Vreemd, ik verwacht beter van een spits die bij Al Ain, Panathinaikos en IFK Göteborg heeft gespeeld.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:22 schreef Remco2021 het volgende:
Berg laat weer zien dat hij geen echte topspits is. Echt in de afwerking af en toe een druiloor. Dat kon je bij PSV al zien met al die gemiste kansen.
Ook behoorlijk uit het niks toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was van isak echt onder de indruk. Ging Fransje Sol weg in de winter en verwachten we bagger terug. Staat daar ineens Isak.
Mooi. De leiding is weg.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Toen ik gisteren na het tanden poetsen terugkwam had Oekraïne twee keer gescoord
Ik ga nu weer tanden poetsen
paardenbek allenquote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Toen ik gisteren na het tanden poetsen terugkwam had Oekraïne twee keer gescoord
Oekraïne speelt niet vanavond.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Bijzonder. Schijnt veel kritiek te zijn op Otamendiquote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Martinez (van Ajax) , dan kijk ik niet. @:mc-morgan
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak deed geen 40 miljoen op transfermarkt.dequote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef raptorix het volgende:
Die Isaak doet me denken aan de motoriek van Sjaak Polak.
quote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie haar puntige knieën ook storend?
Otamendi 10 pace genotquote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder. Schijnt veel kritiek te zijn op Otamendi
Eerder haar gemaakte kopquote:Op maandag 14 juni 2021 22:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie haar puntige knieën ook storend?
Daar denkt jouw moeder anders over.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.
Absoluut. Mathijssen had nog ergens connecties ofzo. Na dat seizoen werd er gesproken over een volgende stap naar AZ of andere subtop in Nederland. Alsof die hem konden betalen.quote:
Tjongejonge. Twee likes nadat ik die opmerking al had gemaakt.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Oekraïne vanavond weer twee keer gaat scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |