Weet je, het is Toto Wolff die zijn ware aard laat zien. Met Niki Lauda hadden ze iemand die Wolff tegengas kon geven, maar ja, Lauda is niet meer ...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:27 schreef RichardHammond het volgende:
Mercedes lijkt echt wild om zich heen te slaan, past niet echt bij een team met een dergelijk palmares.
Mijn begrip houdt op als je gaat janken bij de juffouwquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik snap ook wel dat ze alles proberen dat ze kunnen verzinnen. Hoe wanhopig het ook is.
Ik mocht hem niet, maar hij is wel van het 'laten de jongens lekker racen en het op het circuit uitmaken' (had hij ook niet het wilde plan om RBR een Merc motor te geven om F1 interessanter te maken, dat niemand bij Merc verder wilde?)quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Weet je, het is Toto Wolff die zijn ware aard laat zien. Met Niki Lauda hadden ze iemand die Wolff tegengas kon geven, maar ja, Lauda is niet meer ...
Niet winnen is nog zieliger, he.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:30 schreef shiz het volgende:
[..]
Toto was zelf toch ook coureur, zou je dat toch moeten begrijpen ook hoe zielig dit overkomt?
Cash is king.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:30 schreef shiz het volgende:
[..]
Ik mocht hem niet, maar hij is wel van het 'laten de jongens lekker racen en het op het circuit uitmaken' (had hij ook niet het wilde plan om RBR een Merc motor te geven om F1 interessanter te maken, dat niemand bij Merc verder wilde?)
Toto was zelf toch ook coureur, zou je dat toch moeten begrijpen ook hoe zielig dit overkomt?
Ze hebben bij mij een nieuw dieptepunt bereikt. Had ik niet verwacht van hun. Triest dat je een merk zo te kakken zet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo kinderachtig en doorzichtig ook, Hmmmmzzz, RB is veel beter in pitstops dan wij, hoe kunnen we dat veranderen. Zelf sneller worden? Nee, gewoon mekkeren over veiligheid bij de FIA. Done!.
Triest als je zo denkt te moeten winnen hoor.
Mercedes was zelf degene die een wiel er na 4 dagen nog niet afkreeg, maar de andere teams moeten veranderen hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach mode 12 werd ook verboden, en de DAS is dat nu ook. Als de veiligheid gewaarborgd wordt zal ik er geen problemen mee hebben.
En Red Bull kan natuurlijk nog steeds gewoon de snelste blijven.
Ik vind het meer bij de F1 horen. De politiek/protesten eromheen zijn net zo goed onderdeel van het spel als het racen zelf, of vanuit de andere kant het "creatief" omgaan met regels.quote:
Dat inderdaad. En bovendien: ja, het is irritant, maar uiteindelijk maakt het ook weer niet zoveel uit natuurlijk. Stel dat een pitstop een halve seconde langzamer is hierdoor. Nou nou, dat is over een hele race misschien wel 1 seconde.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach mode 12 werd ook verboden, en de DAS is dat nu ook. Als de veiligheid gewaarborgd wordt zal ik er geen problemen mee hebben.
Want het gaat natuurlijk ook zo vaak gruwelijk fout. Er zijn zoveel gewonden gevallen met foute pitstops...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Terwijl de pitstops van RBR langer waren dan die van MBquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Want het gaat natuurlijk ook zo vaak gruwelijk fout. Er zijn zoveel gewonden gevallen met foute pitstops...
Nee, dit is gejank omdat ze de vorige race gruwelijk fout zaten en gepiepeld werden door RB met hun undercut.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Dus net op tijd die nieuwe smilies:
Mercedes
Aston Martin doet iets illegaals en mag er toch het hele seizoen mee rijden. DAS mocht nog een heel seizoen mee gereden worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En bovendien: ja, het is irritant, maar uiteindelijk maakt het ook weer niet zoveel uit natuurlijk. Stel dat een pitstop een halve seconde langzamer is hierdoor. Nou nou, dat is over een hele race misschien wel 1 seconde.
Dit ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aston Martin doet iets illegaals en mag er toch het hele seizoen mee tijden. DAS mocht nog een heel seizoen mee gereden worden.
Flexibele vleugels waren niet illegaal, maar wel nwe regels. Geen enkel probleem met de pitstops/veiligheid tijdens de pitstops, maar wel nwe regels.
RBR maar 1 auto dit weekend?quote:
Ik kan me inderdaad niet de laatste keer herinneren dat er een wiel van een redbull is gevlogen na een verkeerde pitstop Of bleef vast zittenquote:
QFT.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aston Martin doet iets illegaals en mag er toch het hele seizoen mee tijden. DAS mocht nog een heel seizoen mee gereden worden.
Flexibele vleugels waren niet illegaal, maar wel nwe regels. Geen enkel probleem met de pitstops/veiligheid tijdens de pitstops, maar wel nwe regels.
Jep. Lekker nerfen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik lees nu pas van die nieuwe pitstopregels. Wat een sneue bende weer
En ook nog TDFquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:59 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb zin in zondag. Eerst F1 en dan Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |