quote:JAA!!! daar is een van onze favoriete voorrondes weer. De 71ste editie van dit festival. In 2021 van 2 maart tot met 6 maart. Meerdere avonden vol genot, of moet ik zeggen meerdere nachten,we gaan tot diep in de nacht door, dus eigenlijk is het tot 7 maart. Tot half 2 wachten tot dat de gouden krabpaal uit de coulissen komt en dan duurt het alsnog tot half 3 door vier intervalacts. Het is afwachten hoe het festival er nu uit ziet door corona. We hopen dat het orkest blijft, het publiek is maar nog de vraag. Geen mensen meer met doorligplekken in hun superdure designer jurk? Er wordt toch niet gesneden in het aantal intervalacts?
Volgens mij gewoon pure miscommunicatie, want ik bedoel dit al vanaf mijn eerste opmerking.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Duidelijk. Het is ook echt niet erg als je dat soort opmerkingen maakt, maar nu onderbouw je het wel wat meer dan net:
Die eerste link die je gaf zie ik vooral haat richting Maneskin en de fans en niet richting Barbara toch? Juist heel veel goede reacties dat Barbara ook goed was en dat men niet zo moet zeiken, maar echt daadwerkelijke sneren richting Barabara zie ik eigenlijk niet.
[..]
[..]
[..]
Allemaal dit soort reacties, terwijl ik nog steeds geen tweet kan vinden waarbij Barbara echt de grond in wordt geboord
Nog steeds erg giftig allemaal en dat is jammer, maar het is duidelijk ontstaan door een combinatie van dingen en niet alleen door de fans. Media die wegliepen met verhalen omtrent drugsgebruik, minsters die zich ermee gingen bemoeien, Barabara die er iets over zei wat volgens mij niet goed werd begrepen etc etc
Haten hoeft nooit. Maar in een topic half komen rellen voegt ook weinig toe hè?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haten op andere artiesten mag nog wel even doorgaan?
Hoe kom ik in godsnaam rellen? Ik heb het over de algemene sfeer in de ESF-wereld, that's it. Ik zeg nergens dat rock een walgelijk genre is Maneskin de tering kan krijgen ofzo. Ben geen Italiaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haten hoeft nooit. Maar in een topic half komen rellen voegt ook weinig toe hè?
En als het elk jaar bal is, dan is het nu toch niks nieuws? (Ik had dus geen idee want volg niks op Twitter.) Door corona zijn er sowieso een hoop mensen een stuk meer gefrustreerd.
Parla, la gente purtroppo parlaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij zijn er hier allemaal miscommunicaties gaande
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Guanabana het volgende:
Gieren.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kom ik in godsnaam rellen? Ik heb het over de algemene sfeer in de ESF-wereld, that's it. Ik zeg nergens dat rock een walgelijk genre is Maneskin de tering kan krijgen ofzo. Ben geen Italiaan.
Het is 'il tering' in het Italiaans.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kom ik in godsnaam rellen? Ik heb het over de algemene sfeer in de ESF-wereld, that's it. Ik zeg nergens dat rock een walgelijk genre is Maneskin de tering kan krijgen ofzo. Ben geen Italiaan.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:08 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is 'il tering' in het Italiaans.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je schrijft ergens dat het geen aanval richting de band is, echter schrijf je later wel zoiets als bovenstaande.quote:Zal wel door het type band komen
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
Even wat dingen in de OP geupdatet, iemand nog aanvullingen?
De insta van Damiano zelf is ook wel een aanrader. * ijs_beer van stoel glibbert
Weet niet of je op mij doelt, maar reageer toch evenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:03 schreef Em31 het volgende:
Moet zeggen dat ik de reacties wel wat heftig vind als ik het wél over de band zelf en rock had gehad. Dat ik meteen een 16-jarig kind ben en vooroordelen heb. Volgens mij moet er hier op FOK ook gewoon ruimte kunnen zijn voor mensen die daadwerkelijk niets met dit nummer hebben. En ik had het dus daar niet eens over.
Ja dat type band trekt nou eenmaal ook tienermeisjes aan, jongere fans zoals ik zei en als je de zin helemaal had gekopieerd. Dat jij daar meteen een aanval in leest op het gehele genre kan ik verder niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Je schrijft ergens dat het geen aanval richting de band is, echter schrijf je later wel zoiets als bovenstaande.
Nou nogal!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:05 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Weet niet of je op mij doelt, maar reageer toch even
Tuurlijk mag je rock en de band niks vinden. Dat is toch wat muziek mooi maakt? Ik vind het prachtig, iemand anders denkt "leuk" en weer iemand anders rent hard weg. Dikke prima toch. Ik kan alleen heel slecht tegen vooroordelen richting rock(bands) en dan wil ik wel eens fel reageren.
Zeggen dat je iets niet leuk vindt is heel wat anders dan datgene meteen in een hokje stoppen, inclusief de fans en bijbehorend gedrag. Ik zeg niet dat jij dit gedaan hebt trouwens, want het was duidelijk miscommunicatie![]()
![]()
Voor alle meningen is er ruimte en al helemaal hier bij ESF en dat moet ook altijd zo blijven. Echter vind ik het ook niet raar dat je wat tegenwoord krijgt als je in een topic komt posten met bijna alleen maar liefhebbers. Ook dat tegenwoord moet gewoon netjes blijven
... oh ja, ik was eigenlijk aan het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk, ik slaap er nog even een nachtje over oké?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:19 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Zien jullie deze punten? Mag je zelf kiezen welke van deze je achter de discussie zet. Miscommunicatiedingetje soit.
Ik met m'n langdradige gelul ook weer!quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:19 schreef ijs_beer het volgende:
Oh, he gatver Greys was me voor met een heel verhaal. Ook altijd hetzelfde!
Jij bedoelde "type band" als in een band met jonge mensen die er goed uitzien en dus veel zwijmelende tieners aantrektquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat type band trekt nou eenmaal ook tienermeisjes aan, jongere fans zoals ik zei en als je de zin helemaal had gekopieerd. Dat jij daar meteen een aanval in leest op het gehele genre kan ik verder niet zoveel mee.
quote:
als ijs_beer gaat glibberen enquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:09 schreef ijs_beer het volgende:
Even wat dingen in de OP geupdatet, iemand nog aanvullingen?
De insta van Damiano zelf is ook wel een aanrader. * ijs_beer van stoel glibbert
mensen dit soort foto's gaan plaatsen wil ik toch even zorgen dat ik in de buurt ben.quote:
Ik klik gewoon alle actieve topics vaak aan.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:25 schreef Evenstar het volgende:
@:Greys heeft een alarmsignaal op drama volgens mijHoeft maar een discussie te zijn ergens en tante Greys komt brandje blussen!
Wij kunnen zelf ook goed blussen hoor![]()
![]()
Greys
Jaaa dat, en ook nog eens op flatwounds snaren!! En die Danelectro longhorn basgitaar super sick.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:31 schreef Evenstar het volgende:
Morirò da Re ook een goed nummer trouwens. Heerlijke baslijntjes
Sowieso ... basgitaarvrouwen die bas spelen
en dan ook nog eens zonder plectrum
![]()
Waar blijven mijn vinyls nou
Met die storm gingen ze ook bijna dood in de teststraatquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef Greys het volgende:
WE WERE BORN IN DE TESTSTRAAAHAAAAAT
Cannot unhear. Nooit meer.
Ik ga niet eens vragen waar je dat precies hoort, want dan verpest ik het voor mijzelfquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:04 schreef Greys het volgende:
WE WERE BORN IN DE TESTSTRAAAHAAAAAT
Cannot unhear. Nooit meer.
Dan hadden ze er snel "We were reborn in de teststraat" van kunnen maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Met die storm gingen ze ook bijna dood in de teststraat
Hahaha ja nog zo'n moment om nooit meer te vergeten, hij gebukt onder dat stoeltje. Waardoor jullie wisten dat wij ons niet zaten aan te stellen met 'eh het klappert hier nogal'quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Met die storm gingen ze ook bijna dood in de teststraat
Wait what?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha ja nog zo'n moment om nooit meer te vergeten, hij gebukt onder dat stoeltje. Waardoor jullie wisten dat wij ons niet zaten aan te stellen met 'eh het klappert hier nogal'
We waren niet de enigen die dat hoorden bij de pers. Op een gegeven moment zongen meerdere mensen het op de perstribune.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga niet eens vragen waar je dat precies hoort, want dan verpest ik het voor mijzelf
Victoriaquote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bedoelde "type band" als in een band met jonge mensen die er goed uitzien en dus veel zwijmelende tieners aantrekt
Ik las "type band" als in een rock band .
Lang leve forums waar dit soort dingen snel gebeuren als je niet duidelijk genoeg bent, shit happens, next subject
Ik zie teveel Damiano foto's trouwens, dus even om wat balans te herstellen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het filmpje stond op hun instastory en is nu helaas niet meer beschikbaar maar op de dag dat Cee en ik nogal angstig in dat uitslagenpaviljoen zaten na het testen stormde het keihard en klonk het alsof alles in zou storten. De zanger was daar gehurkt gaan zitten en hield het stoeltje boven z'n hoofd, lachend, ter bescherming.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wait what?![]()
Ik heb ergens weer eens iets gemist geloof ik.
Oh ik zocht op Damiano Chair en dan op Afbeeldingen op Twitter en meteen bovenaan de goede.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:17 schreef Evenstar het volgende:
Man ik zat even naar filmpje/screenshot van dat te zoeken en maakt niet uit welke zoektermen ik gebruikte .....9 van de 10 hits gingen over drugs.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het filmpje stond op hun instastory en is nu helaas niet meer beschikbaar maar op de dag dat Cee en ik nogal angstig in dat uitslagenpaviljoen zaten na het testen stormde het keihard en klonk het alsof alles in zou storten. De zanger was daar gehurkt gaan zitten en hield het stoeltje boven z'n hoofd, lachend, ter bescherming.
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:16 schreef Greys het volgende:
Ah gelukkig waren er screenshots.
[ twitter ]
Oh ik probeerde lekker dom via Googlequote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik zocht op Damiano Chair en dan op Afbeeldingen op Twitter en meteen bovenaan de goede.
Degenen die nu nog over drugs lullen zetten alleen maar zichzelf voor schut joh. Geen aandacht meer aan geven.
I Wanna Be Your Slave komt binnen op 25 en Coraline op 92.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:27 schreef joko97 het volgende:
[..]
Hij komt gewoon binnen op 1 in de single top 100, wat een prestatie!
Ruige rocker -> kwetsbare puppy.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:16 schreef Greys het volgende:
Ah gelukkig waren er screenshots.
[ twitter ]
I Wanna Be Your Slave is ook echt lekkerquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
I Wanna Be Your Slave komt binnen op 25 en Coraline op 92.
Dat kun je toch wel radenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik ga niet eens vragen waar je dat precies hoort, want dan verpest ik het voor mijzelf
Ik vind dat nog een fijner nummer dan Zitti eigenlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:38 schreef Evenstar het volgende:
[..]
I Wanna Be Your Slave is ook echt lekker
Vanmorgen werden ze nog wel gedraaid.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zit het met de Nederlandse top 40? Of zit die té veel op radio play?
8ste in de tipparade (Voila 15de, Stars 23, Gjon 26)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:58 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zit het met de Nederlandse top 40? Of zit die té veel op radio play?
quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:01 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee, ik denk er niet over naneeee, gewoon neeee
Hele Teatro d'ira is echt vet.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat nog een fijner nummer dan Zitti eigenlijk
Dan is het wel heel erg op radio play gebaseerd (en dus totaal geen lijst van de Nederlander maar van een stelletje vooraanstaanden die de playlist bepalen). Spotify is dan bijvoorbeeld veel meer overeenkomend met de smaak van de meeste Nederlanders (al snap ik ook dat daar genoeg mensen niet op zitten, komt het nog wel het beste in de buurt imo)quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
8ste in de tipparade (Voila 15de, Stars 23, Gjon 26)
Doet het gewoon bij mij hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:40 schreef Andromache het volgende:
Hoezo is Zitti e buoni opeens niet meer beschikbaar op Spotify? Ik heb een Premium-account.
De top-40 wordt volgens mij gebaseerd op 3 dingen: streams, airplay en sociale media (hoe vaak de naam voorbij komt). Je kunt inderdaad zeggen dat airplay te belangrijk wordt gemaakt, maar omgekeerd worden zo ook artiesten geholpen (zoals Duncan Laurence, die behalve Arcade alleen maar hits had dankzij airplay en niet dankzij streams).quote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg op radio play gebaseerd (en dus totaal geen lijst van de Nederlander maar van een stelletje vooraanstaanden die de playlist bepalen). Spotify is dan bijvoorbeeld veel meer overeenkomend met de smaak van de meeste Nederlanders (al snap ik ook dat daar genoeg mensen niet op zitten, komt het nog wel het beste in de buurt imo)
Welke zender?quote:Op vrijdag 28 mei 2021 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanmorgen werden ze nog wel gedraaid.
Ik ben hartstikke gay, maar Victoria is wel echt enorm aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 15:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jij bedoelde "type band" als in een band met jonge mensen die er goed uitzien en dus veel zwijmelende tieners aantrekt
Ik las "type band" als in een rock band .
Lang leve forums waar dit soort dingen snel gebeuren als je niet duidelijk genoeg bent, shit happens, next subject
Ik zie teveel Damiano foto's trouwens, dus even om wat balans te herstellen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je hebt de single top 100 die is puur gebaseerd op verkoop en streams en niet airplay. https://dutchcharts.nl/weekchart.aspquote:Op vrijdag 28 mei 2021 17:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dan is het wel heel erg op radio play gebaseerd (en dus totaal geen lijst van de Nederlander maar van een stelletje vooraanstaanden die de playlist bepalen). Spotify is dan bijvoorbeeld veel meer overeenkomend met de smaak van de meeste Nederlanders (al snap ik ook dat daar genoeg mensen niet op zitten, komt het nog wel het beste in de buurt imo)
Ik moet een beetje denken aan het Franse Noir Désir.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kon heel lang niet zo goed plaatsen op welke band ik het qua muziek vond lijken, maar het kwartje is gevallen. Het is de Italiaanse Royal Blood![]()
Nee joh, die hebben een veel harder geluid.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik kon heel lang niet zo goed plaatsen op welke band ik het qua muziek vond lijken, maar het kwartje is gevallen. Het is de Italiaanse Royal Blood![]()
Eens, maar qua song geeft het me wel die vibe...quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:00 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben een veel harder geluid.
Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 20:46 schreef TheVulture het volgende:
I Wanna Be Your Slave vind ik ook heel erg Arctic Monkeys klinkenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.
Zitten soms zeker wat Arctic Monkeys vibes in ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vergelijk het nog het meest met The Arctic Monkeys, in mijn hoofd gaat Zitti e Buoni halverwege het refrein ook over in I Bet You Look Good On The Dancefloor.
Yup ik vond 'm al vet, was vorige week toch een beetje katerig omdat ik Frankrijk eigenlijk mooier vond, maar hij valt nu erg lekker. IJsland, Litouwen, Italie, Oekraine staan hier echt dagelijks aanquote:
Dagelijks is wat overdreven haha, maar van deze landen die je noemt is het geen straf om het liedje vaker te horen.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik vond 'm al vet, was vorige week toch een beetje katerig omdat ik Frankrijk eigenlijk mooier vond, maar hij valt nu erg lekker. IJsland, Litouwen, Italie, Oekraine staan hier echt dagelijks aan
Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 14:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, het is duidelijk je smaak niet. Dat maak je overal duidelijk. Verder heb ik bij jou wel altijd het gevoel dat je sowieso niet open staat voor iets wat niet in je straatje past. Verder even goede vrienden hoor, bedoel het niet lullig en er is ook helemaal niks mis mee als je gewoon bij je eigen genre(s) blijft![]()
![]()
De hype is wel ergens op gebaseerd natuurlijk. Ze zijn gewoon heel erg goedNatuurlijk ook terecht dat echte muzikale artiesten die hebben gewonnen wat meer aandacht krijgen dan schudden met je heupen meisjes die niet eens gewonnen hebben
![]()
Maar dat is toch gewoon het winnaarseffect? De socials worden alleen elk jaar groter en belangrijker, dus is dit een logische trend. Uiteindelijk ebt het wel weer weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF.![]()
![]()
Ten tweede, OVERAL op social media (Insta, Twitter, TikTok) zie ik Maneskin. En ik word daar gewoon een beetje moe van, dat is alles. Het was niet mijn persoonlijke winnaar en is ook nooit een persoonlijk favoriet van mij geweest dus ik heb er niks mee, en om het dan 24/7 overal te zien, vind ik gewoon een beetje irritant. Ik denk dat jullie ook gek zouden worden als je in 2018 na het ESF Netta met haar kakelgeluiden overal had gezien, toch?![]()
Maar goed ze hebben nèt gewonnen dus het is logisch dat er nu veel hype heerst.
De winnaar zie je bijna altijd overal wel, dus dat is vrij logisch. Alleen de een net iets meer of minder dan de ander. Bij 1944 was dat wel weer wat minder. Uiteindelijk is dit nu vooral het effect van de winnaar en dat effect ebt vanzelf wel weer weg.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Nexum het volgende:
[..]
Nou dit kan ik de wereld uit helpen want ik sta open voor allerlei soorten muziek maar op het songfestival komt het nou eenmaal 99 % voor dat ik tot een bepaald soort stijl aangetrokken ben want nergens word die stijl zo goed gedaan als op het ESF.![]()
![]()
Ten tweede, OVERAL op social media (Insta, Twitter, TikTok) zie ik Maneskin. En ik word daar gewoon een beetje moe van, dat is alles. Het was niet mijn persoonlijke winnaar en is ook nooit een persoonlijk favoriet van mij geweest dus ik heb er niks mee, en om het dan 24/7 overal te zien, vind ik gewoon een beetje irritant. Ik denk dat jullie ook gek zouden worden als je in 2018 na het ESF Netta met haar kakelgeluiden overal had gezien, toch?![]()
Maar goed ze hebben nèt gewonnen dus het is logisch dat er nu veel hype heerst.
Jongens kom op, ik weet zo goed als zeker dat ie met 'net' tijd bedoelt, niet het aantal punten. Dus dat ze NET (als in niet lang geleden!) gewonnen hebben en het daarom logisch is nog, de hype. Dequote:Op zaterdag 29 mei 2021 12:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
De winnaar zie je bijna altijd overal wel, dus dat is vrij logisch. Alleen de een net iets meer of minder dan de ander. Bij 1944 was dat wel weer wat minder. Uiteindelijk is dit nu vooral het effect van de winnaar en dat effect ebt vanzelf wel weer weg.
Jouw laatste zin geeft overigens wel aan hoe teleurgesteld je bent of deze winnaar door het nadruk leggen op het net winnen![]()
Dat zou een punt zijn als ze niet heel veel punten kregen. Maar dat is niet het geval. De nummer twee kreeg ook gewoon heel veel punten.
Oh ja kan ook nog net in de zin van recent. Als dat zo is, dan is dat stuk niet van toepassing. Maar gezien de manier van reageren daarvoor die ook nogal zuur was, las ik daar wat anders in.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Jongens kom op, volgens mij bedoelt ie met 'net' dat ze NET (als in niet lang geleden!) gewonnen hebben en het daarom logisch is nog, de hype. Delijkt me dan ook vokstrekt onnodig. Lees het eens opnieuw, net als in kort geleden is echt veel logischer in die zin hoor.
Hij snapt het dus juist, dat er nu hype is, zo vlak na het winnen.
Ik zie elk jaar overal de winnaar waar ik zelden wat mee heb. Ik snap de irritatie niet, zijn sommigen soms te vaak gewend dat een favoriet wint?quote:Op zaterdag 29 mei 2021 11:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar dat is toch gewoon het winnaarseffect? De socials worden alleen elk jaar groter en belangrijker, dus is dit een logische trend. Uiteindelijk ebt het wel weer weg.
Omdat ik toevallig net langs kwam? En me duidelijk was dat jij dingen ten onrechte negatief opvat? En Nexum er soms best lang niet is en het handig is als het misverstand maar meteen uit de weg is omdat het vorige misverstand me te lang duurde hier? Allemachtig zeg, wat een humeur. Alsof jij nooit eens reageert op een post die niet rechtstreeks aan jou was.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja kan ook nog net in de zin van recent. Als dat zo is, dan is dat stuk niet van toepassing. Maar gezien de manier van reageren daarvoor die ook nogal zuur was, las ik daar wat anders in.
Maar dat kan Nexum toch zelf gewoon zeggen? Waarom wordt er net zoals na zijn eerste reactie VOOR hem gereageerd. Hij is toch geen 12 en kan toch gewoon voor zichzelf reageren?
Ik zeg het omdat het al de tweede keer is binnen hetzelfde topic dat het gebeurd. Als dat niet zo was, had ik daar niks van gezegd.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig net langs kwam? En me meteen duidelijk was dat jij dingen ten onrechte negatief opvat? Allemachtig zeg, wat een humeur. Alsof jij nooit eens reageert op een post die niet rechtstreeks aan jou was.
Ik mag reageren waar ik op wil, ik ben óók gewoon een user hoor. Sjonge.
Gezelligheid. Ik kom wel weer terug als het hier wat bekoeld is.
Ja de komende jaren ga je alleen nog maar meer aandacht voor de winnaar zien.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh en een jaar geleden was Tiktok toch nog net niet zo groot. Dat zal ook wel net wat meer publiciteit schelen.
Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja de komende jaren ga je alleen nog maar meer aandacht voor de winnaar zien.
Omdat het vrij duidelijk is als je het leest. En als ik het tóch mis heb hoor ik het graag en zeg ik sorry tegen je. Zo ben ik ook wel weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:30 schreef Redefine het volgende:
Een uiteraard mag jij gewoon reageren. Maar hoe weet jij nou zou zeker dat hij dat niet negatief bedoelde? Dat weet toch alleen degene die het zelf geschreven heeft. Dus van waar die stelligheid?
Ik vond jequote:En waarom is het meteen ongezellig als iemand eens iets wat scherper zegt? Gisteren ging het wel echt de verkeerde kant op ja. Maar om nou na een of twee reacties te roepen dat je terugkomt als het weer gezellig is, lijkt mij wat overdreven.
Wie heeft het over ontsporen? Dit bedoel ik, dat maak je er zelf van. Je leest mijn reactie als mod en straf ofzo, te negatief. Het is gewoon een mening van een user, die vindt dat je reactie naar een ander onterecht is. Gebeurt wel vaker dat mensen op een gesprek inspringen, ook door niet-mods, op een forum. Ook door mij. Iemand die na het perscentrumgebeuren weer lekker volop mee wil posten. Óók hier en in dit soort gevallen. Maakt dat nou uit? Er zijn geen notes, geen posts weg, onthou gewoon dat ik ook een user ben met een mening. De dag dat dat niet meer zou kunnen of mogen zou ik direct als mod stoppen, want ik ben er bovenal als user. Met haar eigen mening en karakter. Die het soms even opneemt voor een jonkie die verkeerd gelezen wordt.quote:Een topic hoeft echt niet te ontsporen omdat het eens wat kritischer en of scherper is. Of omdat twee users elkaar anders begrijpen.
Absoluut. Enige risico is dat het ook averechts kan werken als een cliché typisch Eurovisie liedje wint, dan worden de mensen weer in hun gedachte versterkt. Maar dat soort liedjes winnen eigenlijk niet vaak.quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder.
Geweldig ook als je ziet hoeveel meer deelnemers er iets 'doen' in de charts! IJsland met meerdere uitverkochte concerten etc. Zo tof!quote:Op zaterdag 29 mei 2021 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is erg leuk, maakt het ESF (hopelijk) stukken populairder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |