SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voordat je reageert, lees deze rant van @murp even.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke weetjes over de hommel om indruk te maken op je vrienden en vriendinnen!
•Hommels kunnen eigenlijk helemaal niet vliegen, maar doen dat toch
•Hommels schijten ook gewoon tijdens het vliegen
•Hommels houden niet van hommeles
•Hommels kun je redden met een theelepeltje suikerwater
•Hommels bezoeken twee keer zoveel bloemen per minuut als je het vergelijkt met een honingbijtje
•Hommels zijn niet aggressief en zullen je nooit steken
•Hommels hebben een zeer kort geheugen
•Hommels hebben een druk bestaan. ze werken van zonsopkomst tot de zon weer onder gaat
•Hommels gaan nooit vreemd
•Hommels paren soms wel op 60 meter hoogte in de lucht
Een hommel in zijn natuurlijke habitat
ingezonden door @FreshFruit, bedankt!
De hommel is te herkennen aan zijn pluizige uitstraling. Op het plaatje hieronder is dit goed te zien.
ingezonden door @Nattekat, bedankt!
Meedoen of informatie delen?
Gebruik #hommelszijndebeste op de socials of stuur een mail naar wijhoudenvanhommels@fok.nlIk heb het recht om te bepalen!![]()
Feli.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de DT.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ooo..quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gelukkig niet ver weg, pas nieuwe sim
0000How can I make this topic about me?![]()
Mooie TT.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die,of 1234.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag is het echt donderdag.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is het stomme, normaal staat dat ding altijd aan natuurlijk. maar kreeg een systeem update en dan herstart hij
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Principessa.quote:
In geval van nood heb ik een ijsgekoelde natte ice towel in m'n rugtas zitten. Daarbij is m'n route vandaag krap aan tien km en heb ik nog twee volle bidons water bij me.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
![]()
![]()
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef Schakeltopia het volgende:
nu al een top dag![]()
![]()
zal het even doorgeven aan de buurvrouw“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zondag is het dus toplessdagquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het bericht klopt niet helemaal,het is 20 Juni 2021.![]()
![]()
![]()
ik dacht tetten olee
![]()
MrsL.quote:![]()
Zondag.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was me niet eens opgevallen![]()
![]()
![]()
ik dacht tetten olee
Je loopt achter vriend. Ik vroeg van de week al of alle moeders nu uit de kleren gaan voor hun man omdat jet behalve vaderdag ook topless dag is :pquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Waarom vertel je mij dat dan even niet vriendin.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je loopt achter vriend. Ik vroeg van de week al of alle moeders nu uit de kleren gaan voor hun man omdat jet behalve vaderdag ook topless dag is :p
Met vaderdag heb ik niks meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel te warm om nu tussen die klamme flapjes te duiken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb een uur wakker gelegen gisteren, toen alles open gegooit. bovenop m'n dekens gaan liggen. oordoppen in en slipen maar
Ik had een podcast aangezet,niks van meegekregen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:02 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb een uur wakker gelegen gisteren, toen alles open gegooit. bovenop m'n dekens gaan liggen. oordoppen in en slipen maar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik kijk dit topque maar ff
KLB / Blote tetten en bipsen #2Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik had eigenlijk gedacht dat je wel door zou gaan, omdat je smiddags al had geslipen
Nee,deze nacht ga ik wel door.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:05 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had eigenlijk gedacht dat je wel door zou gaan, omdat je smiddags al had geslipen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: