SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Ja het regent nu nog steeds ook redelijk serieus door hoorquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de sloot regent het anders zn best
Of het noodweer naar ZH verhuizen.quote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ff naar Drenthe verhuizen.
Genotquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hier net boven Westerbork, in Assen, echt 0,0 mm. Mazzel gehad, we moeten zaterdag gaan straten en kunnen derhalve geen wateroverlast gebruikenquote:Op donderdag 3 juni 2021 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:A level 1 and level 2 are issued for parts of BeNeLux, Germany, France and the Alpine region mainly for excessive convective precipitation and to a lesser degree for large hail and severe convective wind gusts.
https://www.estofex.org/
Hun topografie is euhm...quote:
even later...quote:Towards the east (Netherlands, most of Germany and the Alpine region),
Waar denken ze dat Nederland ligt.quote:Further west into Belgium, Luxemburg, far-west Germany and most of France,
Altijd weer die Duitsersquote:
Blitzkriegquote:
Totaal niet vond ik danquote:
Ah shit, daar moet ik nog doorgeen fietsen straksquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Pfoe, houd de radar in de gaten mensen.. in België ontstaan zeer zware buien
in Frankrijk is ook iets flinke aan het ontwikkelen..België krijgt het zwaar en deel NL straks ookquote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
Op het moment wordt Brussel helemaal kapotgebliksemd.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 14:36 schreef Jor_Dii het volgende:
De VRT is ternauwernood nog in de lucht.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 15:04 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Op het moment wordt Brussel helemaal kapotgebliksemd.
Natte kutstreken heb heb ik overigens geen bezwaar tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 16:35 schreef Haags het volgende:
Krijgt de kuststreek ook eens een keer de volle laag? Zal wel weer niet.
Er zou een mcs kunnen ontstaan. Wel even geleden, dus ben benieuwd. Meestal is de fut er boven Nederland wel uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:02 schreef aloa het volgende:
De buien met onweer kunnen komende nacht nog aanhouden.
Dat stond er bij mij ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 17:58 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Regen is trouwens wel helemaal weg voor morgen. Vanochtend stond er nog baggerweer op voor morgen, maar dat is nu helemaal verdwenen.
Hoest weer nu in Eindhoven de gekste?quote:Op donderdag 3 juni 2021 21:11 schreef DemonRage het volgende:
Ik ben alweer benieuwd naar de Estofex verwachting voor morgen.
Oeh... zwaar onweer voor Eindhoven?quote:
Bij mij in Noord Eindhoven nog droog.quote:
Ben benieuwd,lig zelf in de lijn Eindhoven Nijmegenquote:
Eindhoven gaat de volle laag krijgenquote:
Het nadert maar tergend traag eigenlijk... als hier in Eindhoven de hemelsluizen open gaan dan zal er wel een flinke bak water vallen.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Eindhoven gaat de volle laag krijgen
Dat ja. Trage buien, veel neerslag.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:23 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het nadert maar tergend traag eigenlijk... als hier in Eindhoven de hemelsluizen open gaan dan zal er wel een flinke bak water vallen.
Het gaat meer richting Den Bosch-Oss Veghel ook. Nijmegen(en ik ook) krijgt alleen een bietje regen...quote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:19 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ben benieuwd,lig zelf in de lijn Eindhoven Nijmegen
RIP terrasjesmensenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:27 schreef Zipportal het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Wat een genot. En treinen. En ik zie een mothership in beeld schuiven.quote:
het begint te regenenquote:Op vrijdag 4 juni 2021 18:27 schreef Zipportal het volgende:
https://www.skylinewebcam(...)hoven/eindhoven.html
Maar lekker allemaal de tuin voltegelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begint goed los te gaan nu.quote:
Daar hoor en zie je regen nu. Hier in Zoetermeer alleen licht gespetter vooralsnog. Vannacht zou hier veel gaan vallen.quote:
Daar is het letterlijk tien maanden per jaar tussen de 10 en 15 graden geloof ik ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
Terschelling 12 graden, noordenwind en motregen. Boh, dat mis ik niet
Plenst nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2021 19:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Daar hoor en zie je regen nu. Hier in Zoetermeer alleen licht gespetter vooralsnog. Vannacht zou hier veel gaan vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |