Lekker scheuren en dopen met je worstenvingers jaquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Moet je het wel goed doenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestelquote:
Indiërs, Chinezen, Indonesiërs, het zijn gewoon allemaal spleetogen, toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
Met andere woorden er wordt helemaal niks gereviewed, maar gewoon "wat de boer kent" naar binnen geschoven om vervolgens instemmend te knikken dat het lekker is.quote:"Ik hou niet zo van experimenteren want dan weet je niet wat je krijgt en dat is voor de foodreview zonde"
Die laat een gezicht achter op je kussenquote:Op maandag 14 juni 2021 06:22 schreef Makrelis het volgende:
Nee.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Hij maakt ook een goeie 1,5km naar zijn plekje in het park hè. Meer dan genoeg om die pizza’s eraf te wandelen.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?quote:Op maandag 14 juni 2021 07:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die laat een gezicht achter op je kussen
Sprekendquote:Op maandag 14 juni 2021 07:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?
[ afbeelding ]
Het is nu toch wel heel treurig. Hij is ook zo gewend met zijn klauwen te vreten dat die rijst niet eens op het bord blijft liggenquote:
Ja schokkend. Dat ie net weer in de auto zat hequote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opetenquote:Op maandag 14 juni 2021 08:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is nu toch wel heel treurig. Hij is ook zo gewend met zijn klauwen te vreten dat die rijst niet eens op het bord blijft liggen
Gelukkig krijgt braddy een lekkere erfenis, dus kan hij elke dag thuisbezorgd blijven kanen
Eens. Alleen maar streamen in de hoop dat mensen vreten voor hem bestellenquote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opeten
Die mensen zijn nog gevaarlijker dan het kartel
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatjequote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opeten
quote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik volg hem nu al een paar jaar met buien. Het blijft constant hetzelfde liedje en hetzelfde ritueel.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatje
hahaha echt hequote:Op maandag 14 juni 2021 12:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hilversum: wordt omringd door prachtige natuurgebieden
Braadslee: wandelt langs drukke straten en geparkeerde auto's
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahaha echt he
Die loopt gewoon ff een blokje door de straat heen bij hem
quote:Op maandag 14 juni 2021 12:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komen
vind het een smerige klote streek dat hij van mensen geld af troggel voorbeeld ervan voor nieuwe keyboard en dat mensen storten en hij gewoon opvreet zonder ook maar ooit om te kijken naar de gulle geversquote:Op maandag 14 juni 2021 11:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg hem nu al een paar jaar met buien. Het blijft constant hetzelfde liedje en hetzelfde ritueel.
Hij lijkt van zichzelf een soort project te maken.
Hij kan beter een codewoord afspreken met die restaurants. Dat de donateur dan de bestelling plaatst met het codewoord. Zo hoeft Bradge zijn gegevens niet meer steeds te delen en blijven zijn NAW gegevens alleen bekend bij de restaurants.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatje
Hij kan natuurlijk ook gewoon niet low key zitten leachen voor vretenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij kan beter een codewoord afspreken met die restaurants. Dat de donateur dan de bestelling plaatst met het codewoord. Zo hoeft Bradge zijn gegevens niet meer steeds te delen en blijven zijn NAW gegevens alleen bekend bij de restaurants.
Ach als je geld doneert aan die jongen dan verdien je ook niks beter of wel soms HAHAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2021 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het een smerige klote streek dat hij van mensen geld af troggel voorbeeld ervan voor nieuwe keyboard en dat mensen storten en hij gewoon opvreet zonder ook maar ooit om te kijken naar de gulle gevers![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Dat die mensen hem zouden uitlachen na te hebben gedoneerd zou mij echt aan de ballen roestenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon niet low key zitten leachen voor vreten
it wasnt mequote:Op maandag 14 juni 2021 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach als je geld doneert aan die jongen dan verdien je ook niks beter of wel soms HAHAHAHA
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat die mensen hem zouden uitlachen na te hebben gedoneerd zou mij echt aan de ballen roestenjokes on you idioot, jij betaald.
Lekker man! In plaats van enigszins frisse lucht langs een plasje water naar plantjes en vogeltjes kijken heerlijk door de diesel- en benzinedampen in een vieshete straat wandelen en een beetje willekeurige auto's gaan filmen en bij staan kijken.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hilversum: wordt omringd door prachtige natuurgebieden
Braadslee: wandelt langs drukke straten en geparkeerde auto's
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.
Daarbij toont hij geen schaamte.. gaat gewoon online en laat zien kijk ik ben vaste sponsor van pizzas van jou geld![]()
![]()
![]()
nee deze waarvan ik het weet luisterde altijd naar zijn muziek enz en daarom gedoneert hij weet wel wie en hoe hij mensen geld kan aftroggelen in dmquote:Op maandag 14 juni 2021 12:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.
Zelfs als je hem shoptegoed van Bax geeft weet hij het nog om te zetten in thuisbezorgdgeldquote:Op maandag 14 juni 2021 12:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.
Wees blij dat het om een auto gaat en niet om een huisdierquote:Op maandag 14 juni 2021 13:06 schreef Solotovski het volgende:
Hij kan niet eens een auto plus bijkomende kosten betalen
Met zn sneue getank van 5 liter per keer
Vieze ongewassen kopquote:Op maandag 14 juni 2021 13:06 schreef Zipportal het volgende:
Bolle Braadpan is net uit bed. @:Wereldgozer
Die eet ie gewoon opquote:Op maandag 14 juni 2021 13:07 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wees blij dat het om een auto gaat en niet om een huisdier
Olie en flessen water.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:08 schreef okselzweet het volgende:
Ah, er komt weer een pakketje aan. Zou het weer een camera van 800 euro zijn? Of een microfoon van 500? Of heeft braad hard gespaard en komt er een oled van 2k?
Goed excuus wel om de baan niet te nemen.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
Magazijnmedewerker maar hij kan niet want geen benzine![]()
Ik zou hem meenemen en door de mcdrive rijdenquote:Op maandag 14 juni 2021 13:13 schreef Zipportal het volgende:
Braadpan wil carpoolen. Geen hond gaat die dikke met zijn rooskop meenemen.
ooooooooooh, ik dacht gisteren al van jezus zit ie zo op z'n vreten te wachten dat ie om de paar minuten uit t raam staat te loerenquote:Op maandag 14 juni 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
Daarom kijkt Braadpan constant uit het raam. Die lul heeft geen bel.
Hij moet nog solliciterenquote:Op maandag 14 juni 2021 13:20 schreef Solotovski het volgende:
lekker klagen ook als z'n bezorging er iets langer over doet
alsof ie plannen heeft
Het wordt ook met de minuut zieliger en zieliger hequote:Op maandag 14 juni 2021 13:11 schreef RedFever007 het volgende:
Magazijnmedewerker maar hij kan niet want geen benzine![]()
lekker solliciteren met die vieze ongewassen rooskopquote:
Wie van jullie is Kratski? Moet een bekende zijn...quote:Op maandag 14 juni 2021 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
Die Kratski: "als je de aanvoerder bent van een online groepje ben je een opperdownie"
Nee moderator op het kanaal van Braddie zijn....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nja het eten wat hij krijgt hoeft hij al niet te betalen en ik geloof niet dat hij verder veel uitgeeft aan eten. op 3 pizza's kun je volgens braad ook wel 2 dagen vooruit.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:32 schreef HermieHermann het volgende:
die zak boter zegt dat hij leuke dingen met een wajong kan kopen omdat hij weinig geld spendeert aan eten
bijna dagelijks thuisbezorgd en hij haalt meestal bij de duurste supermarkt in Nederland, lekker gespaard pik
dat eten krijgen is pas een paar dagen. alle thuisbezorgdreviews van daarvoor waren voor honderden euro's, inclusief een bordje pasta en een doosje garnalen voor 43 euroquote:Op maandag 14 juni 2021 13:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nja het eten wat hij krijgt hoeft hij al niet te betalen en ik geloof niet dat hij verder veel uitgeeft aan eten. op 3 pizza's kun je volgens braad ook wel 2 dagen vooruit.
Hij is selectief in het reageren ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Hij is niet blij met mij in de chat merk ik al.
ik ben volgens mij al gebandquote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is selectief in het reageren ook.
Had hij niet een enorme hekel aan jou?quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Hij is niet blij met mij in de chat merk ik al.
Nee hoor. Ik stel alleen veel vragen.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Had hij niet een enorme hekel aan jou?
Moet je even een privévenster openen, of je naam in de chat staat.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik ben volgens mij al geband
mss maar goed ook want ik had me niet ingehouden
ja geloof je het zelfquote:Op maandag 14 juni 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Zou mijn leven echt haten als ik voor 15 euro p.w. moet vreten.
Ik zeg nergens dat ik hem geloof.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja geloof je het zelf
van 15 euro per week wordt je echt niet zo fakkkinggg dik
(lol)quote:1:49 PM
Stef ten
Niet om het één of ander, maar zei je niet dat gister je laatste stream was voor de 1k subs? of heb je dat al?
Ik ga nu ook geen onkruid wieden hoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Braddie gaat maar streamen anders verveelt hij zich.
Onkruid staat meters hoog.
Weken daarvoor was het nog goed weer voor.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu ook geen onkruid wieden hoor.
Om je beter te voelen over jezelf.quote:
Gisteren zei hij te denken om zeurchauffeur weer terug te brengen. Dus dat zit er dik in inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
31 juli dus weer kanaalverwijdering
Comment: "Als je geen auto hebt ben je gemotiveerd om meer te lopen"quote:Op maandag 14 juni 2021 12:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komen
Koekoekquote:Op maandag 14 juni 2021 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs Braddie neukt nog meer dan jij
Dan komt hij sportende mensen tegen, dat is te confronterend.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Comment: "Als je geen auto hebt ben je gemotiveerd om meer te lopen"
Braadslee: "Met de auto kom ik naar plekken toe waar ik lopend niet kan komen vanwege mijn conditie"
Kip, ei![]()
Tevens, Meeleesbraddie: "Gisteren heb ik een rondje Hilversum gedaan en dat kon ik gelijk combineren met een bezoek aan mijn ouders. Mensen op FOK! denken dat ik met de auto naar Hilversum ga, dan een rondje loop en weer terugrij. Maar ik ga met de auto naar mijn ouders of naar mijn oma en dan ga ik in de wijk een rondje lopen, en dan rijd ik terug."
Tussen Hilversum en zijn woonplaats sterft het van de bossen en landgoederen. Zodra Braad de Clio de sporen geeft wil die auto onderweg niet ergens stoppen of zo?
hahahahahaa ja man hou opquote:Op maandag 14 juni 2021 14:47 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dankzij mijn auto kan ik bij veel meer bedrijven solliciteren"
Vervolgens niet naar een sollicitatie kunnen omdat je niet genoeg benzine hebt
Iemand zien afvallen is natuurlijk niet zoveel leedvermaak als iemand zich dood zien vreten.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:43 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan BradgeTV geen park- en wandelplekreviews maken?
Met een beoordeling van onder andere de bereikbaarheid, parkeerplaatsen, aantal prullenbakken en of ze vol zitten, bankjes, kwaliteit van de paden, hoe druk is het er enz.
Deze content is prima uitwisselbaar met de foodreviews en veel beter voor zijn gezondheid.
Laat kijkers via PayPal betalen om een park of bos binnen een straal van 30km van Hilversum te reviewen. Volgers betalen nu letterlijk 25 euro of meer voor een Thuisbezorgd-bestelling dus met verzoekjes valt vast wat te verdienen.
Er zijn genoeg boodschappen en benzine om tot het eind van de maand te kunnen eten en rijden wat hij dacht nodig te hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahahahaa ja man hou op
die kerel is de grootste grap die ik ooit heb gezien
quote:Op maandag 14 juni 2021 14:54 schreef spinazieruiker het volgende:
"Pedaal kostte maar een paar euro"
Goedkoopste gitaarpedaal bij Bax is 25 euro oftewel 200km rijden
quote:Op maandag 14 juni 2021 14:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Het aantal subscribers is onzichtbaar omdat mensen minder snel klikken op video's van een kanaal met weinig abonnees.
Nee hij had verwacht dat het gesprek telefonisch zou zijnquote:Op maandag 14 juni 2021 15:01 schreef RedFever007 het volgende:
[..]![]()
Ja maar dan heeft ie geen excuus meer om niet te hoeven "solliciteren"![]()
Hij lijkt op een Discord Modquote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Nachtdiensten bij een tankstation draaien lijkt hem wel wat.
Hij is wel precies het type dat je 's nachts in zo'n shop achter de counter ziet ja
“Ik hecht geen waarde aan het aantal abonnees.”quote:Op maandag 14 juni 2021 14:22 schreef spinazieruiker het volgende:
Het aantal subscribers is onzichtbaar omdat mensen minder snel klikken op video's van een kanaal met weinig abonnees.
Hij heeft per ongeluk 5000 abonees gekocht en wringt zich nu in allemaal bochten om te voorkomen dat we daar achter komenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:23 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
“Ik hecht geen waarde aan het aantal abonnees.”
“Road to 500 subscribers!”
“Road to 600 subscribers!”
“ Bij 1000 abonnees ga ik weer streamen!”
allemaal racisten daar tochquote:Op maandag 14 juni 2021 15:36 schreef spinazieruiker het volgende:
Tsjechië trip wordt na het hoogseizoen zodat het daar niet zo tyfusdruk meer is met toeristen.
Dat vindt ik ook altijd zo kut aan Tsjechië, dat je er over de hoofden kunt lopen in het hoogseizoen
Sinds wanneer is Braddie een negerquote:Op maandag 14 juni 2021 15:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
allemaal racisten daar toch
mag je daar als bruine kop wel komen
agressie probleem, heeft daar zelf die ruimte kort en klein geslagenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:40 schreef spinazieruiker het volgende:
OMG HET SCHUURTJE![]()
De gaten in de muur kwamen vooral doordat de gipsplaten zo dun waren
Dat weet iedereenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:44 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
agressie probleem, heeft daar zelf die ruimte kort en klein geslagen
Mensen staan 9 jaar op een wachtlijst voor een huisje en deze proleet gaat zaniken om een nieuwe woning omdat meneer zijn adres doorgeeft op het internet.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Dat is bijstand en het was de gemeente die daarop handhaafde.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Trouwens no way dat hij al die donaties en gratis vreten bij het UWV opgeeft. Ik kan mij nog een verhaal herinneren van een vrouw die 10k terug moest betalen omdat haar moeder jarenlang boodschappen voor haar deed.
De exacte details weet ik niet maar volgens mevrouw bleek het zo slecht niet te hebben met 3 auto's en een bootje.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Trouwens no way dat hij al die donaties en gratis vreten bij het UWV opgeeft. Ik kan mij nog een verhaal herinneren van een vrouw die 10k terug moest betalen omdat haar moeder jarenlang boodschappen voor haar deed.
Denk dat na twee nachten dat hele tankstation is leeggegetenquote:Op maandag 14 juni 2021 15:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Nachtdiensten bij een tankstation draaien lijkt hem wel wat.
Hij is wel precies het type dat je 's nachts in zo'n shop achter de counter ziet ja
quote:Op maandag 14 juni 2021 15:51 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De exacte details weet ik niet maar volgens mevrouw bleek het zo slecht niet te hebben met 3 auto's en een bootje.
https://www.wijdemeren.nl(...)standsuitkering.htmlquote:In 2018 startte de gemeente – nadat het inlichtingenbureau gesignaleerd had dat er een auto op naam van betrokkende was geregistreerd – een onderzoek naar de uitgaven van deze inwoonster. Uit het onderzoek kwam naar voren dat deze inwoonster gedurende drie jaar geen aantoonbare uitgaven had gedaan voor levensonderhoud. De uitgaven voor woonlasten, energie en zorgverzekering waren niet hoger dan passend bij het bijstandsniveau. De hogere vaste lasten gingen vooral op aan de kosten van twee voertuigen, namelijk een auto en een motor uit het duurdere segment. Het betrof overigens geen nieuwe voertuigen. Deze uitgaven hadden direct invloed op het budget dat overbleef om boodschappen te doen. Het college is van mening dat het iedereen vrij staat om zelf te besluiten waar je je geld aan uitgeeft, maar dit kan niet ten koste gaan van de uitgaven waarvoor de bijstand bedoeld is, namelijk uitgaven voor levensonderhoud.
Niet zeuren, support je lokale horecaquote:Op maandag 14 juni 2021 15:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Trouwens no way dat hij al die donaties en gratis vreten bij het UWV opgeeft.
Dan gaat hij alle dozen open maken om te kijken wat er in zit.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat na twee nachten dat hele tankstation is leeggegeten
Ik denk dat het bedrag behoorlijk hoog ligt wat hij allemaal aan vreten en donaties krijgt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is als je een uitkering hebt.quote:Op maandag 14 juni 2021 15:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Niet zeuren, support je lokale horeca
Mijn secretaresse heeft vandaag ouderschapsverlof dus ik heb geen ideequote:Op maandag 14 juni 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
wajoo jullie gaan allemaal lekker door ben ik de enige die boze fanpost krijgt in het fok postvak?
Met je handen rollenquote:Op maandag 14 juni 2021 16:39 schreef Boze_Eend het volgende:
en als ik gehakt over hou kan ik balletjes maken
Gewoon geen DM's openen, habiboquote:Op maandag 14 juni 2021 16:26 schreef Boze_Eend het volgende:
wajoo jullie gaan allemaal lekker door ben ik de enige die boze fanpost krijgt in het fok postvak?
hij zit helemaal gesloopt in die auto hahahquote:Op maandag 14 juni 2021 15:40 schreef spinazieruiker het volgende:
OMG HET SCHUURTJE![]()
De gaten in de muur kwamen vooral doordat de gipsplaten zo dun waren
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fattiesquote:Op maandag 14 juni 2021 16:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij zit helemaal gesloopt in die auto hahah
Ze gaan/gingen beide onderuit door hartfalen in ieder gevalquote:Op maandag 14 juni 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fatties
Wat is je paypal?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is mijn laatste post tot de 1000 subscribers
quote:Op maandag 14 juni 2021 16:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is eigenlijk gewoon de zyzz van de fatties
u mirrin?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze gaan/gingen beide onderuit door hartfalen in ieder geval
Ja nog even. Ziet er toch niet uitquote:
Zijn voorkomen kan je over discussiëren , maar nee, wel iets te gespierd allemaalquote:Op maandag 14 juni 2021 17:25 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Z'n abs of voorkomen/haar etc.?
Dit is geen Bradge SC we praten niet over Bradge.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:29 schreef Disruptr het volgende:
Is dit de Bradge SC tegenwoordig? Ik volg die man al jaren met morbide fascinatie.
Die man heeft een excuus voor werkelijk alles.
Vandaag niet de deur uit want er komen 2 pakketjes aan!
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn voorkomen kan je over discussiëren , maar nee, wel iets te gespierd allemaal
knap is dat hij met een budget van 10-15 euro per week voor boodschappen eruit kan zien als iemand die 50 euro per week aan boodschappen uitgeeftquote:Op maandag 14 juni 2021 17:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?
Impressive? waar denk je dat die hartkwalen vandaan kwamenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:32 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wel impressive toch dat ie dat binnen een korte tijd heeft bereikt?
Zelfs met anabolen is zo'n fysiek geen gegeven binnen zo'n tijd. Verstandig was 't verder niet inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Impressive? waar denk je dat die hartkwalen vandaan kwamen
Donaties zijn wel een vorm van inkomsten, behalve dat hij het via paypal doet, en niet via zijn bankrekening.quote:Op maandag 14 juni 2021 16:02 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik denk dat het bedrag behoorlijk hoog ligt wat hij allemaal aan vreten en donaties krijgt. Ik denk niet dat dat de bedoeling is als je een uitkering hebt.
huh? hebben 't over zizz hè?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
knap is dat hij met een budget van 10-15 euro per week voor boodschappen eruit kan zien als iemand die 50 euro per week aan boodschappen uitgeeft
Nee dat is waar. Ja ik begrijp bodybuilding gewoon niet echt zo ook, ik snap die obsessie niet van maar meer en meer en meer willenquote:Op maandag 14 juni 2021 17:39 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Zelfs met anabolen is zo'n fysiek geen gegeven binnen zo'n tijd. Verstandig was 't verder niet inderdaad.
is dat niet de menselijke natuur icm toegeven aan verslavingen?quote:Op maandag 14 juni 2021 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Ja ik begrijp bodybuilding gewoon niet echt zo ook, ik snap die obsessie niet van maar meer en meer en meer willen
Lekker thuisbezorgd van de erfenisquote:Op maandag 14 juni 2021 17:33 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
knap is dat hij met een budget van 10-15 euro per week voor boodschappen eruit kan zien als iemand die 50 euro per week aan boodschappen uitgeeft
Mja is het een verslavingquote:Op maandag 14 juni 2021 17:41 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is dat niet de menselijke natuur icm toegeven aan verslavingen?
Rapporteren en doorquote:Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef HermieHermann het volgende:
BradgeTV's telefoonnummer is na 3 dagen alweer door iemand gelekt en hij gooit met het K-woord en doodsbedreigingen
[ afbeelding ]
Dat is meestal de voorbode van een kanaalverwijdering.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:01 schreef Disruptr het volgende:
Toch het idee dat hij aan zelfkastijding doet. Iedere stream zit 'ie zich op te vreten en kwaad te maken.
Nee, maar die hebben wel een aandoening.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja is het een verslaving
Zijn anorexia-patienten ook verslaafd?
Misschien bodybuilders ook wel. Als dat in het extreme wordt getrokken vind ik dat ook niet helemaal een normale lichaamsbouwquote:Op maandag 14 juni 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, maar die hebben wel een aandoening.
Dat heeft hij van de Bankzitters gejat.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:05 schreef skidzor het volgende:
Dat rare stemmetje wanneer hij zegt: "he, abonneer ff."
lol
Wel jaloers op hun villa, bohquote:Op maandag 14 juni 2021 18:06 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Dat heeft hij van de Bankzitters gejat.
Houdt ook niet van bootjes, steigers en water hoor ik net. Zal wel niet kunnen zwemmen.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:54 schreef HermieHermann het volgende:
BradgeTV's telefoonnummer is na 3 dagen alweer door iemand gelekt en hij gooit met het K-woord en doodsbedreigingen
[ afbeelding ]
hopelijk heb jij Braddies nummer niet gelekt want anders stopt hij niet voor je bij een zebrapadquote:
chat "Wat zeg je van wat groente?"quote:
Krijgt hij nu appjes van geile mannen ofzo dan?quote:Op maandag 14 juni 2021 18:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hopelijk heb jij Braddies nummer niet gelekt want anders stopt hij niet voor je bij een zebrapad
Het Marc had zijn nummer alquote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Krijgt hij nu appjes van geile mannen ofzo dan?
Overweeg je dan ook om je nummer te "lekken"quote:Op maandag 14 juni 2021 18:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Krijgt hij nu appjes van geile mannen ofzo dan?
quote:
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is mijn laatste post tot de 1000 subscribers
Er zit een schnitzel in de airfryer dus nu kan ik nergens heen en ik wil me niet vervelenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
[..]
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.
Ziedendquote:Op maandag 14 juni 2021 18:25 schreef okselzweet het volgende:
Is braddie weer boos? Ik ben niet in de gelegenheid te kijken nu
Ook wel. Omslagpunt ligt denk ik bij steroids.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien bodybuilders ook wel. Als dat in het extreme wordt getrokken vind ik dat ook niet helemaal een normale lichaamsbouw
Notuleer ffquote:Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Doe ff transcripties
Ik heb vanmiddag al een shift gedaan
Ik ook, we moeten de maatschappij behoeden voor deze ransaapquote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb livestream gerapporteerd omdat hij dreigt in te rijden op een persoon die op zebrapad loopt
“It’s the Zebradgepad here”quote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb livestream gerapporteerd omdat hij dreigt in te rijden op een persoon die op zebrapad loopt
Misbruik maken van de situatie...m ja we kennen er meer die dat doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.
Daarbij toont hij geen schaamte.. gaat gewoon online en laat zien kijk ik ben vaste sponsor van pizzas van jou geld![]()
![]()
![]()
Spinazie is letterlijk in alles goedkope paksoiquote:Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
[..]
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Braddie boos en totaal verbijsterd hoe mensen toch aan zijn nummer komen terwijl hij al zijn privé gegevens deelt in ruil voor een karige domino;s pizza![]()
![]()
![]()
Kan beter bij de Shell zijn gegevens achterlaten voor wat benzine.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Braddie boos en totaal verbijsterd hoe mensen toch aan zijn nummer komen terwijl hij al zijn privé gegevens deelt in ruil voor een karige domino;s pizza![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan beter bij de Shell zijn gegevens achterlaten voor wat benzine een baan.
Beter dan zonder het direct te zeggen bedelen voor aandacht.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef Disruptr het volgende:
Hij is gewoon zonder het direct te zeggen aan het bedelen voor eten.
Idd jaquote:Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef Disruptr het volgende:
Hij is gewoon zonder het direct te zeggen aan het bedelen voor eten.
Dan kijk je toch niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Idd ja
Zielig, meer kan ik er niet over zeggen
Doe ik inmiddels ook niet meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog bedelen om drugs als het mij drugs zou opleveren.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
Nu Solotovski niet meer kijkt is bedelen om eten niet meer zielig.
Ook in ruil voor al je persoonsgegevens incl. telefoonnummer die op het internet belanden?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik zou nog bedelen om drugs als het mij drugs zou opleveren.
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?quote:Op maandag 14 juni 2021 19:49 schreef Modus het volgende:
Ziet er uit als weer eens een berg patat met cola
Net zoals hij bijna nooit fast food besteld of laat bestellen.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?
Nee joh echt noooooooooooooooit.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar hij drinkt toch bijna nooit cola?
Tuurlijk. M'n nummer wijzig ik wel weer en de rest vind ik niet zo belangrijk.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ook in ruil voor al je persoonsgegevens incl. telefoonnummer die op het internet belanden?
Ja. En dat moet je dan livestreamen naar je dealers.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:55 schreef Fcu030 het volgende:
Als ik dus drugs gedoneerd wil krijgen, zal ik moeten zeggen dat ik bijna nooooooiiiiiiit drugs gebruik. Andere kant van de huidige strategie? Check.
Ik heb geen dealers meer, zelfs daar moet ik naar op zoek.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. En dat moet je dan livestreamen naar je dealers.
Met een adres kan ik tegenwoordig ook weinig helaas.quote:
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5quote:Op maandag 14 juni 2021 20:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik heb geen dealers meer, zelfs daar moet ik naar op zoek.
[..]
Met een adres kan ik tegenwoordig ook weinig helaas.
Doen ze ook aan donaties?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5
Utrecht inderdaad. Mag ik nu je OnlyFans? Dan zie ik daarna wel of ik persoonlijk cola kom bezorgen of niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Utrecht toch? Dm voor nummers wel vanaf 2.5
www.onlyfans.com/Azula dit kon je zelf ook wel opzoekenquote:Op maandag 14 juni 2021 20:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Utrecht inderdaad. Mag ik nu je OnlyFans? Dan zie ik daarna wel of ik persoonlijk cola kom bezorgen of niet.
Er is weinig te melden eigenlijk. Wat wil je weten?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:11 schreef Modus het volgende:
@:Azula vertel eens wat leuks. Gaat het tenminste niet over dinges.
Ja die had ik al gevonden, maar is de moeite niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:14 schreef Azula het volgende:
[..]
www.onlyfans.com/Azula dit kon je zelf ook wel opzoeken
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:17 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevonden, maar is de moeite niet.
Kinderfeestje voor één persoonquote:Op maandag 14 juni 2021 19:49 schreef Modus het volgende:
Ziet er uit als weer eens een berg patat met cola
Jaweenie. Hou je van kleine bootjes?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:15 schreef Azula het volgende:
[..]
Er is weinig te melden eigenlijk. Wat wil je weten?
Zijn er nog sollicitaties uitgegaan?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:10 schreef Modus het volgende:
Ook gewoon elke stream 752x dezelfde nutteloze kutvragen.
Kweenie precies.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:19 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Zijn er nog sollicitaties uitgegaan?
Te veel zout zeker?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:06 schreef Duveldrinker het volgende:
Heeft die bolle gier weer fastfood gehad. Ik weet nog dat hij dat kerstpakket kreeg en alles liep af te kraken want ongezonde producten.
Elke dag kinderfeestje zei ik toch al?quote:Op maandag 14 juni 2021 20:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Gisteren dus WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER vette zooi. Alles ook met de vingers opscheppen en eten, smoelwerk afvegen met zijn klauwen ipv servet, wat een vet varken is het toch ook. Hij doet het er gewoon om, negatieve aandacht is ook aandacht.
Braddy ziet het gewoon niet meer zitten en vreet zichzelf de dood in met het geld van de erfenis.quote:Op maandag 14 juni 2021 20:37 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Gisteren dus WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER vette zooi. Alles ook met de vingers opscheppen en eten, smoelwerk afvegen met zijn klauwen ipv servet, wat een vet varken is het toch ook. Hij doet het er gewoon om, negatieve aandacht is ook aandacht.
welke erfenis?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:11 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Braddy ziet het gewoon niet meer zitten en vreet zichzelf de dood in met het geld van de erfenis.
gewoon een apart nummer voor dat soort shit ik heb zijn nummer ook want die stond in de livestream maar durf niet te bellenquote:Op maandag 14 juni 2021 19:51 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Tuurlijk. M'n nummer wijzig ik wel weer en de rest vind ik niet zo belangrijk.
is oud nummer, heeft al een nieuwequote:Op maandag 14 juni 2021 21:17 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
gewoon een apart nummer voor dat soort shit ik heb zijn nummer ook want die stond in de livestream maar durf niet te bellen
verdomme gaat snelquote:Op maandag 14 juni 2021 21:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
is oud nummer, heeft al een nieuwe
quote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
hoezo noemt hij dingen eigenlijk food review hij neemt een hap en zegt
ik vind het lekker goede bite
nee niet lekker ik hou hier niet van
en soms dingen als is te droog of te zoet. ja wtf dat is toch geen food review dat is gewoon dikzak neemt een hap en geeft zijn mening
[poll=2590]
@skidzor vertelde dat hij 9k krijgt of zo uit de erfenis van zijn opa.quote:
ik kan niet wachtenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:skidzor vertelde dat hij 9k krijgt of zo uit de erfenis van zijn opa.
Oftewel dat worden leuke filmpjes de komende tijd waarin braddie niet weet hoe hij met dat geld moet omgaan en zichzelf gigantisch in de problemen gaat werken.
in plaats van eens een fatsoenlijke auto te kopen waar die jaren mee kan doen gaat hij het opvreten. als hij doodgaat is er geen erfenis en heb je een reddingsboot nodig als lijkenkist of past hij niet in de ovenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
@:skidzor vertelde dat hij 9k krijgt of zo uit de erfenis van zijn opa.
Oftewel dat worden leuke filmpjes de komende tijd waarin braddie niet weet hoe hij met dat geld moet omgaan en zichzelf gigantisch in de problemen gaat werken.
dus als die ouders de as krijgen van hun veel te jonge zoon hebben ze ook gewoon een half paard erbij?quote:
Inclusief maaginhoud dus een heel paard.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
dus als die ouders de as krijgen van hun veel te jonge zoon hebben ze ook gewoon een half paard erbij?
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 14 juni 2021 21:21 schreef Boze_Eend het volgende:
hoezo noemt hij dingen eigenlijk food review hij neemt een hap en zegt
ik vind het lekker goede bite
nee niet lekker ik hou hier niet van
en soms dingen als is te droog of te zoet. ja wtf dat is toch geen food review dat is gewoon dikzak neemt een hap en geeft zijn mening
[poll=2590]
moest lachenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:39 schreef Azula het volgende:
Vraag me af hoe het ruikt daar als hij in de oven ligt. Volle frituurlucht.
Hij zal er vast wel een in zijn ogen goede auto van gaan kopen ook. Een of andere afgetrapte 5 serie uit de middeleeuwen of zo, want dat is toch wat luxer en daar is hij inmiddels echt wel aan toe. Net als met zijn Bosnische vriend toenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in plaats van eens een fatsoenlijke auto te kopen waar die jaren mee kan doen gaat hij het opvreten. als hij doodgaat is er geen erfenis en heb je een reddingsboot nodig als lijkenkist of past hij niet in de oven
Dat verbaasd me helemaal nietsquote:Op maandag 14 juni 2021 21:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
er is wel eten afgeleverd geloof ik maar dat is wat ik even snel las
vond het ook wel grappig dat hij een clio heeft want een kleinere auto is te klein. krijgt hij zijn buik niet in kwijt. maar wat was dan met die Bosnische vriend? deden ze samen allebei in oude barrels rijden of wat?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hij zal er vast wel een in zijn ogen goede auto van gaan kopen ook. Een of andere afgetrapte 5 serie uit de middeleeuwen of zo, want dat is toch wat luxer en daar is hij inmiddels echt wel aan toe. Net als met zijn Bosnische vriend toen
wel goedkoop cremeren, vet brand best goedquote:Op maandag 14 juni 2021 21:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
in plaats van eens een fatsoenlijke auto te kopen waar die jaren mee kan doen gaat hij het opvreten. als hij doodgaat is er geen erfenis en heb je een reddingsboot nodig als lijkenkist of past hij niet in de oven
zou een vito adviserenquote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vond het ook wel grappig dat hij een clio heeft want een kleinere auto is te klein. krijgt hij zijn buik niet in kwijt. maar wat was dan met die Bosnische vriend? deden ze samen allebei in oude barrels rijden of wat?
die heb ik eens gezien in een oud filmpje of een foto dat vond i kecht raar zo'n hout in de auto wat voor auto was dat dan?quote:Op maandag 14 juni 2021 21:43 schreef MissionPhailed het volgende:
Die BMW (Günther) had wel fraaie houtinleg in de bestuurdersdeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |