quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:34 schreef ijs_beer het volgende:
Dat vat de laatste posts wel aardig samen denk ik zo?
quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik dacht even "wat is er met de ijsbeer aan de hand en waarom post hij alleen smiley's", maar topic moest gewoon even volgegooid worden
Ik zou Stekelenburg nog vervangen door Krul, maar verder prima!quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:26 schreef ijs_beer het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden we hiervan? Lijkt mij een prima idee zo voor de eerste oefenwedstrijd.
De bondscoach luistert naar jouquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenburg nog vervangen door Krul, maar verder prima!
Je dacht je slaat flink in voor de Jitsi vanavondquote:Op woensdag 2 juni 2021 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die zag ik vanochtend ook, maar ben toch voor de karamel-pecannoten versie gegaan![]()
Oh dat lijkt me voor niemand leukquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:44 schreef GeorgeM het volgende:
Je kunt ze goed horen zingen zonder publiek
Altijd al gewetenquote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik zou Stekelenburg nog vervangen door Krul, maar verder prima!
Was het ook nietquote:
Nee, de zangwedstrijd was een week of twee geledenquote:
Dit is het schaduwteam!quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
We zijn het vooraf toch wel over eens dat Schotland op het voetbalveld net zo goed is als de rest van het Verenigd Koninkrijk op het ESF?
The Shadows deden het nog best aardig andersquote:
Tsjaquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Shadows deden het nog best aardig anders![]()
Al werden die uiteindelijk ook door Nederland verslagen.
Doe je ding.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, 10 minuten bezig en het gaat al mis.
Koeman wordt ontslagen. Win-winquote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef Fred_B het volgende:
Kan Frank nog vervangen worden voor het EK?
Ik bedoel, je mag ook een extra keeper invliegen halverwege het toernooi, dus waarom zou dat niet voor de bondscoach zelf gelden.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Doe je ding.
Of nee. Toch liever als het erom gaat
Laat hem eerst zijn schoenen maar goed aandoen, kijken we daarna wel verder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |