Het was ook een gebbetje maar mijn "quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Over de wedstrijd valt niet zo veel te melden
Ik ben niet echt wereldvreemd. Maar als je resorts adult only noemt, dan denk ik toch wel aan de standaard resorts.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In veel landen kennen ze niet echt Hotels/Appartementen. Bali bijvoorbeeld is altijd ''resort''. Dat zijn geen resorts zoals in Turkije bijvoorbeeldAllemaal kleinschalig etc.
Ligt eraan. Wij zitten afgelegen, niet bij een stad etc. Gewoon even 7 dagen weg. Straks bevalling etc, even ONTSTRESSEN ALLEN.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
Mallorca is toch ook alleen leuk als je 19 bent
quote:
Dan haak ik ook af. Ze zoeken het maar uit!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Geen Martinez, dan kijk ik niet. @:mc-morgan
Zeker.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Oordeel van @:rambodirk niet nodig.
Ik ook, maar dat is dus niet zo. Ze laten gewoon geen kinderen toe. Sommige resorts zelfs geen kinderen tot 18 jaar.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben niet echt wereldvreemd. Maar als je resorts adult only noemt, dan denk ik toch wel aan de standaard resorts.
Hoeveel krijgen ze per klik?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef T3hTommay het volgende:
Oh ik zie dat Center Parcs ook meteen linkt
Voorzichtig gesponsord forum
en dan nog om donaties janken.
Prima anekdotequote:Op maandag 14 juni 2021 22:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb haar ooit ontmoet voor ze bekend was (7 jaar terug alweer) omdat we samen opnames hadden voor een commercial. Moest naast d'r in bed liggen
Helaas is die commercial nooit uitgezonden door een fout in het script
Er gebeurt van alles op het veld, maar niet echt iets wat op voetbal lijkt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |