Troost je, het kan nooit lang duren.quote:
Maar hij loopt zo lekker tussen de andere jongens met zijn intelligentiequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
gelukkig doet De Roon ook iets waarvoor die opp het veld staat.
Oriente: Schotland wint 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Oriente had 0-1quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GGMM het volgende:
Voorspellingen die nog mogelijk zijn: 2-1 (GGMM)
Voorspellingen die niet meer mogelijk zijn: 2-0 (maxi-mus)
Had moeten stoppen op zijn hoogtepunt na Costa Rica in 2014.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Welnee, stekelenburg de man in vorm hoor. Afstandschoten heeft hij niet. Schotje😂quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bij Krul hoef je niet eens je best te doen.
Dan pas het dus juist wel.quote:
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Oriente had 0-1
Maar! die had ik niks gevraagd
K doe met je meequote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef maxi-mus het volgende:
Als Krul gaat keepen tijdens het EK boycot ik de boel.
Dat zal ze leren.
Neen dat zeg ik.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je hem gevraagd een voorspelling te geven?
Dan wordt Ronald Waterreus bondscoach.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Toen ik de post las stond dat er nog niet!quote:
Tegen die tijd is Koeman gewoon weer beschikbaarquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als Frank na een desastreus EK en het mislopen van het WK ontslagen wordt. Wordt dan zijn broer Ronald de bondscoach?
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
Weghorst dacht dat hij even met buitenkantje kon kaatsen
Vergat even dat hij niet kan voetballen
De Boer maar wisselen voor Aad300.quote:
Onthoofd in Qatar.quote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Dit is correctquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mij bekruipt het gevoel dat jij geen fan bent van Wout Weghorst.
Nedelrandquote:Op woensdag 2 juni 2021 21:01 schreef SamCooke het volgende:
Middenveld gebeurt precies wat je verwacht - alleen de Jong beweegt. Nedelrand staat helemaal vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |