Denk niet dat Afellay zo snel een nieuwe paspoort heeft.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef LordVoldermort het volgende:
Isak is te goed voor Spanje. Met Ibra erbij was dit wel een genottelijke aanval.
@onlogischquote:Op maandag 14 juni 2021 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tepels als sigarenpeuken. Klaargekomen.
De act Afellayquote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Denk niet dat Afellay zo snel een nieuwe paspoort heeft.
/EK is een warm bad. Voor iedereen!quote:
Het is een Marokkaan he, die schudden de paspoorten zo uit hun mouw.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit EK nog geen enkele uitslag goed, dus niet de exacte stand, maar ook geen winst/verlies gelijk
Dan ben je niet goed bij je paasei.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit EK nog geen enkele uitslag goed, dus niet de exacte stand, maar ook geen winst/verlies gelijk
Prutserquote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Dan ben je wel heel dom.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Wat heb je morgen staan, dan ga ik inzetten op het tegenovergesteldequote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Jij staat nu grenzeloos voor lul.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:27 schreef raptorix het volgende:
Een nieuwe paspoort.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Italië.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Welk land vinden jullie het beste tot nu toe op dit EK? (landen die al gespeeld hebben)
Italië en kort daarachter België.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:28 schreef Coco het volgende:
Welk land vinden jullie het beste tot nu toe op dit EK? (landen die al gespeeld hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |