Troost je, het kan nooit lang duren.quote:
Maar hij loopt zo lekker tussen de andere jongens met zijn intelligentiequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
gelukkig doet De Roon ook iets waarvoor die opp het veld staat.
Oriente: Schotland wint 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Oriente had 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Had moeten stoppen op zijn hoogtepunt na Costa Rica in 2014.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Welnee, stekelenburg de man in vorm hoor. Afstandschoten heeft hij niet. Schotje😂quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Dan pas het dus juist wel.quote:
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Oriente had 0-1
Maar! die had ik niks gevraagd
K doe met je meequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Als Krul gaat keepen tijdens het EK boycot ik de boel.
Dat zal ze leren.
Neen dat zeg ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?
Dan wordt Ronald Waterreus bondscoach.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Toen ik de post las stond dat er nog niet!quote:
Tegen die tijd is Koeman gewoon weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
Weghorst dacht dat hij even met buitenkantje kon kaatsen
Vergat even dat hij niet kan voetballen
De Boer maar wisselen voor Aad300.quote:
Onthoofd in Qatar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dit is correctquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.
Nedelrandquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef SamCooke het volgende:
Middenveld gebeurt precies wat je verwacht - alleen de Jong beweegt. Nedelrand staat helemaal vast.
Eensquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd
3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
GGMM dit is toch een note?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat vond je niet erg toen Utrecht met 6-4 won .
Nederland kan je dit zooitje ongeregeld niet noemenquote:
Engelaar speelde toen helemaal niet slecht.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
De Roon is de equivalent van EK 2008 Engelaar
Over een paar jaar vragen we ons allemaal af hoe we er ooit zijn ingetuind
Teze was nodig in jong oranje om daar de kar te trekken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef PSVCL het volgende:
Schandalig dat Timber is geselecteerd
3 leuke wedstrijden voor Ajax en je hoort erbij (voorheen ook Schuurs) ; vond die Timber maar niks speciaals tegen PSV en Roma , een van de mindere zelfs
Over een paar jaar speelt Dani de Wit op die positie.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:02 schreef Caland het volgende:
De Roon is de equivalent van EK 2008 Engelaar
Over een paar jaar vragen we ons allemaal af hoe we er ooit zijn ingetuind
Je bedoelt: Zoiets mist Babelquote:
Leugens, Engelaar speelde altijd slechtquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Engelaar speelde toen helemaal niet slecht.
Vandaar dat ze zo lamlendig over het veld sjokken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet vreemd; de halve ploeg heeft corona
Koopmeiners gaan we ook jarenlang last van hebben. En er komt een broertje aan.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Over een paar jaar speelt Dani de Wit op die positie.
Engelaar > Van Bommel.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Leugens, Engelaar speelde altijd slecht
En er dan nog alle moeite mee hebben.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niet vreemd; de halve ploeg heeft corona
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Caland het volgende:
Dit doet Depay weer erg netjes, in één keer
Nou zoveel verwacht ik nou ook weer niet van de Schotten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hier staat de Europees kampioen op het veld
vOoR dE hAtErSquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Waarom steekt die gast altijd zijn vingers in de oren als hij scoort?
Omdat alleen God over hem oordeeltquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk gaan die twee heel snel naar het buitenland. Ik kan die interviews van het hockeyhoofd mentaal niet meer aanquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Koopmeiners gaan we ook jarenlang last van hebben. En er komt een broertje aan.
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]
Je stream loopt achter, het is ondertussen al 3-1 voor Schotland.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]1-1 [ afbeelding ]
Om aan te tonen dat er niemand in zijn hoofd zit.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Nobelprijs voor de literatuur zou ik niet uitvlakken met zijn rapcarrierequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.
Het zal nooit een Ronaldo of Nobelprijswinnaar worden, maar in dit Oranje is hij toch wel een lichtpuntje (qua voetbal).
Oorsmeer verwijderenquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Cupfighter het volgende:
Jij bent er lekker snel bij.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef Paul het volgende:
Toekomstige rechtsback van Oranjequote:Op woensdag 2 juni 2021 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Teze was nodig in jong oranje om daar de kar te trekken.
Welke voetballer wint wel de Nobelprijs?quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het gehaat op Depay is ook wel wat treurig vind ik. Die heeft zich echt enorm ontwikkeld in Frankrijk.
Het zal nooit een Ronaldo of Nobelprijswinnaar worden, maar in dit Oranje is hij toch wel een lichtpuntje (qua voetbal).
Er zit inderdaad weinig in dat hoofd.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat er niemand in zijn hoofd zit.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Er zit inderdaad weinig in dat hoofd.
Er zijn er wel een paar die met gemak door de universiteit zijn gerold, maar goed, ze hebben het natuurlijk wat druk met voetballen verder.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Welke voetballer wint wel de Nobelprijs?
Niels Bohrquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lekker naar voren geschoten door Timmie.quote:
Socratesquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |