Heb het idee dat die wel accuraat isquote:
Ja, leuk dat sommigen beter zijn op niet Bahrein, maar het zegt weinig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb het idee dat die wel accuraat is
Net zoals Vettel met de Verstappen regelquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:05 schreef Rianne84 het volgende:
Mah hopen dat Merc als eerste straf krijgt voor een te snelle pitstop
Bedoel je die graphic? Daar stond niet dat-ie sneller is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:10 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom wint Gasly dan niet als ie sneller is?
Prima geschikt voor dit topic dus.quote:
Ga je nou de hele training elke melding uit de LT kopiëren?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:15 schreef TweedeKlum het volgende:
CAR 4 (NOR) TIME 1:11.003 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10
Ja, verveel me.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga je nou de hele training elke melding uit de LT kopiëren?
Hongarije dacht ik.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:17 schreef Tijn het volgende:
Wanneer gaan die nieuwe pitstopregels in trouwens?
Dat bedoel ik..wat heb je eraanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je die graphic? Daar stond niet dat-ie sneller is.
ik verwacht deze race een protest tegen hun voorvleugelquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Mercedes.
Ik hoop dat beide auto's helemaal naar de gallemiezen gaan. Wat een tyfusratten.
De FIA kennende zullen wel met een nieuwe regel komen die pas over twee races gaat gelden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik verwacht deze race een protest tegen hun voorvleugel
Nee, alles wat Merc doet is prima voor dit seizoen. Gaan ze later misschien eens naar kijken, want anders doen andere teams het volgend seizoen en dat kunnen we dan niet hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
De FIA kennende zullen wel met een nieuwe regel komen die pas over twee races gaat gelden.
Zo kinderachtig en doorzichtig ook, Hmmmmzzz, RB is veel beter in pitstops dan wij, hoe kunnen we dat veranderen. Zelf sneller worden? Nee, gewoon mekkeren over veiligheid bij de FIA. Done!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:23 schreef Netsplitter het volgende:
Mercedes.
Ik hoop dat beide auto's helemaal naar de gallemiezen gaan. Wat een tyfusratten.
Tuurlijk, maar ik snap ook wel dat ze alles proberen dat ze kunnen verzinnen. Hoe wanhopig het ook is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Triest als je zo denkt te moeten winnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |