:
Schakel geeft raad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:16 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon kussentje pakken, gratis tip
moet ik weer lopen dus zere voeten dus dillemaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:16 schreef Schakeltopia het volgende:
gewoon kussentje pakken, gratis tip
Google maar eens op verzwaringsdeken autisme. Ik vind die diepe druk op m'n spieren zalig dan ontspan ik pas goed.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:18 schreef Schakeltopia het volgende:
geen kussentje bij de hand hebben
man3![]()
![]()
![]()
had gehoopt dat ff die bracht he . Geintje freshieeee
Kussentjes is wel echt VIVA.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
joh als jij je er lekker bij voelt helemaal prima toch!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Google maar eens op verzwaringsdeken autisme. Ik vind die diepe druk op m'n spieren zalig dan ontspan ik pas goed.
Soul is er ook echt blij mee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Google maar eens op verzwaringsdeken autisme. Ik vind die diepe druk op m'n spieren zalig dan ontspan ik pas goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kan het woord Viva niet meer lezen man ³![]()
![]()
![]()
is het zo erg? ik vond het hier nog wel mee vallen
Ja tig topics er over hier op Fokquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
In 40+ gaat het er ook steeds over.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaa ik zit natuurlijk alleen in dts![]()
maar ik snap dat de fokkers graag de userbase van viva forum hierheen halen
meeste dekens voor autisme die gebruikt worden zijn de ballen dekensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wanneer je op kantoor aan komt en je dan realiseert dat je vergeten bent om je computer aan te doen en dus weer terug mag
Wat niet zo erg was geweest als het niet zo benauwd winderig kutweer was.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Bericht in Viva forum.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
Niet echt, maar ik heb zeker niks te klagen gehad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:22 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker hoor, goed koud gehad vannacht nattekat?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hahahahaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bericht in Viva forum.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
oh oh oh![]()
De servers kunnen het nu al niet aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nice! dat is goed om te horenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb zeker niks te klagen gehad.
Zo eentje heeft Soul ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
meeste dekens voor autisme die gebruikt worden zijn de ballen dekens“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent zelf fijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het is zover mensen. heel erg bedankt enzo. tijd om die lik vinger wat rust te geven![]()
Dat heb je heel snel gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
het is zover mensen. heel erg bedankt enzo. tijd om die lik vinger wat rust te geven![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
er zijn en paar mensen als een gek gaan likenquote:![]()
![]()
even zwaaien naar die mensen![]()
zijn echt de bestequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat kan beter.quote:
heel veel posten, soms lik ik een heel topic en dan heb je er zo een heleboel bijquote:
like nooit zo veel soms als mensen over hebbenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou dan moet ik maar veel posten, zodat er ook veel geliket wordtquote:
Zag ik gisteren idd, hele lijst met likes van jouquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heel veel posten, soms lik ik een heel topic en dan heb je er zo een heleboel bij
Komt goed.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan moet ik maar veel posten, zodat er ook veel geliket wordt
Ik soms wel, maar ook niet té vaak kan soms ook wel irritant zijn..misschien maar even melding uit zettenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
like nooit zo veel soms als mensen over hebben
Ik had er gisteren 348.quote:
willen hier binnen kort straat bbq houden allemaal prima .. maar willen dan dat we bbq mee nemen voor mij geen probleem. alleen niemand mag op mijn bbq mee doen van mij ivm eten en ja daar ben ik een zeikert in.. niemand mag aan kijn eten komen of in de buurt ervanFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
als je dat doet geef het even aan, dan lik ik je naar de topquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik soms wel, maar ook niet té vaak kan soms ook wel irritant zijn..misschien maar even melding uit zetten
Geen #1quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Heb de melding uit gezetquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als je dat doet geef het even aan, dan lik ik je naar de top
Geen probleem lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
willen hier binnen kort straat bbq houden allemaal prima .. maar willen dan dat we bbq mee nemen voor mij geen probleem. alleen niemand mag op mijn bbq mee doen van mij ivm eten en ja daar ben ik een zeikert in.. niemand mag aan kijn eten komen of in de buurt ervan
Dit hebben we met familie weleens gedaan,alleen mijn vader had een BBQ van een meter bij 50 cm.En wist nogal goed hoe het moet,op het eind stond iedereen bij ons met hun stukjes vlees.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil mijn bbq voor mij zelf houden anders eet ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem lijkt me.
Dit hebben we met familie weleens gedaan,alleen mijn vader had een BBQ van een meter bij 50 cm.En wist nogal goed hoe het moet,op het eind stond iedereen bij ons met hun stukjes vlees.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
smetvrees?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil mijn bbq voor mij zelf houden anders eet ik nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En je dochter dan? Ook een eigen BBQ?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik wil mijn bbq voor mij zelf houden anders eet ik niet
yesss wat betreft eten ja .. en niet zo zuinig ookquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
liefste wel is vegatarierquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je dochter dan? Ook een eigen BBQ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liefste wel is vegatarier
Geen groente op mijn BBQ.
Een gedicht over Maanvis
precies.. vind zo goor als anderen bij mijn eten komen. kan er niets aan doen... of als ze gaan aanraken dan wordt ik wildquote:
geen probleemquote:
ik eet wel vleesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dus denk dat ik thuis eet en voor gezelligheid naar bbq gaFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Smetvrees met eten?
Mini-ToT propt hier met z'n zweterige handjes een druif in m'n muil (zoute smaak door z'n zweet.) en smeert aardbei op m'n borst!
Ewwwwwww!
En goedemorgen!![]()
![]()
Moggequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Smetvrees met eten?
Mini-ToT propt hier met z'n zweterige handjes een druif in m'n muil (zoute smaak door z'n zweet.) en smeert aardbei op m'n borst!
Ewwwwwww!
En goedemorgen!![]()
![]()
goeiesmorgesquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Smetvrees met eten?
Ewwwwwww!
En goedemorgen!Ik heb het recht om te bepalen!![]()
dan zeg je gewoon dat je aan de lijn doetquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
dus denk dat ik thuis eet en voor gezelligheid naar bbq gaTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Smetvrees met eten?
Ewwwwwww!
En goedemorgen!
Papaquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef ToT het volgende:
Smetvrees met eten?
Ewwwwwww!
En goedemorgen!![]()
Beste oplossingquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh hier doen we het de laatste tijd af en toe wel er bij, om toch aan de nodige vitaminen en mineralen te komen, maar verreweg het meeste is wel vleesquote:
Aubergine wordt best lekker als je het rookt met houtsnippers op de kolen!Maar dan alleen wat stukjes voor bij het vlees dus he.
![]()
![]()
Noem je Jacq nu dik?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan zeg je gewoon dat je aan de lijn doet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😭😭😭😭nu moet ik weer jankenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
😭😭😭😭nu moet ik weer janken
Hier gelukkig zonquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
iedereen is dikquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
nieuwe wasmachine . damn heb iets verkeerds gedaan zit nu mega op slot krijg het er niet meer af
heb ik ook bij mijn nieuwe wasmachne.. gewoon door laten wassenquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nieuwe wasmachine . damn heb iets verkeerds gedaan zit nu mega op slot krijg het er niet meer af
Een gedicht over Maanvis
krijg hem dus niet aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb ik ook bij mijn nieuwe wasmachne.. gewoon door laten wassen
Even de stekker er uit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
krijg hem dus niet aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
al gedaan uit aan gezet... heb zon doseer wasmachine . nou ben minder happy . vind het minder naar wasverzachter ruiken. voordeel is gebruik wel minder wasmiddel en verzachterquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
duh lampjes branden maar doet niets meer . kan de aanknop ook niet aanzettenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En geen foutcode?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
duh lampjes branden maar doet niets meer . kan de aanknop ook niet aanzetten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb je niet toevallig de kraan dicht gezet ofzo met het vullen van je zwembad?
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
geen idee waar ik fout op heb gedrukt dus
staat hier al maand heb ergens denk ik fout op gedrukt dus kan er niets meer meequote:Op donderdag 17 juni 2021 09:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb hem gewoon laten installeren
![]()
nou wacht maar uur mischien heb ik tijd ingesteld? per ongeluk
Had ze al gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:55 schreef Schakeltopia het volgende:
stekkertje er dan maar uit inderdaad
Maar voor hoelang? Sommige resets duren een stuk langer.![]()
sowieso gewoon even eruit laten iddquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Had ze al gedaan.
Maar voor hoelang? Sommige resets duren een stuk langer.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Gebeurt ook vaak met fotografie, is mij ook vaak zat overkomen!quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
nou wacht maar uur mischien heb ik tijd ingesteld? per ongeluk
Schakel je de timer in voor selfies of groepsfoto's, vergeet je 'm er weer af te halen en dan blijf je als een malle klikken als je een lieveheersbeestje of whatever wil fotograferen, maar er gebeurt dan niets, want met elke klik begint de tiemr weer van voren af aan.
![]()
![]()
sowiezo kut wasmachine met zijn gedoseer mis echt de wasverzachter luchtquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
sowieso gewoon even eruit laten iddFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt ook vaak met fotografie, is mij ook vaak zat overkomen!Schakel je de timer in voor selfies of groepsfoto's, vergeet je 'm er weer af te halen en dan blijf je als een malle klikken als je een lieveheersbeestje of whatever wil fotograferen, maar er gebeurt dan niets, want met elke klik begint de tiemr weer van voren af aan.
mini-tot zal ondertussen ook al hartstikke blind zijn van al dat geflitsquote:Op donderdag 17 juni 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt ook vaak met fotografie, is mij ook vaak zat overkomen!Schakel je de timer in voor selfies of groepsfoto's, vergeet je 'm er weer af te halen en dan blijf je als een malle klikken als je een lieveheersbeestje of whatever wil fotograferen, maar er gebeurt dan niets, want met elke klik begint de tiemr weer van voren af aan.
Een gedicht over Maanvis
Ik gebruik vrijwel nooit een flitser als ik een foto van hem maak. Zelfs in het pikkedonker niet; m'n mobieltje maakt een langdurige opname in die situaties.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mini-tot zal ondertussen ook al hartstikke blind zijn van al dat geflits
De Nikon gebruik ik sowieso zelden meer, en die kan ook prima in het donker fotograferen.
Met flits vind ik zielig voor hem en de foto ziet er dan (met name met het mobieltje) snel heel onnatuurlijk uit.![]()
![]()
Wasmachine doet raar,Laptop doet raar,what`s next?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
M'n pc al een paar dagen, door de warmte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
Wasmachine doet raar,Laptop doed raar,what`s next?![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja moest m 2 keer opnieuw opstarten![]()
* FreshFruit noteert op lijstje;PC doet raar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n pc al een paar dagen, door de warmte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb nog nooit een foto met jou er op gezien maar wel 10000 foto's van mini-tot trouewnsquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gebruik vrijwel nooit een flitser als ik een foto van hem maak. Zelfs in het pikkedonker niet; m'n mobieltje maakt een langdurige opname in die situaties.
De Nikon gebruik ik sowieso zelden meer, en die kan ook prima in het donker fotograferen.
Met flits vind ik zielig voor hem en de foto ziet er dan (met name met het mobieltje) snel heel onnatuurlijk uit.
Een gedicht over Maanvis
Komt door de vaccinaties denk ik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook al.quote:
Johquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een foto met jou er op gezien maar wel 10000 foto's van mini-tot trouewns
Okee okee, bij deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh
Okee okee, bij deze dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even midden in de noordzee zitten, dan valt het wel meequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh
Okee okee, bij deze dan:Wacht maar, als mini-tot op FOK! komt over 3 jaar dan gaan we samen heel veel foto's van jou plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja ik heb iets tussen m'n enen hangen, dus heb ik daar ook vrij weinig te zoeken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef Moonlight het volgende:
Ik heb ook nog op het viva forum gezeten![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wacht maar, als mini-tot op FOK! komt over 3 jaar dan gaan we samen heel veel foto's van jou plaatsen!
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb iets tussen m'n enen hangen, dus heb ik daar ook vrij weinig te zoeken.![]()
![]()
Wat een transfobe ellende daarquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb iets tussen m'n enen hangen, dus heb ik daar ook vrij weinig te zoeken.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wel leerzaam hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb iets tussen m'n enen hangen, dus heb ik daar ook vrij weinig te zoeken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een transfobe ellende daar![]()
![]()
Ik lees wel dat er regelmatig trolls van FOK! zitten!quote:
"Kan ik vanmiddag mijn kind gewoon in de auto laten zitten met een raampje op een kier, als ik in de Blokker wil gaan shoppen?" enzo.![]()
![]()
Schakelt wie?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mini.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boy zit bad-ass z'n papje uit het flesje te drinken!
Schattiequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boy zit bad-ass z'n papje uit het flesje te drinken!![]()
![]()
lekker hoorrquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boy zit bad-ass z'n papje uit het flesje te drinken!
Wat een woke kind!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Stoere boy zit bad-ass z'n papje uit het flesje te drinken!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij kan er soms echt als een verstandige kleuter uitzien die precies weet wat-ie doet, en op andere momenten een hyperactieve hamster met een luier om!![]()
![]()
daarom ben je kind tochquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:16 schreef ToT het volgende:
Hij kan er soms echt als een verstandige kleuter uitzien die precies weet wat-ie doet, en op andere momenten een hyperactieve hamster met een luier om!
vrij lastig om een bierglas in die woke foto te editten
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef Maanvis het volgende:
vrij lastig om een bierglas in die woke foto te edittenJe wil Mini-ToT's flesje vervangen voor een bierglas?
![]()
![]()
auto blinkt vanmorgen vroeg door was straatgedaan nu zelf even nog wat gepoetstFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja hij is al oud genoeg toch. Volgens mij is ie al 20 DTS rondes oudquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef ToT het volgende:
[..]Je wil Mini-ToT's flesje vervangen voor een bierglas?
Een gedicht over Maanvis
ze mag ook bij mij poetsenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:26 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent er maar druk mee al dat poetsen
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja hij is al oud genoeg toch. Volgens mij is ie al 20 DTS rondes oud
Hij wordt volgende maand 3.![]()
![]()
Schakel ik hou van poetsenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:26 schreef Schakeltopia het volgende:
je bent er maar druk mee al dat poetsen![]()
![]()
hahaha ik heb het in de gatenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Schakel ik hou van poetsen![]()
![]()
![]()
![]()
naja lekker toch
twee maanden terug dacht ik wit even plafond beneden . toen bedacht ik ah nieuw behangetje. erna dacht ik gang en toilet ook. ben zo door gegaan ook bovenverdieping . alles is nieuw en fris .. vond heerlijk om te doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hahaha ik heb het in de gaten![]()
![]()
naja lekker tochFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik loop op een smal pad, tussen de spoorlijn en dierenpark Amersfoort in. Enerzijds hoor de de dieren, aan de andere kant af en toe een trein.
Mag ik hier een hutje bouwen en gaan wonen?
3 wat?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
3 jaarFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik had ook het idee om lekker te gaan sauzen, maar nog niet van gekomenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
twee maanden terug dacht ik wit even plafond beneden . toen bedacht ik ah nieuw behangetje. erna dacht ik gang en toilet ook. ben zo door gegaan ook bovenverdieping . alles is nieuw en fris .. vond heerlijk om te doen
oh nou vond heerlijk om te doen behangen ook... heb radiators ook gedaan met radiator verf is mooi gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik had ook het idee om lekker te gaan sauzen, maar nog niet van gekomenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Toen we hier kwamen wonen was ik ook begonnen met het plafond te witten.
Heel ruw oppervlak dat het verf als ee spons opzuigt. (Volgens mij sinds de bouw nog nooit gewit).
Ben er maar mee gestopt. Als je WEET waar ik gestopt ben kun je dat met de juiste lichtinval zien, maar verder absoluut niet.En op dat stukje is er al een hele emmer doorheen gegaan.
En dan moet het grootste deel nog!
![]()
![]()
![]()
vreemd en wel goed merk verf gekocht want merkte dat dat hoop scheeltquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef ToT het volgende:
Heel ruw oppervlak dat het verf als ee spons opzuigt. (Volgens mij sinds de bouw nog nooit gewit).
Ben er maar mee gestopt. Als je WEET waar ik gestopt ben kun je dat met de juiste lichtinval zien, maar verder absoluut niet.En op dat stukje is er al een hele emmer doorheen gegaan.
Dat is wat hij jullie wil laten geloven.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Was volgens mij Histor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vreemd en wel goed merk verf gekocht want merkte dat dat hoop scheelt
Dat goede verf enorm scheelt, merk ik wel nu ik voor buiten Sikkens heb gekocht.
Wat dekt dat goed zeg!Amper druipers, makkelijk te corrigeren enz.
![]()
Man3 ga denk ruzie krijgen maar mijn ring moet eraf geknipt worden... zit te strak niet omdat vingers dikker zijn. maar blijkbaar heb ik ergens tussen gezetten ring niet rond meerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ruzie met wie dan, tis toch jouw vinger en jouw ringquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man3 ga denk ruzie krijgen maar mijn ring moet eraf geknipt worden... zit te strak niet omdat vingers dikker zijn. maar blijkbaar heb ik ergens tussen gezetten ring niet rond meerTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
histor is een top merk ook... hier flexa gehaald voor plafond dekte in 1 keerquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Was volgens mij Histor.
Dat goede verf enorm scheelt, merk ik wel nu ik voor buiten Sikkens heb gekocht.
Wat dekt dat goed zeg!Amper druipers, makkelijk te corrigeren enz.
Beetje recht buigen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Man3 ga denk ruzie krijgen maar mijn ring moet eraf geknipt worden... zit te strak niet omdat vingers dikker zijn. maar blijkbaar heb ik ergens tussen gezetten ring niet rond meer
Groene zeep wil ook helpen. Handen in koud water ook. (Met dit weer zwellen je handen uiteraard ook op, dus die verbuiging heeft dan extra effect.)![]()
was een presentjequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ruzie met wie dan, tis toch jouw vinger en jouw ringFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja is nu bijna vierkant lijkt het wel krijg hem met geen mogelijkheid af probeer t al 2 dagen ook met zeep enzquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje recht buigen?
[ afbeelding ]
Groene zeep wil ook helpen. Handen in koud water ook. (Met dit weer zwellen je handen uiteraard ook op, dus die verbuiging heeft dan extra effect.)Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zal wel goedkope kut ring zijn![]()
![]()
nee is gewoon gouden maar is echt verbogen en snap niet hoe
![]()
![]()
![]()
ja is inderdaad anders goud als hier
Tripje naar de juwelier?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zal wel goedkope kut ring zijn![]()
![]()
nee is gewoon gouden maar is echt verbogen en snap niet hoe
![]()
je hebt goed punt is ander goud als hier minder karaatquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ja morgen maar die knipt hem doorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
18 toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je hebt goed punt is ander goud als hier minder karaatThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dacht van wel jaquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat soort plafonds moet je eerst voorbewerken met voorstrijkselquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef ToT het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik heet Jacq en niet iedereenquote:![]()
Lucardi goud is ook allemaal 18quote:
en dan betaal je er hier in NL ook nog eens teveel voorThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
exactquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lucardi goud is ook allemaal 18
en dan betaal je er hier in NL ook nog eens teveel voorFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Yupyup, maar dat kon ik niet echt duidelijk inschatten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat soort plafonds moet je eerst voorbewerken met voorstrijksel
Is een huis uit 2004 met betonplaten.![]()
jeeeehhh een vrouw die weet hoe het moetquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat soort plafonds moet je eerst voorbewerken met voorstrijksel![]()
![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat had je kunnen zien aan de structuurquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar dat kon ik niet echt duidelijk inschatten.
Is een huis uit 2004 met betonplaten.
Door schade en schande wijs gewordenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeeeehhh een vrouw die weet hoe het moet![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk is voorstrijken sowieso het bestequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Yupyup, maar dat kon ik niet echt duidelijk inschatten.
Is een huis uit 2004 met betonplaten.
en je kunt testen welke je nodig hebt door te kijken hoe snel iets erin trektThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is voorstrijken sowieso het beste
en je kunt testen welke je nodig hebt door te kijken hoe snel iets erin trekt![]()
Voorstrijken is driekwart van het werk. Het witten erna is kinderwerkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
kloptquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Voorstrijken is driekwart van het werk. Het witten erna is kinderwerk
man in de bouw
dus alles wordt hier voorgestreken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Slimme manquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
man in de bouw
dus alles wordt hier voorgestreken
Wsmchine draait weerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
![]()
en handig![]()
ik hoef me niet op te geven voor help mijn man is klusserThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en handig![]()
ik hoef me niet op te geven voor help mijn man is klusser![]()
![]()
Ik.ook.niet kan alles zelfquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en handig![]()
ik hoef me niet op te geven voor help mijn man is klusserFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: