En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen ze niet een stel wajongers opleiden tot automonteur zodat hun soortgenoten gratis hun auto kunnen laten repareren? Dat scheelt ons allemaal een hoop geld.
Gast wat doe je, mijn bubbleteaquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
En dan krijg je je auto zeker terug met een houten deurpaneel en een vastgeniete dakbekleding?
Hij moet gewoon dagelijks 1x streamen tot de eerste bezorger aan de deur verschijnt. Dan stream op zwart, review opnemen en uploaden en de dag erna hetzelfde ritueel. Is er veel minder kans op gedoe.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
shit ik bedenk me nu geen livestreams meer betekend ook geen donaties meer voor food reviews
dat wordt op een houtje knagen van 10-15 euro per week
@Sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:46 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij moet gewoon dagelijks 1x streamen tot de eerste bezorger aan de deur verschijnt. Dan stream op zwart, review opnemen en uploaden en de dag erna hetzelfde ritueel. Is er veel minder kans op gedoe.
Staat genoteerd hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:47 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
@:sprokkelaar kan je dit doorgeven aan je manager?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:40 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Geen paniek. Wanneer onze vlogger dat beseft is hij gou weer aan de streams.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
shit ik bedenk me nu geen livestreams meer betekend ook geen donaties meer voor food reviews
Gou ja?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:50 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Geen paniek. Wanneer onze vlogger dat beseft is hij gou weer aan de streams.
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijfquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:45 schreef Boze_Eend het volgende:
Daar woont Frodo met zijn cockringquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijf
Bedoel je pennen ipv proef?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in een van de premieres van zijn 80 filmpjes gisteren liet hij weten dat hij vanaf maandag proef gaat draaien bij een bedrijf
jij bent de heilige moeder van deze sc daar veranderd niks aan habibiquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
Lekker over Braad blijven posten dan blijven de Viva’s sowieso wel weg hier.
Je zou braddie maar als collega krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
DJMOquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:42 schreef Zipportal het volgende:
Braddie van BradgeTV wil graag een OLED tv wil jij daarvoor gaan wandelen?
[..]
Alsof ze überhaupt in KLB komen posten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:38 schreef Azula het volgende:
Lekker over Braad blijven posten dan blijven de Viva’s sowieso wel weg hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |