Lekker scheuren en dopen met je worstenvingers jaquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Moet je het wel goed doenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestelquote:
Indiėrs, Chinezen, Indonesiėrs, het zijn gewoon allemaal spleetogen, toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
Met andere woorden er wordt helemaal niks gereviewed, maar gewoon "wat de boer kent" naar binnen geschoven om vervolgens instemmend te knikken dat het lekker is.quote:"Ik hou niet zo van experimenteren want dan weet je niet wat je krijgt en dat is voor de foodreview zonde"
Die laat een gezicht achter op je kussenquote:Op maandag 14 juni 2021 06:22 schreef Makrelis het volgende:
Nee.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Hij maakt ook een goeie 1,5km naar zijn plekje in het park hč. Meer dan genoeg om die pizza’s eraf te wandelen.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?quote:Op maandag 14 juni 2021 07:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die laat een gezicht achter op je kussen
Sprekendquote:Op maandag 14 juni 2021 07:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?
[ afbeelding ]
Het is nu toch wel heel treurig. Hij is ook zo gewend met zijn klauwen te vreten dat die rijst niet eens op het bord blijft liggenquote:
Ja schokkend. Dat ie net weer in de auto zat hequote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opetenquote:Op maandag 14 juni 2021 08:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Het is nu toch wel heel treurig. Hij is ook zo gewend met zijn klauwen te vreten dat die rijst niet eens op het bord blijft liggen
Gelukkig krijgt braddy een lekkere erfenis, dus kan hij elke dag thuisbezorgd blijven kanen
Eens. Alleen maar streamen in de hoop dat mensen vreten voor hem bestellenquote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opeten
Die mensen zijn nog gevaarlijker dan het kartel
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatjequote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Hij zal de mensen die hem vreten doneren wel als vriend zien, terwijl die mensen gewoon keihard lachen als ze hem dit allemaal weer zien opeten
quote:Op maandag 14 juni 2021 09:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ik volg hem nu al een paar jaar met buien. Het blijft constant hetzelfde liedje en hetzelfde ritueel.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatje
hahaha echt hequote:Op maandag 14 juni 2021 12:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hilversum: wordt omringd door prachtige natuurgebieden
Braadslee: wandelt langs drukke straten en geparkeerde auto's
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahaha echt he
Die loopt gewoon ff een blokje door de straat heen bij hem
quote:Op maandag 14 juni 2021 12:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komen
vind het een smerige klote streek dat hij van mensen geld af troggel voorbeeld ervan voor nieuwe keyboard en dat mensen storten en hij gewoon opvreet zonder ook maar ooit om te kijken naar de gulle geversquote:Op maandag 14 juni 2021 11:58 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik volg hem nu al een paar jaar met buien. Het blijft constant hetzelfde liedje en hetzelfde ritueel.
Hij lijkt van zichzelf een soort project te maken.
Hij kan beter een codewoord afspreken met die restaurants. Dat de donateur dan de bestelling plaatst met het codewoord. Zo hoeft Bradge zijn gegevens niet meer steeds te delen en blijven zijn NAW gegevens alleen bekend bij de restaurants.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geeft ook gewoon zijn adres door aan iedereen die 2 dagen aardig doet in de chat zodat ze wat extra cholesterol kunnen sturen. vorig jaar nog een hele saga gehad dat hij zsm wilde verhuizen omdat mensen zijn adres wisten, nu geeft hij het weg voor een pizzaatje en colaatje
Hij kan natuurlijk ook gewoon niet low key zitten leachen voor vretenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:34 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Hij kan beter een codewoord afspreken met die restaurants. Dat de donateur dan de bestelling plaatst met het codewoord. Zo hoeft Bradge zijn gegevens niet meer steeds te delen en blijven zijn NAW gegevens alleen bekend bij de restaurants.
Ach als je geld doneert aan die jongen dan verdien je ook niks beter of wel soms HAHAHAHAquote:Op maandag 14 juni 2021 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vind het een smerige klote streek dat hij van mensen geld af troggel voorbeeld ervan voor nieuwe keyboard en dat mensen storten en hij gewoon opvreet zonder ook maar ooit om te kijken naar de gulle gevers![]()
![]()
![]()
Waarom niet? Dat die mensen hem zouden uitlachen na te hebben gedoneerd zou mij echt aan de ballen roestenquote:Op maandag 14 juni 2021 12:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk ook gewoon niet low key zitten leachen voor vreten
it wasnt mequote:Op maandag 14 juni 2021 12:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach als je geld doneert aan die jongen dan verdien je ook niks beter of wel soms HAHAHAHA
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:41 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat die mensen hem zouden uitlachen na te hebben gedoneerd zou mij echt aan de ballen roestenjokes on you idioot, jij betaald.
Lekker man! In plaats van enigszins frisse lucht langs een plasje water naar plantjes en vogeltjes kijken heerlijk door de diesel- en benzinedampen in een vieshete straat wandelen en een beetje willekeurige auto's gaan filmen en bij staan kijken.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:05 schreef spinazieruiker het volgende:
Hilversum: wordt omringd door prachtige natuurgebieden
Braadslee: wandelt langs drukke straten en geparkeerde auto's
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.
Daarbij toont hij geen schaamte.. gaat gewoon online en laat zien kijk ik ben vaste sponsor van pizzas van jou geld![]()
![]()
![]()
nee deze waarvan ik het weet luisterde altijd naar zijn muziek enz en daarom gedoneert hij weet wel wie en hoe hij mensen geld kan aftroggelen in dmquote:Op maandag 14 juni 2021 12:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.
Zelfs als je hem shoptegoed van Bax geeft weet hij het nog om te zetten in thuisbezorgdgeldquote:Op maandag 14 juni 2021 12:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat de mensen die doneren dondersgoed weten dat het niet ten bate is van een nieuw keyboard maar voor de inwendige Braad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |