Wtf, ik had Marc wel hoog zitten als zakenman.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:50 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
WTF was dit die boef scam![]()
Ik zeg nu mijn seizoenskaart op
Neejoh elke driekwart zool had Ajax kunnen leiden zoals hij. Er was altijd een intrinsieke voorsprong tov de rest, gewoon ff normaal doen en je bent er al. Helemaal als de concurrentie door soepstengels geleid wordt en/of werd.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wtf, ik had Marc wel hoog zitten als zakenman.
Volgens mij staat Boef hier los van.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:50 schreef dimmak het volgende:
[ twitter ]
WTF was dit die boef scam![]()
Ik zeg nu mijn seizoenskaart op
Jaquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:44 schreef PicoMMP het volgende:
Gaan we naar de maan? Of kakken we van het weekend weer in?
Simone Levie is op zich wel legit. Zit ook in tv-programma’s en doet dit soort coaching/inspiratie al jarenlang. De tekst is alleen wel droevigquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch?
We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.
Wat voor bedrijf heeft deze knul dan waardoor hij miljonair kan worden?
thuiz-hypotheken
Wij zijn vastgoed- en hypotheekadviseurs
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.
Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.
Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.
Succesvolle ondernemers zoals Tibor en Simone. Wie?
Tibor: een business coach.
In crisis wordt alles opnieuw verdeeld. Degene die het snelst aanpast, wint.
In 100 dagen structuur in je bedrijf en grip op je dag
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.
En ook Simone begeeft zich op hetzelfde vlak:
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!
Echt, wat is dit voor wereld?
Welkom in de online marketing wereld met duizenden business coaches.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog eentje dan.
Bas Boogaerdt
BAS BOOGAERDT COACHING
Bas Boogaerdt is de meest bedreven coach voor het
groeien en opschalen van een winstgevende webshop en lifestyle.
Bas is letterlijk van niks naar een Seven-Figure business gegaan in nog geen jaar tijd. Hij weet als geen ander waar je op moet letten om snel en hard te groeien. Bas wil jou oprecht heel graag helpen, zodat jij jouw doelen kan bereiken.
Wat is dit voor een branche? Fuck crypto, laten we zeggen dat we miljonair zijn zodat we geld kunnen aftroggelen van mensen die dat ook willen worden. Geen gezeik, allemaal rijk.
Yup. Heb haar eens gezien op een IMU event. Haar levensverhaal is wel inspirerend, maar zou verder niet snel iets van haar volgen. Maar ze verdient er goed mee. Veel mensen zijn echt fan van haar, ook op instagram.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:15 schreef Blik het volgende:
[..]
Simone Levie is op zich wel legit. Zit ook in tv-programma’s en doet dit soort coaching/inspiratie al jarenlang. De tekst is alleen wel droevig
hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens), ik ben heel erg spiritueel. ik verdien geld met the law of attraction en geloof in geurtjesquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even aan het kijken naar die Millionaires Club. Er staan testimonials, dus ik ben wat gasten op gaan zoeken. Welke mokerdebielen doen dit dan toch?
We beginnen met Thierry Stokkink. Hij is trots vanaf het begin lid van de club. Veel connecties uitgehaald dit dat.
thuiz-hypotheken
Wij helpen ondernemers om een cashflow op te bouwen uit een vastgoedportefeuille.
Waarom? Via vastgoed kun je financieel vrij worden als je een gezonde vastgoedportefeuille opbouwt en zo meer genieten van de kostbare tijd met je gezin.
Wij begeleiden succesvolle ondernemers zoals Tibor Olgers en Simone Levie in het starten en uitbouwen van een vastgoedportefeuille.
Groeiprogramma's voor zzp en mkb. Gebaseerd op principes van special forces, strategieën van start-ups en wijsheid van het stoïcisme. Voor cash op de bank*. Rust in je kop. En zin in je dag.
Simone Levie is succesvol online ondernemer. Zij laat zien dat spiritualiteit en BIG BUSINESS doen hand in hand gaan. Het taboe rondom geld moet doorbroken worden!
Vraag en aanbod. Blijkbaar zijn er mensen die zoeken wat zij te bieden hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens), ik ben heel erg spiritueel. ik verdien geld met the law of attraction en geloof in geurtjes
kunnen we deze types niet met pek en veren de straat op drijven tot ze een echte baan vinden?
Wat is dit voor onzinquote:Op woensdag 26 mei 2021 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
thuiz-hypotheken
Sterk betoog dit.quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:30 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
hoi ik heet simone (wat ene kutnaam trouwens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |