Alsof je bij stabiele, 'voorspelbare' investeringen wel de toekomst kunt voorspellen op basis van het verleden.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik moet steeds lachen om die lui die dan met grafieken van vorige bull market komen om zichzelf en anderen wijs te maken dat het echt nog niet voorbij is.
Alsof ze het over een stabiele, voorspelbare investering hebben.
Wel bijzonder dat jij als vrouw dan van de crypto bent en van het risico en je (ex)-man niet. Meestal is het net andersom. Ik hoor meestal verhalen van mannen die van hun vrouw moeten verkopenquote:Op zondag 23 mei 2021 17:40 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Haha nee, dat dan weer niet
Had zijn excuses wel ervoor aangeboden en zei dat hij me niet meer zou pushen enzo. Ik moest daarbij gwn sterker in mn schoenen staan. T leven is een leerschool
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.quote:
Nee we gaan nog als een baksteen naar beneden op dit moment, zonder tekenen van herstel. Geen moment om in te stappen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.
De altcoins zijn echt nog niet uitgebloed
Zolang BTC bloedt, bloeden de alts harder, dat is bijna een wetmatigheidquote:Op zondag 23 mei 2021 18:27 schreef Ronald het volgende:
[..]
Een maand geleden was het 25 eurocent ofzoiets.
De altcoins zijn echt nog niet uitgebloed
Ik las 'mannen die hun vrouw moeten verkopen'quote:Op zondag 23 mei 2021 18:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat jij als vrouw dan van de crypto bent en van het risico en je (ex)-man niet. Meestal is het net andersom. Ik hoor meestal verhalen van mannen die van hun vrouw moeten verkopen
je begrijpt er niks vanquote:Op zondag 23 mei 2021 18:39 schreef bleiblei het volgende:
Uiteindelijk is het voor iedereen hier koffiedik kijken. Wel grappig dat dit gebeuren zo beïnvloedbaar is door een beperkt aantal personen. Hoop commentaar op valuta en het bij drukken van dollars en euro's. Maar wel je geld steken in iets waar een klein groepje wackonerds in een week tijd je pensioen kunnen laten verdampen door wat tactisch geplaatste twitterberichtjes en het dumpen van grote hoeveelheden lucht![]()
.
Maar ik moet zeggen, het was wel geinig om er in mee te gaan voor een paar maanden. Nu hopen dat die paar wackonerds het op tijd bij draaien dat de wijzer weer omhoog gaat.
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:43 schreef Sjemmert het volgende:
Ben zelf rond 10 mei half blind ingestapt met 4K![]()
Binnen enkele dagen zag ik 1k verdampen. Zo goed als alles weer verkocht toen het weer wat op klom. Wel met nog iets van 600 eu verlies maar als ik hodl had gedaan stond ik nu minimaal -2K. Heb alleen nog een beetje cardano nu met het idee dat gewoon een tijd te laten staan.
Sindsdien zit ik langs de zijlijn dip na dip te aanschouwen terwijl ik me er wat meer in aan het verdiepen ben.
Af en toe wel weer getwijfeld weer in te stappen met iets minder geld. Had nog een buy order staan voor een 0.5 eth op 1555 maar ondertussen alweer nog lager ingesteld. Meer geld er weer in gooien nu durf ik nog niet aan met hoe het nu gaat eigenlijk.
Ondertussen wel ook uitgezocht hoe dat minen werkt aangezien ik een redelijk goede videokaart heb. Mijn pc'tje staat nu lekker te minen. Gaat nog wel even duren voordat ik die lambo bij elkaar gemined heb zo maar dat is meer gewoon een beetje voor de lol. Dat gaat naar een wallet en dan zien we het wel of het ooit nog eens wat waard wordt.
zit je te diep in alts?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het kut, maar ben opeens denial voorbij, pure paniek en berusting.
Wat irritant is, dat dit door allerlei kankerlijers wordt gedaan. Als we massaal niet op de sell knop drukken. Zou dit niet gebeuren.
je moet het niet behandelen als je poker bankrollquote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.
Ik druk niet op de paniekknop, ik voel de pijn, maar heb een portfolio waar ik vertrouwen in heb en niet om het naampje of de hype in stap. Ben bezig dit moment te gebruiken om door te verkopen en lager in te kopen de volume van mijn portfolio uit te bereiden. Dit is ook een kans he... je moet het wel zien en pakken, misschien wat effort in stoppen en je goed inlezen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Apekoek het volgende:
Ik vind het kut, maar ben opeens denial voorbij, pure paniek en berusting.
Wat irritant is, dat dit door allerlei kankerlijers wordt gedaan. Als we massaal niet op de sell knop drukken. Zou dit niet gebeuren.
je komt er welquote:Op zondag 23 mei 2021 18:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zit in van alles! Van king coin tot shit coin, whatever, alles staat in de fik.
wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 18:50 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Ik druk niet op de paniekknop, ik voel de pijn, maar heb een portfolio waar ik vertrouwen in heb en niet om het naampje of de hype in stap. Ben bezig dit moment te gebruiken om door te verkopen en lager in te kopen de volume van mijn portfolio uit te bereiden. Dit is ook een kans he... je moet het wel zien en pakken, misschien wat effort in stoppen en je goed inlezen.
Die debiele hypes zoals een dogecoin. Bitcoin was ook op dit moment te duur vanwege de naam en veel nieuwe particuliere investeerders vanwege geen rente vij de reguliere bank. En helaas heeft die laatste ook daardoor invloed op de hele markt. Het is nog niet volwassen want er zijn initiatieven met zoveel potentie die nu mee worden getrokken in de huidige algemene angst die dat zeker niet verdienen. Sterker nog, die door de recent afgekondigde samenwerkingen eigenlijk dubbel zoveel waard hadden moeten zijn.quote:
Ach heb in ieder geval wel al een hoop bijgeleerd. Het is een gek maar interresant wereldje. Ik blijf het iig lekker volgen en wie weet kunnen we dan ooit nog eens kansen benutten.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Ik heb mijn 1300 euro als verloren beschouwd. Er is nu nog 50% van over.
yikes!quote:Op zondag 23 mei 2021 18:57 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Die debiele hypes zoals een dogecoin. Bitcoin was ook te duur vanwege de naam. En helaas heeft die laatste ook daardoor invloed op de hele markt. Het is nog niet volwassen want er zijn initiatieven met zoveel potentie die nu mee worden getrokken in de huidige algemene angst die dat zeker niet verdienen. Sterker nog, die door de recent afgekondigde samenwerkingen eigenlijk dubbel zoveel waard hadden moeten zijn.
Hoezo yikes? Een maand / 2 maand geleden kwamen de meeste banken met een brief over negatieve rente over je saldo. Dit gebeurde ook op de andere continenten. Mensen over de hele wereld zochten alternatieven en heeft eea even teveel opgeblazen wb de waarde van bitcoin voor dit moment. Te snel groeien is ook niet goed he...quote:
De naam is letterlijk het enige wat bitcoin in z'n voordeel heeft, dus ja, dat is vrij accuraat eigenlijk.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:59 schreef aTypisch het volgende:
bitcoin is te duur vanwege de naam
mooi man
quote:Op zondag 23 mei 2021 19:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De naam is letterlijk het enige wat bitcoin in z'n voordeel heeft, dus ja, dat is vrij accuraat eigenlijk.
Nee neequote:
Voor de meeste mensen staat de naam bitcoin gelijk aan crypto. Jij en ik weten wel beter, maar het gros aan mensen wie er geld in heef5 gepompt niet. En die zijn t nu kwijt. Aan de grotere investeerders of whales die de overspannenheid gecalculeerd hebben gecasht. Miljarden.quote:
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?quote:
lolquote:Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen staat de naam bitcoin gelijk aan crypto. Jij en ik weten wel beter, maar het gros aan mensen wie er geld in heef5 gepompt niet. En die zijn t nu kwijt. Aan de grotere investeerders of whales die de overspannenheid gecalculeerd hebben gecasht. Miljarden.
niks hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?
Ethereum, Cordano, Ripple?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niks hoor
welke moderne projecten heb je het over?
Als je t nu verkoopt ben je het zeker kwijt. Vasthouden en een tijdje vergeten zou ik doen... dan heb je iig nog kansen.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ach heb in ieder geval wel al een hoop bijgeleerd. Het is een gek maar interresant wereldje. Ik blijf het iig lekker volgen en wie weet kunnen we dan ooit nog eens kansen benutten.
Alles knalt omhoog nu.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:08 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Als je t nu verkoopt ben je het zeker kwijt. Vasthouden en een tijdje vergeten zou ik doen... dan heb je iig nog kansen.
Van benedenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Waar komt deze vuurpijl naar boven ineens vandaan
Nou, enlighten me met een fantastisch verhaal. Want ben benieuwd wat jij als oorzaak ziet van deze crash die niet te koppelen valt aan rente standen, technologieën die falen, exchange die gehackt is, whatsoever.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
no worries, misschien wat meer nadenken of tijd investeren voordat je wat raar roept
focus op de cornquote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, enlighten me met een fantastisch verhaal. Want ben benieuwd wat jij als oorzaak ziet van deze crash die niet te koppelen valt aan rente standen, technologieën die falen, exchange die gehackt is, whatsoever.
Roepen dat iemand er naast zit is wat makkelijk als je niet met een andere toelichting komt.
28k soonquote:Op zondag 23 mei 2021 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En morgen weer omlaag. BTC is morgen of overmorgen onder de 30K
Fanboy. Dit wordt zo'n android - apple fight. Ga ik niet doen. Fijn dat je een heilig geloof rondom bitcoin hebt opgebouwd. Succes ermeequote:
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.quote:
Het is user @aTypisch , wat verwacht je? Echt?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.
Inderdaad, tegen de tijd dat dogecoin ergens onder de 1 cent zit, is het weer interessant om wat altcoins in te slaan.quote:Op zondag 23 mei 2021 18:49 schreef Jed1Gam het volgende:
De markt moet eerst vrij gemaakt worden van al die scams/lolz/pannenkoek troep, en dan moet tether nog ontploffen. Pas dan is het tijd om echt te beginnen.
wat wil je weten dan?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah, je blijft in de nietszeggende oneliner modus. Ja, zo kan je je onwetendheid ook maskeren inderdaad.
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, leg eens uit dan wat je bedoelt met beter?
ben erg benieuwd
Ik hoop altijd dat dit soort figuren zich beperken tot onz en klb. Dat soort figuren zijn de nekslag voor Fok als ze zich in serieuze fora gaan mengen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is user @:aTypisch , wat verwacht je? Echt?
Voor user @aTypisch is de heilige graal decentraal. Niemand mag de leiding hebben, het moet zich allemaal zelf reguleren.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat doet bitcoin wat andere, modernere projecten niet beter doen?
hardop gelachenquote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Smart contracts, overstap naar POS, breed scala aan (grote) bedrijven die actief op het platform ontwikkelen, contracten met betalingsproviders zoals Visa. Wat doet Bitcoin? Die gaan in een toekomstige update alleen de beveiliging een beetje verbeteren, en een poging om transacties te versnellen. Je kan er verder weinig mee en het proof of work model is nu al achterhaald, en BTC heeft bij mijn weten geen plannen om dat op korte termijn te fixen.
Nouja knallen, wel even een fijn correctie-tje en er wordt weer wat gekocht door de grotere partijen schijnbaar. Er is wat meer voor nodig om eea weg te poetsen van afgelopen weekquote:
dat moet je zelf doen hoorquote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die vraag had ik al gesteld.
Enlighten me, oh wijze guru met uw kennis.
hahahaha!!quote:Op zondag 23 mei 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Bij letterlijk ieder project user @:aTypisch ; Oh, vertel. Oh, leg eens uit. Oh, kan je dit onderbouwen. Oh, kan je hier wat meer over vertellen.
Een enkele vraag aan user @:aTypisch ; Enlighten me. Het antwoord : Oh, nee, dat zul je echt zelf moeten doen!!1!!11
Klopt, maar is dat verkeerd? Bedrijven bestaan om een verdienmodel, dat geeft ook zekerheid. Daarnaast ben ik in de overtuiging dat 2/3 van de wereldbevolking "crypto" = "bitcoin" denkt. Wat als gevolg heeft dat er een overwaardering plaats vindt en wat je ziet een te grote invloed op de koers van andere crypto's, die mee worden getrokken, zowel positief als negatief, terwijl die die volledige andere doelen hebben.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.
....
Bitcoin is zijn eigen league en eigenlijk kan je andere projecten hier niet mee vergelijken. DeFi heeft een ander doel.
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Electronic cash system.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef viceversa het volgende:
[..]
Iets als bitcoin kan waarschijnlijk nooit meer opnieuw ontwikkeld worden. Achter alle andere projecten zit een bedrijf of foundation.
"Satoshi didn't create bitcoin to get rich- He created bitcoin to allow online payments to be sent directly from one person to another without requiring trust or permission of anyone else. Over 99% of altcoins were created to enrich their founders and over 99% of them have no future. None of them are as secure, as decentralized, or launched as fairly as bitcoin.
Bitcoin is zijn eigen league en eigenlijk kan je andere projecten hier niet mee vergelijken. DeFi heeft een ander doel.
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..quote:Op zondag 23 mei 2021 19:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor user @:aTypisch is de heilige graal decentraal. Niemand mag de leiding hebben, het moet zich allemaal zelf reguleren.
bij itirum heb je dus een premine van 50-70% gehadquote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.
Nooit in discussie gaan met (bitcoin) religieuzen.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Bij letterlijk ieder project user @:aTypisch ; Oh, vertel. Oh, leg eens uit. Oh, kan je dit onderbouwen. Oh, kan je hier wat meer over vertellen.
Een enkele vraag aan user @:aTypisch ; Enlighten me. Het antwoord : Oh, nee, dat zul je echt zelf moeten doen!!1!!11
bitcoin moet zo decentraal mogelijk zijn op de basislaag en het basisprotocolquote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..
Dit soort idealen zijn wat naïef. Dat is zoiets als oprecht denken dat communisme een systeem is dat eerlijk is voor iedereen.
Dat is niets meer of minder dan een logisch gevolg van mensen die slim met hun geld omgaan. En trouwens is dat niet anders met proof of work. Wat denk je dat al die gigantische mining fabrieken kosten? Daar moet ook eerst de nodige miljoenen investering in voor het eens iets oplevert.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:23 schreef viceversa het volgende:
[..]
PoS heeft ook nadelen. De rijken worden rijker, bijvoorbeeld.
zo blijf je natuurlijk zwakbegaafdquote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Nooit in discussie gaan met (bitcoin) religieuzen.
dat is het hele verschil hequote:Op zondag 23 mei 2021 19:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is niets meer of minder dan een logisch gevolg van mensen die slim met hun geld omgaan. En trouwens is dat niet anders met proof of work. Wat denk je dat al die gigantische mining fabrieken kosten? Daar moet ook eerst de nodige miljoenen investering in voor het eens iets oplevert.
Cardano helpt Afrika rijk worden.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een utopie is. Zeker in een wereld met ICO's, ontwikkelaars die tig miljoen coins achterhouden, waar mensen miljoenen tegelijk in een coin stoppen enz. Enz..
Dit soort idealen zijn wat naïef. Dat is zoiets als oprecht denken dat communisme een systeem is dat eerlijk is voor iedereen.
quote:
Je hebt gelijk. Zo gefixt.quote:Op zondag 23 mei 2021 19:06 schreef aTypisch het volgende:
Op zondag 23 mei 2021 19:05 schreef tvdleur het volgende:
[..]
..Jij en ik weten wel beter, ...
Hoe gaat dat straks nadat de laatste bitcoin is gemined?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:29 schreef aTypisch het volgende:
met Proof of Stake krijg je heersers op het netwerk, partijen die het voor het zeggen hebben en daarmee ook nog eens meer kunnen verdienen zonder extra input
bij bitcoin staat rijkdom op het netwerk niet gelijk aan macht, je moet werk leveren om effectief te minen en niet je stapeltje BTC tonen
Zullen we het er maar over hebben hoe mijn kooporder ons heeft gered van sub-30k?quote:Op zondag 23 mei 2021 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Deja vu dit. Dogmatische bitcoinmaxi's gonna dogmatisch bitcoinmaxen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |