Alsof je bij stabiele, 'voorspelbare' investeringen wel de toekomst kunt voorspellen op basis van het verleden.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet steeds lachen om die lui die dan met grafieken van vorige bull market komen om zichzelf en anderen wijs te maken dat het echt nog niet voorbij is.
Alsof ze het over een stabiele, voorspelbare investering hebben.
Wel bijzonder dat jij als vrouw dan van de crypto bent en van het risico en je (ex)-man niet. Meestal is het net andersom. Ik hoor meestal verhalen van mannen die van hun vrouw moeten verkopenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Haha nee, dat dan weer niet
Had zijn excuses wel ervoor aangeboden en zei dat hij me niet meer zou pushen enzo. Ik moest daarbij gwn sterker in mn schoenen staan. T leven is een leerschool
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.quote:
Nee we gaan nog als een baksteen naar beneden op dit moment, zonder tekenen van herstel. Geen moment om in te stappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.
De altcoins zijn echt nog niet uitgebloed
Zolang BTC bloedt, bloeden de alts harder, dat is bijna een wetmatigheidquote:Op zondag 23 mei 2021 18:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.
De altcoins zijn echt nog niet uitgebloed
Ik las 'mannen die hun vrouw moeten verkopen'quote:Op zondag 23 mei 2021 18:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat jij als vrouw dan van de crypto bent en van het risico en je (ex)-man niet. Meestal is het net andersom. Ik hoor meestal verhalen van mannen die van hun vrouw moeten verkopen
je begrijpt er niks vanquote:Op zondag 23 mei 2021 18:39 schreef bleiblei het volgende:
Uiteindelijk is het voor iedereen hier koffiedik kijken. Wel grappig dat dit gebeuren zo beïnvloedbaar is door een beperkt aantal personen. Hoop commentaar op valuta en het bij drukken van dollars en euro's. Maar wel je geld steken in iets waar een klein groepje wackonerds in een week tijd je pensioen kunnen laten verdampen door wat tactisch geplaatste twitterberichtjes en het dumpen van grote hoeveelheden lucht![]()
.
Maar ik moet zeggen, het was wel geinig om er in mee te gaan voor een paar maanden. Nu hopen dat die paar wackonerds het op tijd bij draaien dat de wijzer weer omhoog gaat.
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ben zelf rond 10 mei half blind ingestapt met 4K![]()
Binnen enkele dagen zag ik 1k verdampen. Zo goed als alles weer verkocht toen het weer wat op klom. Wel met nog iets van 600 eu verlies maar als ik hodl had gedaan stond ik nu minimaal -2K. Heb alleen nog een beetje cardano nu met het idee dat gewoon een tijd te laten staan.
Sindsdien zit ik langs de zijlijn dip na dip te aanschouwen terwijl ik me er wat meer in aan het verdiepen ben.
Af en toe wel weer getwijfeld weer in te stappen met iets minder geld. Had nog een buy order staan voor een 0.5 eth op 1555 maar ondertussen alweer nog lager ingesteld. Meer geld er weer in gooien nu durf ik nog niet aan met hoe het nu gaat eigenlijk.
Ondertussen wel ook uitgezocht hoe dat minen werkt aangezien ik een redelijk goede videokaart heb. Mijn pc'tje staat nu lekker te minen. Gaat nog wel even duren voordat ik die lambo bij elkaar gemined heb zo maar dat is meer gewoon een beetje voor de lol. Dat gaat naar een wallet en dan zien we het wel of het ooit nog eens wat waard wordt.
zit je te diep in alts?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het kut, maar ben opeens denial voorbij, pure paniek en berusting.
Wat irritant is, dat dit door allerlei kankerlijers wordt gedaan. Als we massaal niet op de sell knop drukken. Zou dit niet gebeuren.
je moet het niet behandelen als je poker bankrollquote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.
Ik druk niet op de paniekknop, ik voel de pijn, maar heb een portfolio waar ik vertrouwen in heb en niet om het naampje of de hype in stap. Ben bezig dit moment te gebruiken om door te verkopen en lager in te kopen de volume van mijn portfolio uit te bereiden. Dit is ook een kans he... je moet het wel zien en pakken, misschien wat effort in stoppen en je goed inlezen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het kut, maar ben opeens denial voorbij, pure paniek en berusting.
Wat irritant is, dat dit door allerlei kankerlijers wordt gedaan. Als we massaal niet op de sell knop drukken. Zou dit niet gebeuren.
je komt er welquote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zit in van alles! Van king coin tot shit coin, whatever, alles staat in de fik.
wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:50 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Ik druk niet op de paniekknop, ik voel de pijn, maar heb een portfolio waar ik vertrouwen in heb en niet om het naampje of de hype in stap. Ben bezig dit moment te gebruiken om door te verkopen en lager in te kopen de volume van mijn portfolio uit te bereiden. Dit is ook een kans he... je moet het wel zien en pakken, misschien wat effort in stoppen en je goed inlezen.
Die debiele hypes zoals een dogecoin. Bitcoin was ook op dit moment te duur vanwege de naam en veel nieuwe particuliere investeerders vanwege geen rente vij de reguliere bank. En helaas heeft die laatste ook daardoor invloed op de hele markt. Het is nog niet volwassen want er zijn initiatieven met zoveel potentie die nu mee worden getrokken in de huidige algemene angst die dat zeker niet verdienen. Sterker nog, die door de recent afgekondigde samenwerkingen eigenlijk dubbel zoveel waard hadden moeten zijn.quote:
Ach heb in ieder geval wel al een hoop bijgeleerd. Het is een gek maar interresant wereldje. Ik blijf het iig lekker volgen en wie weet kunnen we dan ooit nog eens kansen benutten.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.
yikes!quote:Op zondag 23 mei 2021 18:57 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Die debiele hypes zoals een dogecoin. Bitcoin was ook te duur vanwege de naam. En helaas heeft die laatste ook daardoor invloed op de hele markt. Het is nog niet volwassen want er zijn initiatieven met zoveel potentie die nu mee worden getrokken in de huidige algemene angst die dat zeker niet verdienen. Sterker nog, die door de recent afgekondigde samenwerkingen eigenlijk dubbel zoveel waard hadden moeten zijn.
Hoezo yikes? Een maand / 2 maand geleden kwamen de meeste banken met een brief over negatieve rente over je saldo. Dit gebeurde ook op de andere continenten. Mensen over de hele wereld zochten alternatieven en heeft eea even teveel opgeblazen wb de waarde van bitcoin voor dit moment. Te snel groeien is ook niet goed he...quote:
De naam is letterlijk het enige wat bitcoin in z'n voordeel heeft, dus ja, dat is vrij accuraat eigenlijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:59 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin is te duur vanwege de naam
mooi man
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De naam is letterlijk het enige wat bitcoin in z'n voordeel heeft, dus ja, dat is vrij accuraat eigenlijk.
Nee neequote:
Voor de meeste mensen staat de naam bitcoin gelijk aan crypto. Jij en ik weten wel beter, maar het gros aan mensen wie er geld in heef5 gepompt niet. En die zijn t nu kwijt. Aan de grotere investeerders of whales die de overspannenheid gecalculeerd hebben gecasht. Miljarden.quote:
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?quote:
lolquote:Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen staat de naam bitcoin gelijk aan crypto. Jij en ik weten wel beter, maar het gros aan mensen wie er geld in heef5 gepompt niet. En die zijn t nu kwijt. Aan de grotere investeerders of whales die de overspannenheid gecalculeerd hebben gecasht. Miljarden.
niks hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?
Ethereum, Cordano, Ripple?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks hoor
welke moderne projecten heb je het over?
Als je t nu verkoopt ben je het zeker kwijt. Vasthouden en een tijdje vergeten zou ik doen... dan heb je iig nog kansen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ach heb in ieder geval wel al een hoop bijgeleerd. Het is een gek maar interresant wereldje. Ik blijf het iig lekker volgen en wie weet kunnen we dan ooit nog eens kansen benutten.
Alles knalt omhoog nu.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Als je t nu verkoopt ben je het zeker kwijt. Vasthouden en een tijdje vergeten zou ik doen... dan heb je iig nog kansen.
Van benedenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waar komt deze vuurpijl naar boven ineens vandaan
Nou, enlighten me met een fantastisch verhaal. Want ben benieuwd wat jij als oorzaak ziet van deze crash die niet te koppelen valt aan rente standen, technologieën die falen, exchange die gehackt is, whatsoever.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
no worries, misschien wat meer nadenken of tijd investeren voordat je wat raar roept
focus op de cornquote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, enlighten me met een fantastisch verhaal. Want ben benieuwd wat jij als oorzaak ziet van deze crash die niet te koppelen valt aan rente standen, technologieën die falen, exchange die gehackt is, whatsoever.
Roepen dat iemand er naast zit is wat makkelijk als je niet met een andere toelichting komt.
28k soonquote:Op zondag 23 mei 2021 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En morgen weer omlaag. BTC is morgen of overmorgen onder de 30K
Fanboy. Dit wordt zo'n android - apple fight. Ga ik niet doen. Fijn dat je een heilig geloof rondom bitcoin hebt opgebouwd. Succes ermeequote:
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.quote:
Het is user @aTypisch , wat verwacht je? Echt?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.
Inderdaad, tegen de tijd dat dogecoin ergens onder de 1 cent zit, is het weer interessant om wat altcoins in te slaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:49 schreef Jed1Gam het volgende:
De markt moet eerst vrij gemaakt worden van al die scams/lolz/pannenkoek troep, en dan moet tether nog ontploffen. Pas dan is het tijd om echt te beginnen.
wat wil je weten dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, leg eens uit dan wat je bedoelt met beter?
ben erg benieuwd
Ik hoop altijd dat dit soort figuren zich beperken tot onz en klb. Dat soort figuren zijn de nekslag voor Fok als ze zich in serieuze fora gaan mengen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is user @:aTypisch , wat verwacht je? Echt?
Voor user @aTypisch is de heilige graal decentraal. Niemand mag de leiding hebben, het moet zich allemaal zelf reguleren.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?
hardop gelachenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.
Nouja knallen, wel even een fijn correctie-tje en er wordt weer wat gekocht door de grotere partijen schijnbaar. Er is wat meer voor nodig om eea weg te poetsen van afgelopen weekquote:
dat moet je zelf doen hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vraag had ik al gesteld.
Enlighten me, oh wijze guru met uw kennis.
hahahaha!!quote:Op zondag 23 mei 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Bij letterlijk ieder project user @:aTypisch ; Oh, vertel. Oh, leg eens uit. Oh, kan je dit onderbouwen. Oh, kan je hier wat meer over vertellen.
Een enkele vraag aan user @:aTypisch ; Enlighten me. Het antwoord : Oh, nee, dat zul je echt zelf moeten doen!!1!!11
Klopt, maar is dat verkeerd? Bedrijven bestaan om een verdienmodel, dat geeft ook zekerheid. Daarnaast ben ik in de overtuiging dat 2/3 van de wereldbevolking "crypto" = "bitcoin" denkt. Wat als gevolg heeft dat er een overwaardering plaats vindt en wat je ziet een te grote invloed op de koers van andere crypto's, die mee worden getrokken, zowel positief als negatief, terwijl die die volledige andere doelen hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.
....
Bitcoin is zijn eigen league en eigenlijk kan je andere projecten hier niet mee vergelijken. DeFi heeft een ander doel.
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Electronic cash system.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.
"Satoshi didn't create bitcoin to get rich- He created bitcoin to allow online payments to be sent directly from one person to another without requiring trust or permission of anyone else. Over 99% of altcoins were created to enrich their founders and over 99% of them have no future. None of them are as secure, as decentralized, or launched as fairly as bitcoin.
Bitcoin is zijn eigen league en eigenlijk kan je andere projecten hier niet mee vergelijken. DeFi heeft een ander doel.
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor user @:aTypisch is de heilige graal decentraal. Niemand mag de leiding hebben, het moet zich allemaal zelf reguleren.
bij itirum heb je dus een premine van 50-70% gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.
Nooit in discussie gaan met (bitcoin) religieuzen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Bij letterlijk ieder project user @:aTypisch ; Oh, vertel. Oh, leg eens uit. Oh, kan je dit onderbouwen. Oh, kan je hier wat meer over vertellen.
Een enkele vraag aan user @:aTypisch ; Enlighten me. Het antwoord : Oh, nee, dat zul je echt zelf moeten doen!!1!!11
bitcoin moet zo decentraal mogelijk zijn op de basislaag en het basisprotocolquote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..
Dit soort idealen zijn wat naïef. Dat is zoiets als oprecht denken dat communisme een systeem is dat eerlijk is voor iedereen.
Dat is niets meer of minder dan een logisch gevolg van mensen die slim met hun geld omgaan. En trouwens is dat niet anders met proof of work. Wat denk je dat al die gigantische mining fabrieken kosten? Daar moet ook eerst de nodige miljoenen investering in voor het eens iets oplevert.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.
zo blijf je natuurlijk zwakbegaafdquote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nooit in discussie gaan met (bitcoin) religieuzen.
dat is het hele verschil hequote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is niets meer of minder dan een logisch gevolg van mensen die slim met hun geld omgaan. En trouwens is dat niet anders met proof of work. Wat denk je dat al die gigantische mining fabrieken kosten? Daar moet ook eerst de nodige miljoenen investering in voor het eens iets oplevert.
Cardano helpt Afrika rijk worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..
Dit soort idealen zijn wat naïef. Dat is zoiets als oprecht denken dat communisme een systeem is dat eerlijk is voor iedereen.
quote:
Je hebt gelijk. Zo gefixt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef tvdleur het volgende:
[..]
..Jij en ik weten wel beter, ...
Hoe gaat dat straks nadat de laatste bitcoin is gemined?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:29 schreef aTypisch het volgende:
met Proof of Stake krijg je heersers op het netwerk, partijen die het voor het zeggen hebben en daarmee ook nog eens meer kunnen verdienen zonder extra input
bij bitcoin staat rijkdom op het netwerk niet gelijk aan macht, je moet werk leveren om effectief te minen en niet je stapeltje BTC tonen
Zullen we het er maar over hebben hoe mijn kooporder ons heeft gered van sub-30k?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Deja vu dit. Dogmatische bitcoinmaxi's gonna dogmatisch bitcoinmaxen.
Hou eens op daarmee, we moeten verder omlaagquote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we het er maar over hebben hoe mijn kooporder ons heeft gered van sub-30k?
Ik had het ook niet erg gevonden als we die order bereikt haddenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hou eens op daarmee, we moeten verder omlaag
Oké.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zullen we het er maar over hebben hoe mijn kooporder ons heeft gered van sub-30k?
Mooi. Ik heb een kooporder op omgerekend $30800 staan. Op z'n Nattekats zijn dergelijke orders gedoemd om nooit aangetikt te worden, dus ik heb verdere ellende voorkomen. Graag gedaan.quote:
Kleine -50% in XRP.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat is de meest verliesgevende positie die jullie open hebben staan? Mijne is -77%
LUNA, gekocht op $4.70, net voor BTC ineens naar 31k kachelde.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Wat is de meest verliesgevende positie die jullie open hebben staan? Mijne is -77%
84%quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Dank je maat. zet even een nieuwe rond de 33k zodat we omhoog kunnenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb een kooporder op omgerekend $30800 staan. Op z'n Nattekats zijn dergelijke orders gedoemd om nooit aangetikt te worden, dus ik heb verdere ellende voorkomen. Graag gedaan.
Ik heb nog nooit een verliesgevende positie gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Truebit -60%.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
-73%, maar dat is dan wel met de grootste faalcoin op het allerhoogste gekocht (gelukkig 10tjes werkquote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
IOTA -96%.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb een kooporder op omgerekend $30800 staan. Op z'n Nattekats zijn dergelijke orders gedoemd om nooit aangetikt te worden, dus ik heb verdere ellende voorkomen. Graag gedaan.
Waar heb je die ingesteld?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:34 schreef recursief het volgende:
Oh het is weer hardstikke gezellig hier![]()
Ik ben steeds blijer met mijn trailing stop losses. BTC moet nu naar -70.000 USD voordat ik verlies heb.
Oefquote:Op zondag 23 mei 2021 19:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
IOTA -96%.
Ergens rond $2 ingestapt in 2017.
ATH $5.25 Dec 19, 2017
ATL $0.08164 Mar 13, 2020
Beschouw ik als een compliment, bedanktquote:Op zondag 23 mei 2021 18:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat jij als vrouw dan van de crypto bent en van het risico en je (ex)-man niet. Meestal is het net andersom. Ik hoor meestal verhalen van mannen die van hun vrouw moeten verkopen
Die voer ik handmatig uit. Ik spreek met mezelf een stop loss af. Die stijgt mee met een stijgende bitcoinprijs. Als die vervolgens gaat dalen verkoop ik eerst een beetje en bij grotere dalingen steeds meer. Intussen heb ik nu 80% verkocht.quote:
Die moet wél aangetikt worden anders gaat mijn Eth-order op 1500 niet geraakt worden. Haal weg dat ding!quote:Op zondag 23 mei 2021 19:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik beleg echt al heel lang op de beurs, en als ik iets geleerd heb is het wel dat timen onmogelijk is.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:03 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Beschouw ik als een compliment, bedanktHoewel mijn ex ook van de risico was, aangezien hij zelf bijna 1 ton heeft verdiend aan bitcoin, waarvan inleg rond de 8000 euro. Die heeft me juist geïntroduceerd in bitcoin. Maar ook hij en zelfs die miljonair hebben fouten gemaakt in timen.
Dat zie ik niet gebeuren manquote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef roislecxe het volgende:
Als BTC <1000 dan kan ik ook weer kopen.
Bij deze snelheid, een paar weken dus.
Ik beleg al heel lang op brood. Ik time het meestal perfect.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik beleg echt al heel lang op de beurs, en als ik iets geleerd heb is het wel dat timen onmogelijk is.
Welkom terug. Hoe gaat SLR?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik beleg al heel lang op brood. Ik time het meestal perfect.
Ik zou het in ETH steken, dus dat zou nog verder dalen.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die moet wél aangetikt worden anders gaat mijn Eth-order op 1500 niet geraakt worden. Haal weg dat ding!
Ahh oke niet geautomatiseerd op die manier.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:10 schreef recursief het volgende:
[..]
Die voer ik handmatig uit. Ik spreek met mezelf een stop loss af. Die stijgt mee met een stijgende bitcoinprijs. Als die vervolgens gaat dalen verkoop ik eerst een beetje en bij grotere dalingen steeds meer. Intussen heb ik nu 80% verkocht.
Hij staat niet meer op een exchangequote:
Gewoon lekker hodlen en de dip kopen en er kan niks gebeurenquote:Op zondag 23 mei 2021 20:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij staat niet meer op een exchange
Blijkbaar is het op een rare manier nog te verhandelen maar ik heb nog niet echt gekeken. M'n wallet loopt nog een miljoen blocks achter.
Hoe is het nattekat-syndroom?
+500% nog momenteelquote:Op zondag 23 mei 2021 19:36 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ik maak me ook niet zo druk.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon lekker hodlen en de dip kopen en er kan niks gebeuren
Nee want dan moet ik ofwel de stack op een exchange stallen ofwel een API implementeren met het risico op een kostbare bug. Dit werkt net zo goed. Het maakt me met de rendementen die ik draai op zo een moment ook niet uit of ik 4 BTC @$44.000 of 4BTC @$43.700 verkoop*quote:Op zondag 23 mei 2021 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ahh oke niet geautomatiseerd op die manier.
Het heeft nu wel genoeg gedaald. Ik denk dat mijn fout is geweest dat ik heb onderschat hoe Ethereum de hele markt kan meenemen. Ik wist dat Ethereum op barsten stond, maar toch ben ik naar Bitcoin gegaan in plaats van fiatquote:Op zondag 23 mei 2021 20:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo druk.
Hoop eigenlijk op een mega crash om leuk weer in te stappen.
Sub 10k zou voor mij wel een moment zijn om serieus wat te investeren.
En als het stijgt, ook best.
Heb paar weken teurug 50 iota verkocht, en voor hetzelfde bedrag nu 100 teruggekocht, VET verkocht op 0.21 nu gekocht op 0,10.
Idem met nog 3 coins. Nagenoeg verdubbeld in aantal.
En het daalt nu wel wat maar ach.
Dat is de kans, ook niet. (zie de normale stock market) Ik heb het vertrouwen dat het wel weer aantrekt en er heel veel particulieren die even dachten snel geld te verdienen de lul zijn tov wat langer meegaande particulieren of grotere instanties.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:56 schreef Elan het volgende:
Misschien klimt het wel nooit meer en was dit het gewoon.
Bedenk ik me terwijl ik weer voor 500 Ada in koop.
Normale bedrijven maken een product of leveren een dienst. Heel concreet. Dit gaat in veel gevallen toch om een stukje gebakken lucht met weliswaar potentieel maar heel weinig concrete waardeduiding. Het is wat de gek er voor geeft. En dan nog de grootschalige prijsmanipulatie door whales.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:01 schreef tvdleur het volgende:
Dat
[..]
Dat is de kans, ook niet. (zie de normale stock market) Ik heb het vertrouwen dat het wel weer aantrekt en er heel veel particulieren die even dachten snel geld te verdienen de lul zijn tov wat langer meegaande particulieren of grotere instanties.
Helaas.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
NEE, doe het niet, ik wil niet dat het nog verder zakt, 32k is laag genoeg.
Nu zal ik dan wel de chiliz mafkees van het topic worden, maar die doen hetzelfde, een dienst leveren, met hun blockchain die ze verkopen op/met het socios platform in de vorm van fan tokens met directe (fan)invloed /waarde. Vrijdag is F1 aston martin nog aangehaakt (na recent in amerika UFC en NASCAR in navolging grote voetbalclubs). Het team achter chiliz / socios.com houdt het in eigen beheer en dat is substantieel anders dan andere blockchains en de reden (en nog steeds mijn basis) dat ik daarop vooral inzet.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Normale bedrijven maken een product of leveren een dienst. Heel concreet. Dit gaat in veel gevallen toch om een stukje gebakken lucht met weliswaar potentieel maar heel weinig concrete waardeduiding. Het is wat de gek er voor geeft. En dan nog de grootschalige prijsmanipulatie door whales.
Waarom zou een Ethereum-token niet bijvoorbeeld 100 dollar waard kunnen zijn ipv de 1850 dollar wat het nu is, zou dat absurd zijn?
#Denial.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:22 schreef AJ187 het volgende:
Als je wat rondleest denken mensen dat dit het einde van de bullrun is en komen we in een bearmarket terecht en duurt het weer 3/4 jaar voordat er een nieuwe bullrun komt.
Ik geloof echter niet dat dit het einde is van de bullmarket. Het is een tijdelijke dip. Wat er in 2017/2018 gebeurde met crypto kan je niet vergelijken met de huidige cryptowereld.
Doe het dan goedquote:Op zondag 23 mei 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Here we are now, entertain us
a denial
a denial
a denial
Eigenlijk is het ook best voorbarig dat zoveel mensen er blind vanuit gaan dat Bitcoin ooit nog wel 100k $ wordt.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:56 schreef Elan het volgende:
En wat doet chiliz nou concreet wat je niet ook gewoon (en makkelijker) met gewone euriotjes kan doen?quote:Op zondag 23 mei 2021 21:12 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Nu zal ik dan wel de chiliz mafkees van het topic worden, maar die doen hetzelfde, een dienst leveren, met hun blockchain die ze verkopen op/met het socios platform in de vorm van fan tokens met directe (fan)invloed /waarde. Vrijdag is F1 aston martin nog aangehaakt (na recent in amerika UFC en NASCAR in navolging grote voetbalclubs). Het team achter chiliz / socios.com houdt het in eigen beheer en dat is substantieel anders dan andere blockchains en de reden (en nog steeds mijn basis) dat ik daarop vooral inzet.
Noem mij ouderwets, maar die hebben wel een business model. tov veel andere blockchains / crypto en de backup van namen als juventus, ac milan, atletico madrid, aston martin, alfa romeo, en veel meer. Voor de rest heb je volledig gelijk en eens. Het is een beetje wildwest. Veel winnen of verliezen want de blockchains zelf hebben geen echt hard business model / laten de bruikbaarheid aan derden over + heel veel gebakken lucht door de economische omstandigheden op de wereld.
Het platform creëren voor de teams / clubs om hun fan tokens op aan te maken / verkopen / distribueren en fans een kans te geven om inspraak te krijgen (en natuurlijk een extra verdienmodel voor zichzelf) .... of wil je zelf een voetballer kopen? Of het winning liedje bij een goal aankopen? Dan heb je zelf heel veel eurootjes nodig. Ze zetten in op fan betrokkenheid.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat doet chiliz nou concreet wat je niet ook gewoon (en makkelijker) met gewone euriotjes kan doen?
Ach als de Ada straks weer de 2 euro aantikt, cashen en met de winst blijven spelen, zo blijft het leukquote:Op zondag 23 mei 2021 20:56 schreef Elan het volgende:
Precies ik geloof er ook nog in vanzelfsprekend, maar het is ook wel een enorme valkuil in potentie.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:30 schreef Ronald het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook best voorbarig dat zoveel mensen er blind vanuit gaan dat Bitcoin ooit nog wel 100k $ wordt.
Je had nu grote investeerders en steenrijke miljardairs die instapten afgelopen bullrun, maar waar halen we de volgende keer nog meer miljarden vandaan om Bitcoins te kopen voor boven de 60k $?
Ik geloof best dat het ook weer omhoog pompt hoor, maar toch hebben we helemaal geen enkele garantie dat de geschiedenis zich blijft herhalen in dezelfde cyclus.
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:37 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ach als de Ada straks weer te 2 euro aantikt, cashen....
Maar om zoiets te regelen heb je toch helemaal geen cryptomunt nodig?quote:Op zondag 23 mei 2021 21:37 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Het platform creëren voor de teams / clubs om hun fan tokens op aan te maken / verkopen / distribueren en fans een kans te geven om inspraak te krijgen (en natuurlijk een extra verdienmodel voor zichzelf) .... of wil je zelf een voetballer kopen? Of het winning liedje bij een goal aankopen? Ze zetten in op fan betrokkenheid.
Ik vind het briljant. Je kan er alle kanten mee op: het helm design van Vettel de volgende grand prix. Wie is de spits van juventus volgende wedstrijd? draaien we bij feyenoord nog we are the champions ?
Chiliz is de uitgegeven "munt" die de blockchain ondersteund die zij ook zelf beheren. Ik zie het als aandelen in hun geval. Soort van crowdfunding met omzet. Aandelen nieuwe stijl, geef het een naam. Wat ik zei, substantieel anders.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar om zoiets te regelen heb je toch helemaal geen cryptomunt nodig?
Dat is eerder een ingewikkelde omweg.
En dat geldt volgens mij voor zo'n beetje alle crypto's.
Ja, en dat zou ook allemaal zonder een blockchain kunnen. Dat is mijn punt.quote:Op zondag 23 mei 2021 21:53 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Chiliz is de uitgegeven "munt" die de blockchain ondersteund. Ik zie het als aandelen in hun geval. Soort van crowdfunding met omzet. Aandelen nieuwe stijl, geef het een naam. Wat ik zei, substantieel anders.
Vast, maar zij hebben hiermee een verdienmodel en businessmodel waar heel veel grote namen heel blij bij aansluiten en niet zelf meer over hoeven na te denken. Ik investeer alleen maar. Vraag het hun waarom ze dat zo doenquote:Op zondag 23 mei 2021 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, en dat zou ook allemaal zonder een blockchain kunnen. Dat is mijn punt.
Ja precies, wel een goed idee denk ik inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2021 20:51 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee want dan moet ik ofwel de stack op een exchange stallen ofwel een API implementeren met het risico op een kostbare bug. Dit werkt net zo goed. Het maakt me met de rendementen die ik draai op zo een moment ook niet uit of ik 4 BTC @$44.000 of 4BTC @$43.700 verkoop*
*bedragen zijn fictief
quote:Op zondag 23 mei 2021 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat nog wel wat gebeuren dit jaar, waarschijnlijk op een gezondere manier dan de afgelopen 2 maanden.
Het ongezonde gedeelte moet nog komenquote:Op zondag 23 mei 2021 21:41 schreef Nattekat het volgende:
Er gaat nog wel wat gebeuren dit jaar, waarschijnlijk op een gezondere manier dan de afgelopen 2 maanden.
Ik ging uit van een ongezonde bullshitmaand in juni voor deze crashquote:
Ik gok dat het komende week al weer los gaatquote:Op zondag 23 mei 2021 22:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ging uit van een ongezonde bullshitmaand in juni voor deze crash
Nu denk ik dat we een aantal maanden gaan bijtanken.
Omhoog? Denk het niet.quote:Op zondag 23 mei 2021 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat het komende week al weer los gaat
Maar voor hoe lang.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:20 schreef Anton91 het volgende:
Alles schiet weer omhoog
Althans, datgene wat ik heb (Matic en ADA)
Adaquote:Op zondag 23 mei 2021 23:20 schreef Anton91 het volgende:
Alles schiet weer omhoog
Behalve LUNA. Fuck LUNA. (quote:Op zondag 23 mei 2021 23:20 schreef Anton91 het volgende:
Alles schiet weer omhoog
De meeste mensen welquote:Op zondag 23 mei 2021 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Waar handelen jullie in coins? Zitten jullie op meerdere exchanges?
Binance voornamelijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Kut verkeerde accountquote:
Enkel op Kraken. Heeft alle pairs waar ik interesse in heb en kan direct in euros handelen.quote:Op zondag 23 mei 2021 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Nope, alleen krakenquote:Op zondag 23 mei 2021 23:39 schreef PicoMMP het volgende:
Via BLOX app kan je wel Polkadot kopen.quote:Op maandag 24 mei 2021 00:39 schreef Montagui het volgende:
Vorig jaar in Cardano, Ripple en Vechain geinvesteerd. Dit jaar Holo op 0.0045. Twijfel nog over REN, ZIL en Stellar.
Ben qua keuzes wel gelimiteerd tot Bitvavo (supervriendelijk voor newbies. aanrader), dus bv geen Polkadot, Dogeof zo, maar ben inmiddels wel aan het pionieren met Trustwallet en pancakeswap.
Down, down, downquote:Op maandag 24 mei 2021 06:25 schreef amp25 het volgende:
Wat verwachten we voor vandaag omlaag of omhoog
Wie niet?quote:Op maandag 24 mei 2021 00:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk vertrouwen in ethereum?
Ikquote:Op maandag 24 mei 2021 08:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Wie niet?
Het is het grootste platform, meeste projecten, meeste ontwikkelaars, de eerste in zijn soort.
Goede layer 2 blockchains en met eth2 kunnen er ook nog shards komen, die verbeteringen hebben. Genoeg potentie.
Het gaat zeker niet weg.
±quote:Op maandag 24 mei 2021 09:25 schreef Rozevla het volgende:
Gister op 0.92 toch maar ff 2k in Ada gezet.
Lekker
Kansloos ditquote:Op maandag 24 mei 2021 08:56 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Eth gekocht voor $1999, nu een verkooporder gezet voor $2300. Kijken of hij die weer kan aantikken en dan vanmiddag kijken of het weer gaat dippen richting $1700.
<70 eurocent gekochtquote:Op maandag 24 mei 2021 09:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dacht dat Matic nog wel even door zou zakken, had ik gisteren maar gekocht.
Toen ik vorige maand begon op 69 cent gekochtquote:
Ik deelde dit, tot ik zag hoe de grafiek van Ethereum eruit ziet. Toen werd ik op eens heel verdrietig.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:12 schreef Apekoek het volgende:
Hoewel dit als een startende bearmarket voelt, hebben we zowel geen blow off top gehad en geen return to normal. We zitten ook nog niet op de 950 dagen tot aan de volgende halving. Toch nog wel wat hopium, hoewel het ook prima denial kan zijn.
Zou dit net als in 2013 de eerste top kunnen zijn geweest?
Ik had eth al eerder gekocht tegen 2100. Wel net tegen 2300 verkocht. Toch net geen 10% gepakt. Zie hem nog niet overtuigend doorbreken.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:56 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Eth gekocht voor $1999, nu een verkooporder gezet voor $2300. Kijken of hij die weer kan aantikken en dan vanmiddag kijken of het weer gaat dippen richting $1700.
x1,15 is de moeite nietquote:Op maandag 24 mei 2021 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hopelijk vanmiddag, en anders leuke winst gepakt
Bijna alles behalve Bitcoin is parabolisch gegaan terwijl Bitcoin aan het kloten was op 55kquote:Op maandag 24 mei 2021 08:56 schreef fathank het volgende:
Funfact: koerstechnisch gezien had je een jaar geleden beter Vechain kunnen kopen dan Bitcoin.
Doe het 10x na elkaar in zo'n wave en zeg dan nog eens dat het niet de moeite loontquote:
Dan moet het wel 10x lukken zonder falen.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe het 10x na elkaar in zo'n wave en zeg dan nog eens dat het niet de moeite loont
Laat maar zien dat het je 10x lukt, dan praten we verderquote:Op maandag 24 mei 2021 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe het 10x na elkaar in zo'n wave en zeg dan nog eens dat het niet de moeite loont
quote:Op maandag 24 mei 2021 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deelde dit, tot ik zag hoe de grafiek van Ethereum eruit ziet. Toen werd ik op eens heel verdrietig.
True.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet het wel 10x lukken zonder falen.
Andere tijdquote:
Ook lekker subjectief! Wat wel feitelijk hier is, dat deze plaatselijke bubbel toen goed is hersteld en er hetzelfde uitziet als die van nu. Maar tuurlijk “alles is anders”.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Andere tijd
Ethereum was toen nog nieuw en hip, vergelijk liever met de Bitcoin correctie van toen.
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:01 schreef Elan het volgende:
Via coinbase pro is het toch wel heel makkelijk geld verdienen.
Elke dag automatisch de absolute dip kopen en je hebt een paar uur later weer een paar honderd dollar verdiend.
Jij hebt duidelijk de glazen bol app nog niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?
Je vergelijkt een nieuwe hippe coin die extreem de lucht in ging met een oude gevestigde coin met een enorme marketcap. Tuurlijk zit er een kern van waarheid achter, maar in dit geval zit er weinig achter.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook lekker subjectief! Wat wel feitelijk hier is, dat deze plaatselijke bubbel toen goed is hersteld en er hetzelfde uitziet als die van nu. Maar tuurlijk “alles is anders”.
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?
Ik doe het precies andersom, in de ochtend short gaan tot de yanks ontwaken.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.
Werkt serieus al sinds de dip aan de gang is. Kijken of het vandaag ook weer gaat lukken.
Gisteren 500 Ada gekocht voor 0.90 cent verkocht voor 1.25
Voor veel mensen is ETH nog steeds Hip, zeker sinds die defi shit.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergelijkt een nieuwe hippe coin die extreem de lucht in ging met een oude gevestigde coin met een enorme marketcap. Tuurlijk zit er een kern van waarheid achter, maar in dit geval zit er weinig achter.
Is ook geen geheim dat Ethereum harder is gevallen dan Bitcoin deze dipquote:Op maandag 24 mei 2021 11:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor veel mensen is ETH nog steeds dip, zeker sinds die defi shit.
Oh, daarom maak ik zo veel verlies.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.
Werkt serieus al sinds de dip aan de gang is. Kijken of het vandaag ook weer gaat lukken.
Ja bedoel ikquote:Op maandag 24 mei 2021 11:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik doe het precies andersom, in de ochtend short gaan tot de yanks ontwaken.Sowieso makkelijker om met de trend mee te gaan denk ik.
Verkocht voor 1.25 en staat nu op 1.45. werkt goed dat swingtradenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja kan door veranderingen of een sterke opwaartse trend ook niet lukken natuurlijk.quote:
Ja dan doe je het verkeerd. Timing is alles maat.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verkocht voor 1.25 en staat nu op 1.45. werkt goed dat swingtraden
Ik bedoelde hip, niet dip.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook geen geheim dat Ethereum harder is gevallen dan Bitcoin deze dip
Het feit dat Ethereum nog steeds 2x zo hoog staat als een paar weken geleden tov Bitcoin zegt genoeg.
Vriend jij bent degene die verkocht heeft op 1.25 en het staat nu op 1.45quote:Op maandag 24 mei 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dan doe je het verkeerd. Timing is alles maat.
Nouja heel moeilijk is het niet afgelopen dagen.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef fathank het volgende:
Lol al deze mastertraders hier
Zeker stiekem een Edraket-abotje genomen
Ja lekke belangrijk Zakt vanzelf weer in mekaar later vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vriend jij bent degene die verkocht heeft op 1.25 en het staat nu op 1.45
Timing is alles (lol)
quote:Op maandag 24 mei 2021 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Timing is alles (lol)
dat doe ik niet ik weet van me eigen als ik dat ik verkoop dat stijgt ie en andersom daalt iequote:Op maandag 24 mei 2021 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Timing is alles (lol)
Precies.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja heel moeilijk is het niet afgelopen dagen.
Dit jaquote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef fathank het volgende:
Net als de rest hier met weer een goede coin hebben.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit jaIedereen komt weer uit zn holletje om achteraf te vertellen welke briljante trades ze hebben gedaan
Of eindeloos speculeren of De BoDEM Nu EiNDeLIjK In ZiChT Is!!!111quote:Op maandag 24 mei 2021 11:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Net als de rest hier met weer een goede coin hebben.![]()
Tapir
Apekoekgodquote:Op woensdag 12 mei 2021 19:51 schreef Apekoek het volgende:
Zojuist alles verkocht, vanaf nu 3 jaar bearmarket
Dit doet toch wel een beetje pijn bij captain hindsight nu Matic op 1.17 staatquote:
Ja dat mag dan weer wel, of de zoveelste wyckoff distributie.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Of eindeloos speculeren of De BoDEM Nu EiNDeLIjK In ZiChT Is!!!111
Kan je toch beter een paar knaken verdienen in de chaos, of dat vervolgens gebaseerd is op dom geluk of professionele trading skills maakt voor het resultaat geen donder uit.
Nee vooral doen joh. Maar kreten als 'sochtends automatisch de absolute bodem kopen' doen mijn wenkbrauwen wel fronsen ja. Ieder z'n ding hè, ik trade niet meer. Ben blij met m'n huidige posities en gooi alleen nog iedere maand wat fiat in BTC.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat mag dan weer wel, of de zoveelste wyckoff distributie.
Naja zal wel ik zal wel niet meer over traden praten triggered schijnbaar nogal wat mensen hier.
Gewoon posten hoor. In geval van Ada is die sterk opgaande en dalende trend al ruim een week aan de gang dus misschien kunnen mensen er hun voordeel uit halen (dit is geen financieel advies)quote:Op maandag 24 mei 2021 12:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat mag dan weer wel, of de zoveelste wyckoff distributie.
Naja zal wel ik zal wel niet meer over traden praten triggered schijnbaar nogal wat mensen hier.
Eens. Ik doe het ook niet. Totaal geen verstand van. Gewoon diehard #hodl since forever.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee vooral doen joh. Maar kreten als 'sochtends automatisch de absolute bodem kopen' doen mijn wenkbrauwen wel fronsen ja. Ieder z'n ding hè, ik trade niet meer. Ben blij met m'n huidige posities en gooi alleen nog iedere maand wat fiat in BTC.
Gooi je er nog wel eens nieuw geld in tegenwoordig?quote:Op maandag 24 mei 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik doe het ook niet. Totaal geen verstand van. Gewoon diehard #hodl since forever.
Nee. Dat vind ik zonde geld als ik kijk tegen welke prijzen ik het allemaal heb aangeschaft en zie wat het nu waard is.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gooi je er nog wel eens nieuw geld in tegenwoordig?
Snap ik, heeft op het grote geheel geen fuck zin meer natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2021 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dat vind ik zonde geld als ik kijk tegen welke prijzen ik het allemaal heb aangeschaft en zie wat het nu waard is.
Dat de stijging gebackt is en niet puur hype was.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoelde hip, niet dip.
Maar waarom zou dat genoeg zeggen?
Zo’n beetje iedere random trade van gisteren staat nu wel in klein plusje na een daling van 50% in een week tijd. Briljante trading skills inderdaadquote:Op maandag 24 mei 2021 11:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit jaIedereen komt weer uit zn holletje om achteraf te vertellen welke briljante trades ze hebben gedaan
quote:Op maandag 24 mei 2021 12:55 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zo’n beetje iedere random trade van gisteren staat nu wel in klein plusje na een daling van 50% in een week tijd. Briljante trading skills inderdaad
Ik wou zeggen, het maakt echt geen flikker uit wat je hebt gekocht gistermiddag. Als je hebt gekocht sta je nu 20/30/40/50% in de plus.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:55 schreef Ronald het volgende:
[..]
Zo’n beetje iedere random trade van gisteren staat nu wel in klein plusje na een daling van 50% in een week tijd. Briljante trading skills inderdaad
Haha, gekocht door jou reactie gisteren op 69 centquote:Op maandag 24 mei 2021 12:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit doet toch wel een beetje pijn bij captain hindsight nu Matic op 1.17 staat![]()
Wel leuk om weer eens wat groens te zien na het inloggen op binance.
Ik heb dus vérkocht hè.quote:Op maandag 24 mei 2021 13:03 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, het maakt echt geen flikker uit wat je hebt gekocht gistermiddag. Als je hebt gekocht sta je nu 20/30/40/50% in de plus.Zoutmijnen hier
.
Nice, hele goede entry voor als je gaat Hodlen. Of snelle winst op de korte termijnquote:Op maandag 24 mei 2021 13:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Haha, gekocht door jou reactie gisteren op 69 cent
Of je dacht na de dalingen van woensdag of de dagen erna dat de dip was bereikt,terwijl het sindsdien alleen maar meer is gezakt.quote:Op maandag 24 mei 2021 12:55 schreef Ronald het volgende:
[..]
Daarom hodl maat.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Of je dacht na de dalingen van woensdag of de dagen erna dat de dip was bereikt,terwijl het sindsdien alleen maar meer is gezakt.
Achteraf is zo makkelijk lukken.
Sowieso mensen die in totale paniek en FUD raakten tijdens een paar rode dagen en nu opeens hun strakke Supertrader pakje komen showcasenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef fathank het volgende:
Ja maar echtquote:Op maandag 24 mei 2021 14:29 schreef onlogisch het volgende:
Paar groene kaarsen en op Telegram worden de lambo offertes alweer opgevraagd
Sorry. Soms verlies ik mijn geduld en speelt mijn temperament opquote:Op maandag 24 mei 2021 14:33 schreef Erasmus het volgende:
Sowieso heb je veel AIDS-gebruikers op Telegram, altijd leuk om met zo'n debieltje die alleen maar met "je kk moeder wat doe je stoer kom vechten dan kkflikker wejo deze kk coin "-berichtjes te trollen voor de leuk.
Was er een dip?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:28 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sowieso mensen die in totale paniek en FUD raakten tijdens een paar rode dagen en nu opeens hun strakke Supertrader pakje komen showcasen.
Niet gewoon HODLen i.c.m. een goede profit take-out strategy![]()
Ben echt blij dat ik de keiharde les om mijn emoties uit te schakelen in crypto al lang en breed geleerd heb.
Verslavingsgedrag, alles is weer top zodra je je fix krijgtquote:Op maandag 24 mei 2021 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Een paar dagen terug was het allemaal afgelopen en nu is iedereen weer het mannetje
Daarom rustig bij iedere tank of dip/crash van de (totale) MC:quote:Op maandag 24 mei 2021 14:47 schreef Quotidien het volgende:
Een paar dagen terug was het allemaal afgelopen en nu is iedereen weer het mannetje
En dan nog met vakantiegeld dips gaan kopenquote:Op maandag 24 mei 2021 14:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Verslavingsgedrag, alles is weer top zodra je je fix krijgt
Als het een beetje bullish lijkt te zijn lijken de Telegramgroepen allemaal stuk voor stuk op het oude Perron Nul voor het oude Rotterdamse CS.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:52 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Verslavingsgedrag, alles is weer top zodra je je fix krijgt
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op maandag 24 mei 2021 14:54 schreef Quotidien het volgende:
[..]
En dan nog met vakantiegeld dips gaan kopen
Hoe kun je uberhaupt nog steeds op het punt zitten dat vakantiegeld een deuk in je portfolio slaat.
Ik ben in 2016 naar de MTV EMA's geweest in Ahoy, maar dat zullen ze vast niet bedoelen.quote:Op maandag 24 mei 2021 14:59 schreef JDx het volgende:
op Tweakers hebben ze het over een 34W EMA restest, enige wat ik lees:
34 Watt European Music Awards retest
Cardano wel met winst verkocht, wel te vroeg, maar hoop alsnog op een dip.
Wat is dat voor logica dan? Profiteren van een dip lijkt mij juist positief maar het zal wel.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Omdat het geen zoden aan de dijk zet.
Ja niet iedereen is een boomer.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:03 schreef JDx het volgende:
[..]
Omdat hij 100.000 euro weinig geld vindt natuurlijk.
De afgelopen maanden heb je geld kunnen printen, wat heb je dan marginaal aan zitten rommelen om nog van vakantiegeld afhankelijk te zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 15:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is dat voor logica dan? Profiteren van een dip lijkt mij juist positief maar het zal wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |