abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199920540
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:28 schreef Sheffield het volgende:
Zou de ANWB monteur ook na 30 dagen weer teruggestuurd worden?
Ja kijk, weet je wat het is Sheffield. In het begin dacht ik van: die man kan goed aan bougies sleutelen, handig busje, heeft altijd benzine bij zich, is niet duur. Maar na voor de vierde keer een uur op hem gewacht te hebben begon ik toch te denken. En de geluidskwaliteit is ook niet zo goed, je verstaat hem slecht als hij met z'n hoofd onder de motorkap zit. Dus ja, ik heb hem teruggestuurd.
  woensdag 16 juni 2021 @ 23:34:54 #102
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_199920557
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ja kijk, weet je wat het is Sheffield. In het begin dacht ik van: die man kan goed aan bougies sleutelen, handig busje, heeft altijd benzine bij zich, is niet duur. Maar na voor de vierde keer een uur op hem gewacht te hebben begon ik toch te denken. En de geluidskwaliteit is ook niet zo goed, je verstaat hem slecht als hij met z'n hoofd onder de motorkap zit. Dus ja, ik heb hem teruggestuurd.
:D

En hij hoeft de 3 pizza's niet meer te delen
pi_199920656
Zou FOK! ook zo'n bericht op NOS.nl krijgen als de deuren hier sluiten?

https://nos.nl/artikel/23(...)helft-van-mijn-leven

En gaan ze dan Braddie interviewen hoe dit forum zijn leven heeft veranderd?
pi_199920807
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

echt hoor, volgende keer dat ik iets stuk heb aan mijn auto koop ik ook cheap ass onderdelen, duw ik mijn auto het dorp uit en bel de anwb om het gratis te komen fixen. scheelt toch weer een uurtje in de garage, dus 85 euro minder.

wtf
  donderdag 17 juni 2021 @ 01:33:49 #105
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_199920913
twitter

Toch wel één van de scherpste opiniemakers van dit moment!
verwijder dit account.
  donderdag 17 juni 2021 @ 01:36:15 #106
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199920917
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 01:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ twitter ]
Toch wel één van de scherpste opiniemakers van dit moment!
Wat een kut domeinnaam. Blankevlaennegerzoenen zou nog grappig zijn, maar dit???
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199921120
c_/

Émillie, 21 år og fra Hillerød
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199921169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:17 schreef Makrelis het volgende:
c_/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou raken
pi_199921339
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:17 schreef Makrelis het volgende:
c_/

SPOILER
:9
pi_199922045
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:31 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

echt hoor, volgende keer dat ik iets stuk heb aan mijn auto koop ik ook cheap ass onderdelen, duw ik mijn auto het dorp uit en bel de anwb om het gratis te komen fixen. scheelt toch weer een uurtje in de garage, dus 85 euro minder.

wtf
quote:
Springbok Springbok
10 uur geleden
doet anwb die gratis voor je erin zetten? Scheelt wel

BradgeTV
BradgeTV
10 uur geleden
Ja. Als je ze zelf hebt maar je kan ze niet vervangen dan komen ze langs. Zeker als het een "noodgeval" is, mijn auto viel amper nog mee te rijden.
Het was wat geplof en inhouden bij accelereren en afgelopen dagen goed genoeg om er ook nog her en der mee naar Hilversum te rijden voor z'n wandelingen en boodschapjes, maar nu "viel er amper nog mee te rijden".

Als je je problemen een beetje aandikt kun je de service van de ANWB dus zo inderdaad uitbuiten. :Y)
pi_199922157
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[..]

Het was wat geplof en inhouden bij accelereren en afgelopen dagen goed genoeg om er ook nog her en der mee naar Hilversum te rijden voor z'n wandelingen en boodschapjes, maar nu "viel er amper nog mee te rijden".

Als je je problemen een beetje aandikt kun je de service van de ANWB dus zo inderdaad uitbuiten. :Y)
Dan ben je echt alle schaamte voorbij.
pi_199922224
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:21 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dan ben je echt alle schaamte voorbij.
In dit opzicht is Braad altijd erg gewiekst, net als met dat steeds weer retour sturen. Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.

Trouwens, met een simpele bougiesleutel zou hij dit soort dingen heel makkelijk zelf kunnen en dan kost het hem ook niets...
pi_199922256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.

Kwestie van fatsoen.
pi_199922305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

In dit opzicht is Braad altijd erg gewiekst, net als met dat steeds weer retour sturen. Dat soort dingen zouden in mij nooit opkomen.

Trouwens, met een simpele bougiesleutel zou hij dit soort dingen heel makkelijk zelf kunnen en dan kost het hem ook niets...
Zou in mij ook niet op komen.
Als een ander het doet is altijd makkelijker. Mentaliteits dingetje.
pi_199922318
Hmm. Ik regel m'n dingen liever zelf dan een ander voor m'n karretje te spannen.
pi_199922742
JONGENS, ZE ZIJN KLB AL INGEDRONGEN!!!!!
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_199922746
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef Solotovski het volgende:
Is gewoon Azula.
pi_199922923
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:06 schreef Solotovski het volgende:
:')

Deze TT :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-06-2021 10:19:23 ]
pi_199922961
quote:
Zonmuis
donderdag 17 juni 2021 om 09:31

Letterlijk het eerste subfora waar ik nu kijk is de Klaagbaak en het eerste topic dat ik zie heet:

"Verboden voor vivavolk." :rofl:

Nou, dan maar even kijken ergens anders. Ga naar relatie en psychologie en eerste topic met veel reacties dat ik zie is klagen over hoeveel makkelijker vrouwen het hebben in de wereld.

Nieuws en achtergronden dan maar? Dat zal wel neutraal zijn toch?
Okay, een topic over vrouwen die geintimideerd worden op de werklvloer.
Kijk maar naar de reacties. Ze nemen het heel serieus
Welkom Zonmuis *O*
pi_199922972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

[..]

Je betaalt voor die service om het 3x terug te verdienen toch? :')
pi_199923018
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Je betaalt voor die service om het 3x terug te verdienen toch? :')
Ik ben al 9 jaar lid van de wegenwacht, nooit gebruik van gemaakt. Nu weet ik weer waarom het elk jaar flink duurder wordt. :')
pi_199923056
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:26 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Ik ben al 9 jaar lid van de wegenwacht, nooit gebruik van gemaakt. Nu weet ik weer waarom het elk jaar flink duurder wordt. :')
En dan betalen we via de Belastingdienst ook nog eens Braddie's Wegenwachtabonnement _O-
pi_199923066
Kunnen ze niet een stel wajongers opleiden tot automonteur zodat hun soortgenoten gratis hun auto kunnen laten repareren? Dat scheelt ons allemaal een hoop geld.
pi_199923103
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:30 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen ze niet een stel wajongers opleiden tot automonteur zodat hun soortgenoten gratis hun auto kunnen laten repareren? Dat scheelt ons allemaal een hoop geld.
Op zich wel een aardig idee, ware het niet dat niet iedereen geschikt is voor het vak van automonteur.
pi_199923189
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Op zich wel een aardig idee, ware het niet dat niet iedereen geschikt is voor het vak van automonteur.
Hoeft ook niet. Er is ook hulp nodig bij onkruid wieden, koken, beddengoed wassen enz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')