Tenzij je het over een Ferrari F12 hebt...quote:
quote:Beste wielerliefhebber,
Waarom zou je mij willen verjagen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:07 schreef Nattekat het volgende:
Die vogel met pek en veren verjagen
Veren zijn al geregeld.
Vanuit sportief oogpunt slaat het ook helemaal nergens op om twee keer op de Red Bull Ring te rijden. Wat is er mis met een kalender met 22 races? Cash is king.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:58 schreef shiz het volgende:
To whom it may concern, and with that I mean you Toto:! It's called RedBull Ring for a reason.
I guess that's the next thing on the list, scrapping the Austrian GP due to home advantage RedBull?![]()
Leuke poging om weer een zinloze discussie op gang te brengen, maar dat gaan we hier niet doen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vanuit sportief oogpunt slaat het ook helemaal nergens op om twee keer op de Red Bull Ring te rijden. Wat is er mis met een kalender met 22 races? Cash is king.
Uhh, watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuke poging om weer een zinloze discussie op gang te brengen, maar dat gaan we hier niet doen.
Dat was dan ook niet de bedoeling, er zou geracet worden in Canada. Dat ging niet door, toen werd het Turkije en dat kon ook geen doorgang vinden dus werd het de Red Bull Ring x2.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vanuit sportief oogpunt slaat het ook helemaal nergens op om twee keer op de Red Bull Ring te rijden. Wat is er mis met een kalender met 22 races? Cash is king.
- GP van Steiermarkquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uhh, watTen eerste ben ik niet degene die dit onderwerp ter sprake brengt en ten tweede begrijp ik niet waarom dit een "zinloze discussie" zou zijn, of waarom het een verboden onderwerp is. Kun je me misschien een lijstje mailen met onderwerpen waar ik het wel over mag hebben?
En Turkije is weer terug, nu ipv Singapore in oktober.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de bedoeling, er zou geracet worden in Canada. Dat ging niet door, toen werd het Turkije en dat kon ook geen doorgang vinden dus werd het de Red Bull Ring x2.
En ja, in een sport als F1 speelt geld nogal een grote rol, het is niet bepaald een goedkope sport.
Dan moet je meer dan 3 seconden harder dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:28 schreef Tijger_m het volgende:
Anyways....kunnen ze de Red Bull Ring niet wat langer maken als circuit? Want Max gaat nu al rond in 1:05, die gaat straks nog onder de 1 minuut duiken.
Geloof er geen fuck van dat Toto zich liet beïnvloeden door Lauda. Dat was gewoon een marketinginstrument meer niet. Met z'n rooie petje.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, het is Toto Wolff die zijn ware aard laat zien. Met Niki Lauda hadden ze iemand die Wolff tegengas kon geven, maar ja, Lauda is niet meer ...
Ja, ok, onder de 1 minuut was overdreven. Ik vind het een prachtig circuit ook qua ligging overigens maar langer maken lijkt mij een mooi planquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je meer dan 3 seconden harder dan vorig jaar.
Waarom?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ok, onder de 1 minuut was overdreven. Ik vind het een prachtig circuit ook qua ligging overigens maar langer maken lijkt mij een mooi plan
Het is niet alsof Mateschitz het geld niet heeft
En TT Assen om 14:00quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |