dat eten krijgen is pas een paar dagen. alle thuisbezorgdreviews van daarvoor waren voor honderden euro's, inclusief een bordje pasta en een doosje garnalen voor 43 euroquote:Op maandag 14 juni 2021 13:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nja het eten wat hij krijgt hoeft hij al niet te betalen en ik geloof niet dat hij verder veel uitgeeft aan eten. op 3 pizza's kun je volgens braad ook wel 2 dagen vooruit.
Hij is selectief in het reageren ook.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Hij is niet blij met mij in de chat merk ik al.
ik ben volgens mij al gebandquote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij is selectief in het reageren ook.
Had hij niet een enorme hekel aan jou?quote:Op maandag 14 juni 2021 13:36 schreef Amarantha het volgende:
Hij is niet blij met mij in de chat merk ik al.
Nee hoor. Ik stel alleen veel vragen.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:38 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Had hij niet een enorme hekel aan jou?
Moet je even een privévenster openen, of je naam in de chat staat.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ik ben volgens mij al geband
mss maar goed ook want ik had me niet ingehouden
ja geloof je het zelfquote:Op maandag 14 juni 2021 13:40 schreef Amarantha het volgende:
Zou mijn leven echt haten als ik voor 15 euro p.w. moet vreten.
Ik zeg nergens dat ik hem geloof.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja geloof je het zelf
van 15 euro per week wordt je echt niet zo fakkkinggg dik
(lol)quote:1:49 PM
Stef ten
Niet om het één of ander, maar zei je niet dat gister je laatste stream was voor de 1k subs? of heb je dat al?
Ik ga nu ook geen onkruid wieden hoor.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:51 schreef Zipportal het volgende:
Braddie gaat maar streamen anders verveelt hij zich.
Onkruid staat meters hoog.
Weken daarvoor was het nog goed weer voor.quote:Op maandag 14 juni 2021 13:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga nu ook geen onkruid wieden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |