Ik heb een 'trackrecord' waardoor het mij niet toegestaan is om over de Red Bull Ring te posten in een Formule 1 forum? Dat geloof je toch hopelijk zelf niet of wel? Er is vandaag helemaal niks gebeurd, het speelt zich allemaal af in het hoofd van Nattekat. Daarbij ben ik in geen jaren gebanned en heb ik geen enkele communicatie vanuit Fok ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden dan voor andere users, dus je hele verhaal gaat niet op.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik neerzet.
Die hele discussie die jij wil is niet relevant als jij een trackrecord hebt waarbij het uiteindelijk uitdraait op een Anti/Pro RBR/Max discussie. Dus wordt het afgekapt.
Niks met fanboy gedrag te maken, in andere secties van fok is dit exact hetzelfde, ook daar staan sommige users bekend als dusdanig (cq, irritant) en word er op die manier gemod.
Ja dat zei je de vorige keer ook al. Heb je een handleiding nodig om de boel aan de praat te krijgen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:22 schreef flipsen het volgende:
Het genot van een FOK! abonnement: je kan mensen blokkeren
quote:
Hier kom ik nooit meer van af hè?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:52 schreef ondeugend het volgende:
Als Hidiho gewoon veel.gifjes post dan is nattepoes iig uitgeschakeld vanwege databundel. Dat scheelt een mod 😉
Je hebt een trackrecord waardoor van jou verwacht wordt dat je ongevraagd een (soms behoorlijk vermoeiende) discussie wil beginnen om Verstappen of RB in een slecht daglicht te stellen en alle andere onderwerpen in een topic verdringt. Je reacties hier bevestigen dat beeld alleen maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een 'trackrecord' waardoor het mij niet toegestaan is om over de Red Bull Ring te posten in een Formule 1 forum?
Nee, maar het is ook zo aandoenlijk schattig!quote:
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:07 schreef yvonne het volgende:
Grappig dat ik van veel mensen van "buiten"hoor dat het F! forum hier zo enorm anti-Max is. Het kan verkeren hè?
Gelukkig hebben we jou voor om alles in balans te houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.
Dit hele scenario speelt zich alleen in jouw hoofd af. In werkelijkheid was er helemaal niks aan de hand. Snap je dat? "Preventief een discussie afkappen", hoe verzin je het? We zijn hier volledig overgeleverd aan de grillen van moderator Nattekat. Ik steek tijd en energie in mijn posts en dan zit ik er niet op te wachten dat deze preventief geruimd worden omdat de betreffende moderator achter iedere boom een vijand ziet die zijn grote held Max Verstappen een dolk in de rug wilt steken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt een trackrecord waardoor van jou verwacht wordt dat je ongevraagd een (soms behoorlijk vermoeiende) discussie wil beginnen om Verstappen of RB in een slecht daglicht te stellen en alle andere onderwerpen in een topic verdringt. Je reacties hier bevestigen dat beeld alleen maar.
Dat heeft geen enkele plek in het live topic en is daarom preventief afgekapt. Het is zo eenvoudig als dat.
Geniet nou maar gewoon van de laatste paar races voor er nieuwe banden komen, dat is pas echt iets om verdrietig over te zijn.
Ik heb een aantal posts en een topic van je voorbij zien komen. Je bent vaak uit op een reactie/confrontatie, zoekt daarbij net de grens op en speelt daarna de vermoorde onschuld als je posts verwijderd worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een vraag. Ik weet niet hoe het er hier achter de schermen aan toe gaat, maar hebben moderators de vrije hand om op Fok! volledig naar eigen inzicht over hun koninkrijkje (subforum) te regeren en naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren en dwars te zitten? Oftewel, zijn wij volledig overgeleverd aan de grillen en persoonlijke voorkeuren van de betreffende moderators?
Zo constateer ik bijvoorbeeld dat er al de hele week gepost wordt in het 'live topic', terwijl er helemaal geen live sessies zijn, en mij in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt is dat het live topic alleen voor de live sessies is. Tevens constateer ik dat het user 'Nober' toegestaan is om een discussie te starten over het zeer gevoelige onderwerp "twee races op de Red Bull Ring" terwijl mij dit vijf dagen geleden uitdrukkelijk verboden is. Als ik niet uit zou gaan van het goede in de mens, dan zou ik haast de indruk kunnen krijgen dat de moderator van dienst een soort persoonlijke vendetta voert jegens mijn persoontje.
Het gekke is dat ik nooit bericht vanuit Fok! heb ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden. Als iemand vanuit Fok! kan bevestigen dat er voor mij andere regels gelden dan voor andere users, en zo ja welke, of dat het moderators toegestaan is om naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren, dan kan ik de afweging maken of het zin heeft om nog langer deel te nemen aan dit forum. Van iedere tien posts verdwijnen er nu vijf, dus dat is een beetje zonde van mijn tijd. Blijkbaar worden mijn bijdragen aan dit forum langs een aparte meetlat gelegd waar ik verder niet in gekend ben of weet van heb. Dus dat is lastig posten op deze manier. Ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben dus hopelijk kan hier duidelijkheid over verschaft worden.
Ik zou deze vraag richten aan forum@fok.nlquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb een vraag. Ik weet niet hoe het er hier achter de schermen aan toe gaat, maar hebben moderators de vrije hand om op Fok! volledig naar eigen inzicht over hun koninkrijkje (subforum) te regeren en naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren en dwars te zitten? Oftewel, zijn wij volledig overgeleverd aan de grillen en persoonlijke voorkeuren van de betreffende moderators?
Zo constateer ik bijvoorbeeld dat er al de hele week gepost wordt in het 'live topic', terwijl er helemaal geen live sessies zijn, en mij in niet mis te verstane bewoordingen duidelijk gemaakt is dat het live topic alleen voor de live sessies is. Tevens constateer ik dat het user 'Nober' toegestaan is om een discussie te starten over het zeer gevoelige onderwerp "twee races op de Red Bull Ring" terwijl mij dit vijf dagen geleden uitdrukkelijk verboden is. Als ik niet uit zou gaan van het goede in de mens, dan zou ik haast de indruk kunnen krijgen dat de moderator van dienst een soort persoonlijke vendetta voert jegens mijn persoontje.
Het gekke is dat ik nooit bericht vanuit Fok! heb ontvangen dat er voor mij andere regels zouden gelden. Als iemand vanuit Fok! kan bevestigen dat er voor mij andere regels gelden dan voor andere users, en zo ja welke, of dat het moderators toegestaan is om naar eigen inzicht bepaalde users te treiteren, dan kan ik de afweging maken of het zin heeft om nog langer deel te nemen aan dit forum. Van iedere tien posts verdwijnen er nu vijf, dus dat is een beetje zonde van mijn tijd. Blijkbaar worden mijn bijdragen aan dit forum langs een aparte meetlat gelegd waar ik verder niet in gekend ben of weet van heb. Dus dat is lastig posten op deze manier. Ik weet nu dus niet waar ik aan toe ben dus hopelijk kan hier duidelijkheid over verschaft worden.
Dat krijg je als iemand de allerbeste is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Toen hij net reed. Inmiddels glij je uit over de Verstappencum hier.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er is van mij in 19 jaar hooguit 1 of 2x een post verwijderd uit dat sub-forum en dat was vermoedelijk toen ik @:nattekat plaagde met z'n belbundel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |