Om je beter te voelen over jezelf.quote:
Gisteren zei hij te denken om zeurchauffeur weer terug te brengen. Dus dat zit er dik in inderdaad.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
31 juli dus weer kanaalverwijdering
Comment: "Als je geen auto hebt ben je gemotiveerd om meer te lopen"quote:Op maandag 14 juni 2021 12:10 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij kent in de buurt alleen plekken waar je met de auto mag komen
Koekoekquote:Op maandag 14 juni 2021 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zelfs Braddie neukt nog meer dan jij
Dan komt hij sportende mensen tegen, dat is te confronterend.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:32 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Comment: "Als je geen auto hebt ben je gemotiveerd om meer te lopen"
Braadslee: "Met de auto kom ik naar plekken toe waar ik lopend niet kan komen vanwege mijn conditie"
Kip, ei![]()
Tevens, Meeleesbraddie: "Gisteren heb ik een rondje Hilversum gedaan en dat kon ik gelijk combineren met een bezoek aan mijn ouders. Mensen op FOK! denken dat ik met de auto naar Hilversum ga, dan een rondje loop en weer terugrij. Maar ik ga met de auto naar mijn ouders of naar mijn oma en dan ga ik in de wijk een rondje lopen, en dan rijd ik terug."
Tussen Hilversum en zijn woonplaats sterft het van de bossen en landgoederen. Zodra Braad de Clio de sporen geeft wil die auto onderweg niet ergens stoppen of zo?
hahahahahaa ja man hou opquote:Op maandag 14 juni 2021 14:47 schreef spinazieruiker het volgende:
"Dankzij mijn auto kan ik bij veel meer bedrijven solliciteren"
Vervolgens niet naar een sollicitatie kunnen omdat je niet genoeg benzine hebt
Iemand zien afvallen is natuurlijk niet zoveel leedvermaak als iemand zich dood zien vreten.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:43 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan BradgeTV geen park- en wandelplekreviews maken?
Met een beoordeling van onder andere de bereikbaarheid, parkeerplaatsen, aantal prullenbakken en of ze vol zitten, bankjes, kwaliteit van de paden, hoe druk is het er enz.
Deze content is prima uitwisselbaar met de foodreviews en veel beter voor zijn gezondheid.
Laat kijkers via PayPal betalen om een park of bos binnen een straal van 30km van Hilversum te reviewen. Volgers betalen nu letterlijk 25 euro of meer voor een Thuisbezorgd-bestelling dus met verzoekjes valt vast wat te verdienen.
Er zijn genoeg boodschappen en benzine om tot het eind van de maand te kunnen eten en rijden wat hij dacht nodig te hebben.quote:Op maandag 14 juni 2021 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hahahahahaa ja man hou op
die kerel is de grootste grap die ik ooit heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |