Lekker scheuren en dopen met je worstenvingers jaquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Moet je het wel goed doenquote:Op zondag 13 juni 2021 23:33 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Naanbrood is juist uitermate geschikt voor mensen die niet met mes en vork om kunnen gaan.
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestelquote:
Indiërs, Chinezen, Indonesiërs, het zijn gewoon allemaal spleetogen, toch?quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Logisch toch kroepoek bij Indiaas eten, ik krijg ook altijd tiramisu na als ik Thais bestel
Met andere woorden er wordt helemaal niks gereviewed, maar gewoon "wat de boer kent" naar binnen geschoven om vervolgens instemmend te knikken dat het lekker is.quote:"Ik hou niet zo van experimenteren want dan weet je niet wat je krijgt en dat is voor de foodreview zonde"
Die laat een gezicht achter op je kussenquote:Op maandag 14 juni 2021 06:22 schreef Makrelis het volgende:
Nee.
Kathrine, 21 år og fra Middelfart
[ afbeelding ]
Hij maakt ook een goeie 1,5km naar zijn plekje in het park hè. Meer dan genoeg om die pizza’s eraf te wandelen.quote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?quote:Op maandag 14 juni 2021 07:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die laat een gezicht achter op je kussen
Sprekendquote:Op maandag 14 juni 2021 07:59 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat niet een masker gemaakt van het gezicht van Paulien Huizinga?
[ afbeelding ]
Het is nu toch wel heel treurig. Hij is ook zo gewend met zijn klauwen te vreten dat die rijst niet eens op het bord blijft liggenquote:
Ja schokkend. Dat ie net weer in de auto zat hequote:Op maandag 14 juni 2021 07:33 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wandelvlog.hijge als een hond... Al die vettigheid is natuurlijk okay als je maar een ommetje maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |