abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2021 @ 18:51:39 #51
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200046131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Bottas maakte in Monaco een goede kans op pole tot die rode vlag. Bottas! Dat betekend dat je met een top coureur waarschijnlijk ook nog wel een stapje sneller kan. Als je dan eenmaal die pole hebt dan kan je hem ook wel uitrijden naar de winst.
Max was het snelste tot de rode vlag kwam, en gedurende de race leek de pace van RB ook beter te zijn dan die van de Mercs. Monaco is met z’n korte trage bochtenwerk een baan waar de Mercs het slechtst voor de dag komen.
Nee, eerder Ferrari nog dan een Merc die daar had kunnen winnen.
pi_200046188
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:51 schreef tja77 het volgende:

[..]

Max was het snelste tot de rode vlag kwam, en gedurende de race leek de pace van RB ook beter te zijn dan die van de Mercs. Monaco is met z’n korte trage bochtenwerk een baan waar de Mercs het slechtst voor de dag komen.
Nee, eerder Ferrari nog dan een Merc die daar had kunnen winnen.
Scheelde niks
https://www.fia.com/sites(...)tsectortimes_v01.pdf

2019 was Mercedes ook gewoon de beste in Monaco.

Over wat er in de race gebeurd kan je niet veel zeggen want Max controleert de wedstrijd daar en is de enige met clean air.
  donderdag 24 juni 2021 @ 19:10:25 #53
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200046402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 18:55 schreef opreis het volgende:

[..]

Scheelde niks
https://www.fia.com/sites(...)tsectortimes_v01.pdf

2019 was Mercedes ook gewoon de beste in Monaco.

Over wat er in de race gebeurd kan je niet veel zeggen want Max controleert de wedstrijd daar en is de enige met clean air.
Ah ja, maar jij kunt wel stellen dat Mercedes daar had kunnen winnen. Max reed gewoon 5 sec. weg voor de pitstops. No way dat Bottas dat met een undercut had kunnen rechttrekken.
In Monaco was Mercedes echt niet de beste auto.
2019? Hoe is dat relevant? Andere aero, andere PU.
pi_200046468
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:10 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ah ja, maar jij kunt wel stellen dat Mercedes daar had kunnen winnen. Max reed gewoon 5 sec. weg voor de pitstops. No way dat Bottas dat met een undercut had kunnen rechttrekken.
In Monaco was Mercedes echt niet de beste auto.
2019? Hoe is dat relevant? Andere aero, andere PU.
Ho ho. Ik zeg niet de mercedes dat met een undercut had kunnen rechttrekken. Ik stel dat een top coureur met die mercedes een goede kans op pole had gestaan. En de coureur op pole maakt een goede kans op de win, ookal is de auto daar niet de snelste.

2019 is relevant omdat Mercedes en RB toen ookal vergelijkbare eigenschappen/sterke/zwakke punten hadden hadden en dat ze daar toen ook gewoon wonnen. Monaco win je echt niet alleen maar op vermogen. Mercedes kan ook een auto maken die prima door de bocht kan.
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:14:32 #55
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200047316
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 19:15 schreef opreis het volgende:

[..]

Ho ho. Ik zeg niet de mercedes dat met een undercut had kunnen rechttrekken. Ik stel dat een top coureur met die mercedes een goede kans op pole had gestaan. En de coureur op pole maakt een goede kans op de win, ookal is de auto daar niet de snelste.

2019 is relevant omdat Mercedes en RB toen ookal vergelijkbare eigenschappen/sterke/zwakke punten hadden hadden en dat ze daar toen ook gewoon wonnen. Monaco win je echt niet alleen maar op vermogen. Mercedes kan ook een auto maken die prima door de bocht kan.
Maar in 2019 was Mercedes juist heel dominant in Frankrijk, en was de Merc dus op andere banen dominant dan in 2021.

Jij vindt Hamilton dus geen topcoureur? Want hij kwam in Monaco niet verder dan P7 in de Q en kon in de race ook niks forceren. In Monaco 2021 was de RB de beste auto, gevolgd door de Ferrari/Mercedes en McLaren.

RB wint dit seizoen races op banen waar ze voorgaande seizoenen te kort kwamen (Frankrijk is het duidelijkste voorbeeld daarvan). De Mercs hebben nog steeds meer vermogen maar rijden dus vaak met meer vleugel wat snelheid kost op de rechte stukken.
pi_200047481
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Maar in 2019 was Mercedes juist heel dominant in Frankrijk, en was de Merc dus op andere banen dominant dan in 2021.

Jij vindt Hamilton dus geen topcoureur? Want hij kwam in Monaco niet verder dan P7 in de Q en kon in de race ook niks forceren. In Monaco 2021 was de RB de beste auto, gevolgd door de Ferrari/Mercedes en McLaren.

RB wint dit seizoen races op banen waar ze voorgaande seizoenen te kort kwamen (Frankrijk is het duidelijkste voorbeeld daarvan). De Mercs hebben nog steeds meer vermogen maar rijden dus vaak met meer vleugel wat snelheid kost op de rechte stukken.
Mercedes lijkt t.o.v 2019 op elke baan z'n halve seconde kwijt te zijn. die ze eerst wel hadden. In Frankrijk hadden ze dit jaar een kleine voorsprong op red bull, waar dat anders dus dominant was. Zelfde verhaal met Spanje.

Ik vind Hamilton wel een topcoureur. Maar die liep overduidelijk te prutsen in Monaco, anders sta je niet een halve seconde achter je middelmatige teamgenoot die op weg is zijn tijd te verbeteren. Lewis zijn kwali in Monaco mag je negeren als je de snelheid van de Mercedes wil inschatten. In de race had hij 1 kans om iets te forceren en dat was een undercut die bijna gelukt was, maar verder is het Monaco wat dus al op zaterdag beslist wordt. En nogmaals, als Bottas op weg is naar pole/goede kans maakt op pole tot dat de rode vlag komt dan moet Lewis dat met zijn staat van dienst nog een stapje beter kunnen doen. Dat Lewis dat niet doet wil dan niet zeggen dat die Mercedes er niet toe in staat is.

Dat RB wint op Frankrijk betekend niet dat ze er de betere auto hadden, dat had Mercedes. Als je dat denkt heb je niet goed naar de wedstrijd gekeken.
  donderdag 24 juni 2021 @ 20:38:23 #57
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200047721
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:24 schreef opreis het volgende:

[..]

Mercedes lijkt t.o.v 2019 op elke baan z'n halve seconde kwijt te zijn. die ze eerst wel hadden. In Frankrijk hadden ze dit jaar een kleine voorsprong op red bull, waar dat anders dus dominant was. Zelfde verhaal met Spanje.

Ik vind Hamilton wel een topcoureur. Maar die liep overduidelijk te prutsen in Monaco, anders sta je niet een halve seconde achter je middelmatige teamgenoot die op weg is zijn tijd te verbeteren. Lewis zijn kwali in Monaco mag je negeren als je de snelheid van de Mercedes wil inschatten. In de race had hij 1 kans om iets te forceren en dat was een undercut die bijna gelukt was, maar verder is het Monaco wat dus al op zaterdag beslist wordt. En nogmaals, als Bottas op weg is naar pole/goede kans maakt op pole tot dat de rode vlag komt dan moet Lewis dat met zijn staat van dienst nog een stapje beter kunnen doen. Dat Lewis dat niet doet wil dan niet zeggen dat die Mercedes er niet toe in staat is.

Dat RB wint op Frankrijk betekend niet dat ze er de betere auto hadden, dat had Mercedes. Als je dat denkt heb je niet goed naar de wedstrijd gekeken.
Bottas is een flapdrol, en Hamilton de betere coureur. Maar dat wil niet zeggen dat Hamilton ALTIJD de snellere is. Het kan zomaar zijn dat Bottas gewoon een keer sneller is dan Hamilton.
Bottas op weg naar pole? Dat blijf je maar herhalen, maar dikke kans dat Verstappen nog sneller was en pole had gepakt. Eerlijk gezegd acht ik die kans groter. In de eerste stint won Verstappen 0.2-0.3 sec. per ronde op Bottas. Nope, dit jaar zat het er in Monaco echt niet in voor Mercedes.

Ik heb nooit gezegd dat RB de betere was in Frankrijk, ik heb alleen gezegd dat Mercedes de dominantie van voorgaande jaren daar is kwijtgeraakt. Waar bij andere banen (Monaco bijv.) de verschillen vaak klein waren. Was Frankrijk al jaren DE Mercedes baan.
pi_200048121
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 20:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bottas is een flapdrol, en Hamilton de betere coureur. Maar dat wil niet zeggen dat Hamilton ALTIJD de snellere is. Het kan zomaar zijn dat Bottas gewoon een keer sneller is dan Hamilton.
Dat kan maar als Lewis er van de 20x 15x voor Bottas staat dan acht ik de kans groot dat het deze keer ook wel had gekunt. Puur omdat Bottas dus 15x van de 20 races bewezen tijd laat liggen acht ik de kans groot dat dat deze keer ook weer het geval was.
quote:
Bottas op weg naar pole? Dat blijf je maar herhalen, maar dikke kans dat Verstappen nog sneller was en pole had gepakt. Eerlijk gezegd acht ik die kans groter.
Ja Bottas op weg naar pole (geen garantie maar hij zat in de mix), zijn sector tijden tot aan de rode vlag van Leclerc zijn crash waren vergelijkbaar met die van Max. Zoals ik in het vorige doc al heb laten zien. Lees het anders ook nog even na, of laat jij anders even zien uit wat voor gegevens jij op maakt dat Max (en de Ferrari's) zo veel sneller waren dan Bottas tot het moment van Leclerc zijn crash
https://www.planetf1.com/n.ews/gutted-valtteri-bottas-monaco/
https://www.motorsport.co(...)e-in-monaco/6513424/
https://www.gptoday.net/n(...)akt-op-pole-position

quote:
In de eerste stint won Verstappen 0.2-0.3 sec. per ronde op Bottas. Nope, dit jaar zat het er in Monaco echt niet in voor Mercedes.
Het is Monaco. Daar heb je downforce nodig en in de dirty air als je een auto volgt heb je die minder. Tevens is Bottas een coureur die niet goed in dirty air kan volgen, laat staan inhalen, in fucking Monaco. Waarom zou Bottas (of elke andere coureur) dan het achterste van de tong laten zien als je er toch niet langs komt en het alleen maar het risico op een crash vergroot behalve rond pitstops waar je wellicht iets kan met een over of undercut. Je wint Monaco tijdens de kwali en Mercedes maakte kans op pole en dus de win.
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 07:37:28 #60
446930 crew  ESF1Gamer
pi_200051998
quote:
Het was mooi zolang het duurde ;( (Rick als pitreporter)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 25 juni 2021 @ 07:47:03 #61
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200052099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:00 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat kan maar als Lewis er van de 20x 15x voor Bottas staat dan acht ik de kans groot dat het deze keer ook wel had gekunt. Puur omdat Bottas dus 15x van de 20 races bewezen tijd laat liggen acht ik de kans groot dat dat deze keer ook weer het geval was.
[..]

Ja Bottas op weg naar pole (geen garantie maar hij zat in de mix), zijn sector tijden tot aan de rode vlag van Leclerc zijn crash waren vergelijkbaar met die van Max. Zoals ik in het vorige doc al heb laten zien. Lees het anders ook nog even na, of laat jij anders even zien uit wat voor gegevens jij op maakt dat Max (en de Ferrari's) zo veel sneller waren dan Bottas tot het moment van Leclerc zijn crash
https://www.planetf1.com/n.ews/gutted-valtteri-bottas-monaco/
https://www.motorsport.co(...)e-in-monaco/6513424/
https://www.gptoday.net/n(...)akt-op-pole-position
[..]

Het is Monaco. Daar heb je downforce nodig en in de dirty air als je een auto volgt heb je die minder. Tevens is Bottas een coureur die niet goed in dirty air kan volgen, laat staan inhalen, in fucking Monaco. Waarom zou Bottas (of elke andere coureur) dan het achterste van de tong laten zien als je er toch niet langs komt en het alleen maar het risico op een crash vergroot behalve rond pitstops waar je wellicht iets kan met een over of undercut. Je wint Monaco tijdens de kwali en Mercedes maakte kans op pole en dus de win.
Uhhh nee zo werkt dat niet.
Gedurende de vrije trainingen, kwalificatie en race waren Ferrari en RedBull de te kloppen teams. Als jij een uitspraak doet die werkelijk nergens op gefundeerd is, moet jij die onderbouwen.
Dirty air? Bottas zat op 5 sec. in de eerste stint, als hij sneller zou zijn had hij wel op 2-3 sec. gevolgd zodat hij wat kon aanrichten met een under-/overcut. Bottas en Mercedes had de snelheid niet. Door te roepen als ze op pole hadden gestaan….nou dan heb je ten eerste het geval wielmoer nog. En ten tweede de hogere racepace van RedBull. Max had het gat niet laten oplopen tot 5 sec.

Nee, Mercedes had niet kunnen winnen. Want volgens jouw logica zou ook Williams hebben kunnen winnen. Als Russell op pole had gestaan…dan….
Geef het gewoon toe, of ben je nou echt zo eigenwijs?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:01:13 #63
37887 Dauthi
Progressive
pi_200052669
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_200052692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:01 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Een filmpje dat toont dat Yuki een mietje is.
En dat RedBull vals speelt.
pi_200052732
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

En dat RedBull vals speelt.
Verstappen lijkt me iig een behoorlijk pestventje om zulke spellen mee te doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 09:08:13 ]
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:20:49 #66
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_200052888
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uhhh nee zo werkt dat niet.
Gedurende de vrije trainingen, kwalificatie en race waren Ferrari en RedBull de te kloppen teams. Als jij een uitspraak doet die werkelijk nergens op gefundeerd is, moet jij die onderbouwen.
Dirty air? Bottas zat op 5 sec. in de eerste stint, als hij sneller zou zijn had hij wel op 2-3 sec. gevolgd zodat hij wat kon aanrichten met een under-/overcut. Bottas en Mercedes had de snelheid niet. Door te roepen als ze op pole hadden gestaan….nou dan heb je ten eerste het geval wielmoer nog. En ten tweede de hogere racepace van RedBull. Max had het gat niet laten oplopen tot 5 sec.

Nee, Mercedes had niet kunnen winnen. Want volgens jouw logica zou ook Williams hebben kunnen winnen. Als Russell op pole had gestaan…dan….
Geef het gewoon toe, of ben je nou echt zo eigenwijs?
Doen alsof RBR dit seizoen nergens gewoonweg de snellere auto had is inderdaad een beetje een kopie van hetgeen we Mercedes verwijten. Downplayen. Het zit dit jaar gewoon gruwelijk dicht bij elkaar. Ik geloof niet in een groots complot waaruit zou moeten blijken dat Mercedes er alles aan doet om de ster van Hamilton nog grootser te laten lijken dan die al is. Ze worden gewoon op sommige punten op waarde geklopt. En dat is mooi. Dat ligt deels aan de auto, deels aan Max en deels aan dat Mercedes onder druk ook fouten maakt. Het is niet altijd 100% één van die 3. Het is de combinatie die ervoor zorgt en juist dat maakt ook dat ik best vertrouwen erin heb dat Max dit tot het einde vol gaat houden.
Rini dankjewel.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:22:31 #67
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_200052925
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 08:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

2020?
#WerkenbijZiggy
Rini dankjewel.
pi_200053098
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 07:47 schreef tja77 het volgende:

[..]

Uhhh nee zo werkt dat niet.
Gedurende de vrije trainingen, kwalificatie en race waren Ferrari en RedBull de te kloppen teams. Als jij een uitspraak doet die werkelijk nergens op gefundeerd is, moet jij die onderbouwen.
Dirty air? Bottas zat op 5 sec. in de eerste stint, als hij sneller zou zijn had hij wel op 2-3 sec. gevolgd zodat hij wat kon aanrichten met een under-/overcut. Bottas en Mercedes had de snelheid niet. Door te roepen als ze op pole hadden gestaan….nou dan heb je ten eerste het geval wielmoer nog. En ten tweede de hogere racepace van RedBull. Max had het gat niet laten oplopen tot 5 sec.

Nee, Mercedes had niet kunnen winnen. Want volgens jouw logica zou ook Williams hebben kunnen winnen. Als Russell op pole had gestaan…dan….
Geef het gewoon toe, of ben je nou echt zo eigenwijs?
Gast, mijn hele argument is gestaafd op de kwalificatie. De rest is allemaal van veel minder belang ->Monaco (je gaat nooit vol uit als dat niet hoeft, ook niet in trainingen omdat een foutje je hele weekend kan verkloten, zie Max in FP3 van 2018.

Ik zeg dat Bottas een goede kans maakte op pole. Ik heb dat onderbouwd met sector tijden van de kwalificatie van de FIA en meerdere artikelen die hetzelfde aangaven, hoe zo dan nergens op gefundeerd? Verder deponeer jij de stelling "andere teams waren sneller". Prima, maar laat dan ook zien waaruit blijkt dat ze zo veel sneller waren IN DE KWALIFICATIE, want dat komt niet overeen met wat ik laat zien.

Dat Bottas op 5 second zit, betekend niet dat die auto niet sneller kan. Echter is sneller rijden meer risico, en dat is dan een afweging. Is het grote risico van op de limiet rijden in Monaco (door Bottas! geen topper) het waard om die kleine kans op een under/overcut te laten slagen? Nee.
Die wielmoer erbij halen alsof dat iets zegt over de snelheid van de auto. Okay. Ookal had Max het gaat niet laten oplopen tot 5 seconde, hij komt er niet voorbij. Zie ook 2019 waar Lewis op versleten banden en Max op een halve seconde er niet voorbij komt. Het is Monaco, je wint hem op zaterdag en op zondag is het verdedigen/geen onnodig risico nemen.

Mercedes, Ferrari en RB hadden allemaal kunnen winnen, degene die op pole had gestaan had de beste kans om te winnen. Bottas was 1 van de coureurs die een goede kans maakte op pole. Oh en mocht Russell op pole hebben gestart, dan had hij wat mij betreft een redelijke kans gemaakt om te winnen. Echter zijn er zo veel auto's die een betere pace hebben dan de Williams dat hij waarschijnlijk of wel door een overcut, dan wel door een undercut wordt gepakt. Maar dat is mogelijk omdat elke bijna auto op de grid beter is dan de williams. Door inhalen is het alleen een heel ander verhaal. Zie ook Ricciardo in 2018:
quote:
Ricciardo was left to manage a wounded car for the remaining 50 laps of the race, with what was later revealed to be an MGU-K failure (giving him 25% less horsepower than usual), and with only six out of eight gears functioning
Geef gewoon toe dat je dingen niet zeker weet en maar wat roept, of ga je het nog onderbouwen met iets.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 09:34:46 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200053107
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Verstappen lijkt me iig een behoorlijk pestventje om zulke spellen mee te doen.
Hij komt er toch wel mee weg en dat weet hij ook
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:48:08 #70
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_200053266
pi_200054224
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Verstappen lijkt me iig een behoorlijk pestventje om zulke spellen mee te doen.
No shit, echt bij elk spel.
pi_200054245
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:48 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dit slaat ook echt weer helemaal nergens op.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:24:01 #73
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_200054521
Hoi c_/ :7
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 11:26:18 #74
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200054554
GOEDEMORGEN!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200054576
Vanmiddag regen en onweer, dus vt2 zou zomaar gecanceld kunnen worden.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:28:47 #76
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_200054588
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_200054678
:W
Het is koud, het is guur....
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:34:20 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200054686
Even wennen aan die gele helm.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:34:51 #79
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_200054699
Nog even genieten van Rickie ;(
pi_200054701
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:28 schreef Rianne84 het volgende:
Vanmiddag regen en onweer, dus vt2 zou zomaar gecanceld kunnen worden.
twitter
Het is koud, het is guur....
pi_200054707
JAAAAAAAAAAAAA de stream doet het. @Neef_Wuppie

WLM kan meekijken.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:36:48 #82
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_200054724
Beide Hazen al weer onbestuurbaar. :')
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Moderator vrijdag 25 juni 2021 @ 11:38:44 #83
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200054754
Sow, Leclerc megamoment in T1.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:39:02 #84
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200054758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Beide Hazen al weer onbestuurbaar. :')
ik zie Mazepin al driftend door de bochten gaan
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:39:39 #85
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200054768
Goedemorgen :W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:42:19 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200054816
Afvlaggen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:43:04 #87
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_200054828
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Gast, mijn hele argument is gestaafd op de kwalificatie. De rest is allemaal van veel minder belang ->Monaco (je gaat nooit vol uit als dat niet hoeft, ook niet in trainingen omdat een foutje je hele weekend kan verkloten, zie Max in FP3 van 2018.

Ik zeg dat Bottas een goede kans maakte op pole. Ik heb dat onderbouwd met sector tijden van de kwalificatie van de FIA en meerdere artikelen die hetzelfde aangaven, hoe zo dan nergens op gefundeerd? Verder deponeer jij de stelling "andere teams waren sneller". Prima, maar laat dan ook zien waaruit blijkt dat ze zo veel sneller waren IN DE KWALIFICATIE, want dat komt niet overeen met wat ik laat zien.

Dat Bottas op 5 second zit, betekend niet dat die auto niet sneller kan. Echter is sneller rijden meer risico, en dat is dan een afweging. Is het grote risico van op de limiet rijden in Monaco (door Bottas! geen topper) het waard om die kleine kans op een under/overcut te laten slagen? Nee.
Die wielmoer erbij halen alsof dat iets zegt over de snelheid van de auto. Okay. Ookal had Max het gaat niet laten oplopen tot 5 seconde, hij komt er niet voorbij. Zie ook 2019 waar Lewis op versleten banden en Max op een halve seconde er niet voorbij komt. Het is Monaco, je wint hem op zaterdag en op zondag is het verdedigen/geen onnodig risico nemen.

Mercedes, Ferrari en RB hadden allemaal kunnen winnen, degene die op pole had gestaan had de beste kans om te winnen. Bottas was 1 van de coureurs die een goede kans maakte op pole. Oh en mocht Russell op pole hebben gestart, dan had hij wat mij betreft een redelijke kans gemaakt om te winnen. Echter zijn er zo veel auto's die een betere pace hebben dan de Williams dat hij waarschijnlijk of wel door een overcut, dan wel door een undercut wordt gepakt. Maar dat is mogelijk omdat elke bijna auto op de grid beter is dan de williams. Door inhalen is het alleen een heel ander verhaal. Zie ook Ricciardo in 2018:
[..]

Geef gewoon toe dat je dingen niet zeker weet en maar wat roept, of ga je het nog onderbouwen met iets.
Vermoeiend persoon ben je.
RedBull was de beste in Monaco, einde discussie.
Met je ALS… de hele tijd.
Als je tante een lul had dan was het je oom.
Had Mercedes kunnen winnen? Ja, net zo zeer als dat Ferrari of McLaren dat kon. Gebeurde niet omdat RB beter was.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:43:08 #88
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_200054829
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:34 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

[ twitter ]
Clarkson is een simpele ziel.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:47:42 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200054887
Ze maken veel meters in de eerste training
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:47:47 #90
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200054889
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:43 schreef Gunner het volgende:

[..]

Clarkson is een simpele ziel.
Nogal
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:48:34 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200054900
Clarkson is een act
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:48:35 #92
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200054901
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ze maken veel meters in de eerste training
Ivm het gevaar op regen/onweer dit weekend. Dus alle meters maken die je kunt :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200054902
Saai, die dominantie van Max😂😂😂😜😜😜😜😜😜
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:49:00 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200054910
AFVLAGGEN
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:49:09 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200054913
Afvlaggen maar deze training. Honda 1, 2, 3 en 4
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:49:26 #96
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_200054918
4x Honda in de top 4. *O*
pi_200054920
Top 4 Honda.

Beste motor nu gewoon.

Godver waarom gaan ze niet door
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:49:39 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_200054924
Volgende week een TD om Honda trager te maken |:)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:49:46 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200054926
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
Afvlaggen maar deze training. Honda 1, 2, 3 en 4
Ja, doen ze goed *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 25 juni 2021 @ 11:50:53 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_200054946
Bottas 20e. Wen er maar aan :P
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')