En over 2 dagen weer geblesseerdquote:Op woensdag 2 juni 2021 17:38 schreef RipCity het volgende:
Die nishikori is wel vechtertje zeg. Gozer geeft nooit op. Misschien dat bertens eens moet gaan kijken.
ik hoop dat je hier je hele pensioen in had zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishioka
ik heb geen pensioen. Wel een pens, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ik hoop dat je hier je hele pensioen in had zitten.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:38 schreef RipCity het volgende:
Die nishikori is wel vechtertje zeg. Gozer geeft nooit op. Misschien dat bertens eens moet gaan kijken.
Hebben wij elkaar weleens ontmoet?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Botic zou zomaar een zoon van Haarhuis kunnen zijn, veel saaier ga je ze niet vinden.
Hoezo, jij bent toch niet nog saaier ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar weleens ontmoet?
Bedankt heer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch niet nog saaier ?
Ja, prachtig programma. Ben benieuwd naar Cilic-Federer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djoko morgen op Langlen. Nadal en GOATerer op Philip. Genot.
In het frans betekent 1.5 zevenquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom staat de interviewer op de baan zeven meter van de geïnterviewde? Is dat niet wat overdreven?
Cilic is geen schim meer van de peak cilicquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, prachtig programma. Ben benieuwd naar Cilic-Federer.
O, dan zal dat het wel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |