Het voelt als een zwaar onnodige nederlaag in de dop jaquote:
Nee, ik zet m nu ook afquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Maar vinden jullie die partij de moeite waard om te kijken?
Ik besefte nl nog niet dat Pel/Knowle mogen spelen tegen Nishioka/Lu. Geen kwaad wordt over Nishioka, maar die zal wel een beetje sparen want die heeft eergisteren van Tsonga gewonnen, en Lu (de voormalige Koning Van De Challengers) is inmiddels ook een chequeophaler die de afgelopen 3 jaar één singleswedstrijd heeft gewonnen maar z'n Protected Ranking nog even tot de laatste cent uitperst. Zijn laatste dubbeloverwinning dateert van 2017.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is niet eens een post in het Roland Garros topic waard, maar wegens een blessure bij Millman komt David Pel als alternate erin met Julian Knowle, die waarschijnlijk nog een PR kan gebruiken maar inmiddels 47 is, sinds 2017 geen wedstrijd meer gewonnen heeft en vooral trainer van een aantal dubbelaars is. Dus dat wordt gewoon cheque ophalen (toch ruim 5000 euro de man) en hopen dat de vernedering snel voorbij is.
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishiokaquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga toch maar even op mijn post in het andere topic hier reageren want het wordt vast SMULLEN vanmiddag:
[..]
Ik besefte nl nog niet dat Pel/Knowle mogen spelen tegen Nishioka/Lu. Geen kwaad wordt over Nishioka, maar die zal wel een beetje sparen want die heeft eergisteren van Tsonga gewonnen, en Lu (de voormalige Koning Van De Challengers) is inmiddels ook een chequeophaler die de afgelopen 3 jaar één singleswedstrijd heeft gewonnen maar z'n Protected Ranking nog even tot de laatste cent uitperst. Zijn laatste dubbeloverwinning dateert van 2017.
Dussem, om met Thijs Z. te spreken, dat kan zomaar een oogbalindeglorixwedstrijd worden.
Ja stel dat ik hieraan mee zou doen dan zou dat wel een inzetje op Lu/Nishioka waard zijn (de laatste 2 nederlagen van Knowle waren ook HEEL DIK terwijl die van Lu veel closer waren) maar eigenlijk is het in de categorie 'te shady om een zinnige inschatting te doen'.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishioka
En over 2 dagen weer geblesseerdquote:Op woensdag 2 juni 2021 17:38 schreef RipCity het volgende:
Die nishikori is wel vechtertje zeg. Gozer geeft nooit op. Misschien dat bertens eens moet gaan kijken.
ik hoop dat je hier je hele pensioen in had zitten.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishioka
ik heb geen pensioen. Wel een pens, maar dat is wat anders.quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
ik hoop dat je hier je hele pensioen in had zitten.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 17:38 schreef RipCity het volgende:
Die nishikori is wel vechtertje zeg. Gozer geeft nooit op. Misschien dat bertens eens moet gaan kijken.
Hebben wij elkaar weleens ontmoet?quote:Op woensdag 2 juni 2021 16:10 schreef Pedroso het volgende:
Botic zou zomaar een zoon van Haarhuis kunnen zijn, veel saaier ga je ze niet vinden.
Hoezo, jij bent toch niet nog saaier ?quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hebben wij elkaar weleens ontmoet?
Bedankt heer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo, jij bent toch niet nog saaier ?
Ja, prachtig programma. Ben benieuwd naar Cilic-Federer.quote:Op woensdag 2 juni 2021 19:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djoko morgen op Langlen. Nadal en GOATerer op Philip. Genot.
In het frans betekent 1.5 zevenquote:Op woensdag 2 juni 2021 18:44 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom staat de interviewer op de baan zeven meter van de geïnterviewde? Is dat niet wat overdreven?
Cilic is geen schim meer van de peak cilicquote:Op woensdag 2 juni 2021 19:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, prachtig programma. Ben benieuwd naar Cilic-Federer.
O, dan zal dat het wel zijn.quote:
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:00 schreef GwaiLow het volgende:
Knap van Serena. Ze heeft een goede tegenstandster tegenover zich. Denk alleen dat ze echt iets te traag is om nog een slam te winnen. Heel misschien Wimbledon oid..
Ik hoop juist heel erg dat ze wel die Slam pakt. Margret-Court is nog alleen recordhouder toch? Dat is pas echt een vreselijk mens.quote:
Nog erger dan Williams?quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:10 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik hoop juist heel erg dat ze wel die Slam pakt. Margret-Court is nog alleen recordhouder toch? Dat is pas echt een vreselijk mens.
Vroeger was ik altijd wel een fan van Williams, maar dat is wel veel minder geworden. Maar Margret-Court is nog erger inderdaad ^^.quote:
Wie ik nog erger vind dan Williams is Chris Evert. die vind ik zo arrogant. Ze zei een keer tegen Williams: "Let me ask you something, from one legend to another." Wie noemt zichzelf nou een legende.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vroeger was ik altijd wel een fan van Williams, maar dat is wel veel minder geworden. Maar Margret-Court is nog erger inderdaad ^^.
Daarom, Seles goat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie ik nog erger vind dan Williams is Chris Evert. die vind ik zo arrogant. Ze zei een keer tegen Williams: "Let me ask you something, from one legend to another." Wie noemt zichzelf nou een legende.
Ja, in die tijd vond ik het damestennis veel leuker, met al die verschillende speelstijlen. Graf, Hingis, Natravilova, Novotna, Sabatini.quote:
Zlatan, Louis van Gaal..quote:Op woensdag 2 juni 2021 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wie ik nog erger vind dan Williams is Chris Evert. die vind ik zo arrogant. Ze zei een keer tegen Williams: "Let me ask you something, from one legend to another." Wie noemt zichzelf nou een legende.
quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:18 schreef erkel het volgende:
Even een side note..de vriendin van Tommy Paul: https://www.instagram.com/kikipasso
Hoerig. Herhalingsgevaar aanwezig. Vier sterren.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:18 schreef erkel het volgende:
Even een side note..de vriendin van Tommy Paul: https://www.instagram.com/kikipasso
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:18 schreef erkel het volgende:
So die heeft grote ogen.quote:
Lekker gevarieerd profieltje ook. Veel foto’s waar ze niet zelf op staat.quote:Op woensdag 2 juni 2021 22:18 schreef erkel het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2021 00:03 schreef maxi-mus het volgende:
Twee tennissers Roland Garros positief getest: uit speelschema gehaald
Twee deelnemers aan Roland Garros hebben positief getest op het coronavirus. Het gaat om twee spelers uit het mannendubbelspel, maakte de organisatie van het toernooi bekend.
"Als gevolg van het veiligheidsprotocol is het koppel uit het schema gehaald. De spelers zijn in quarantaine gegaan", schrijft Roland Garros in een verklaring. Het is de eerste keer dat er spelers uit het schema gehaald moeten worden.
Sinds het begin van de kwalificaties zijn er 2446 coronatests uitgevoerd. De deelnemers en hun begeleidingsteam verblijven in Parijs in een bubbel.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)en-pandemie-liveblog
RTL nieuws
Staan nog geen namen bij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |