Yep.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het van @:Momo gewoon een statement tussendoor was, waar ik het al mee eens was, maar er was dus een tweet als aanleiding?
quote:Een hoop stront stinkt minder dan Willem Engel die terwijl de voetballer #Eriksen om zijn leven vecht een punt moet maken met zijn schandalig verzet tegen de #coronavaccinatie.
Kan die zak vergif niet gearresteerd worden?
Zo benieuwd wat hier moet staan, even googlenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: "Hoe oud is Peter Schmeichel ook alweer?'
Ik *na Googelen*: Hij is uit 193
Mam: "HIJ IS JONGER DAN IK!? WAAROM IS IEDEREEN JONGER DAN IK?"
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep.
Maar dit was wel een mooie reactie
[..]
Hij vond het nodig om een link te maken met z'n hele antivax bullshit. Dat ben je echt ver heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het van @:Momo gewoon een statement tussendoor was, waar ik het al mee eens was, maar er was dus een tweet als aanleiding?
Dit, allemaal even hem rapporteren.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordt
Dat die er nog op zit is eigenlijk al raar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die randdebiel nu van Twitter gegooid wordt
Zo oud is je moeder toch nog niet. Is het 193 voor of na christus ?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:29 schreef Aoibhin het volgende:
Mam: "Hoe oud is Peter Schmeichel ook alweer?'
Ik *na Googelen*: Hij is uit 193
Mam: "HIJ IS JONGER DAN IK!? WAAROM IS IEDEREEN JONGER DAN IK?"
Helder. Het was natuurlijk altijd al een zak, maar dit klinkt wel weer als een nieuw dieptepunt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Yep.
Maar dit was wel een mooie reactie
[..]
Plus dat hij Eriksen al dood verklaarde.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij vond het nodig om een link te maken met z'n hele antivax bullshit. Dat ben je echt ver heen.
quote:
We willen graag altijd alles onder controle hebben, maar dat is niet altijd mogelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen die voetballers worden ook zó vaak al gecontroleerd, dat vind ik ook altijd zo bizar bij dit soort situaties.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Willem Engel kan trouwens de tering krijgen
Gerapporteerd en 'm uitgemaakt voor idioot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
Willem Engel kan trouwens de tering krijgen
Dat hebben die Russen wel voor elkaar, een puik volksliedquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Wel jammer dat we zo het Russische volkslied gaan missen.
Zesje vergetenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo benieuwd wat hier moet staan, even googlen
Geen Sporza?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Dat zou kunnen ja, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:24 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat heeft bij Ajax voor een lange nasleep gezorgd ja. En was het niet dezelfde dokter die ook Daley Blind gewoon in het veld liet staan nadat die onwel was geworden?
Geen Sporza? Anders op de NOS site kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:39 schreef Strani het volgende:
Goeie naam ook wel.quote:
NPO3.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje lastig. Maar ik ga wel een stream van m'n werk gebruiken
Ja ook balen..quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:45 schreef Meridiaan het volgende:
Toch jammer dat dit dan het debuut van Finland isAlthans, dat dit dan moet gebeuren en dat je daar de wedstrijd aan onthoid, zo naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |