Troost je, het kan nooit lang duren.quote:
Maar hij loopt zo lekker tussen de andere jongens met zijn intelligentiequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
gelukkig doet De Roon ook iets waarvoor die opp het veld staat.
Oriente: Schotland wint 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Oriente had 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Had moeten stoppen op zijn hoogtepunt na Costa Rica in 2014.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Welnee, stekelenburg de man in vorm hoor. Afstandschoten heeft hij niet. Schotje😂quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Dan pas het dus juist wel.quote:
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Oriente had 0-1
Maar! die had ik niks gevraagd
K doe met je meequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Als Krul gaat keepen tijdens het EK boycot ik de boel.
Dat zal ze leren.
Neen dat zeg ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?
Dan wordt Ronald Waterreus bondscoach.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Toen ik de post las stond dat er nog niet!quote:
Tegen die tijd is Koeman gewoon weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
Weghorst dacht dat hij even met buitenkantje kon kaatsen
Vergat even dat hij niet kan voetballen
De Boer maar wisselen voor Aad300.quote:
Onthoofd in Qatar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dit is correctquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.
Nedelrandquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef SamCooke het volgende:
Middenveld gebeurt precies wat je verwacht - alleen de Jong beweegt. Nedelrand staat helemaal vast.
Eensquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd
3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
GGMM dit is toch een note?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat vond je niet erg toen Utrecht met 6-4 won .
Nederland kan je dit zooitje ongeregeld niet noemenquote:
Engelaar speelde toen helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
De Roon is de equivalent van EK 2008 Engelaar
Over een paar jaar vragen we ons allemaal af hoe we er ooit zijn ingetuind
Teze was nodig in jong oranje om daar de kar te trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd
3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
Over een paar jaar speelt Dani de Wit op die positie.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
De Roon is de equivalent van EK 2008 Engelaar
Over een paar jaar vragen we ons allemaal af hoe we er ooit zijn ingetuind
Je bedoelt: Zoiets mist Babelquote:
Leugens, Engelaar speelde altijd slechtquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engelaar speelde toen helemaal niet slecht.
Vandaar dat ze zo lamlendig over het veld sjokken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet vreemd; de halve ploeg heeft corona
Koopmeiners gaan we ook jarenlang last van hebben. En er komt een broertje aan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt Dani de Wit op die positie.
Engelaar > Van Bommel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens, Engelaar speelde altijd slecht
En er dan nog alle moeite mee hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet vreemd; de halve ploeg heeft corona
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
Dit doet Depay weer erg netjes, in één keer
Nou zoveel verwacht ik nou ook weer niet van de Schotten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hier staat de Europees kampioen op het veld
vOoR dE hAtErSquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom steekt die gast altijd zijn vingers in de oren als hij scoort?
Omdat alleen God over hem oordeeltquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk gaan die twee heel snel naar het buitenland. Ik kan die interviews van het hockeyhoofd mentaal niet meer aanquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koopmeiners gaan we ook jarenlang last van hebben. En er komt een broertje aan.
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]
Je stream loopt achter, het is ondertussen al 3-1 voor Schotland.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]
Om aan te tonen dat er niemand in zijn hoofd zit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nobelprijs voor de literatuur zou ik niet uitvlakken met zijn rapcarrierequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.
Het zal nooit een Ronaldo of Nobelprijswinnaar worden, maar in dit Oranje is hij toch wel een lichtpuntje (qua voetbal).
Oorsmeer verwijderenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Jij bent er lekker snel bij.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
Toekomstige rechtsback van Oranjequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teze was nodig in jong oranje om daar de kar te trekken.
Welke voetballer wint wel de Nobelprijs?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.
Het zal nooit een Ronaldo of Nobelprijswinnaar worden, maar in dit Oranje is hij toch wel een lichtpuntje (qua voetbal).
Er zit inderdaad weinig in dat hoofd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat er niemand in zijn hoofd zit.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig in dat hoofd.
Er zijn er wel een paar die met gemak door de universiteit zijn gerold, maar goed, ze hebben het natuurlijk wat druk met voetballen verder.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke voetballer wint wel de Nobelprijs?
Niels Bohrquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lekker naar voren geschoten door Timmie.quote:
Socratesquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welk merk? Ik ben op mijn zonnebril gaan zitten en dus zoekende.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een Mercedes cabrio en dan wel een zonnebril van de chocomel opzetten.
Babel is druk met belasting ontwijkenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef Poefbank het volgende:
Haal Babel er maar weer bij. Dit wordt niks zo.
Op naar de CL met Guuske Tilquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom speelt Berghuis niet? Hij had nummer 7!!!
Terechte klachtquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef Class het volgende:
Deze vieze boomer commentator zal wel weer het halve EK gaan doen 🤢
Yes or No van V&D.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk merk? Ik ben op mijn zonnebril gaan zitten en dus zoekende.
Idd we willen grueterquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef Class het volgende:
Heb je op zich wel gelijk in, maar hij komt bijzonder vervelend over. Bovendien als niets lukt bij hem, gaat hij niet simpeler spelen en blijft hij moeilijk doen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alsof dat iets boeit als je ergens in een tuin aan een statafel bier staat weg te harkenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:08 schreef Class het volgende:
Lijkt mij sterk, Babel heeft al een kleurtje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij bij de kapper zit voor een kleurtje.
Ik hoopte Gigi D'Agostino met L'Amour Toujoursquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:09 schreef RipCity het volgende:
Straks MENTAL THEO EN CHARLO LOWNOISE in de rust
Nee. Nieuwe koning toto's.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik hoopte Gigi D'Agostino met L'Amour Toujours
Verbaast me niks , tikken zelfs geld voor iemand als Hendrix lolquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Russen waren écht stomdronken toen ze daar 17 miljoen voor aftikten.
Dat is ook nog geen unaniem belachelijk succes zie ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verbaast me niks , tikken zelfs geld voor iemand als Hendrix lol
Ik was ooit ballenjongen bij het RTL sterrenelftal voorafgaand aan uitzwaaiwedstrijd Oranje.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik nog een jonge God was werkte ik weleens in de Amsterdam ArenA. Toen heb ik ook wel eens de koffie mogen zetten voor in de kleedkamer van het Nederlands Elftal. Dat was echt de piek van mijn leven.
In de tijd dat er Dexidrine in ging?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Toen ik nog een jonge God was werkte ik weleens in de Amsterdam ArenA. Toen heb ik ook wel eens de koffie mogen zetten voor in de kleedkamer van het Nederlands Elftal. Dat was echt de piek van mijn leven.
Jeetjequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens een user is die beter dan Rosarioquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is ook nog geen unaniem belachelijk succes zie ik.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef Coco het volgende:
Gifje aangepast zodat de voorzet van Timber erop staat.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik was ooit ballenjongen bij het RTL sterrenelftal voorafgaand aan uitzwaaiwedstrijd Oranje.
Mocht ik de bal gooien naar HARRIE 'Teeeeering Hee' van Oppassen die keeper was![]()
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef Haags het volgende:
De Roon geblesseerd, wat zou dat toch jammer zijn.
Heel Europa wordt al jarenlang vergiftigd met AZ-aankopen. Allemaal scouten ze door te luisteren naar de mening van Arno Vermeulen. Remember Vincent Janssen? Hjhahahaahsahha.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die Russen waren écht stomdronken toen ze daar 17 miljoen voor aftikten.
Kromkampquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel Europa wordt al jarenlang vergiftigd met AZ-aankopen. Allemaal scouten ze door te luisteren naar de mening van Arno Vermeulen. Remember Vincent Janssen? Hjhahahaahsahha.
Wel lekker leven man, miljoen harken in Mexicoquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel Europa wordt al jarenlang vergiftigd met AZ-aankopen. Allemaal scouten ze door te luisteren naar de mening van Arno Vermeulen. Remember Vincent Janssen? Hjhahahaahsahha.
En helft afstaan aan de Los Zetas voor protectie.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel lekker leven man, miljoen harken in Mexico
Terechte klachtquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:11 schreef Caland het volgende:
Geen publiek maar gelukkig hebben ze wel dat pestpokketyfusgrafkankerdweilorkest in het geluidsbandje gestopt
GODVERDOMMEEEEE
Dmn wat is er met Vincent gebeurt?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Riquelmegodquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens Jan-Jood op hetzelfde niveau als Riquelmegod
Jahahahanbaksh was ook wel een publiekstrekker in de Premjur Liek.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder druk achter de man, bij de jeugd krijg je daar al voor op je donder.quote:
Die zal wel scherp staan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Nu al zin in de Promes grappen als hij komt.
Bij een club waar de meeuwen op het veld schijten . Erg Mooiquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jahahahanbaksh was ook wel een publiekstrekker in de Premjur Liek.
Iedereen die het stadion binnenglipt met een bord om een shirtje te schooien mogen ze met scherp op schieten.quote:
Je staat op scherp begrijp ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Kromkamp had vooral veel pech met blessures. Zo slecht was hij niet, maar het was er één die na alle blessure langer nodig had om weer fit te worden dan om weer geblesseerd te raken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het ging om Stefan de Vrij?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die het stadion binnenglipt met een bord om een shirtje te schooien mogen ze met scherp op schieten.
Dat worden er ook echt steeds meerquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen die het stadion binnenglipt met een bord om een shirtje te schooien mogen ze met scherp op schieten.
Schijnt extra te trainen op steekpasjes.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
We DOMINEREN toch? Wat is het probleem?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de fuck zijn ze allemaal aan het doen? Geef gvd eens een goeie voorzet op Weghorst in plaats van dat verschrikkelijke doelloze gebrei
Er zijn users die hem een opa noemen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Klaassen. Wat een fucking armoede.
Je springt dan een gaat in het beenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
Ik snap wel ritme enzo, maar kampsjaak Donny is toch gewoon een klasse beterquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Klaassen. Wat een fucking armoede.
Maar misschien wil Frank juist iemand die iets verdedigender kan spelen omdat hij Wijnaldum en Frenkie altijd opstelt.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel ritme enzo, maar kampsjaak Donny is toch gewoon een klasse beter
Het totaalnietvoetbal.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:18 schreef SamCooke het volgende:
Het is wel fijn om te zien dat Drank het totaalvoetbal er nu al in heeft geslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |