DJMO de scharrel van bradgetvquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
Braddie van BradgeTV wil graag een OLED tv wil jij daarvoor gaan wandelen?
[..]
Mo's vriendje Rob is al bij Braddie thuisgeweest een paar dagen terug dus die kan makkelijk een tv voor hem meenemenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
Braddie van BradgeTV wil graag een OLED tv wil jij daarvoor gaan wandelen?
[..]
Alsof iedereen van Viva een brave deugmoeder is. Natuurlijk komen die hier posten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof ze überhaupt in KLB komen posten.
Misschien zitten er wat types tussen die Brad willen bemoederen. Wat @Moira en @praadje ook al hebben geprobeerd. Of misschien hebben ze op Viva wel een vrouwelijke versie van Brad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
Lekker over Braad blijven posten dan blijven de Viva’s sowieso wel weg hier.
ik mis Kluun welquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Misschien zitten er wat types tussen die Brad willen bemoederen. Wat @:Moira en @:praadje ook al hebben geprobeerd. Of misschien hebben ze op Viva wel een vrouwelijke versie van Brad.
Wow.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha ha. Wat hilarisch.
Tyfusdebiel.
hier nog iemand die een blauw kleurtje heeft gekregen van teveel cool aid te drinken of zoquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ha ha. Wat hilarisch.
Tyfusdebiel.
Dronk jij maar teveel cool aid.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hier nog iemand die een blauw kleurtje heeft gekregen van teveel cool aid te drinken of zo
Wat is een DJMOquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
DJMO is stront daar komen vliegen op af.
Ik ben slechts een user hier makker. Ik zou niet durven te tornen aan het beleid wat mijn collega's hier voeren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
man man man en dat noemt zich een mod je staat gewoon wat te kijken
je hebt wel tr gezet neem ik aan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben slechts een user hier makker. Ik zou niet durven te tornen aan het beleid wat mijn collega's hier voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |