Ik ben zelf in 2018 achtergebleven als bagholder met aardig wat shitcoins die begin 2019 geen kont meer waard waren. Dat scenario herhaal ik liever niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Verschil zit hm alleen in een dip en de 4 jarige crash. Voor dat laatste schijt ik mijn broek nog altijd vol.
Buy high sell lowquote:Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef ikbenrond het volgende:
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
DCA. Timen van dips en tops daar geloof ik niet zo in. Ik heb te vaak een dip gekocht waarna er nog 5 dips volgden. En ik heb ook weleens een top verkocht waarna alles maanwaarts ging.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:07 schreef ikbenrond het volgende:
Wat is eigenlijk jullie strategie? Puur kopen (in dip) en hodl, of bij 20% winst je altcoins voor btc verkopen oid?
Baasquote:
Tja, wanneer is iets te veel?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:21 schreef recursief het volgende:
Oh, en slecht slapen is vaak een teken dat je meer in je bags hebt zitten dan je eigenlijk wil.
Heb ik geen last van. Zelfs na kopen op de absolute bodem.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor mensen je weer betichten van opscheppen over je trading-skills
Je ETH is alweer bijna op het niveau waarop je laatst je buy order had geplaatst toen de koers in elkaar flikkerde.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Zelfs na kopen op de absolute bodem.
Gaat alweer de goede kant op allemaalquote:Op maandag 24 mei 2021 21:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ETH is alweer bijna op het niveau waarop je laatst je buy order had geplaatst toen de koers in elkaar flikkerde.
En hoppa koers omhoog. Het lijkt februari wel.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:45 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Elon musk heeft getwitterd
Precies ook na een aantal keer rejecten van de 38kquote:Op maandag 24 mei 2021 21:46 schreef viceversa het volgende:
Valt het jullie ook op dat er nu ineens weer allemaal positieve berichten komen? Inclusief Musk.
Fucking whales
Ik zat hier al op te wachten, er moest en zal zo'n tweet komenquote:
Ik zit al dagen te wachten op mijn vakantiegeld omdat dit een ultiem koopmoment isquote:Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |