abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 mei 2021 @ 15:13:06 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199597538


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 15:15:04 #2
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199597581
Gewoon vakantiegeld naar bitmex en 100x long gaan. Wat nu aanrommelen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 15:19:09 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199597696
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De afgelopen maanden heb je geld kunnen printen, wat heb je dan marginaal aan zitten rommelen om nog van vakantiegeld afhankelijk te zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199597700
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:09 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De afgelopen maanden heb je geld kunnen printen, wat heb je dan marginaal aan zitten rommelen om nog van vakantiegeld afhankelijk te zijn.
Nouja ik ben een aantal maanden terug afgestudeerd en volg het nu net een tijdje; nu is er een dip en kijk ik dit aan om in te stappen. Lijkt mij een geschikte manier, maar als je het beter weet kan je het ook melden op een niet zo autistische manier?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  maandag 24 mei 2021 @ 15:21:14 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199597737
quote:
16s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja ik ben een aantal maanden terug afgestudeerd en volg het nu net een tijdje; nu is er een dip en kijk ik dit aan om in te stappen. Lijkt mij een geschikte manier, maar als je het beter weet kan je het ook melden op een niet zo autistische manier?
Ewaja broer geen aanval op jou persoonlijk, gewoon lekker doen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 24 mei 2021 @ 15:23:50 #6
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199597791
https://finance.yahoo.com(...)sachs-103540636.html

Goldman sachs aan de dip buyen geweest?
pi_199597794
Vind nu meer de tijd om de kat uit de boom te kijken
pi_199597851
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:24 schreef Den_Haag het volgende:
Vind nu meer de tijd om de kat uit de boom te kijken
Was ook niet van plan stante pede shit te kopen; enfin we gaan het zien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199597878
Ik geloof het ook wel even, de fomo koorts zal wel weer flink stijgen door de groene getallen in de 24 uur koers.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 24 mei 2021 @ 15:29:05 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199597899
POLL
Huilen dan.
pi_199597904
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:28 schreef Ronald het volgende:
Ik geloof het ook wel even, de fomo koorts zal wel weer flink stijgen door de groene getallen in de 24 uur koers.
Op zich is het nu weer even stabiel low, maar je weet het niet he.
pi_199597967
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Op zich is het nu weer even stabiel low, maar je weet het niet he.
Had naar mezelf moeten luisteren.

Duurt nu weer een uur voor die haaienvin down is.
pi_199598016
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon vakantiegeld naar bitmex en 100x long gaan. Wat nu aanrommelen
Doe nou niet, straks nemen de newbies op dit forum dit advies daadwerkelijk over
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:15:05 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199599638
Heb ik nou op de bodem gekocht? :D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199599680
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik nou op de bodem gekocht? :D
Je leert het nog wel!
pi_199599683
Volgende uitdaging voor jou is om precies op de top 10x short te gaan :6
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:20:32 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199599708
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:18 schreef Oriente het volgende:

[..]

Je leert het nog wel!
Jammer dat mijn salaris er nog niet bij zat alleen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:21:03 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199599718
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:19 schreef Oriente het volgende:
Volgende uitdaging voor jou is om precies op de top 10x short te gaan :6
Nee
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 17:24:56 #19
131603 Afwazig
Serious business
pi_199599766
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:15 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik nou op de bodem gekocht? :D
Dat mag je hier niet zeggen.
pi_199599821
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jammer dat mijn salaris er nog niet bij zat alleen :P
Je kunt niet alles hebben, als ik vanochtend niet wakker was geworden om 06.30 had ik mijn LUNA nog wat langer laten staan tot ik wakker was geworden rond 11-12 en had ik $1000 extra gehad nu, minstens.

Such is life, wetcat
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:32:06 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199599845
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:30 schreef Oriente het volgende:

[..]

Je kunt niet alles hebben, als ik vanochtend niet wakker was geworden om 06.30 had ik mijn LUNA nog wat langer laten staan tot ik wakker was geworden rond 11-12 en had ik $1000 extra gehad nu, minstens.

Such is life, wetcat
*kijkt zeer verdrietig naar Truebit*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199599906
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

*kijkt zeer verdrietig naar Truebit*
Truebit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:38:26 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199599916
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:37 schreef Oriente het volgende:

[..]

Truebit?
Coin met redelijk wat potentieel dat net bezig was met momentum creëren.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 17:41:42 #24
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199599975
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Coin met redelijk wat potentieel dat net bezig was met momentum creëren.
Alleen jammer dat bitcoin bepaalt wanneer iets momentum kan krijgen
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 17:43:13 #25
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199600010
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alleen jammer dat bitcoin bepaalt wanneer iets momentum kan krijgen
Ik denk dat deze crash geheel aan Ethereum of Binance te danken is :P
Die stonden op omvallen, Bitcoin was stabiel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 17:43:14 #26
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199600012
Hopelijk bestaat er ook nog iets tussen bull en bear in, sideways. Vind ik eerst ook prima.
pi_199600190
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:41 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Alleen jammer dat bitcoin bepaalt wanneer iets momentum kan krijgen
De grote dip van gister gold voor alle grote coins. ADA, Ether en zelfs fucking dogecoin dipte op hetzelfde moment als BTC. Bitcoin bepaalt dus vooralsnog de markt.

Ik denk dat de grote spelers in meerdere coins zitten en die werden tegelijk verkocht.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:58:26 #28
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199600258
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:54 schreef AJ187 het volgende:

[..]

De grote dip van gister gold voor alle grote coins. ADA, Ether en zelfs fucking dogecoin dipte op hetzelfde moment als BTC. Bitcoin bepaalt dus vooralsnog de markt.

Ik denk dat de grote spelers in meerdere coins zitten en die werden tegelijk verkocht.
Blijft bizar dat dus die hele markt eigenlijk nog altijd gedicteerd wordt door bitcoin en dus ook nog eens mogelijk de halving...
pi_199600259
MATIC geeft geen fuck meer. $1.61 alweer. Matige voetballer, sterke coin.
pi_199600311
Oh, $1.65
  maandag 24 mei 2021 @ 18:05:34 #31
62913 Blik
The one and Only!
pi_199600391
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef Oriente het volgende:
Oh, $1.65
Had ik maar meer doekoe in deze beartrap gestopt
pi_199600424
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Had ik maar meer doekoe in deze beartrap gestopt
Ik verwacht dat je die kans echt nog wel krijgt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199600430
Bitcoin weer hard rejected bij $38k.... meteen weer linea recta naar 37k
pi_199600583
Twee dagen mijn portfolio met moeite niet geopend. Zie ik het vandaag +40% in de plus staan, maar op hetzelfde bedrag als twee dagen terug.

Er verdienen hier een paar mensen bakken met geld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199600649
J
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Twee dagen mijn portfolio met moeite niet geopend. Zie ik het vandaag +40% in de plus staan, maar op hetzelfde bedrag als twee dagen terug.

Er verdienen hier een paar mensen bakken met geld.
Jep, whales hebben hun pleziertje wel.
pi_199601259
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Twee dagen mijn portfolio met moeite niet geopend. Zie ik het vandaag +40% in de plus staan, maar op hetzelfde bedrag als twee dagen terug.

Er verdienen hier een paar mensen bakken met geld.
And it ain't me :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_199601393
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

And it ain't me :D
Ik ook niet, als ik kijk naar wat ik allemaal verneukt heb in de afgelopen 24 uur alleen al.

Maar als ik dan weer kijk vanaf het moment dat ik wat geld op Binance gezet heb (woensdagmiddag) dan is het weer niet heel slecht. Ach ja.
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 19:07:55 #38
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199601488
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:02 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ik ook niet, als ik kijk naar wat ik allemaal verneukt heb in de afgelopen 24 uur alleen al.

Maar als ik dan weer kijk vanaf het moment dat ik wat geld op Binance gezet heb (woensdagmiddag) dan is het weer niet heel slecht. Ach ja.
Als je in de afgelopen 24 uur de boel verneukt hebt is het tijd te stoppen met traden. Alles staat zwaar in het groen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199601510
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Als je in de afgelopen 24 uur de boel verneukt hebt is het tijd te stoppen met traden. Alles staat zwaar in het groen
Op zich niet slecht ingestapt qua aankoopprijzen, alleen ik verkoop altijd een beetje prematuur.

In welke coins zit jij eigenlijk?
pi_199601559
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:02 schreef Oriente het volgende:

[..]

Ik ook niet, als ik kijk naar wat ik allemaal verneukt heb in de afgelopen 24 uur alleen al.

Maar als ik dan weer kijk vanaf het moment dat ik wat geld op Binance gezet heb (woensdagmiddag) dan is het weer niet heel slecht. Ach ja.
Dan moet je maar gaan holden in plaats van traden.
pi_199601582
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dan moet je maar gaan holden in plaats van traden.
Heb ik het geduld niet voor :) (ik had in 2013 toen ik 18 was al LTC en BTC, maar dat ook steeds weer verkocht)

Dus ik zie wel waar het schip strandt. Ik heb er maar vrij weinig geld ingestopt dus dat scheelt.
pi_199601629
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:13 schreef Oriente het volgende:

[..]

Heb ik het geduld niet voor :) (ik had in 2013 toen ik 18 was al LTC en BTC, maar dat ook steeds weer verkocht)

Dus ik zie wel waar het schip strandt. Ik heb er maar vrij weinig geld ingestopt dus dat scheelt.
Dan ga je een manier zoeken om geduld te vinden, gezien traden ook niet lijkt te lukken. Prima red flag om van strategie te gaan veranderen :P

Ik erken wel dat holden emotioneel veel werk vergt, maar het is hemels om emotieloos door de cryptomarkt (lees: door dips) te bewegen en te onderzoeken. Als rookie jaren geleden door FUD en FOMO ook veel prematuur verkocht toen de bearmarket van 2018 begon, nu heb ik nauwelijks last van emoties bij crypto. Wereld van verschil.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 19:17:36 ]
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 19:17:08 #43
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199601630
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:09 schreef Oriente het volgende:

[..]

Op zich niet slecht ingestapt qua aankoopprijzen, alleen ik verkoop altijd een beetje prematuur.

In welke coins zit jij eigenlijk?
ETH, xrp, Ada, vet, bat, hbar, ubix, nsbt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199601716
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:13 schreef Oriente het volgende:

[..]

Heb ik het geduld niet voor :) (ik had in 2013 toen ik 18 was al LTC en BTC, maar dat ook steeds weer verkocht)

Dus ik zie wel waar het schip strandt. Ik heb er maar vrij weinig geld ingestopt dus dat scheelt.
Geduld is het halve werk in crypto.

Koop iedere 3 maand een bedrag aan bitcoin, stuur het naar een wallet waar je niet zomaar bij kan en blijf er af. Als je dat sinds 2013 had gedaan was je nu mss al met pensioen geweest ;)

Als je gaat traden moet je de markt kunnen voorspellen, aangezien mij dat in 10 jaar nog nooit gelukt is, hodl ik.
pi_199601777
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Geduld is het halve werk in crypto.

Koop iedere 3 maand een bedrag aan bitcoin, stuur het naar een wallet waar je niet zomaar bij kan en blijf er af. Als je dat sinds 2013 had gedaan was je nu mss al met pensioen geweest ;)

Als je gaat traden moet je de markt kunnen voorspellen, aangezien mij dat in 10 jaar nog nooit gelukt is, hodl ik.
Goed projecten onderzoeken (whitepapers, artikelen, meningen lezen over dat project, devs/product goed checken en vervolgens potentie/toekomst overwegen) en gebaseerd op een duurzame conclusie een wedje daarop leggen. Af en toe een klein(!) gokje wagen in de shitcoincasino genaamd DEX's.

Andere helft is emoties beheersen. Dat heeft niemand 100% onder de knie, en is dus ook het lastigst.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 19:28:34 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:28:53 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199601826
Zo lang je vertrouwen hebt in een project, heeft verkopen geen enkele zin nu.

Moonpirate moet ik eigenlijk dumpen @fathank
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199601867
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang je vertrouwen hebt in een project, heeft verkopen geen enkele zin nu.

Moonpirate moet ik eigenlijk dumpen @:fathank
Exact.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:33:18 #48
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199601906
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:17 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dan ga je een manier zoeken om geduld te vinden, gezien traden ook niet lijkt te lukken. Prima red flag om van strategie te gaan veranderen :P

Ik erken wel dat holden emotioneel veel werk vergt, maar het is hemels om emotieloos door de cryptomarkt (lees: door dips) te bewegen en te onderzoeken. Als rookie jaren geleden door FUD en FOMO ook veel prematuur verkocht toen de bearmarket van 2018 begon, nu heb ik nauwelijks last van emoties bij crypto. Wereld van verschil.
Ik hold vooral, maar kan emoties niet of moeilijk beheersen. Een maat van mij zegt dan dat dit niets voor mij is, maarja als ik hem geld zie harken kan ik niet zeggen dat is niets voor mij, lol.

Maar hoe ben je emoties in zo’n markt het beste de baas? Het beheerst vaak mij leven en baal daarvan.
  Forum Admin maandag 24 mei 2021 @ 19:35:44 #49
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_199601950
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang je vertrouwen hebt in een project, heeft verkopen geen enkele zin nu.

Moonpirate moet ik eigenlijk dumpen @:fathank
Is dit koopadvies?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:36:22 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199601964
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:35 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Is dit koopadvies?
Misschien
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 19:36:38 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199601970
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:28 schreef Nattekat het volgende:
Zo lang je vertrouwen hebt in een project, heeft verkopen geen enkele zin nu.

Moonpirate moet ik eigenlijk dumpen @:fathank
dat is je eigen keuze.

Hier blijven ze gewoon staan.
Komt genoeg aan de komende tijd.

twitter


Deze man _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 24 mei 2021 @ 19:36:39 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199601972
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik hold vooral, maar kan emoties niet of moeilijk beheersen. Een maat van mij zegt dan dat dit niets voor mij is, maarja als ik hem geld zie harken kan ik niet zeggen dat is niets voor mij, lol.

Maar hoe ben je emoties in zo’n markt het beste de baas? Het beheerst vaak mij leven en baal daarvan.
Dan heeft je maat gelijk. Emoties zijn een bewezen slechte financiële raadgever.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:38:05 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199601997
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef fathank het volgende:

[..]

dat is je eigen keuze.

Hier blijven ze gewoon staan.
Ach, ik beschouw het toch al als verloren. En het staat nog boven mijn kooporder tov BNB.

Moet de markt wel snel aantrekken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:40:46 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199602048
Wat een held die gozer _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 19:42:05 #55
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199602075
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dan heeft je maat gelijk. Emoties zijn een bewezen slechte financiële raadgever.
Ik voel het, zwaar emotioneel. Maar ik handel er op zo’n moment niet naar. Dat dan niet. Maar impact op mijn gezondheid heeft het wel.
pi_199602143
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik hold vooral, maar kan emoties niet of moeilijk beheersen. Een maat van mij zegt dan dat dit niets voor mij is, maarja als ik hem geld zie harken kan ik niet zeggen dat is niets voor mij, lol.

Maar hoe ben je emoties in zo’n markt het beste de baas? Het beheerst vaak mij leven en baal daarvan.
Deels door privéshit geleerd dat angst vaker een slechte raadgever is dan je denkt. Dat pas ik dus ook toe op crypto.

Mijn portfolio heeft weleens -80% gestaan met alle FUD vandien en keihard doorgehold terwijl het alleen maar bleef dumpen en fudden een periodelang, maar een paar weken later ging het +1000%. In die periode daar tussenin werd ik voor gek verklaard door iedereen waarom ik nog niets had verkocht (FUD door panic sellers of whales), maar ik bleef doorholden met uiteindelijk 100x winst eruit. Dit is mij heel vaak overkomen.

Beschouw je gehele investering al als verloren en doe goed je onderzoek waardoor je vertrouwen kunt blijven houden in het product/project, dan gaat alles een stuk makkelijker. Zodra ik mijn initial investment eruit heb gehaald vind ik het best. Het ergste wat je kan overkomen is een break-even, lol. :+

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 19:51:03 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:49:55 #57
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199602218
Najaar 2017 dip is een wijze lesgever.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 19:53:14 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199602277
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:42 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik voel het, zwaar emotioneel. Maar ik handel er op zo’n moment niet naar. Dat dan niet. Maar impact op mijn gezondheid heeft het wel.
Als het ten koste gaat van je nachtrust dan is het het niet waard, toch? Met kleinere bedragen spelen een optie?
Huilen dan.
pi_199602279
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:49 schreef Nattekat het volgende:
Najaar 2017 dip is een wijze lesgever.
Als ik mijn portfolio van toen nooit had verkocht bij aanvang van bearmarket 2018 door alle FUD en panic selling, had ik inmiddels al FOK! kunnen kopen als een klein grapje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 19:53:58 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 19:54:29 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199602303
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:53 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Als ik mijn portfolio van toen nooit had verkocht bij aanvang van bearmarket 2018 door alle FUD en panic selling, had ik inmiddels al FOK! kunnen kopen als een klein grapje.
Ik bedoel toen we van x6 naar x2 donderen en vervolgens x20 gingen :+
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199602323
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik bedoel toen we van x6 naar x2 donderen en vervolgens x20 gingen :+
Najaar 2017 dip had ik nagenoeg dezelfde portfolio al :P

brb ff een touw en kruk kopen

(dit is een slecht grapje)

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 19:56:05 ]
  maandag 24 mei 2021 @ 19:56:05 #62
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199602331
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Deels door privéshit geleerd dat angst vaker een slechte raadgever is dan je denkt. Dat pas ik dus ook toe op crypto.

Mijn portfolio heeft weleens -80% gestaan met alle FUD vandien en keihard doorgehold terwijl het alleen maar bleef dumpen en fudden een periodelang, maar een paar weken later ging het +1000%. In die periode daar tussenin werd ik voor gek verklaard door iedereen waarom ik nog niets had verkocht (FUD door panic sellers of whales), maar ik bleef doorholden met uiteindelijk 100x winst eruit. Dit is mij heel vaak overkomen.

Beschouw je gehele investering al als verloren en doe goed je onderzoek waardoor je vertrouwen kunt blijven houden in het product/project, dan gaat alles een stuk makkelijker. Zodra ik mijn initial investment eruit heb gehaald vind ik het best. Het ergste wat je kan overkomen is een break-even, lol. :+
Ik ken het ook, heb ook een 80% crash doorstaan met alle buikpijn die daarbij hoorde. Ik hodl sinds 2016/2017, kleine hoeveelheden maar inmiddels een beetje significant. 2 maanden geleden voor het eerst inleg en 15% winst uitgehaald.

Pijnlijke gevoel dat ik had/heb, dat ik een belangrijke financiële mijlpaal had gehaald. Maar uiteindelijk niet bij dat bedrag heb uitbetaald, want de bullmarkt leek/lijkt nog verre van over. Ik hoop dat dit een beartrap is, maar als het een bulltrap is, mag ik weer 4 jaar wachten.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:57:21 #63
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199602357
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als het ten koste gaat van je nachtrust dan is het het niet waard, toch? Met kleinere bedragen spelen een optie?
Mijn nachtrust is vaak kut, maar hierdoor echt veel kutter. Anderzijds niet mee doen is ook geen optie, te veel fomo op den duur.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:59:09 #64
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_199602390
Er zijn altijd dips. :P Neem er een chippie bij zou ik zeggen. :D :Y)

Maar je kunt er natuurlijk donder op tegen zeggen dat de vorige peak nog een keer gehaald gaat worden. Dat is haast een garantie. :P Is slechts een kwestie van tijd. We know: cryptos ain't going nowhere except for THE MOOOOON! :+

Na drie jaar geleden ff genokt te zijn de afgelopen dagen weer ingestapt. Nu weer HODL'en. B:)B Ride it out!

:D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 24 mei 2021 @ 19:59:14 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199602392
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mijn nachtrust is vaak kut, maar hierdoor echt veel kutter. Anderzijds niet mee doen is ook geen optie, te veel fomo op den duur.
Fomo is ook een slechte raadgever.
Huilen dan.
pi_199602422
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mijn nachtrust is vaak kut, maar hierdoor echt veel kutter. Anderzijds niet mee doen is ook geen optie, te veel fomo op den duur.
Ondanks dat ik vaak GGZ-grappen hier op FOK! maak, ga ik gewoon lekker eerlijk zijn: privé therapie gehad waarbij ik (o.a.) heb geleerd om gezond verstand te blijven in zeer stressvolle situaties. Dat loont zich nu uit, denk ik. :D
  maandag 24 mei 2021 @ 20:22:18 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199602786
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Mijn nachtrust is vaak kut, maar hierdoor echt veel kutter. Anderzijds niet mee doen is ook geen optie, te veel fomo op den duur.
Ik heb zoveel crashes meegemaakt dat ik er nu wel immuun voor ben geworden.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 24 mei 2021 @ 20:27:58 #68
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199602869
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb zoveel crashes meegemaakt dat ik er nu wel immuun voor ben geworden.
Verschil zit hm alleen in een dip en de 4 jarige crash. Voor dat laatste schijt ik mijn broek nog altijd vol.
pi_199602952
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:00 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ondanks dat ik vaak GGZ-grappen hier op FOK! maak, ga ik gewoon lekker eerlijk zijn: privé therapie gehad waarbij ik (o.a.) heb geleerd om gezond verstand te blijven in zeer stressvolle situaties. Dat loont zich nu uit, denk ik. :D
Psychische problemen zijn een vereiste voor cryptosucces
pi_199603089
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Psychische problemen zijn een vereiste voor cryptosucces
Gelukkig is het ADD maar. Crypto rating:

Krijg je de ADHD-medicatie er als cadeautje bij, handig om standaard stims (ritalin of dexamfetamine) thuis te hebben als er nachtelijk een muntje extreem hard aan het moonen is.

[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 20:40:12 ]
pi_199603135
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Psychische problemen zijn een vereiste voor cryptosucces
Koersbewegingen zijn meer bipolair dan Barbie, dus ja.
blablablabla
pi_199603343
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Koersbewegingen zijn meer bipolair dan Barbie, dus ja.
Ben hedendaags nog steeds op zoek naar mijn add-therapeute om haar een kleine donatie van mijn gains te geven.

Arme vrouw kreeg bijna een burn-out van me. Ellende.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 24-05-2021 20:53:44 ]
  maandag 24 mei 2021 @ 20:56:21 #73
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199603469
Ada kopen voor 0.92 omdat je dacht dat ie niet verder zou zakken en verkopen op 1.25 omdat je dacht dat ie niet verder zou stijgen.

Genot _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199603642
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:56 schreef Rozevla het volgende:
Ada kopen voor 0.92 omdat je dacht dat ie niet verder zou zakken en verkopen op 1.25 omdat je dacht dat ie niet verder zou stijgen.

Genot _O_
Heb je dat gedaan?
blablablabla
pi_199603675
quote:
9s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:50 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ben hedendaags nog steeds op zoek naar mijn add-therapeute om haar een kleine donatie van mijn gains te geven.

Arme vrouw kreeg bijna een burn-out van me. Ellende.
Die zijn wel wat gewend joh. Types als @Mortaxx komen daar tenslotte ook dagelijks over de vloer.
blablablabla
pi_199603707
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Verschil zit hm alleen in een dip en de 4 jarige crash. Voor dat laatste schijt ik mijn broek nog altijd vol.
Ik ben zelf in 2018 achtergebleven als bagholder met aardig wat shitcoins die begin 2019 geen kont meer waard waren. Dat scenario herhaal ik liever niet.

Maar goed tot nu toe in 2021 aardig wat winst kunnen behalen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_199603739
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
pi_199603848
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef ikbenrond het volgende:
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
Buy high sell low
pi_199604046
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef ikbenrond het volgende:
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
DCA. Timen van dips en tops daar geloof ik niet zo in. Ik heb te vaak een dip gekocht waarna er nog 5 dips volgden. En ik heb ook weleens een top verkocht waarna alles maanwaarts ging.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199604067
En als ik het gevoel heb dat de alts uit de gratie raken wat omzetten in BTC.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199604087
Oh, en slecht slapen is vaak een teken dat je meer in je bags hebt zitten dan je eigenlijk wil.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 24 mei 2021 @ 21:24:05 #82
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199604132
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Heb je dat gedaan?
Yes

Gister 2k ingezet op ada
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  maandag 24 mei 2021 @ 21:26:53 #83
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199604201
Maar normaal heb ik die mazzel niet :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199604207
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:24 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Yes

Gister 2k ingezet op ada
Baas _O_
Ik had soortgelijk ingekocht tijdens de dip, alleen 400 Ada geen 2K :@ . Vanmorgen verkocht met 200 euro winst..

Had nu 260 waard geweest maarja dat weet je niet.
blablablabla
  maandag 24 mei 2021 @ 21:27:32 #85
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199604213
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:21 schreef recursief het volgende:
Oh, en slecht slapen is vaak een teken dat je meer in je bags hebt zitten dan je eigenlijk wil.
Tja, wanneer is iets te veel?
pi_199604254
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:26 schreef Rozevla het volgende:
Maar normaal heb ik die mazzel niet :')
Ik ook niet. Voor mensen je weer betichten van opscheppen over je trading-skills :')
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:30:15 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604286
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik ook niet. Voor mensen je weer betichten van opscheppen over je trading-skills :')
Heb ik geen last van. Zelfs na kopen op de absolute bodem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199604396
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:27 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tja, wanneer is iets te veel?
Dat is persoonlijk denk ik.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199604430
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heb ik geen last van. Zelfs na kopen op de absolute bodem.
Je ETH is alweer bijna op het niveau waarop je laatst je buy order had geplaatst toen de koers in elkaar flikkerde.
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:42:12 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604626
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:35 schreef Elan het volgende:

[..]

Je ETH is alweer bijna op het niveau waarop je laatst je buy order had geplaatst toen de koers in elkaar flikkerde.
Gaat alweer de goede kant op allemaal :Y
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199604695
Elon musk heeft getwitterd
pi_199604713
Valt het jullie ook op dat er nu ineens weer allemaal positieve berichten komen? Inclusief Musk.

Fucking whales :')
pi_199604719
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Elon musk heeft getwitterd
En hoppa koers omhoog. Het lijkt februari wel.
pi_199604723
twitter
  maandag 24 mei 2021 @ 21:47:20 #95
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199604737
quote:
Wat een teringlijer.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 24 mei 2021 @ 21:48:26 #96
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199604756
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door. :')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199604766
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:46 schreef viceversa het volgende:
Valt het jullie ook op dat er nu ineens weer allemaal positieve berichten komen? Inclusief Musk.

Fucking whales :')
Precies ook na een aantal keer rejecten van de 38k
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:49:29 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604778
quote:
Ik zat hier al op te wachten, er moest en zal zo'n tweet komen _O- :')

WAAR BLIJFT MIJN VAKANTIEGELD
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199604786
Georganiseerde FUD en dan nu weer pro bitcoin tweeten :r
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:50:40 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604798
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door. :')
Ik zit al dagen te wachten op mijn vakantiegeld omdat dit een ultiem koopmoment is :{
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 21:52:13 #101
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199604827
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zit al dagen te wachten op mijn vakantiegeld omdat dit een ultiem koopmoment is :{
Ik dacht dat iedereen short was gegaan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 21:52:13 #102
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199604828
Prachtig dit
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199604846
Musk heeft de markt aangevingert :D

Blijft idioot dat 1 persoon zoveel invloed heeft op de markt
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:53:37 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604866
Ik ben wel blij dat ik mijn spaarrekening toch stiekem geplunderd heb nu. Stiekem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199604895
ik zie mijn portfolio met halve miljoenen schommelen

het doet mij niks

ik ben soldier

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2021 21:55:42 ]
pi_199604933
twitter


👀
pi_199604936
Elon :').
  maandag 24 mei 2021 @ 21:58:16 #108
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199604950
Als dit over een week een dead cat bounce blijkt te zijn ga ik wel regelrecht aan het zuurstof
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 24 mei 2021 @ 21:58:21 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199604952
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door. :')
Doe nu niet alsof dat je heel erg verbaast.
Huilen dan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:58:25 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604954
MOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Vakantiegeld onder 40k kan ik wel vergeten nu, maar het is het waard _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199604958
Kon die niet een dag later tweeten.....
No bitch to me
pi_199604971
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Musk heeft de markt aangevingert :D

Blijft idioot dat 1 persoon zoveel invloed heeft op de markt
Geeft vooral aan hoe vroeg we nog zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 21:59:48 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199604979
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Doe nu niet alsof dat je heel erg verbaast.
Doe nou niet alsof dit halve topic niet gigantisch bullish was, zelfs op de bodem.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 22:00:14 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199604988
Nou. Nee.
Huilen dan.
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 22:00:17 #115
18653 crew  D.
pi_199604990
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:56 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Eth gekocht voor $1999, nu een verkooporder gezet voor $2300. Kijken of hij die weer kan aantikken en dan vanmiddag kijken of het weer gaat dippen richting $1700.
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:21 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk eerder op $2700 :Y
:7
pi_199605028
Wat een tijd om in te leven _O-
pi_199605033
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:00 schreef D. het volgende:

[..]


[..]

:7
Hoi Elon
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 22:05:09 #118
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199605050
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:00 schreef Isdatzo het volgende:
Nou. Nee.
Doe nou niet alsof één natte kater hier niet gigantisch bullish was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 22:05:12 #119
18653 crew  D.
pi_199605052
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Hoi Elon
Tweettweet oO<
  maandag 24 mei 2021 @ 22:08:07 #120
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199605093
Jezus was een gejut. Op neer op neer op neer. Wordt tijd dat dat spul een keer klaarkomt.

Geef mij maar een paar jaar durende dip, langzaam bijkopen en over 4 jaar cashen. Nu is er echt geen pijl op te trekken.

Ik wil veel kopen. Zover dat ik een paar ton kan pakken. Maar dan moeten ze weer weer even flink terugzakken.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199605098
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door. :')
Gelukkig had ik vandaag popcorn uit mijn Persoonlijke Bonus opgehaald.

Topshow vandaag.
pi_199605111
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:58 schreef Quotidien het volgende:
Als dit over een week een dead cat bounce blijkt te zijn ga ik wel regelrecht aan het zuurstof
Ik durf nergens meer op te hopen :') Maar van alle grote namen die vandaag ineens (weer) bullish zijn op Bitcoin ga ik denken dat we toch niet in een bear market blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door viceversa op 24-05-2021 22:47:25 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 22:09:39 #123
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199605125
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... misschien toch maar kopen nu.
Iedereen weet dat dit de grote trigger was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199605137
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:08 schreef stinkie het volgende:
Jezus was een gejut. Op neer op neer op neer. Wordt tijd dat dat spul een keer klaarkomt.

Geef mij maar een paar jaar durende dip, langzaam bijkopen en over 4 jaar cashen. Nu is er echt geen pijl op te trekken.

Ik wil veel kopen. Zover dat ik een paar ton kan pakken. Maar dan moeten ze weer weer even flink terugzakken.
:')
pi_199605153
Bonfire. O+
pi_199605173
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:08 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik durf nergens meer op te hopen :') Maar van alle grote namen die vandaag ineens (weer) bullish zijn op Butcoin ga ik denken dat we toch niet in een bear market blijven.
Props voor al die YouTubertjes die dat vol bleven houden dat de bullrun niet over was, ondanks een bijna halvering van het hele spul.
blablablabla
pi_199605262
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:08 schreef stinkie het volgende:
Jezus was een gejut. Op neer op neer op neer. Wordt tijd dat dat spul een keer klaarkomt.

Geef mij maar een paar jaar durende dip, langzaam bijkopen en over 4 jaar cashen. Nu is er echt geen pijl op te trekken.

Ik wil veel kopen. Zover dat ik een paar ton kan pakken. Maar dan moeten ze weer weer even flink terugzakken.
:')
pi_199605264
Godver wat een achterlijk circus is crypto ook, ik zag deze stijgingen niet aankomen en nu doet Musk er nog ff een schepje bovenop _O-

Helaas geen zware buy the dips gedaan
٩๏̯͡๏)۶
pi_199605313
Heb dit ook wel ff nodig na anderhalve week bearmarket.
blablablabla
pi_199605333
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef ikbenrond het volgende:
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
Mijn strategie is alleen bitcoin en een altcoin in dit geval cardano.
Ik koop maandelijks wat bij, ongeacht de koers. En dan heb ik twee orders staan bij binance mocht alles behoorlijk dippen. En met behoorlijk doel ik op een bitcoin koers van 28.000$ en Cardano op 1$. Mocht dat gebeuren word automatisch gekocht.
Verder Hodl ik en tot nu toe is dat de bste keuze geweest ooit. Nooit in de paniek meegaan en al zeker niets verkopen als de koers daalt.
Mocht alles tot een bepaald bedrag komen dan stop ik en cash ik alles. Dan is het klaar.
pi_199605341
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:19 schreef Elan het volgende:
Heb dit ook wel ff nodig na anderhalve week bearmarket.
Morgenochtend weer alles rood :P
pi_199605436
Hoop wel dat het nu even afgelopen is met alle scam coins. :) Als er dan toch iets positiefs uit kan komen...
pi_199605448
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Morgenochtend weer alles rood :P
Gegarandeerd ja .
blablablabla
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 22:29:52 #134
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199605560
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:23 schreef viceversa het volgende:
Hoop wel dat het nu even afgelopen is met alle scam coins. :) Als er dan toch iets positiefs uit kan komen...
Moonpirate naar de top *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 24 mei 2021 @ 22:31:40 #135
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199605607
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:

[..]

Morgenochtend weer alles rood :P
Hoop het _O_
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 22:34:23 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199605651
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Hoop het _O_
:N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199605655
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Hoop het _O_
Zielig ventje ben je, hopen dat hier mensen duizenden, honderdduizenden euro's verliezen. Echt kk triest om dit te typen
pi_199605660
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Gegarandeerd ja .
Hoop ik, dan ga ik toch maar wat kleine fomo aankoopjes doen
٩๏̯͡๏)۶
pi_199605667
twitter
pi_199605691
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Zielig ventje ben je, hopen dat hier mensen duizenden, honderdduizenden euro's verliezen. Echt kk triest om dit te typen
Tja, daarom maandelijks gewoon bijkopen. Dan zit je altijd wel een keer in de dip als zowel aan de top met aankoop. Het gemiddelde dus. Hou het bij bedragen die je maandelijks kunt missen en ga voor de lange termijn. En zet eventueel een order uit voor een behoorlijke dip.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherni op 24-05-2021 22:42:53 ]
  maandag 24 mei 2021 @ 22:38:25 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199605708
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:35 schreef viceversa het volgende:
[ twitter ]
Wie neemt dit serieus?

:')
Huilen dan.
  maandag 24 mei 2021 @ 22:39:09 #142
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199605721
Bitcoin Mining Council. Hilarisch.

DECENTRAAL!!!
Huilen dan.
pi_199605748
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Zielig ventje ben je, hopen dat hier mensen duizenden, honderdduizenden euro's verliezen. Echt kk triest om dit te typen
Er is niks mis met hopen op een goede uitverkoop.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_199605751
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:00 schreef D. het volgende:

[..]


[..]

:7
Netjes :)
  maandag 24 mei 2021 @ 22:41:29 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199605762
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Zielig ventje ben je, hopen dat hier mensen duizenden, honderdduizenden euro's verliezen. Echt kk triest om dit te typen
Precies om dit soort reacties zou ik het wel grappig vinden om morgenochtend wakker te worden met -80%.
Huilen dan.
pi_199605822
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Precies om dit soort reacties zou ik het wel grappig vinden om morgenochtend wakker te worden met -80%.
Dit soort reacties zijn bij verdampende crashes ook mijn copingmechanisme.

*insert willekeurig popcorn-gifje
pi_199605830
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie neemt dit serieus?

:')
Veel mensen gezien de koers :D
  maandag 24 mei 2021 @ 22:46:13 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199605833
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:45 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dit soort reacties zijn bij verdampende crashes ook mijn copingmechanisme.

*insert willekeurig popcorn-gifje
Overigens wel terecht. Altijd die mensen die een dip willen nadat we net een beetje omhoog zijn geklommen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199605844
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:08 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik durf nergens meer op te hopen :') Maar van alle grote namen die vandaag ineens (weer) bullish zijn op Butcoin ga ik denken dat we toch niet in een bear market blijven.
En welke namen zijn dat dan?
pi_199605855
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Bitcoin Mining Council. Hilarisch.

DECENTRAAL!!!
Dit inderdaad :')

Krijgen alle zolderautisten die hun leefruimte stoken met anderhalve gpu ook inspraak?
What Would Goku Do
pi_199605863
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:47 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

En welke namen zijn dat dan?
Elon Musk en JPMorgan die vandaag allebei crypto hebben geshilled.
pi_199605878
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:47 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

En welke namen zijn dat dan?
Ray Dalio
Elon Musk
Goldman Sachs
ARKK
pi_199605904
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:48 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Elon Musk en JPMorgan die vandaag allebei crypto hebben geshilled.
Oke zag net idd de tweet van Musk. Denk je dat dit oprecht is of dat hij bewust die crap getweet heeft 2 weken terug om de BTC te verkopen en nu net weer heeft bijgekocht en nu weer positieve tweets gaat plaatsen?
Want valt me wel op dat hij het slim aanpakt....je kan niet zomaar van negatief naar positief gaan dus eerst een gesprek initieren met die miners en dan gaandeweg positiever worden klinkt wat aannemelijker. Dan kan hij van koersen profiteren en geloofwaardig blijven.
  maandag 24 mei 2021 @ 22:51:18 #154
24313 Gremen
Eindbaas
pi_199605906
Bitcoin Mining Council

Komt dit uit star wars ofzo :D
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 24 mei 2021 @ 22:52:22 #155
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199605925
quote:
10s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:31 schreef Rozevla het volgende:

[..]

Hoop het _O_
jij niet alleen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 24 mei 2021 @ 22:52:36 #156
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199605930
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:49 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ray Dalio
Elon Musk
Goldman Sachs
ARKK
Wat een toeval
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 24 mei 2021 @ 22:53:16 #157
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199605944
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:46 schreef viceversa het volgende:

[..]

Veel mensen gezien de koers :D
Ja, of verwachten veel mensen dat veel mensen hierop reageren en wordt het daarom een self fulfilling prophecy?

Lijkt me aannemelijker dan dat Bitcoin Mining Council met zogenaamd duurzame insteek serieus nemen :') .
Huilen dan.
pi_199605960
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:51 schreef ThijsTH het volgende:

[..]

Oke zag net idd de tweet van Musk. Denk je dat dit oprecht is of dat hij bewust die crap getweet heeft 2 weken terug om de BTC te verkopen en nu net weer heeft bijgekocht en nu weer positieve tweets gaat plaatsen?
Want valt me wel op dat hij het slim aanpakt....je kan niet zomaar van negatief naar positief gaan dus eerst een gesprek initieren met die miners en dan gaandeweg positiever worden klinkt wat aannemelijker. Dan kan hij van koersen profiteren en geloofwaardig blijven.
Whales wilden overduidelijk bijkopen en deden dat door eerst georganiseerde FUD in de markt te verspreiden. Ze leken de huidige marketcap wel voldoende discount te vinden voor nu.
pi_199605965
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:53 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, of verwachten veel mensen dat veel mensen hierop reageren en wordt het daarom een self fulfilling prophecy?

Lijkt me aannemelijker dan dat Bitcoin Mining Council met zogenaamd duurzame insteek serieus nemen :') .
Ach ja, dikke dalingen zijn ook self fulfilling prophecies dus dan mogen de stijgingen dat wat mij betreft ook zijn.
  maandag 24 mei 2021 @ 22:54:46 #160
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_199605966
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:51 schreef Gremen het volgende:
Bitcoin Mining Council

Komt dit uit star wars ofzo :D
Dit moet besproken worden in de trade federation
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_199605986
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:54 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Whales wilden overduidelijk bijkopen en deden dat door eerst georganiseerde FUD in de markt te verspreiden. Ze leken de huidige marketcap wel voldoende discount te vinden voor nu.
Alleen heb je het dan over bijkopen? Of over eerst hun stacks te verkopen en daarna alles weer in te kopen tegen lagere prijs? Dat is immers nog meer winst voor ze, want door FUD te verspreiden zien ze eerst hun eigen holdings in waarde dalen en dat is ook niet leuk. Dan kan je beter FUD verspreiden, plus nog een dikke verkoop er tegenaan gooien waardoor de crash nog harder aankomt. En dan volledig opnieuw inkopen 2 weken later (nu ongeveer).
pi_199606084
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Bitcoin Mining Council. Hilarisch.

DECENTRAAL!!!
Die Elon Musk en dergelijke verzinnen het ook gewoon ter plekke en het werkt ook nog. Morgen nog ff wat hype berichten op Bloomberg of weet ik veel welke site en de fomo breekt weer volledig los.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 23:34:14 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199606338
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:46 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Overigens wel terecht. Altijd die mensen die een dip willen nadat we net een beetje omhoog zijn geklommen.
Oh, die lachen we gewoon vierkant uit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199606363
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn. :')

Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.

Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link

Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.

Heel triest dit. :')
pi_199606465
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:38 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wie neemt dit serieus?

:')
twitter
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 mei 2021 @ 23:58:32 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199606495
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:49 schreef Anton91 het volgende:
https://blog.coinbase.com(...)----c114225aeaf7---4

Allemaal bitcoins kopen mensen *O*
Nier verkocht
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199606608
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:53 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ twitter ]
4d Chess lol
pi_199606652
Iedereen is redelijk euforisch en aan het bijkopen. Zal dus wel een bull trap blijken te zijn.

Morgenochtend alles weer donkerrood.
blablablabla
pi_199606669
voorlopig nog wel ff in een downtrend.
pi_199606820
  dinsdag 25 mei 2021 @ 02:46:21 #172
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199606857
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:34 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Zielig ventje ben je, hopen dat hier mensen duizenden, honderdduizenden euro's verliezen. Echt kk triest om dit te typen
:')

Ga ergens anders lopen janken
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  dinsdag 25 mei 2021 @ 05:44:55 #173
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199607040
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Bitcoin Mining Council. Hilarisch.

DECENTRAAL!!!
Ja maar laserogen bruh :{
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 06:32:55 #174
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199607086
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:35 schreef viceversa het volgende:
[ twitter ]
Erg benieuwd wat de nummer #1 volger van Michael Saylor, user @aTypisch , hiervan vindt. :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_199607103
Waarom dipt eigenlijk letterlijk de hele top 25 in een keer op exact hetzelfde moment?

Net was weer zo'n moment, hup even binnen twee minuten 5% er af gevolgd door herstel in hetzelfde patroon. In de grafieken is het duidelijk te zien.
blablablabla
pi_199607131
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 06:43 schreef Elan het volgende:
Waarom dipt eigenlijk letterlijk de hele top 25 in een keer op exact hetzelfde moment?

Net was weer zo'n moment, hup even binnen twee minuten 5% er af gevolgd door herstel in hetzelfde patroon. In de grafieken is het duidelijk te zien.
Vrijwel alles gaat mee met wat Bitcoin doet toch?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 07:09:41 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199607147
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 06:43 schreef Elan het volgende:
Waarom dipt eigenlijk letterlijk de hele top 25 in een keer op exact hetzelfde moment?

Net was weer zo'n moment, hup even binnen twee minuten 5% er af gevolgd door herstel in hetzelfde patroon. In de grafieken is het duidelijk te zien.
In fiat of in btc trading pairs?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199607149
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 06:43 schreef Elan het volgende:
Waarom dipt eigenlijk letterlijk de hele top 25 in een keer op exact hetzelfde moment?

Net was weer zo'n moment, hup even binnen twee minuten 5% er af gevolgd door herstel in hetzelfde patroon. In de grafieken is het duidelijk te zien.
Zie geen dipje van 5% in waarde als ik een half uurtje terug kijk. Je bedoeld 5% minder in de plus tegenover 24 uur geleden? Gisteren rond 6:40 uur was er een flinke dip.
pi_199607151
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 00:40 schreef Elan het volgende:
Iedereen is redelijk euforisch en aan het bijkopen. Zal dus wel een bull trap blijken te zijn.

Morgenochtend alles weer donkerrood.
Ik zou je glazen bol even bij de winkel retourneren.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 07:11:27 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199607152
twitter


Inb4 daar heb je geen honderdmiljoenmiljard tokens voor nodig
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 mei 2021 @ 07:30:00 #181
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199607229
Godverdomme waarom herstelt de markt terwijl mijn vakantiegeld nog niet bvinnen is :r
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 07:38:39 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199607265
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 06:43 schreef Elan het volgende:
Waarom dipt eigenlijk letterlijk de hele top 25 in een keer op exact hetzelfde moment?

Net was weer zo'n moment, hup even binnen twee minuten 5% er af gevolgd door herstel in hetzelfde patroon. In de grafieken is het duidelijk te zien.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 25 mei 2021 @ 08:14:20 #183
366734 dimmak
bitcoin
pi_199607441
quote:
14s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
Bitcoin Mining Council. Hilarisch.

DECENTRAAL!!!
Zijn ze de New York Agreement vergeten? :')

Leestip voor ze.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 08:14:56 #184
366734 dimmak
bitcoin
pi_199607447
https://vitalik.ca/general/2021/05/23/scaling.html

Vitalik had er een eigen blockchain voor nodig om erachter te komen hoe moeilijk schalen is. :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199607515
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn. :')

Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.

Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link

Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.

Heel triest dit. :')
:') man met het IQ van een pinda die bulkt van het geld door te rappen op een bedenkelijk niveau. Gevaarlijke combi! Zou mooi zijn als al die volgers straks keihard genaaid worden waardoor die coin als een boemerang in z'n gezicht terug komt.
U MAD?
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2021 @ 08:40:22 #186
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_199607682
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 07:11 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Inb4 daar heb je geen honderdmiljoenmiljard tokens voor nodig
Om te voten kennelijk wel :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_199607708
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 06:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Erg benieuwd wat de nummer #1 volger van Michael Saylor, user @:atypisch , hiervan vindt. :)
DiT iS GoEd VoOr BiTcOiN.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:04:15 #188
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199607873
Saylor en Musk

Wel manipulatie to the bone.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:06:26 #189
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199607894
Hey wtf is er gebeurd met autoshark?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:10:21 #190
131603 Afwazig
Serious business
pi_199607941
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:04 schreef Apekoek het volgende:
[ afbeelding ]Saylor en Musk

Wel manipulatie to the bone.
PD4
pi_199607992
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:06 schreef Ronald het volgende:

[..]

Die Elon Musk en dergelijke verzinnen het ook gewoon ter plekke en het werkt ook nog. Morgen nog ff wat hype berichten op Bloomberg of weet ik veel welke site en de fomo breekt weer volledig los.
Waren ook veel whales aan het inkopen de laatste week. Ze hebben de bags gevuld bij wallstreet lijkt het wel.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:18:43 #192
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199608024
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 08:40 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Om te voten kennelijk wel :')
Haha true :+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 mei 2021 @ 09:21:19 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199608055
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 07:11 schreef fathank het volgende:
[ twitter ]

Inb4 daar heb je geen honderdmiljoenmiljard tokens voor nodig
Zeker wel nodig
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 09:41:26 #194
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199608222
Bear of bull??
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 09:41:38 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_199608223
Vertel het ons :o
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 25 mei 2021 @ 09:44:41 #196
366734 dimmak
bitcoin
pi_199608253
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Bear of bull??

Bull, bull, bull
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199608355
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn. :')

Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.

Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link

Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.

Heel triest dit. :')
Sad fucker
pi_199608446
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn. :')

Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.

Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link

Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.

Heel triest dit. :')
Wel professionele foto.



Ik ben overtuigd. :)
pi_199608468
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wel professionele foto.

[ afbeelding ]

Ik ben overtuigd. :)
Zo te zien heeft ie z'n boner weggepaint.
pi_199608547
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Bear of bull??
Vandaag weer kleine dip denk ik na stijging van gisteren.
pi_199608581
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 07:11 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Ik zou je glazen bol even bij de winkel retourneren.
Ochtend duurt nog bijna 2 uur
blablablabla
pi_199608594
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Ochtend duurt nog bijna 2 uur
Als het goed is zijn de PostNL-punten al sinds 7:30 uur open.
pi_199608603
De opperscammer meldt zich :+
pi_199608655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
De opperscammer meldt zich :+
Dat was een topshow in FB.
pi_199608681
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:19 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Dat was een topshow in FB.
Ja, duurde kort maar goed vermaak zo in de ochtend.

Ik was nog aan het typen dat hij hier Universa had gepromoot en dat velen daar veel geld aan hebben verloren maar helaas was het topic al dicht voor ik kon reageren :+
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:21:59 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199608690
JULLIE SNAPPEN ER ALLEMAAL NIKS VAN!!¿????
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199608770
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
De opperscammer meldt zich :+
Genot was dat topic.
Nattekat heeft zich niet eens hoeven verdedigen. Omdat er geen bewijs was.
blablablabla
pi_199608778
Heb ik net alles gemist :'(
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 25 mei 2021 @ 10:31:55 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199608802
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wel professionele foto.

[ afbeelding ]

Ik ben overtuigd. :)
Wat is dit joh :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_199608822
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:28 schreef Elan het volgende:

[..]

Genot was dat topic.
Nattekat heeft zich niet eens hoeven verdedigen. Omdat er geen bewijs was.
Hij probeert de fuddende whale uit te hangen maar faalt met beiden gigantisch (zowel FUD verspreiden als het zijn van een whale, lol).

Verder hold ik geen enkel Moonpirate of heb ik er geen enkel belang bij, just saying.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 10:34:29 ]
pi_199608825
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn. :')

Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.

Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link

Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.

Heel triest dit. :')
Doet denken aan soulja boy zijn game console. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199608872
is gewoon boef
pi_199608885
Zelfs als Boef stiekem al die tijd Vitalik of CZ bleek te zijn, dan nog ga je zo'n figuur je geld niet toevertrouwen :')

Die gek riep recent al tijdens een eerdere psychose dat hij ADO even wilde overkopen en besturen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 10:42:56 ]
pi_199609045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
De opperscammer meldt zich :+
RFI nog op tijd verkocht? ;)
pi_199609232
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:56 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

RFI nog op tijd verkocht? ;)
Ja, nog boven de $1 in maart. Heb toen ~90% van m'n portfolio verkocht.

Heb nu alleen nog enkele BTC, wat ETH en UBIX.
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2021 @ 11:20:51 #216
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_199609315
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:33 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Hij probeert de fuddende whale uit te hangen maar faalt met beiden gigantisch (zowel FUD verspreiden als het zijn van een whale, lol).

Verder hold ik geen enkel Moonpirate of heb ik er geen enkel belang bij, just saying.
Zojuist gewoon een paar miljoen moonpirates gekocht omdat hij er rekt op ging.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:27:53 #217
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_199609403
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja, nog boven de $1 in maart. Heb toen ~90% van m'n portfolio verkocht.

Heb nu alleen nog enkele BTC, wat ETH en UBIX.
Geen Truebit meer?
pi_199609460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:27 schreef Plots het volgende:

[..]

Geen Truebit meer?
Oh ja, ook nog een restje van.
pi_199609492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:20 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Zojuist gewoon een paar miljoen moonpirates gekocht omdat hij er rekt op ging.
Ik ga gewoon nog een bag Bonfires bijkopen, dat topic heeft voor mij officiëel de voortzetting van de bull run en ook de start van de altcoin season aangekondigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 11:36:38 ]
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:41:24 #220
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199609538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Wel professionele foto.

[ afbeelding ]

Ik ben overtuigd. :)
Mooi uitgeknipt ook :')
Huilen dan.
pi_199609634
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Mooi uitgeknipt ook :')


[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 11:49:34 ]
  dinsdag 25 mei 2021 @ 11:49:58 #222
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_199609644
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Zo te zien heeft ie z'n boner weggepaint.
Dat is een koffiebeker :')



je bent pas echt FIRE als je elke dag starbucks haalt
pi_199609653
Boef :')

Opperwappie.
pi_199609675
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:49 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is een koffiebeker :')

[ afbeelding ]

je bent pas echt FIRE als je elke dag starbucks haalt
Elke dag Starbucks halen en de rugpull van Boef shillen lijkt mij een valide reden om r/DutchFIRE voor je deur te krijgen met hooivorken en al.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 11:52:07 ]
pi_199609770
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:49 schreef Anton91 het volgende:
https://blog.coinbase.com(...)----c114225aeaf7---4

Allemaal bitcoins kopen mensen *O*
Fact check door coinbase :') Heel onafhankelijk uhum
pi_199609792
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
Gewoon vakantiegeld naar bitmex en 100x long gaan. Wat nu aanrommelen
heb je nog meer tips vriend?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:04:37 #227
366734 dimmak
bitcoin
pi_199609843
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:59 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Fact check door coinbase :') Heel onafhankelijk uhum
Ze nemen tenminste de moeite in tegenstelling tot het gros van de media.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199609972
BTC weer een beetje naar beneden
pi_199609985
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Elke dag Starbucks halen en de rugpull van Boef shillen lijkt mij een valide reden om r/DutchFIRE voor je deur te krijgen met hooivorken en al.
Hij is het juist niet aan het shillen, maar waarschuwt mensen ervoor.
pi_199610008
twitter


PAMP ET _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2021 12:17:15 ]
pi_199610072
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:15 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Hij is het juist niet aan het shillen, maar waarschuwt mensen ervoor.
Oh.

Dan mag r/DutchFIRE hoe dan ook bij hem op de deur kloppen ivm dagelijks Starbucks kopen.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:22:23 #232
366734 dimmak
bitcoin
pi_199610083
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:32:11 #233
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_199610285
quote:
_O- en dan zijn er ook nog mensen die er serieus op ingaan

quote:
renaming variables doesnt change the functionality of them.. this is still POW youre just trying to be clever and name it something else, like calling an apple and orange instead.
quote:
Once again, renaming variables DOES NOT change the way this functions.. its STILL PROOF OF WORK.
:') :') :')
pi_199610314


PYR gaat de relevatie van crypto 2k21 worden, ik zeg het je.

Na een maandje al op top exchange en vele kleinere cex afgewezen _O_
pi_199610338
quote:
:D
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:38:24 #236
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199610448
quote:
99s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[ twitter ]

PAMP ET _O_
DIP WELKE DIP
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199610620
Deze korte opleving is een duidelijke bull trap.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 12:54:48 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199610784
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:45 schreef pvdplanet het volgende:
Deze korte opleving is een duidelijke bull trap.
Ah een kenner, bedankt voor de info
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199610790
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:45 schreef pvdplanet het volgende:
Deze korte opleving is een duidelijke bull trap.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199610807
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:45 schreef pvdplanet het volgende:
Deze korte opleving is een duidelijke bull trap.
Stuur even een link van de webshop waar jij je glazen bol vandaan hebt gehaald.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 12:56:17 ]
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:00:24 #241
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199610880
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

PYR gaat de relevatie van crypto 2k21 worden, ik zeg het je.

Na een maandje al op top exchange en vele kleinere cex afgewezen _O_
Een listing is gewoon betalen he. Als project wordt je doodgegooid met exchanges die je wel willen listen voor een fee of bulk tokens. Ik krijg die aanvragen wekelijks van allerlei prutsexchanges. Kucoin is niet anders, alleen willen die meestal een zooi tokens voor een trading competition. Is interessanter dan fiat of BTC moeten aftikken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_199610888
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:00 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een listing is gewoon betalen he. Als project wordt je doodgegooid met exchanges die je wel willen listen voor een fee of bulk tokens. Ik krijg die aanvragen wekelijks van allerlei prutsexchanges. Kucoin is niet anders, alleen willen die meestal een zooi tokens voor een trading competition. Is interessanter dan fiat of BTC moeten aftikken.
oke man
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:01:45 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199610889
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 11:59 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Fact check door coinbase :') Heel onafhankelijk uhum
Idd, wij van coinbase-eend, adviseren....
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:03:48 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199610927
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

PYR gaat de relevatie van crypto 2k21 worden, ik zeg het je.

Na een maandje al op top exchange en vele kleinere cex afgewezen _O_
Het is je gegund vriend

Wanneer housewarming?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 mei 2021 @ 13:04:35 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199610937
Iedereen weet toch dat dit een bear trap was
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Forum Admin dinsdag 25 mei 2021 @ 13:11:52 #246
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_199611080
quote:
Wanneer gaan ze over op Proof Of Steak?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_199611112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:56 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Stuur even een link van de webshop waar jij je glazen bol vandaan hebt gehaald.
https://www.bol.com/nl/p/(...)cm/9200000080288471/

De slechte reviews slaan trouwens nergens op.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:16:29 #248
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199611146
Kan iemand een noob als my uitleggen wat er met pancakeBUNNY is gebeurd
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199611495
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is je gegund vriend

Wanneer housewarming?
Soon™
pi_199611562
Argh ik had dit weekend ETH bij moeten komen.. nu staat ie weer op 2k euro
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 13:51:27 #251
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_199611602
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:16 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Kan iemand een noob als my uitleggen wat er met pancakeBUNNY is gebeurd
RUUUUUGPULLLL PULL PULL PULL
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_199611851
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:04 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen weet toch dat dit een bull trap was
FTFY.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199611988
GMR is ook alweer bijna naar het instapmoment :')
- Met zuidelijke groet -
  dinsdag 25 mei 2021 @ 14:19:57 #254
495724 gloorboor
Regenpijp
pi_199612050
quote:
14s.gif Op zondag 18 april 2021 15:15 schreef aTypisch het volgende:
winst pakken :')

niet je laatst mogelijke lening afsluiten om deze dip te kopen :')

gratis geld gebruiken om echt geld (bitcoin) te kopen _O_
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 14:32 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
Ik heb letterlijk op de top verkocht en spotgoedkoop weer ingekocht.
Of het nu bear of bull markt wordt, ik heb mijn winst gepakt én mijn bags nog voller gevuld.
Wie het laatst lacht..
pi_199612329
Geen bloedrode cijfers, glazen bol in de Maas gekk @Erasmus

Alhoewel het allemaal ook niet over houdt. Merendeel in de 24 uur is alweer rood..
blablablabla
pi_199612379
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:47 schreef Black-Death het volgende:
Argh ik had dit weekend ETH bij moeten komen.. nu staat ie weer op 2k euro
Eventjes geduld, volgende buy the dip moment duurt niet heel lang meer zo lijkt het.

٩๏̯͡๏)۶
pi_199612441
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:46 schreef Ronald het volgende:

[..]

Eventjes geduld, volgende buy the dip moment duurt niet heel lang meer zo lijkt het.

[ afbeelding ]
Op hoop het ook! Maar waarop baseer je dat?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_199612453
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:41 schreef Elan het volgende:
Geen bloedrode cijfers, glazen bol in de Maas gekk @Erasmus

Gelachen, sportief grapje _O- :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:41 schreef Elan het volgende:

Alhoewel het allemaal ook niet over houdt. Merendeel in de 24 uur is alweer rood..
Niemand weet het echt. We kunnen roepen wat we willen maar het blijven prognoses. Maar voor de lange termijn zie ik het er positief in.

Het is moeilijk om dit onder woorden te brengen, maar ik zal het proberen. Crypto is veel populairder en gemakkelijker toegankelijk geworden dan vroeger. Mensen dachten altijd dat crypto voor bepaalde mensen was, maar 'gewoon niet voor hen'. Ik denk dat we een punt hebben bereikt waarop kleinkinderen hun grootouders voor het eerst helpen uitzoeken hoe ze in de cryptomarkt kunnen investeren.

We zullen de typische terugtrekkingen zien die geassocieerd worden met crypto's (waaronder de FUD t/m gisteren, de sell-off van daytraders die van de pump wilden profiteren is inevitable). Ook zullen kleine market caps veel volatieler zijn dan een top 20 MC coin/token. ik denk dat deze trein net op volle kracht begint te puffen en voorlopig niet meer terug zal kijken. De meesten van ons hebben een oogje dichtgeknepen voor de geboorte en vroege jaren van crypto, maar ik denk dat het de status van popcultuur heeft verworven en nu een soort van evolutie doormaakt.

Ik ben heel erg benieuwd om te zien wat de toekomst voor ons allemaal in petto heeft.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-05-2021 14:54:44 ]
pi_199612507
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:52 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Op hoop het ook! Maar waarop baseer je dat?
Omdat Bitcoin weer aardig aan het zakken is, maar goed we zullen zien :)
٩๏̯͡๏)۶
pi_199612540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:53 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Gelachen, sportief grapje _O- :P
[..]

Niemand weet het echt. We kunnen roepen wat we willen maar het blijven prognoses. Maar voor de lange termijn zie ik het er positief in.

Het is moeilijk om dit onder woorden te brengen, maar ik zal het proberen. Crypto is veel populairder en gemakkelijker toegankelijk geworden dan vroeger. Mensen dachten altijd dat crypto voor bepaalde mensen was, maar 'gewoon niet voor hen'. Ik denk dat we een punt hebben bereikt waarop kleinkinderen hun grootouders voor het eerst helpen uitzoeken hoe ze in de cryptomarkt kunnen investeren.

We zullen de typische terugtrekkingen zien die geassocieerd worden met crypto's (waaronder de FUD t/m gisteren, de sell-off van daytraders die van de pump wilden profiteren is inevitable), maar ik denk dat deze trein net op volle kracht begint te puffen en voorlopig niet meer terug zal kijken. De meesten van ons hebben een oogje dichtgeknepen voor de geboorte en vroege jaren van crypto, maar ik denk dat het de status van popcultuur heeft verworven en nu een soort van evolutie doormaakt.

Ik ben heel erg benieuwd om te zien wat de toekomst voor ons allemaal in petto heeft.
Mooi gesproken makker :)
Sleutel is denk ik HODLEN en vooral je emoties geen ruimte geven. En af en toe een buitenkansje pakken door de ABSOLUTE BODEM te kopen en met wat winst door te verkopen _O_ .

Zonder gekkigheid, ik verwacht meer een zijwaartse trend te komende weken/maanden met flinke uitschieters van 40-45% naar boven en naar onderen maar geen ATH's. In elk geval niet van de top 20.

Wellicht in het najaar weer, als regulering en de globale economische situatie tenminstegeen roet in het eten gooit.
blablablabla
pi_199612563
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:16 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Kan iemand een noob als my uitleggen wat er met pancakeBUNNY is gebeurd
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

RUUUUUGPULLLL PULL PULL PULL
Nope, flash loan exploit. Uitleg hier is goed te volgen: https://coinmarketcap.com(...)e-flash-loan-attacks
  dinsdag 25 mei 2021 @ 15:18:26 #262
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199612801
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 14:53 schreef Erasmus het volgende:

Ik ben heel erg benieuwd om te zien wat de toekomst voor ons allemaal in petto heeft.
Airco's en lambo's.
Huilen dan.
pi_199613235
Dubbel

[ Bericht 96% gewijzigd door Hineni op 25-05-2021 15:51:04 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:10:39 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199613756
Gewoon sochtends automatisch de absolute bodem kopen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 25 mei 2021 @ 16:12:05 #265
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_199613779
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:10 schreef fathank het volgende:
Gewoon sochtends automatisch de absolute bodem kopen
Dat is een feature van coinbase pro? Wat handig!
  Moderator dinsdag 25 mei 2021 @ 16:28:18 #266
18653 crew  D.
pi_199614122
Kleine sammvatting van het verwijderde topic? :P
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 25 mei 2021 @ 17:11:08 #267
206731 Mortaxx
Doomer
pi_199614741
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 12:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:

[..]

heb je nog meer tips vriend?
Daarvoor moet je lid worden van mijn telegram groep
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_199614783
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 15:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Airco's en lambo's.
I'm here to buy airco's and lambo's, but the airco heb ik al 8-)
No amount of money ever bought a second of time.
pi_199614943
):O
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199615897
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 17:11 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daarvoor moet je lid worden van mijn telegram groep
invite dan ben bereid 10% te betalen
  dinsdag 25 mei 2021 @ 19:09:27 #271
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199616346
Holo doet het ook weer leuk :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 mei 2021 @ 19:37:21 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199616801
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 16:10 schreef fathank het volgende:
Gewoon sochtends automatisch de absolute bodem kopen
Ik heb in de adem op de absolute bodem gekocht :@
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_199617034
Saaie markt vandaag.
Portfolio schommelt de hele dag een beetje rond hetzelfde niveau.
blablablabla
pi_199617047
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:48 schreef Elan het volgende:
Saaie markt vandaag.
Portfolio schommelt de hele dag een beetje rond hetzelfde niveau.
Zeker vergeleken met de afgelopen week. :D
pi_199617130
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 19:48 schreef Oriente het volgende:

[..]

Zeker vergeleken met de afgelopen week. :D
Ja waarschijnlijk komt het daardoor.
Weken voor de crash ging ETH absoluut MOON dus dat was op zich ook nog wel prima vermaak.
blablablabla
pi_199618020
Als we in juni niet moon gaan word ik para
  dinsdag 25 mei 2021 @ 21:50:16 #277
366734 dimmak
bitcoin
pi_199619494
twitter


WTF was dit die boef scam :') :')

Ik zeg nu mijn seizoenskaart op :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199620067
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:50 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

WTF was dit die boef scam :') :')

Ik zeg nu mijn seizoenskaart op :')
Wtf, ik had Marc wel hoog zitten als zakenman.
No bitch to me
pi_199621098
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:18 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

Wtf, ik had Marc wel hoog zitten als zakenman.
Neejoh elke driekwart zool had Ajax kunnen leiden zoals hij. Er was altijd een intrinsieke voorsprong tov de rest, gewoon ff normaal doen en je bent er al. Helemaal als de concurrentie door soepstengels geleid wordt en/of werd.

Eigenlijk heel logisch dat Overmars denkt dat gains van 300% heel normaal zijn zoals in de cryptomarkt mogelijk is.
What Would Goku Do
pi_199621104


Overmarsgod
pi_199622075
Goedematicmorgen :7
pi_199622147
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 06:57 schreef ColtZ40 het volgende:
Goedematicmorgen :7
Zeker! Is in waarde een stuk omhoog geschoten tenopzichte van BTC, cardano ook wat :7
pi_199622266
Wow Matic gaat alweer richting zn ATH
pi_199622290
Gaan we naar de maan? Of kakken we van het weekend weer in?
pi_199622328
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 21:50 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]

WTF was dit die boef scam :') :')

Ik zeg nu mijn seizoenskaart op :')
Volgens mij staat Boef hier los van.

Dit is een bedrijfje van Vasco, de partner van Boef in The Millionaires Club ( :') !!!)

https://themillionairesclub.nl/

Die club is het volgende:
Wat is TMC?
In The Millionaires Club helpen we je om je mindset te verbeteren en te werken aan jouw financiële vrijheid. We geven je tools, connecties en leerzame cursussen waardoor je de regie pakt over je eigen leven. Tools en lessen die de rest van jouw leven waardevol blijven.


:') !!!

Goed, hij heeft een nieuwe scam/speeltje. Zou Marc Overmars hier echt intrappen? Niet toch? :'(
pi_199622340
ETH moet omlaag :(
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_199622368
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch? :o

We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.

Wat voor bedrijf heeft deze knul dan waardoor hij miljonair kan worden? :o
thuiz-hypotheken
Wij zijn vastgoed- en hypotheekadviseurs
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.

Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.

Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.


Succesvolle ondernemers zoals Tibor en Simone. Wie? :o

Tibor: een business coach.
In crisis wordt alles opnieuw verdeeld. Degene die het snelst aanpast, wint.
In 100 dagen structuur in je bedrijf en grip op je dag
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.


En ook Simone begeeft zich op hetzelfde vlak:
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!

Echt, wat is dit voor wereld? :o
pi_199622379
Volgende:

Timo Peters. Van Timo Peters Mindset Coaching.
Timo Peters Coaching
Het is mijn levensmissie om zoveel mogelijk mensen te helpen naar een betere versie van zichzelf. Samen maken we een mooiere wereld.


:')

Hij heeft ook een Testimonial van ene Wim. Die is al 14 keer bekeken (waarvan 1 keer door mij). Maar helaas heeft Wim geen achternaam en stopt het hier.
pi_199622392
Nog eentje dan.

Bas Boogaerdt
BAS BOOGAERDT COACHING
Bas Boogaerdt is de meest bedreven coach voor het
groeien en opschalen van een winstgevende webshop en lifestyle.

Bas is letterlijk van niks naar een Seven-Figure business gegaan in nog geen jaar tijd. Hij weet als geen ander waar je op moet letten om snel en hard te groeien. Bas wil jou oprecht heel graag helpen, zodat jij jouw doelen kan bereiken.


Wat is dit voor een branche? Fuck crypto, laten we zeggen dat we miljonair zijn zodat we geld kunnen aftroggelen van mensen die dat ook willen worden. Geen gezeik, allemaal rijk. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 08:07:48 ]
pi_199622409
Het wordt in ieder geval tijd voor een FOK cryptomunt.

@Danny
pi_199622424
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 07:44 schreef PicoMMP het volgende:
Gaan we naar de maan? Of kakken we van het weekend weer in?
Ja
No bitch to me
pi_199622454
FOMO
  woensdag 26 mei 2021 @ 08:15:01 #293
62913 Blik
The one and Only!
pi_199622455
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch? :o

We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.

Wat voor bedrijf heeft deze knul dan waardoor hij miljonair kan worden? :o
thuiz-hypotheken
Wij zijn vastgoed- en hypotheekadviseurs
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.

Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.

Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.


Succesvolle ondernemers zoals Tibor en Simone. Wie? :o

Tibor: een business coach.
In crisis wordt alles opnieuw verdeeld. Degene die het snelst aanpast, wint.
In 100 dagen structuur in je bedrijf en grip op je dag
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.


En ook Simone begeeft zich op hetzelfde vlak:
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!

Echt, wat is dit voor wereld? :o
Simone Levie is op zich wel legit. Zit ook in tv-programma’s en doet dit soort coaching/inspiratie al jarenlang. De tekst is alleen wel droevig
pi_199622553
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog eentje dan.

Bas Boogaerdt
BAS BOOGAERDT COACHING
Bas Boogaerdt is de meest bedreven coach voor het
groeien en opschalen van een winstgevende webshop en lifestyle.

Bas is letterlijk van niks naar een Seven-Figure business gegaan in nog geen jaar tijd. Hij weet als geen ander waar je op moet letten om snel en hard te groeien. Bas wil jou oprecht heel graag helpen, zodat jij jouw doelen kan bereiken.


Wat is dit voor een branche? Fuck crypto, laten we zeggen dat we miljonair zijn zodat we geld kunnen aftroggelen van mensen die dat ook willen worden. Geen gezeik, allemaal rijk. :7
Welkom in de online marketing wereld met duizenden business coaches. :)
pi_199622565
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:15 schreef Blik het volgende:

[..]

Simone Levie is op zich wel legit. Zit ook in tv-programma’s en doet dit soort coaching/inspiratie al jarenlang. De tekst is alleen wel droevig
Yup. Heb haar eens gezien op een IMU event. Haar levensverhaal is wel inspirerend, maar zou verder niet snel iets van haar volgen. Maar ze verdient er goed mee. Veel mensen zijn echt fan van haar, ook op instagram.
pi_199622599
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch? :o

We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.

Wat voor bedrijf heeft deze knul dan waardoor hij miljonair kan worden? :o
thuiz-hypotheken
Wij zijn vastgoed- en hypotheekadviseurs
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.

Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.

Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.


Succesvolle ondernemers zoals Tibor en Simone. Wie? :o

Tibor: een business coach.
In crisis wordt alles opnieuw verdeeld. Degene die het snelst aanpast, wint.
In 100 dagen structuur in je bedrijf en grip op je dag
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.


En ook Simone begeeft zich op hetzelfde vlak:
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!

Echt, wat is dit voor wereld? :o
hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens), ik ben heel erg spiritueel. ik verdien geld met the law of attraction en geloof in geurtjes :')

kunnen we deze types niet met pek en veren de straat op drijven tot ze een echte baan vinden?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199622603
quote:
13s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens), ik ben heel erg spiritueel. ik verdien geld met the law of attraction en geloof in geurtjes :')

kunnen we deze types niet met pek en veren de straat op drijven tot ze een echte baan vinden?
Vraag en aanbod. Blijkbaar zijn er mensen die zoeken wat zij te bieden hebben.
pi_199622629
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch? :o

We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.

Wat voor bedrijf heeft deze knul dan waardoor hij miljonair kan worden? :o
thuiz-hypotheken
Wij zijn vastgoed- en hypotheekadviseurs
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.

Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.

Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.


Succesvolle ondernemers zoals Tibor en Simone. Wie? :o

Tibor: een business coach.
In crisis wordt alles opnieuw verdeeld. Degene die het snelst aanpast, wint.
In 100 dagen structuur in je bedrijf en grip op je dag
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.


En ook Simone begeeft zich op hetzelfde vlak:
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!

Echt, wat is dit voor wereld? :o
Wat is dit voor onzin :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_199622633
quote:
13s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

hoi ik heet simone
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 26 mei 2021 @ 08:34:02 #300
62913 Blik
The one and Only!
pi_199622635
quote:
13s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:

[..]

hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens)
Sterk betoog dit.
pi_199622641
dicht
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')