Het was een grap.quote:Op maandag 31 mei 2021 20:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Rubik's cube. Paar letters verschil. Die puzzel was dus makkelijk opgelost
Tja het is wel discussiewaardig inderdaad, en je hoeft ook weer niet van je stoel te vallen door simpele takes op een forum, al is het niet fraai.quote:Op maandag 31 mei 2021 21:57 schreef wimderon het volgende:
Het mentaal allemaal aankunnen is één van de belangrijkste, zo niet de belangrijkste, eigenschappen voor topsport. Tennissen kunnen ze allemaal. Als je de best betaalde sportvrouw op deze aardbol bent horen daar ook bepaalde (in dit geval contractuele zelfs) verplichtingen bij, zoals het te woord staan van de pers. Die in het tennis extreem mild is als je het vergelijkt met andere sporten.
Het staat eenieder vrij om wat anders te gaan doen, daar zullen vast minder lastige vraagjes gesteld worden. Er zijn genoeg topsporters die niet konden of wilden spreken met de media, maar de Kevin Pauwelsen van deze wereld stonden er wel gewoon. Dat wil niet zeggen dat er niet aan gewerkt hoeft te worden waar mogelijk, maar dat gebeurt juist vanuit de WTA al heel uitgebreid.
Maar goed, gooi er lekker gemakkelijk een dooddoener in dat je door de mening van een ander die afwijkt van de jouwe over dit onderwerp niet meer mee post. In plaats van, ik noem maar wat, de discussie aan te gaan op een discussieforum.
Doen we hier nu ook aan fatshaming?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
die scheidsrechter bij Babel - SvitolinakG of 120
Ik vind het geen gezicht nee als je je uit een stoel moet wurmen en vervolgens naar de hoek van de baan moet waggelen om een bal te gaan bekijken. Zeker niet als je aan topsport op scheidsrechtersniveau doet.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doen we hier nu ook aan fatshaming?
bbw?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:52 schreef de_boswachter het volgende:
die scheidsrechter bij Babel - SvitolinakG of 120
VIESDIK!quote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:56 schreef de_boswachter het volgende:
l moet wurmen en vervolgens naar de hoek van de baan moet waggelen om een bal te gaan bekijken. Zeker niet als je aan top
Hetzelfde als afgelopen ROland Garros.quote:
Jammer dat Almagro niet meer meedoetquote:Op dinsdag 1 juni 2021 15:25 schreef wimderon het volgende:
Ramos-Monfils en Kohlschreiber-Verdasco hebben wel een ernstig grote vijfsetter-potentie.
Maar ik denk dat we wel hebben kunnen zien dat hij geen favoriet is dit jaar. Hij is een goede kanshebber, maar ik denk toch echt eerder aan Tsitsipas of Djokovic. Weet dat Nadal wel vaker een mindere 1e ronde heeft, maar dit zie je zelden bij hem op Roland Garros. Hij had een tijdje geleden ook zijn service wat opgevoerd waardoor hij meer aces sloeg en de rallys korter kon houden, maar ook zijn service is weer omlaag gegaan in snelheid. Denk dat hij toch teveel last kreeg van een spier bij het harder serveren.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 18:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nadal zet toch even aan om het in drie setjes te klaren.
Dan is Suarez dus nog slechter! Damn. Heb alleen de laatste punten gezien. Was geen hoogstaande partij vertelde de commentatrice al. Ik zag trouwens dat Stephens al 28 jaar is. Damn, dat is hard gegaan. Voor mijn gevoel was ze nog niet zo enorm lang geleden het grote talent dat het wel even van Williams over zou gaan nemen.quote:
Heb het niet gezien, maar dat lijkt me niet geheel onterecht. Dat is ook zo'n jongen waar je inmiddels toch wel iets van verwacht. Vliegt er toch vaak al snel uit..quote:Op dinsdag 1 juni 2021 23:27 schreef superniger het volgende:
Mats Wilander sloopt Felix Auger-Aliassime.
Ja, toch geldt dat voor meerdere leden van de Next Gen.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, maar dat lijkt me niet geheel onterecht. Dat is ook zo'n jongen waar je inmiddels toch wel iets van verwacht. Vliegt er toch vaak al snel uit..
Dimitrovquote:Op woensdag 2 juni 2021 10:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, toch geldt dat voor meerdere leden van de Next Gen.
Mar ook Rublev ligt er alweer uit. en Thiem ook (misschien is hij geen Next Gen, maar toch).quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:18 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dimitrov. Van Baby-Federer hadden we een tijd terug toch wel verwacht dat hij nu een paar Slams binnengekopt zou hebben.
Om een echte Next Gen te zijn moet je eigenlijk wel op alle drie de ondergronden uit de voeten kunnen imo. In ieder geval minimaal halve finales halen overal. Dus hoop dat Medvedev nu of snel gravel onder de knie heeft, en Tsitsipas gras. Thiem en Zverev zijn ook nog slecht op gras.quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mar ook Rublev ligt er alweer uit. en Thiem ook (misschien is hij geen Next Gen, maar toch).
Heel gek dat Suarez Navarro amper meer kon bewegen na 1,5 jaar geen wedstrijd en tussendoor de diagnose kanker en bijbehorende chemo ja!quote:Op woensdag 2 juni 2021 10:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dan is Suarez dus nog slechter! Damn. Heb alleen de laatste punten gezien. Was geen hoogstaande partij vertelde de commentatrice al. Ik zag trouwens dat Stephens al 28 jaar is. Damn, dat is hard gegaan. Voor mijn gevoel was ze nog niet zo enorm lang geleden het grote talent dat het wel even van Williams over zou gaan nemen.
Nee, het is ook niet heel gek. Maar ze zal wel een goede voorbereiding op dit toernooi hebben gehad, denk ik? Hard getraind hebben de afgelopen tijd. Nou iig leuk dat ze er weer was. Hoop dat ze haar niveau op weet te krikken.quote:Op woensdag 2 juni 2021 11:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heel gek dat Suarez Navarro amper meer kon bewegen na 1,5 jaar geen wedstrijd en tussendoor de diagnose kanker en bijbehorende chemo ja!
Spreekt hier een fan die zijn idool downplayt om na twee weken heel blij te kunnen zijn met de totaal onverwachte 26e keer dat Nadal zijn tandjes in de Coupe des Mousquetaires zet?quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar ik denk dat we wel hebben kunnen zien dat hij geen favoriet is dit jaar. Hij is een goede kanshebber, maar ik denk toch echt eerder aan Tsitsipas of Djokovic. Weet dat Nadal wel vaker een mindere 1e ronde heeft, maar dit zie je zelden bij hem op Roland Garros. Hij had een tijdje geleden ook zijn service wat opgevoerd waardoor hij meer aces sloeg en de rallys korter kon houden, maar ook zijn service is weer omlaag gegaan in snelheid. Denk dat hij toch teveel last kreeg van een spier bij het harder serveren.
Een beetje wel ... (al hoewel, idool is wel een groot woord hoor ^^). Toch zou ik dit jaar echt van mijn stoel vallen als hij RG wint. Het moet toch een keer ophouden.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Spreekt hier een fan die zijn idool downplayt om na twee weken heel blij te kunnen zijn met de totaal onverwachte 26e keer dat Nadal zijn tandjes in de Coupe des Mousquetaires zet?
Leuke rubriek dit ja.quote:Op woensdag 2 juni 2021 12:29 schreef eentwee het volgende:
[..]
Spreekt hier een fan die zijn idool downplayt om na twee weken heel blij te kunnen zijn met de totaal onverwachte 26e keer dat Nadal zijn tandjes in de Coupe des Mousquetaires zet?
quote:Op woensdag 2 juni 2021 13:42 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nou ja, dit jaar is het een stuk realistischer in ieder geval.
g.t. = geen tijd?quote:
dat was ik me net ook al aan het bedenken. Die straalt nou niet echt uit van 'dit wil ik winnen'. Beetje een natte vaatdoek zo tam.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Botic heeft niet bepaald een charismatische uitstraling he
Geheel in de traditie van Thiemo de Bakker.quote:Op woensdag 2 juni 2021 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Botic heeft niet bepaald een charismatische uitstraling he
Yup, zijn tegenstander straalt veel meer uitquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dat was ik me net ook al aan het bedenken. Die straalt nou niet echt uit van 'dit wil ik winnen'. Beetje een natte vaatdoek zo tam.
die ziet er uit als de plaatselijke middelbare school bullyquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zijn tegenstander straalt veel meer uit
Yup, die halen vaak het net niet eensquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
die dropshots van die Spanjaard zijn toch vrij dramatisch telkens
Het voelt als een zwaar onnodige nederlaag in de dop jaquote:
Nee, ik zet m nu ook afquote:Op woensdag 2 juni 2021 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
Maar vinden jullie die partij de moeite waard om te kijken?
Ik besefte nl nog niet dat Pel/Knowle mogen spelen tegen Nishioka/Lu. Geen kwaad wordt over Nishioka, maar die zal wel een beetje sparen want die heeft eergisteren van Tsonga gewonnen, en Lu (de voormalige Koning Van De Challengers) is inmiddels ook een chequeophaler die de afgelopen 3 jaar één singleswedstrijd heeft gewonnen maar z'n Protected Ranking nog even tot de laatste cent uitperst. Zijn laatste dubbeloverwinning dateert van 2017.quote:Op dinsdag 1 juni 2021 19:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het is niet eens een post in het Roland Garros topic waard, maar wegens een blessure bij Millman komt David Pel als alternate erin met Julian Knowle, die waarschijnlijk nog een PR kan gebruiken maar inmiddels 47 is, sinds 2017 geen wedstrijd meer gewonnen heeft en vooral trainer van een aantal dubbelaars is. Dus dat wordt gewoon cheque ophalen (toch ruim 5000 euro de man) en hopen dat de vernedering snel voorbij is.
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishiokaquote:Op woensdag 2 juni 2021 15:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga toch maar even op mijn post in het andere topic hier reageren want het wordt vast SMULLEN vanmiddag:
[..]
Ik besefte nl nog niet dat Pel/Knowle mogen spelen tegen Nishioka/Lu. Geen kwaad wordt over Nishioka, maar die zal wel een beetje sparen want die heeft eergisteren van Tsonga gewonnen, en Lu (de voormalige Koning Van De Challengers) is inmiddels ook een chequeophaler die de afgelopen 3 jaar één singleswedstrijd heeft gewonnen maar z'n Protected Ranking nog even tot de laatste cent uitperst. Zijn laatste dubbeloverwinning dateert van 2017.
Dussem, om met Thijs Z. te spreken, dat kan zomaar een oogbalindeglorixwedstrijd worden.
Ja stel dat ik hieraan mee zou doen dan zou dat wel een inzetje op Lu/Nishioka waard zijn (de laatste 2 nederlagen van Knowle waren ook HEEL DIK terwijl die van Lu veel closer waren) maar eigenlijk is het in de categorie 'te shady om een zinnige inschatting te doen'.quote:Op woensdag 2 juni 2021 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
1.66 Knowle/Pel - 2.10 Lu/Nishioka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |