Dit mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds heeft deze discussie al bewezen een totaal gebrek aan niveau te hebben en op helemaal niks uitloopt. Anderzijds is het nog steeds gewoon een mening en modereren op inhoud is wel een redelijk grote nee.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:07 schreef Red_85 het volgende:
F1 / Is Max Verstappen mentaal geschikt om een raceauto te besturen?
Nu dit subforum al vol met trollen zit en de sfeer de laatste tijd al niet zo best is, komt er ook nog een topic als dit.
Please mods, doe er wat aan. Gaat nergens meer over.
Een mening kan ik in komen, maar dit is een hele lap tekst neer zetten zonder inhoud, puur voor reacties. Veel geblaat, weinig wol. Doel van het topic kun je spellen met 4 letters.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds heeft deze discussie al bewezen een totaal gebrek aan niveau te hebben en op helemaal niks uitloopt. Anderzijds is het nog steeds gewoon een mening en modereren op inhoud is wel een redelijk grote nee.
Daarom is er ook deze oplossing, om in ieder geval iedereen zo veel mogelijk tegemoet te komen. De centrale reeks heeft er nu geen last meer van, en de andere partij heeft nog steeds een plek om rustig door te gaan. Ik zal er nog steeds op toe zien dat het niet vervalt in een spelletje moddergooien of trollen en het is nog steeds vrij snel afgelopen als blijkt dat een normale dicussie niet mogelijk is.
Die afweging had ik zojuist al in het betreffende topic geplaatst.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:24 schreef Zorro het volgende:
Ik bereid vast een topic voor:
Is Lokale_Notable mentaal geschikt om op een forum te posten?
Kijken hoe lang dat blijft staan.
Onderschat de roze/zilveren bril van sommigen nietquote:Op maandag 7 juni 2021 12:22 schreef daNpy het volgende:
Eerst afgeven op Verstappen en dan net doen alsof Hamilton gisteren als een man zijn verlies nam terwijl hij nagenoeg huilend en met een gebroken stemmetje in de auto bleef zitten na de race valt m.i. gewoon onder trollen hoor.
Ik moet zeggen dat het behoorlijk goed werkt als je de huidige situatie vergelijkt met 2018quote:Op maandag 7 juni 2021 12:28 schreef BroesWillems het volgende:
Ah, de 'negeer manier', die al jaren lang goed werkt in het F1 sub-forum.![]()
Als ze daar geen reacties krijgen komen ze van zelf wel weer in het algemene topic.
quote:Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.
In grote lijnen is dit wel een mooi iets om naartoe te werken in ieder geval voor het algemene topic. Het blijft nog wel FOK!, dus zo strak als Tweakers zal het nooit worden, maar een beetje hoger niveau is niks mis mee.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:32 schreef BroesWillems het volgende:
Opbouwende Kritiek, misschien kan dit ook geplaatst bij het algemene/live topic. Komt van Tweakers:
[..]
ja daar hoort het inderdaad thuisquote:Op maandag 7 juni 2021 12:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had dat topic allang naar ONZ geschopt.
Ah je leeft nog, mooi, kom je nog eens een reesje meekijken?quote:
Een heel nobele insteek, maar ik vind dit topic wel heel dicht tegen trollen aan zitten. De persoon besteed er wel meer werk aan dat de gemiddelde troll maar het doel lijkt toch voornamelijk te zijn om een bepaalde groep mensen flink te zieken. Hatelijke postings (of topics) over Verstappen lijken vaak gericht te zijn op een bepaald stereotype Ziggo Sport-publiek waar men een hekel aan heeft. Die indruk krijg ik hier ook.quote:Op maandag 7 juni 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit mes snijdt aan twee kanten. Enerzijds heeft deze discussie al bewezen een totaal gebrek aan niveau te hebben en op helemaal niks uitloopt. Anderzijds is het nog steeds gewoon een mening en modereren op inhoud is wel een redelijk grote nee.
Daarom is er ook deze oplossing, om in ieder geval iedereen zo veel mogelijk tegemoet te komen. De centrale reeks heeft er nu geen last meer van, en de andere partij heeft nog steeds een plek om rustig door te gaan. Ik zal er nog steeds op toe zien dat het niet vervalt in een spelletje moddergooien of trollen en het is nog steeds vrij snel afgelopen als blijkt dat een normale dicussie niet mogelijk is.
Agreed. Het continue negeren van gefundeerde posts en vooral elke keer maar weer persoonlijk worden zeggen toch wel genoeg, zou je zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een heel nobele insteek, maar ik vind dit topic wel heel dicht tegen trollen aan zitten. De persoon besteed er wel meer werk aan dat de gemiddelde troll maar het doel lijkt toch voornamelijk te zijn om een bepaalde groep mensen flink te zieken. Hatelijke postings (of topics) over Verstappen lijken vaak gericht te zijn op een bepaald stereotype Ziggo Sport-publiek waar men een hekel aan heeft. Die indruk krijg ik hier ook.
Er gaat dan ook geen deel 2 komen. Hij heeft zijn kans gehad, en het gaat helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Een heel nobele insteek, maar ik vind dit topic wel heel dicht tegen trollen aan zitten. De persoon besteed er wel meer werk aan dat de gemiddelde troll maar het doel lijkt toch voornamelijk te zijn om een bepaalde groep mensen flink te zieken. Hatelijke postings (of topics) over Verstappen lijken vaak gericht te zijn op een bepaald stereotype Ziggo Sport-publiek waar men een hekel aan heeft. Die indruk krijg ik hier ook.
Grappig, ik ben juist de afgelopen 30 posts aan het verdedigen geweest waarom dat topic open mocht blijven. Dit topic gaat nu dicht omdat ik geen enkele reden zie om het nog open te houden: TS weigert inhoudelijk de discussie in te gaan en blijft met niet onbebouwde en trollerige uitspraken komen. Dan kan je echt niet zeggen dat ie niet eerlijk de kans heeft gekregen, aan de andere kant heeft het zeker niet gelegen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:
De huilers hebben mazzel dat hij (de mod) jullie gejank niet negeert.
Dus je negeert ze toch niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Grappig, ik ben juist de afgelopen 30 posts aan het verdedigen geweest waarom dat topic open mocht blijven. Dit topic gaat nu dicht omdat ik geen enkele reden zie om het nog open te houden: TS weigert inhoudelijk de discussie in te gaan en blijft met niet onbebouwde en trollerige uitspraken komen. Dan kan je echt niet zeggen dat ie niet eerlijk de kans heeft gekregen, aan de andere kant heeft het zeker niet gelegen.
Het heeft even geduurd, maar ze is er weer. Nog steeds chagrijnig dat de luckiest-of-all-time een tweede plaats en mogelijk zelfs overwinning in 1 streep rook op laat gaan zie ik?quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Wie posten er dan allemaal in het trolltopic. Als je het al weet waarom überhaupt daar dan reageren. En daarna sneu komen huilen om een mod.
De meeste voelen zich te min voor het f1 show topic maar e-piemel meten in zo'n overduidelijk apart topic met een aparte mening is kennelijk wel leuk tijdverdrijf. Ja je kan wel afgeven op de mod met zijn 'negeer het dan' advies maar in dit geval, waar het om een los topic gaat, heeft hij helemaal gelijk.
De huilers hebben mazzel dat hij (de mod) jullie gejank niet negeert.
Ben er nog ziek van. Kan nog geen podcast luisteren over de racequote:Op woensdag 9 juni 2021 17:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd, maar ze is er weer. Nog steeds chagrijnig dat de luckiest-of-all-time een tweede plaats en mogelijk zelfs overwinning in 1 streep rook op laat gaan zie ik?
Lol, het was eigenlijk een grapjequote:Op woensdag 9 juni 2021 18:00 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ben er nog ziek van. Kan nog geen podcast luisteren over de race
Als jij een serieus topic hierover maakt zal er waarschijnlijk geen haan naar kraaien. Maar het is de toon die de muziek maakt. Als jij 'm insteekt als troll topic zal die snel gesloten worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet wat erop tegen is wanneer er een op zichzelf staande topic reeks zou bestaan waarin we de heer Verstappen eens kritisch tegen het licht houden. Zoals jullie hebben kunnen zien bestaat er een grote behoefte binnen de community om hierover van gedachten te wisselen. Ik denk dat de meeste deelnemers aan het orginele topic juist erg veel plezier beleefden aan de verbale strijd die hieruit voortvloeide. Aan het eind van de dag kennen we elkaar toch niet persoonlijk, dus wat maakt het uit dat je voor rotte vis uitgemaakt bent door 'VerstappenFan77' van het Fok! internetforum? Daar ligt toch niemand wakker van?
Mensen die de discussie beneden hun 'niveau' vinden of geen kritiek op Max Verstappen kunnen verdragen kunnen ongetwijfeld elders op internet content vinden waarmee ze zich wel kostelijk kunnen vermaken. Ik ga hier toch ook niet een GroenLinks topic opzoeken in POL en me de hele dag lopen opwinden over wat ik allemaal lees? Of lopen janken dat het dicht moet?
Maar we kunnen nu dus in een apart topic niet kritisch over Max Verstappen discussiëren en in de centrale topics is het ook niet toegestaan? Dus dit is weldegelijk een veredeld Max Verstappen fanclub forum? Weet wel dat ik geen enkele interesse heb om van een dergelijk forum deel uit te maken.
Geregeld.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 07:34 schreef BroesWillems het volgende:
Volgens mij was er iemand dronken in het algemeen topic
Misschien verwijderen voordat alle onzin weer opnieuw begint.
Ik vraag mij af of je dit echt zelf wel geloofd...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet wat erop tegen is wanneer er een op zichzelf staande topic reeks zou bestaan waarin we de heer Verstappen eens kritisch tegen het licht houden. Zoals jullie hebben kunnen zien bestaat er een grote behoefte binnen de community om hierover van gedachten te wisselen. Ik denk dat de meeste deelnemers aan het orginele topic juist erg veel plezier beleefden aan de verbale strijd die hieruit voortvloeide. Aan het eind van de dag kennen we elkaar toch niet persoonlijk, dus wat maakt het uit dat je voor rotte vis uitgemaakt bent door 'VerstappenFan77' van het Fok! internetforum? Daar ligt toch niemand wakker van?
Mensen die de discussie beneden hun 'niveau' vinden of geen kritiek op Max Verstappen kunnen verdragen kunnen ongetwijfeld elders op internet content vinden waarmee ze zich wel kostelijk kunnen vermaken. Ik ga hier toch ook niet een GroenLinks topic opzoeken in POL en me de hele dag lopen opwinden over wat ik allemaal lees? Of lopen janken dat het dicht moet?
Maar we kunnen nu dus in een apart topic niet kritisch over Max Verstappen discussiëren en in de centrale topics is het ook niet toegestaan? Dus dit is weldegelijk een veredeld Max Verstappen fanclub forum? Weet wel dat ik geen enkele interesse heb om van een dergelijk forum deel uit te maken.
Niks, maar van een dergelijk topic mag best verwacht worden dat de kritiek opbouwend is, er inhoudelijk wordt gediscussieerd en er geen onzin als "Max Verstappen fanclub" wordt bijgehaald als je geen argumenten meer hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet wat erop tegen is wanneer er een op zichzelf staande topic reeks zou bestaan waarin we de heer Verstappen eens kritisch tegen het licht houden
Geen enkel argument van mij is onderuit gehaald. Dat kan ook niet, want YouTube puilt uit met bewijsmateriaal van zijn ernstige gedragsproblemen. Tegen het einde van het topic waren meerdere mensen het erover eens dat hij zich als een tokkie gedraagt en dat hij minder zou moeten schelden. Maar jullie zoeken het maar uit verder.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks, maar van een dergelijk topic mag best verwacht worden dat de kritiek opbouwend is, er inhoudelijk wordt gediscussieerd en er geen onzin als "Max Verstappen fanclub" wordt bijgehaald als je geen argumenten meer hebt.
In plaats daarvan bleef je precies dezelfde plaat het hele topic door herhalen terwijl alle argumenten al meerdere malen onderuit waren gehaald, negeerde je elk argument van de andere partij of ging je er niet inhoudelijk op in, en had je er ook wel een handje van om het persoonlijk te maken. Je hebt echt een goede kans gekregen om een inhoudelijke discussie te krijgen, er waren zelfs tegen mijn verwachting in meerdere anderen die op een serieuze manier op je in gingen. Die gaan in deel 2 niet meer terugkomen of niet meer lang zo inhoudelijk als in deel 1, dus dat topic is ten dode opgeschreven.
Dat hadden we al gedaan, volgens mij, het probleem zit bij jouquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Geen enkel argument van mij is onderuit gehaald. Dat kan ook niet, want YouTube puilt uit met bewijsmateriaal van zijn ernstige gedragsproblemen. Tegen het einde van het topic waren meerdere mensen het erover eens dat hij zich als een tokkie gedraagt en dat hij minder zou moeten schelden. Maar jullie zoeken het maar uit verder.
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:32 schreef BroesWillems het volgende:
Opbouwende Kritiek, misschien kan dit ook geplaatst bij het algemene/live topic. Komt van Tweakers:
[..]
Was hier al over nagedacht?quote:Op maandag 7 juni 2021 12:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In grote lijnen is dit wel een mooi iets om naartoe te werken in ieder geval voor het algemene topic. Het blijft nog wel FOK!, dus zo strak als Tweakers zal het nooit worden, maar een beetje hoger niveau is niks mis mee.
Eerst even goed kijken in hoeverre het een dingetje is. In principe is het een mooie leidraad, maar er hoeft natuurlijk weinig te gebeuren als het algemene topic al goed gaat en het in het live topic ook binnen de perken blijft.quote:
Wat niet gebeurt als Max ook maar een klein foutje maakt, laat staan dat hij crasht.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst even goed kijken in hoeverre het een dingetje is. In principe is het een mooie leidraad, maar er hoeft natuurlijk weinig te gebeuren als het algemene topic al goed gaat en het in het live topic ook binnen de perken blijft.
Als er getrollt word, dan kun je ze iig op de richtlijn wijzen. Voorkomt een bult gezeur achteraf, denk ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst even goed kijken in hoeverre het een dingetje is. In principe is het een mooie leidraad, maar er hoeft natuurlijk weinig te gebeuren als het algemene topic al goed gaat en het in het live topic ook binnen de perken blijft.
Dit heeft niet zo zeer betrekking tot de race zelf. Daar is het op dergelijke momenten soms zo'n bende dat je het zelfs met 5 moderators tegelijk amper bij kan houden, om nog maar te zwijgen over FOK! dat er schijnbaar in zijn geheel uit kan vliegen op dergelijke momenten. Heat of the moment reacties zullen ook helemaal niet zo heel snel gemodereerd worden, zie het maar als kijken in een kroeg. Personen die langdurig vervelend gaan doen zullen hoe dan ook geveegd worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat niet gebeurt als Max ook maar een klein foutje maakt, laat staan dat hij crasht.
Het ding is dat het eigenlijk niet zo'n heel groot probleem meer is als je de huidige situatie vergelijkt met 2017. Echt opzichtig trollen is behoorlijk zeldzaam geworden, en juist daardoor weet ik niet zeker of het wel echt toegevoegde waarde heeft. De normale users zullen er meer last van hebben dan die verdwaalde trol die zich toch nergens wat van aan trekt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Als er getrollt word, dan kun je ze iig op de richtlijn wijzen. Voorkomt een bult gezeur achteraf, denk ik.
Nou ja, er is er wel één weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:16 schreef daNpy het volgende:
Het Oud-Hollandse pappen en nat houden
Het zijn elke keer dezelfde, het is heel makkelijk op te lossen. Maar je kan natuurlijk geen modjes gaan bannen want dat is toch een tamelijk raar signaal.
Omdat de post waar je op reageerde verwijderd is en het verder offtopic was.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:58 schreef Zipportal het volgende:
Waarom werd mijn reactie verwijderd? Ik vroeg gewoon aan iemand of hij na de F1 voetbal ging kijken?
@Poepz0r ja.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:01 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn complimenten aan de wedstrijdleiding. @:zipportal moet je kort houden
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dan dat ze niet zo moeten huilen op een internetforum.
quote:Op maandag 7 juni 2021 12:32 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom nou al die domme 'max verstappen fanclub' er bij halen? Je hebt een punt met dat 2x exact dezelfde baan geen zin heeft dit jaar, (vorig jaar kon ik er ook nog inkomen). Maar je haalt het met bovenstaande bagger argumentatie weer helemaal onderuit.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hallo, ik ontvang graag een lijstje met verboden onderwerpen aangezien er volstrekte willekeur lijkt te heersen in dit specifieke subforum en ik regelmatig geconfronteerd word met 'regels' die ter plekke lijken te zijn verzonnen. Tot dusver heb ik het volgende:
- Het is verboden om je kritisch uit te laten over 'FIA Formula One World Championship' deelnemer Max Verstappen vanwege het vlaggetje naast zijn naam.
- Het is (om volstrekt onduidelijke redenen) verboden om vraagtekens te plaatsen bij het feit dat er twee keer op de Red Bull Ring gereden wordt.
- Het is verboden om het in het 'F1 Algemeen' topic over Formule 1 races te hebben.
- Het is verboden om je kritisch uit te laten over 'FIA Formula One World Championship' deelnemer Alex Albon omdat dit een persoonlijke favoriet is van de 'moderator' van het subforum.
Het is hier maar net hoe de wind waait en of de moderator van dienst die dag wel of niet met zijn goede been uit bed gestapt is. Ik proef dat deze community behoefte heeft aan duidelijkere guidelines zodat we in betere harmonie met elkaar kunnen debatteren. Ik heb nu af en toe het gevoel dat ik lid ben van een Max Verstappen fanclub forum dat wordt gerund door 'Jos the Boss' himself. Dit kan niet de bedoeling zijn.
Het live topic gaat over de live sessies en niet jouw mening over twee keer Oostenrijk wat oneerlijk zou zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hallo, ik ontvang graag een lijstje met verboden onderwerpen aangezien er volstrekte willekeur lijkt te heersen in dit specifieke subforum en ik regelmatig geconfronteerd word met 'regels' die ter plekke lijken te zijn verzonnen. Tot dusver heb ik het volgende
Ja maar dat er twee keer op de Red Bull Ring gereden wordt is toch een doodnormaal onderwerp om te willen bespreken in een Formule 1 subforum? Wie neemt daar aanstoot aan, of wie kan daar iets op tegen hebben? Moet je kijken hoe de betreffende moderator dan reageert:quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Waarom nou al die domme 'max verstappen fanclub' er bij halen? Je hebt een punt met dat 2x exact dezelfde baan geen zin heeft dit jaar, (vorig jaar kon ik er ook nog inkomen). Maar je haalt met je bovenstaande bagger argumentatie weer helemaal onderuit.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuke poging om weer een zinloze discussie op gang te brengen, maar dat gaan we hier niet doen.
Hij is blijkbaar met zijn verkeerde been uit bed gestapt en dan moet ik het ontgelden. Nou, daar pas ik voor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- GP van Steiermark
Als je daar problemen mee hebt, ken je de weg naar de FB.
Nee, ik ken jou en weet precies waar je naartoe wilde. En zo'n discussie heeft geen plek in het live topic. Dan is er ook de belangrijke kanttekening dat er een verschil zit tussen de vraag waarom we hier twee keer rijden, en de vraag of het wel eerlijk is dat we hier twee keer rijden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hij is blijkbaar met zijn verkeerde been uit bed gestapt en dan moet ik het ontgelden. Nou, daar pas ik voor.
Echt complete onzin wat je hier allemaal zegt. Ik heb een apart topic geopend over Max Verstappen maar dat is ook vakkundig gesloten. Wat moet ik dan? Waar zijn die "alternatieve opties binnen dit forum"? Het is niet toegestaan om in het algemene topic kritisch te zijn op Max Verstappen en in een apart topic is het ook niet toegestaan. Conclusie: Dit is een Max Verstappen fanclub forum.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het live topic gaat over de live sessies en niet jouw mening over twee keer Oostenrijk wat oneerlijk zou zijn.
Het algemene topic is voor algemene F1 zaken en niet of Verstappen wel in de F1 thuis hoort.
In beide topics wordt verwacht dat er op z'n minst een beetje niveau in discussies zit en het niet een wedstrijdje moddergooien wordt. Continu een coureur (of presentator/commentator) voor de bus gooien gaat zoals je hierboven kan lezen ook langzaam tot het verleden behoren in de twee reeksen.
Hele topics kapen voor irrelevante discussies voor dat topic is enorm vervelend voor iedereen die gewoon over de race wil praten in een vriendelijke setting. Zij verliezen een plek daarvoor, terwijl jij zat alternatieve opties hebt binnen dit forum.
Conclusie: ondanks vele tegenstanders heb je een topic gekregen voor een onderwerp wat gigantisch veel op trollen lijkt, en dit topic is niet op slot gegooid toen bleek dat het echt nergens naartoe aan het gang was.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Echt complete onzin wat je hier allemaal zegt. Ik heb een apart topic geopend over Max Verstappen maar dat is ook vakkundig gesloten. Wat moet ik dan? Waar zijn die "alternatieve opties binnen dit forum"? Het is niet toegestaan om in het algemene topic kritisch te zijn op Max Verstappen en in een apart topic is het ook niet toegestaan. Conclusie: Dit is een Max Verstappen fanclub forum.
Nee hoor, dat topic is heel breed. De enige reden dat het de vorige keer werd afgekapt is omdat het te veel de overhand ging nemen in dat topic en het beter een eigen topic kon krijgen.quote:"Het algemene topic is voor algemene F1 zaken". Wat is een algemene F1 zaak? Wie het weet mag het zeggen. Het ligt er blijkbaar aan hoe de wind die dag waait of aan welke kant van het bed de betreffende moderator wakker geworden is.
Zie het als een sportkroeg. Tussen de sessies door dwaalt het onderwerp vaak af, maar het komt toch iedere keer weer terug bij het weekend zelf. En of het dan de baan, het weer of het laatste nieuws is, het zal allemaal wel.quote:"Het live topic gaat over de live sessies." Hoe zie je dit voor je? Mogen we alleen posten "Giovinazzi verbetert zich met twee tienden in de laatste sector"? We mogen het niet hebben over het circuit waarop gereden wordt? Mensen hebben het continu over andere onderwerpen maar als ik het over de Red Bull Ring wil hebben is het opeens een probleem. Dat is echt pure willekeur. Jij meent hier je eigen koninkrijkje te hebben op internet. Mensen die je mag mogen alles en ik mag niks. Nou, veel plezier ermee.
Ik startte die discussie over twee keer Red Bull ring geeneens! Gebruiker 'shiz' deed dat. Ik reageerde daar kort op met twee/drie regels. Nergens insinueerde ik dat Verstappen of wie dan ook daar voordeel van heeft. Je haalt er allemaal dingen bij en trekt conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Je ziet spoken. Het live topic is de slowchat van dit forum waar de meest uiteenlopende dingen besproken worden maar als ik dan een berichtje plaats met betrekking tot het circuit waar dit weekend gereden wordt is dat opeens tegen het zere been. Onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij probeerde nav een simpele grap een uitgebreide discussie te beginnen over hoe het competitievervalsing is om twee keer op dezelfde baan te rijden, want dat helpt Verstappen heel erg en dat zou echt niet moeten kunnen. En aan je reacties hier te zien, zat ik er niet eens zo heel ver van af ook. Je mag best wat vinden, maar ik laat het niet de sfeer in de sportkroeg verpesten. Deze discussie had je ook kunnen voeren vele weken geleden toen het werd aangekondigd, maar je wacht tot Verstappen bovenaan staat.
Maar wat ik dus aan het lijstje toe kan voegen, is dat het verboden is om zelfs maar te INSINUEREN dat Max Verstappen ergens voordeel van kan hebben? Wat ik overigens niet gedaan heb in deze "uitgebreide discussie" van één post. Maar even serieus, dat is wel heel erg extreem of niet? Dat is niet eens grappig meer, maar eng.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jij probeerde nav een simpele grap een uitgebreide discussie te beginnen over hoe het competitievervalsing is om twee keer op dezelfde baan te rijden, want dat helpt Verstappen heel erg en dat zou echt niet moeten kunnen. En aan je reacties hier te zien, zat ik er niet eens zo heel ver van af ook. Je mag best wat vinden, maar ik laat het niet de sfeer in de sportkroeg verpesten. Deze discussie had je ook kunnen voeren vele weken geleden toen het werd aangekondigd, maar je wacht tot Verstappen bovenaan staat.
Ik dacht dat je al een half jaar geleden klaar was met dit subforum:quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar wat ik dus aan het lijstje toe kan voegen, is dat het verboden is om zelfs maar te INSINUEREN dat Max Verstappen ergens voordeel van kan hebben? Wat ik overigens niet gedaan heb in deze "uitgebreide discussie" van één post. Maar even serieus, dat is wel heel erg extreem of niet? Dat is niet eens grappig meer, maar eng.
Dit kan toch niet jongens? Danny? Iemand? Help?
Kan anders de naam van het forum veranderd worden om duidelijkheid te scheppen dat we hier niet met een Formule 1 forum te maken hebben maar met een Max Verstappen forum?
Dit kan echt niet.
quote:
Ofquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een half jaar geleden klaar was met dit subforum:
[..]
Ofquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jullie zoeken het maar uit verder.
Tsja. Dat krijg je als iedereen behalve lokale_notabele onredelijk isquote:Op zaterdag 12 juni 2021 10:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Weet wel dat ik geen enkele interesse heb om van een dergelijk forum deel uit te maken.
Het zal je wellicht ontgaan zijn, maar ik heb dit forum toen maandenlang links laten liggen. Nu we aan een interessant F1 seizoen bezig zijn heb ik in al mijn wijsheid besloten om mijn comeback te maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al een half jaar geleden klaar was met dit subforum:
[..]
Shiz maakte een grapje, hij startte helemaal niks. Jij probeert een discussie op gang te brengen over of het wel eerlijk is dat er twee keer op hetzelfde circuit gereden wordt, en schreeuwt meteen dat het een max fanboy forum is als je teruggefloten wordt. Is het dan zo raar dat ik 1+1=2 doe? Het is overduidelijk dat je geen fan van RB bent en het is vast geen toeval dat je er een probleem van maakt nu RB de snelste is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik startte die discussie over twee keer Red Bull ring geeneens! Gebruiker 'shiz' deed dat. Ik reageerde daar kort op met twee/drie regels. Nergens insinueerde ik dat Verstappen of wie dan ook daar voordeel van heeft. Je haalt er allemaal dingen bij en trekt conclusies die nergens op gebaseerd zijn. Je ziet spoken. Het live topic is de slowchat van dit forum waar de meest uiteenlopende dingen besproken worden maar als ik dan een berichtje plaats met betrekking tot het circuit waar dit weekend gereden wordt is dat opeens tegen het zere been. Onbegrijpelijk.
Oké dit is dus geen serieus Formule 1 forum maar een gezellig Max Verstappen forum? Nou dan hebben we dat in ieder geval opgehelderd. Het hoge woord is er eindelijk uit, hehe. Nu alleen nog de naamsverandering.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Shiz maakte een grapje, hij startte helemaal niks. Jij probeert een discussie op gang te brengen over of het wel eerlijk is dat er twee keer op hetzelfde circuit gereden wordt, en schreeuwt meteen dat het een max fanboy forum is als je teruggefloten wordt. Is het dan zo raar dat ik 1+1=2 doe? Het is overduidelijk dat je geen fan van RB bent en het is vast geen toeval dat je er een probleem van maakt nu RB de snelste is.
Ik mag kiezen tussen een leuk en gezellig forum voor 99% van de gebruikers of een kritisch discussieforum over RB en Verstappen, en dan zal ik altijd voor de 99% kiezen. Dat de 1% me dan ook nog van alles beschuldigt zodra er wat tegen zit verstrekt mijn standpunt alleen maar.
Dat staat er nietquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oké dit is dus geen serieus Formule 1 forum maar een gezellig Max Verstappen forum? Nou dan hebben we dat in ieder geval opgehelderd. Het hoge woord is er eindelijk uit, hehe. Nu alleen nog de naamsverandering.
Het is mij overigens nog steeds een raadsel hoe je tot de conclusie kunt komen dat ik "een discussie op gang wou brengen over of het wel eerlijk is dat er twee keer op hetzelfde circuit gereden wordt" want dat valt uit mijn post niet op te maken. En wat dan nog? Waarom is dit in godsnaam een controversieel 'verboden' onderwerp? Je voelt de bui al hangen dat men tot de conclusie komt dat dit in het voordeel van RBR is? En dat doet afbreuk aan een eventuele wereldtitel van je grote held Max Verstappen dus dat kun je niet hendelen? Je begrijpt toch hopelijk zelf ook dat dit extreem kinderachtig gedrag is voor een moderator? Echt lachwekkend.
Buiten het seizoen? Knap hoor!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zal je wellicht ontgaan zijn, maar ik heb dit forum toen maandenlang links laten liggen. Nu we aan een interessant F1 seizoen bezig zijn heb ik in al mijn wijsheid besloten om mijn comeback te maken.
Maar wat ik hier nu tot mijn grote ontsteltenis aantref is een compleet op hol geslagen 'Max Verstappen fanclub forum' waar het feit dat er twee keer op de Red Bull Ring gereden wordt als een controversieel onderwerp beschouwd wordt, wat niet besproken mag worden.
Jongens, doop dit forum alsjeblieft om tot Max Verstappen fanclub forum want dit gaat echt helemaal nergens meer over. Dit is met de beste wil van de wereld geen Formule 1 forum te noemen. Bij dezen doe ik ook de toezegging dat ik hier niet meer zal posten als het forum omgedoopt wordt tot Max Verstappen forum .
Blijft dit een Formule 1 forum heten dan voel ik mij echter vrij om over alle mogelijke Formule 1 onderwerpen te posten en zal ik kritische kanttekeningen blijven plaatsen bij de optredens van Max Verstappen, als daar aanleiding toe is.
Probeer jij voordat je kritiek op anderen hebt nou eerst maar eens om een post te produceren langer dan twee regels en zonder smileys of persoonlijke sneren. Ik geloof niet dat je daartoe in staat bent.quote:
Zout toch serieus snel een eind opquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Maar wat ik dus aan het lijstje toe kan voegen, is dat het verboden is om zelfs maar te INSINUEREN dat Max Verstappen ergens voordeel van kan hebben? Wat ik overigens niet gedaan heb in deze "uitgebreide discussie" van één post. Maar even serieus, dat is wel heel erg extreem of niet? Dat is niet eens grappig meer, maar eng.
Dit kan toch niet jongens? Danny? Iemand? Help?
Kan anders de naam van het forum veranderd worden om duidelijkheid te scheppen dat we hier niet met een Formule 1 forum te maken hebben maar met een Max Verstappen forum?
Dit kan echt niet.
Nee, kritiek op Max Verstappen kan hier helemaal niet prima. Heb je überhaupt door waar we het hier over hebben? Ik heb vandaag geeneens kritiek op Verstappen geuit. Ik heb me alleen kritisch uitgelaten over het feit dat er twee keer op de Red Bull Ring gereden word. Dat is vervolgens een eigen leven gaan leiden in het hoofd van moderator Nattekat die uit angst dat dit uitgelegd kan worden als voordeel voor RBR, de hele discussie verboden heeft nog voordat deze begonnen was. Dat is echt ziekelijk. Dan zit je Max Verstappen liefde extreem diep.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zout toch serieus snel een eind op
Kritiek op elke coureur Max inclusief kan prima, probleem met figuren zoals jou is vaak dat het op een dusdanige toon gedaan wordt die klaarblijkelijk de schreef over gaat. En vervolgens wordt er hier gejankt dat er pro-Max gemod zou worden.
Je moet voor de gein eens naar de topics van Baku gaan en dat eens doorlezen als er een uitvalbeurt buiten schuld om is en alle randdebielen van VBL weer de hoek om komen. Zelfs daarvan wordt niet eens alles weggemod.
Niet zo gek toch als men de boel wegmod, blijkbaar gedroeg je je 3 weken terug ook als een kutuser. Dan is de keuze om de boel rustig te houden en de discussie bij voorbaat af te kappen gewoon logisch. Als je daarwerkelijk op een normale manier mee kan posten dan gaat daar tijd overheen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, kritiek op Max Verstappen kan hier helemaal niet prima. Heb je überhaupt door waar we het hier over hebben? Ik heb vandaag geeneens kritiek op Verstappen geuit. Ik heb me alleen kritisch uitgelaten over het feit dat er twee keer op de Red Bull Ring gereden word. Dat is vervolgens een eigen leven gaan leiden in het hoofd van moderator Nattekat die uit angst dat dit uitgelegd kan worden als voordeel voor RBR, de hele discussie verboden heeft nog voordat deze begonnen was. Dat is echt ziekelijk. Dan zit je Max Verstappen liefde extreem diep.
Maar nogmaals, doop dit forum om tot Max Verstappen forum. Dit is GEEN Formule 1 forum. Iedereen weet dan waar hij aan toe is en je zult van mij geen 'last' meer hebben. Ik verkeer nu echter in de veronderstelling dat ik deelneem aan een Formule 1 forum, dus daar gedraag ik mij ook naar.
Luister, men presenteert dit als een Formule 1 forum. Dus meen ik te kunnen discussiëren over het feit dat er, zinloos, twee keer op de Red Bull Ring gereden word. Vervolgens schiet er een moderator compleet in de stress, want stel je voor dat iemand (niet ik) dit uit kan leggen als voordeel voor RBR, en sluit hij de discussie nog voordat deze goed en wel begonnen is of dat er een onvertogen woord gevallen is. Dat is echt extreem fanboy gedrag en gaat alle perken te buiten. Vervolgens begint hij erover dat 'het live topic voor de live sessies is' terwijl iedere andere user het topic als slowchat mag gebruiken. Dan ben je echt geen knip voor de neus waard als moderator.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zo gek toch als men de boel wegmod, blijkbaar gedroeg je je 3 weken terug ook als een kutuser. Dan is de keuze om de boel rustig te houden en de discussie bij voorbaat af te kappen gewoon logisch. Als je daarwerkelijk op een normale manier mee kan posten dan gaat daar tijd overheen.
Als jij verder meteen de connectie maakt dat het modden pro-Max zou zijn, dat zegt dat bij voorbaat echt al meer over jouw instelling om die hele discussie te starten.
Vooralsnog ben je hier namelijk alleen maar aan het janken over @:Nattekat en dat men het forum maar moet hernoemen. (Post #50 begint het al mee)
Je leest niet wat ik neerzet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Luister, men presenteert dit als een Formule 1 forum. Dus meen ik te kunnen discussiëren over het feit dat er, zinloos, twee keer op de Red Bull Ring gereden word. Vervolgens schiet er een moderator compleet in de stress, want stel je voor dat iemand (niet ik) dit uit kan leggen als voordeel voor RBR, en sluit hij de discussie nog voordat deze goed en wel begonnen is of dat er een onvertogen woord gevallen is. Dat is echt extreem fanboy gedrag en gaat alle perken te buiten. Vervolgens begint hij erover dat 'het live topic voor de live sessies is' terwijl iedere andere user het topic als slowchat mag gebruiken. Dan ben je echt geen knip voor de neus waard als moderator.
Waar is meneer 'zoem' in deze hele discussie?
Ik heb een 'trackrecord' waardoor het mij niet toegestaan is om over de Red Bull Ring te posten in een Formule 1 forum? Dat geloof je toch hopelijk zelf niet of wel? Er is vandaag helemaal niks gebeurd, het speelt zich allemaal af in het hoofd van Nattekat. Daarbij ben ik in geen jaren gebanned en heb ik geen enkele communicatie vanuit Fok ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden dan voor andere users, dus je hele verhaal gaat niet op.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik neerzet.
Die hele discussie die jij wil is niet relevant als jij een trackrecord hebt waarbij het uiteindelijk uitdraait op een Anti/Pro RBR/Max discussie. Dus wordt het afgekapt.
Niks met fanboy gedrag te maken, in andere secties van fok is dit exact hetzelfde, ook daar staan sommige users bekend als dusdanig (cq, irritant) en word er op die manier gemod.
Ja dat zei je de vorige keer ook al. Heb je een handleiding nodig om de boel aan de praat te krijgen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:22 schreef flipsen het volgende:
Het genot van een FOK! abonnement: je kan mensen blokkeren
quote:
Hier kom ik nooit meer van af hč?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:52 schreef ondeugend het volgende:
Als Hidiho gewoon veel.gifjes post dan is nattepoes iig uitgeschakeld vanwege databundel. Dat scheelt een mod 😉
Je hebt een trackrecord waardoor van jou verwacht wordt dat je ongevraagd een (soms behoorlijk vermoeiende) discussie wil beginnen om Verstappen of RB in een slecht daglicht te stellen en alle andere onderwerpen in een topic verdringt. Je reacties hier bevestigen dat beeld alleen maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een 'trackrecord' waardoor het mij niet toegestaan is om over de Red Bull Ring te posten in een Formule 1 forum?
Nee, maar het is ook zo aandoenlijk schattig!quote:
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:07 schreef yvonne het volgende:
Grappig dat ik van veel mensen van "buiten"hoor dat het F! forum hier zo enorm anti-Max is. Het kan verkeren hč?
Gelukkig hebben we jou voor om alles in balans te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.
Dit hele scenario speelt zich alleen in jouw hoofd af. In werkelijkheid was er helemaal niks aan de hand. Snap je dat? "Preventief een discussie afkappen", hoe verzin je het? We zijn hier volledig overgeleverd aan de grillen van moderator Nattekat. Ik steek tijd en energie in mijn posts en dan zit ik er niet op te wachten dat deze preventief geruimd worden omdat de betreffende moderator achter iedere boom een vijand ziet die zijn grote held Max Verstappen een dolk in de rug wilt steken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een trackrecord waardoor van jou verwacht wordt dat je ongevraagd een (soms behoorlijk vermoeiende) discussie wil beginnen om Verstappen of RB in een slecht daglicht te stellen en alle andere onderwerpen in een topic verdringt. Je reacties hier bevestigen dat beeld alleen maar.
Dat heeft geen enkele plek in het live topic en is daarom preventief afgekapt. Het is zo eenvoudig als dat.
Geniet nou maar gewoon van de laatste paar races voor er nieuwe banden komen, dat is pas echt iets om verdrietig over te zijn.
Ik heb een aantal posts en een topic van je voorbij zien komen. Je bent vaak uit op een reactie/confrontatie, zoekt daarbij net de grens op en speelt daarna de vermoorde onschuld als je posts verwijderd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een vraag. Ik weet niet hoe het er hier achter de schermen aan toe gaat, maar hebben moderators de vrije hand om op Fok! volledig naar eigen inzicht over hun koninkrijkje (subforum) te regeren en naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren en dwars te zitten? Oftewel, zijn wij volledig overgeleverd aan de grillen en persoonlijke voorkeuren van de betreffende moderators?
Zo constateer ik bijvoorbeeld dat er al de hele week gepost wordt in het 'live topic', terwijl er helemaal geen live sessies zijn, en mij in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt is dat het live topic alleen voor de live sessies is. Tevens constateer ik dat het user 'Nober' toegestaan is om een discussie te starten over het zeer gevoelige onderwerp "twee races op de Red Bull Ring" terwijl mij dit vijf dagen geleden uitdrukkelijk verboden is. Als ik niet uit zou gaan van het goede in de mens, dan zou ik haast de indruk kunnen krijgen dat de moderator van dienst een soort persoonlijke vendetta voert jegens mijn persoontje.
Het gekke is dat ik nooit bericht vanuit Fok! heb ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden. Als iemand vanuit Fok! kan bevestigen dat er voor mij andere regels gelden dan voor andere users, en zo ja welke, of dat het moderators toegestaan is om naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren, dan kan ik de afweging maken of het zin heeft om nog langer deel te nemen aan dit forum. Van iedere tien posts verdwijnen er nu vijf, dus dat is een beetje zonde van mijn tijd. Blijkbaar worden mijn bijdragen aan dit forum langs een aparte meetlat gelegd waar ik verder niet in gekend ben of weet van heb. Dus dat is lastig posten op deze manier. Ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben dus hopelijk kan hier duidelijkheid over verschaft worden.
Ik zou deze vraag richten aan forum@fok.nlquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een vraag. Ik weet niet hoe het er hier achter de schermen aan toe gaat, maar hebben moderators de vrije hand om op Fok! volledig naar eigen inzicht over hun koninkrijkje (subforum) te regeren en naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren en dwars te zitten? Oftewel, zijn wij volledig overgeleverd aan de grillen en persoonlijke voorkeuren van de betreffende moderators?
Zo constateer ik bijvoorbeeld dat er al de hele week gepost wordt in het 'live topic', terwijl er helemaal geen live sessies zijn, en mij in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt is dat het live topic alleen voor de live sessies is. Tevens constateer ik dat het user 'Nober' toegestaan is om een discussie te starten over het zeer gevoelige onderwerp "twee races op de Red Bull Ring" terwijl mij dit vijf dagen geleden uitdrukkelijk verboden is. Als ik niet uit zou gaan van het goede in de mens, dan zou ik haast de indruk kunnen krijgen dat de moderator van dienst een soort persoonlijke vendetta voert jegens mijn persoontje.
Het gekke is dat ik nooit bericht vanuit Fok! heb ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden. Als iemand vanuit Fok! kan bevestigen dat er voor mij andere regels gelden dan voor andere users, en zo ja welke, of dat het moderators toegestaan is om naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren, dan kan ik de afweging maken of het zin heeft om nog langer deel te nemen aan dit forum. Van iedere tien posts verdwijnen er nu vijf, dus dat is een beetje zonde van mijn tijd. Blijkbaar worden mijn bijdragen aan dit forum langs een aparte meetlat gelegd waar ik verder niet in gekend ben of weet van heb. Dus dat is lastig posten op deze manier. Ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben dus hopelijk kan hier duidelijkheid over verschaft worden.
Dat krijg je als iemand de allerbeste is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is van mij in 19 jaar hooguit 1 of 2x een post verwijderd uit dat sub-forum en dat was vermoedelijk toen ik @:nattekat plaagde met z'n belbundel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |