Ochtend duurt nog bijna 2 uurquote:Op dinsdag 25 mei 2021 07:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou je glazen bol even bij de winkel retourneren.
Ja, duurde kort maar goed vermaak zo in de ochtend.quote:
Genot was dat topic.quote:
Wat is dit johquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel professionele foto.
[ afbeelding ]
Ik ben overtuigd.
Hij probeert de fuddende whale uit te hangen maar faalt met beiden gigantisch (zowel FUD verspreiden als het zijn van een whale, lol).quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot was dat topic.
Nattekat heeft zich niet eens hoeven verdedigen. Omdat er geen bewijs was.
Doet denken aan soulja boy zijn game console.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:38 schreef MaximumRush het volgende:
Lol, Boef en aanhang die nu een memecoin hebben gemaakt en aan het shillen zijn.
Zo jammer dat mensen niet zien dat dit overduidelijk een rug gaat zijn.
Check ook even de story van deze gast:
https://instagram.com/de_belegger?utm_medium=copy_link
Waarschuwt mensen om er weg van te blijven, wordt vervolgens bedreigd door Boef via DM. Waarna Boef zijn privé adres post in z'n story en vraagt aan zijn volgers om daar naar toe te gaan om hem te ontmoeten.
Heel triest dit.
Ja, nog boven de $1 in maart. Heb toen ~90% van m'n portfolio verkocht.quote:
Zojuist gewoon een paar miljoen moonpirates gekocht omdat hij er rekt op ging.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hij probeert de fuddende whale uit te hangen maar faalt met beiden gigantisch (zowel FUD verspreiden als het zijn van een whale, lol).
Verder hold ik geen enkel Moonpirate of heb ik er geen enkel belang bij, just saying.
Geen Truebit meer?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, nog boven de $1 in maart. Heb toen ~90% van m'n portfolio verkocht.
Heb nu alleen nog enkele BTC, wat ETH en UBIX.
Ik ga gewoon nog een bag Bonfires bijkopen, dat topic heeft voor mij officiëel de voortzetting van de bull run en ook de start van de altcoin season aangekondigd.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zojuist gewoon een paar miljoen moonpirates gekocht omdat hij er rekt op ging.
Mooi uitgeknipt ookquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel professionele foto.
[ afbeelding ]
Ik ben overtuigd.
Dat is een koffiebekerquote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:03 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ie z'n boner weggepaint.
Elke dag Starbucks halen en de rugpull van Boef shillen lijkt mij een valide reden om r/DutchFIRE voor je deur te krijgen met hooivorken en al.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 11:49 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is een koffiebeker
[ afbeelding ]
je bent pas echt FIRE als je elke dag starbucks haalt
Fact check door coinbasequote:Op maandag 24 mei 2021 23:49 schreef Anton91 het volgende:
https://blog.coinbase.com(...)----c114225aeaf7---4
Allemaal bitcoins kopen mensen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |