Chlamydiagenotquote:Op maandag 14 juni 2021 22:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ga naar Mallorca. Spanjolen testen amper tot niet genot
Canarische eilandenquote:
Bij de volgende ben je niet meer blauw.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tering. Weer door het slotje. Dit is niet mijn avond. @:coco
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland gaat ook mokerwarm worden hoor. Net zoals vorig jaar 38 graden koekoekkkk
Ach nee toch.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland gaat ook mokerwarm worden hoor. Net zoals vorig jaar 38 graden koekoekkkk
Allemaal?quote:
Dan nog... daar is het veel aangenamer en wordt het niet zo benauwdquote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalquote:
Ibiza lekker met van die eendenbek vrouwenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom naar Mallorca. Lekker swingersavondjes genot.
Vroeg geboektquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalStukje oplichting genot.
Over lijnen kan @Caland je wel het een en ander vertellen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja leuk sympathieke gast... Ik wil gewoon een goede analyse van wat er goed gaat en fout gaat aan hand van beelden en lijnen oid.
Ga dan maar nooit naar Bali. Als je het vliegtuig uitstapt heb je al het idee dat je stiktquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nog... daar is het veel aangenamer en wordt het niet zo benauwd
Dan lees je maar lekker de stukjes van Pieter Zwartquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja leuk sympathieke gast... Ik wil gewoon een goede analyse van wat er goed gaat en fout gaat aan hand van beelden en lijnen oid.
Beetje de geleden verliezen goedmaken.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalStukje oplichting genot.
Die zijn er niet in de rust.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lees je maar lekker de stukjes van Pieter Zwart
Gewoon in september gaan wanneer het geen drol kost.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
900 euro voor twee weken all inclusive vind ik niet echt duur.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is het te koud genot. Nee joh interesseert mij het. Volgend jaar weer 2 x genot. Halve wereld al gezien genot.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gewoon in september gaan wanneer het geen drol kost.
Nog steeds heerlijk weer op genoeg plekken.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
All inclusive aids.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
900 euro voor twee weken all inclusive vind ik niet echt duur.
Kroatië ?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog steeds heerlijk weer op genoeg plekken.
1600 hier 2 personen 7 dagen. Ligt ook beetje aan resort etc, maar las er veel klachten over bij bepaalde resorts.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
900 euro voor twee weken all inclusive vind ik niet echt duur.
Big 4 medew.... oh, nee. Toch niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is het te koud genot. Nee joh interesseert mij het. Volgend jaar weer 2 x genot. Halve wereld al gezien genot.
Ik ergens rond november, lekker op Playa des Ingles Im Blauwen Engel Duitse bieren met Curry wurst klappenquote:
Stukje kakkerlakquote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1600 hier 2 personen 7 dagen. Ligt ook beetje aan resort etc, maar las er veel klachten over bij bepaalde resorts.
Eens, maar ik zie user @Oriente niet struikelen over een bak IJsquote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over "mensen" die struikelen over het gebruik van de lange IJ.
Nee het is exclusief aidsquote:
Eens. En ook minder proleten.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Big 4 aids. Maat van mij werkt bij Capgemeni. Binnenkort niet meerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Big 4 medew.... oh, nee. Toch niet.
Vreselijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De hele dag met zo'n armbandje moeten rondlopen
Tegen die tijd ben je ook al volledig gevaccineerd en kan je vast weer ongestoord op reis. Nu is de vraag veel te hoog.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nog steeds heerlijk weer op genoeg plekken.
jaquote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een kutwedstrijd, kunnen we deze ploegen tegenkomen na de groepsfase?
Koter achterlaten in een kennel?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan is het te koud genot. Nee joh interesseert mij het. Volgend jaar weer 2 x genot. Halve wereld al gezien genot.
Resortsquote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
1600 hier 2 personen 7 dagen. Ligt ook beetje aan resort etc, maar las er veel klachten over bij bepaalde resorts.
Nee, alleen als er nergens anders meer een obscuur spaanse club speelt.quote:
Kutkinderenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig adult only resorts etc dat scheelt al een hoop.
Wij boeken al jaren via een tussenpersoon en die is vrijwel altijd op de locatie geweest waar wij dan naartoe gaan. Nog altijd prima geweest.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje Jezus.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die moet nog geboren worden. Eind December genot.
Dan moet jij darten, dan ben jij net als Barney nooit thuis.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die moet nog geboren worden. Eind December genot.
Pak je verkeerd aan. Op dag 1 geef je een butler/ober gewoon 10 euro en ze regelen het voor je.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wekker om 7 uur zetten om een handdoekje te leggen
Doe mij maar liever teen only ouwe reus.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gran Canaria zie je ook niet veel tokkies overigensquote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon mokerdure resort pakken die o.a. Russen en Engelsen niet toelaten.
Ik ga niet naar resorts.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IJsland?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen elk team tegenkomen na de groepsfase hé.
Wij hebben een bungalow.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb niet echt opgelet met die nieuwe opzetquote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We kunnen elk team tegenkomen na de groepsfase hé.
1x geweest in mijn studententijd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gran Canaria zie je ook niet veel tokkies overigens
In veel landen kennen ze niet echt Hotels/Appartementen. Bali bijvoorbeeld is altijd ''resort''. Dat zijn geen resorts zoals in Turkije bijvoorbeeldquote:
Het gaat toch over Spanje?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Jongens, laten we het even on topic houden.
Swingersresort zekerquote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou ja beetje flauw maar je noemt niet de 8e finale.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Is dat zo? Heb niet echt opgelet met die nieuwe opzet
Je mocht nergens binnen?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
1x geweest in mijn studententijd.
Doe ik nooit meer.
Marbellagenotquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
1x geweest in mijn studententijd.
Doe ik nooit meer.
Over de wedstrijd valt niet zo veel te meldenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Jongens, laten we het even on topic houden.
Die zitten daar nietquote:
Je hebt gelijk, dat bedoelde ik eigenlijkquote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja beetje flauw maar je noemt niet de 8e finale.
Rascist.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon mokerdure resort pakken die o.a. Russen en Engelsen niet toelaten.
Het was ook een gebbetje maar mijn "quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over de wedstrijd valt niet zo veel te melden
Ik ben niet echt wereldvreemd. Maar als je resorts adult only noemt, dan denk ik toch wel aan de standaard resorts.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In veel landen kennen ze niet echt Hotels/Appartementen. Bali bijvoorbeeld is altijd ''resort''. Dat zijn geen resorts zoals in Turkije bijvoorbeeldAllemaal kleinschalig etc.
Ligt eraan. Wij zitten afgelegen, niet bij een stad etc. Gewoon even 7 dagen weg. Straks bevalling etc, even ONTSTRESSEN ALLEN.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
Mallorca is toch ook alleen leuk als je 19 bent
Dan haak ik ook af. Ze zoeken het maar uit!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Martinez, dan kijk ik niet. @:mc-morgan
Zeker.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Oordeel van @:rambodirk niet nodig.
Ik ook, maar dat is dus niet zo. Ze laten gewoon geen kinderen toe. Sommige resorts zelfs geen kinderen tot 18 jaar.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet echt wereldvreemd. Maar als je resorts adult only noemt, dan denk ik toch wel aan de standaard resorts.
Hoeveel krijgen ze per klik?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
Oh ik zie dat Center Parcs ook meteen linkt
Voorzichtig gesponsord forum
en dan nog om donaties janken.
Prima anekdotequote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb haar ooit ontmoet voor ze bekend was (7 jaar terug alweer) omdat we samen opnames hadden voor een commercial. Moest naast d'r in bed liggen
Helaas is die commercial nooit uitgezonden door een fout in het script
Er gebeurt van alles op het veld, maar niet echt iets wat op voetbal lijkt.quote:
Die fucking popup ads aids.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
Oh ik zie dat Center Parcs ook meteen linkt
Voorzichtig gesponsord forum
en dan nog om donaties janken.
Schrijver, acteur..quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb haar ooit ontmoet voor ze bekend was (7 jaar terug alweer) omdat we samen opnames hadden voor een commercial. Moest naast d'r in bed liggen
Zou fijn zijn voor de poule op mijn werk.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef Remco2021 het volgende:
Gaap. Gaap en nog eens gaap. Zal wel 1-0 worden voor Spanje. Gaap.
Welke aflevering van Ad en Don is dit? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ben Affleck ligt JLO weer te neuken. Wat een god
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef Poepz0r het volgende:
Ben Affleck ligt JLO weer te neuken. Wat een god
Staceyquote:Op maandag 14 juni 2021 22:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Welke aflevering van Ad en Don is dit? Ik vraag dit voor een vriend.
Im still Jenny from the block. Do you have a pussy, no i have a cockquote:
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:21 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nu wel een idee, bedankt allen @:joezi
Ik was van isak echt onder de indruk. Ging Fransje Sol weg in de winter en verwachten we bagger terug. Staat daar ineens Isak.quote:
Erg mooiquote:Op maandag 14 juni 2021 22:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ben ooit in Lloret mijn telefoon en vrienden kwijt geraakt tijdens een avond stappen en heb daardoor op het strand geslapen met een paar glaasjes bier. De volgende dag ben ik “gevonden” door de politie die een pasfoto van mij hadden en hebben mij naar mijn vakantiehuis gebracht. Ter info.
Vreemd, ik verwacht beter van een spits die bij Al Ain, Panathinaikos en IFK Göteborg heeft gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:22 schreef Remco2021 het volgende:
Berg laat weer zien dat hij geen echte topspits is. Echt in de afwerking af en toe een druiloor. Dat kon je bij PSV al zien met al die gemiste kansen.
Ook behoorlijk uit het niks toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was van isak echt onder de indruk. Ging Fransje Sol weg in de winter en verwachten we bagger terug. Staat daar ineens Isak.
Mooi. De leiding is weg.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Toen ik gisteren na het tanden poetsen terugkwam had Oekraïne twee keer gescoord
Ik ga nu weer tanden poetsen
paardenbek allenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Toen ik gisteren na het tanden poetsen terugkwam had Oekraïne twee keer gescoord
Oekraïne speelt niet vanavond.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Bijzonder. Schijnt veel kritiek te zijn op Otamendiquote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Martinez (van Ajax) , dan kijk ik niet. @:mc-morgan
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak deed geen 40 miljoen op transfermarkt.dequote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef raptorix het volgende:
Die Isaak doet me denken aan de motoriek van Sjaak Polak.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie haar puntige knieën ook storend?
Otamendi 10 pace genotquote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder. Schijnt veel kritiek te zijn op Otamendi
Eerder haar gemaakte kopquote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Daar denkt jouw moeder anders over.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.
Absoluut. Mathijssen had nog ergens connecties ofzo. Na dat seizoen werd er gesproken over een volgende stap naar AZ of andere subtop in Nederland. Alsof die hem konden betalen.quote:
Tjongejonge. Twee likes nadat ik die opmerking al had gemaakt.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.
Denk niet dat Afellay zo snel een nieuwe paspoort heeft.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Isak is te goed voor Spanje. Met Ibra erbij was dit wel een genottelijke aanval.
@onlogischquote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tepels als sigarenpeuken. Klaargekomen.
De act Afellayquote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk niet dat Afellay zo snel een nieuwe paspoort heeft.
/EK is een warm bad. Voor iedereen!quote:
Het is een Marokkaan he, die schudden de paspoorten zo uit hun mouw.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit EK nog geen enkele uitslag goed, dus niet de exacte stand, maar ook geen winst/verlies gelijk
Dan ben je niet goed bij je paasei.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit EK nog geen enkele uitslag goed, dus niet de exacte stand, maar ook geen winst/verlies gelijk
Prutserquote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Dan ben je wel heel dom.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Wat heb je morgen staan, dan ga ik inzetten op het tegenovergesteldequote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Jij staat nu grenzeloos voor lul.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Een nieuwe paspoort.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Italië.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Welk land vinden jullie het beste tot nu toe op dit EK? (landen die al gespeeld hebben)
Italië en kort daarachter België.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Welk land vinden jullie het beste tot nu toe op dit EK? (landen die al gespeeld hebben)
Dat is heel knap. Dan moeten we dus contra betten met jouw voorspellingen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Belgiëquote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Belgjesquote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
mwoah, Belgie speelde ook tegen n ploeg die er geen reet van konquote:
Heb niet alles gezien, Engeland schijnt goed te zijn. Voorlopig ben ik niet onder indruk van wat ik heb gezien.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Noord-Macedonië.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat heb je morgen staan, dan ga ik inzetten op het tegenovergestelde
Italië, zonder twijfel.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Italië ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:29 schreef TLC het volgende:
[..]
mwoah, Belgie speelde ook tegen n ploeg die er geen reet van kon
Niet enthousiast.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Italië en Oostenrijkquote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Engeland was niet bestquote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, Engeland schijnt goed te zijn. Voorlopig ben ik niet onder indruk van wat ik heb gezien.
Italië zou ik bovenaan zetten van wat ik heb gezien.
Italië, makkelijke keus. Absurd goed gebalanceerd elftal.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Nou, dat valt tegen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb niet alles gezien, Engeland schijnt goed te zijn.
Zo is @Haags ook geslachtofferd.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je snelste en technisch beste speler naar de kant halen. Waarom ook niet
Dat zeggen de Engelsen zelf vooral.quote:
Jij baalde zeker van Dumfries.quote:
Mathieu van der Poel en Max Verstappen zijn voorbeelden van Belgen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Je kunt me van alles wijsmaken, maar dat is geen Belg.
Ik ben overigens tegen racisme.
Hier krijg je een like voorquote:Op maandag 14 juni 2021 22:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Mathieu van der Poel en Max Verstappen zijn voorbeelden van Belgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |