Ach nee toch.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland gaat ook mokerwarm worden hoor. Net zoals vorig jaar 38 graden koekoekkkk
Allemaal?quote:
Dan nog... daar is het veel aangenamer en wordt het niet zo benauwdquote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nederland gaat ook mokerwarm worden hoor. Net zoals vorig jaar 38 graden koekoekkkk
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalquote:
Ibiza lekker met van die eendenbek vrouwenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kom naar Mallorca. Lekker swingersavondjes genot.
Vroeg geboektquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalStukje oplichting genot.
Over lijnen kan @Caland je wel het een en ander vertellen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja leuk sympathieke gast... Ik wil gewoon een goede analyse van wat er goed gaat en fout gaat aan hand van beelden en lijnen oid.
Ga dan maar nooit naar Bali. Als je het vliegtuig uitstapt heb je al het idee dat je stiktquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nog... daar is het veel aangenamer en wordt het niet zo benauwd
Dan lees je maar lekker de stukjes van Pieter Zwartquote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja leuk sympathieke gast... Ik wil gewoon een goede analyse van wat er goed gaat en fout gaat aan hand van beelden en lijnen oid.
Beetje de geleden verliezen goedmaken.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat de gemiddelde vakanties echt 200-300% duurder zijn dan normaalStukje oplichting genot.
Die zijn er niet in de rust.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan lees je maar lekker de stukjes van Pieter Zwart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |