quote:
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.quote:Op maandag 14 juni 2021 17:02 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is mijn laatste post tot de 1000 subscribers
Er zit een schnitzel in de airfryer dus nu kan ik nergens heen en ik wil me niet vervelenquote:Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
[..]
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.
Ziedendquote:Op maandag 14 juni 2021 18:25 schreef okselzweet het volgende:
Is braddie weer boos? Ik ben niet in de gelegenheid te kijken nu
Ook wel. Omslagpunt ligt denk ik bij steroids.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien bodybuilders ook wel. Als dat in het extreme wordt getrokken vind ik dat ook niet helemaal een normale lichaamsbouw
Notuleer ffquote:Op maandag 14 juni 2021 18:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Doe ff transcripties
Ik heb vanmiddag al een shift gedaan
Ik ook, we moeten de maatschappij behoeden voor deze ransaapquote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb livestream gerapporteerd omdat hij dreigt in te rijden op een persoon die op zebrapad loopt
“It’s the Zebradgepad here”quote:Op maandag 14 juni 2021 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb livestream gerapporteerd omdat hij dreigt in te rijden op een persoon die op zebrapad loopt
Misbruik maken van de situatie...m ja we kennen er meer die dat doen.quote:Op maandag 14 juni 2021 12:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of hij kan eens normaal gaan doen. ipv altijd maar de zielige uit te hangen. ow mijn auto is stuk ween ween. kan geen kaas halen voor op brood ween ween.... enz enz hij weet donders goed dat er mensen zijn die dan graag handje helpen en het uit buit.. ik vind het triest voor de mensen die nog denken mensen te kunnen en willen helpen.
Daarbij toont hij geen schaamte.. gaat gewoon online en laat zien kijk ik ben vaste sponsor van pizzas van jou geld![]()
![]()
![]()
Spinazie is letterlijk in alles goedkope paksoiquote:Op maandag 14 juni 2021 18:29 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
[..]
Zwaar teleurgesteld, spinaziesnuiver.
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Braddie boos en totaal verbijsterd hoe mensen toch aan zijn nummer komen terwijl hij al zijn privé gegevens deelt in ruil voor een karige domino;s pizza![]()
![]()
![]()
Kan beter bij de Shell zijn gegevens achterlaten voor wat benzine.quote:Op maandag 14 juni 2021 18:41 schreef datismijnmening het volgende:
Braddie boos en totaal verbijsterd hoe mensen toch aan zijn nummer komen terwijl hij al zijn privé gegevens deelt in ruil voor een karige domino;s pizza![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 18:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kan beter bij de Shell zijn gegevens achterlaten voor wat benzine een baan.
Beter dan zonder het direct te zeggen bedelen voor aandacht.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef Disruptr het volgende:
Hij is gewoon zonder het direct te zeggen aan het bedelen voor eten.
Idd jaquote:Op maandag 14 juni 2021 19:22 schreef Disruptr het volgende:
Hij is gewoon zonder het direct te zeggen aan het bedelen voor eten.
Dan kijk je toch niet.quote:Op maandag 14 juni 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Idd ja
Zielig, meer kan ik er niet over zeggen
Doe ik inmiddels ook niet meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |