Laat maar zien dat het je 10x lukt, dan praten we verderquote:Op maandag 24 mei 2021 10:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe het 10x na elkaar in zo'n wave en zeg dan nog eens dat het niet de moeite loont
quote:Op maandag 24 mei 2021 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik deelde dit, tot ik zag hoe de grafiek van Ethereum eruit ziet. Toen werd ik op eens heel verdrietig.
True.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet het wel 10x lukken zonder falen.
Andere tijdquote:
Ook lekker subjectief! Wat wel feitelijk hier is, dat deze plaatselijke bubbel toen goed is hersteld en er hetzelfde uitziet als die van nu. Maar tuurlijk “alles is anders”.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Andere tijd
Ethereum was toen nog nieuw en hip, vergelijk liever met de Bitcoin correctie van toen.
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?quote:Op maandag 24 mei 2021 11:01 schreef Elan het volgende:
Via coinbase pro is het toch wel heel makkelijk geld verdienen.
Elke dag automatisch de absolute dip kopen en je hebt een paar uur later weer een paar honderd dollar verdiend.
Jij hebt duidelijk de glazen bol app nog niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?
Je vergelijkt een nieuwe hippe coin die extreem de lucht in ging met een oude gevestigde coin met een enorme marketcap. Tuurlijk zit er een kern van waarheid achter, maar in dit geval zit er weinig achter.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook lekker subjectief! Wat wel feitelijk hier is, dat deze plaatselijke bubbel toen goed is hersteld en er hetzelfde uitziet als die van nu. Maar tuurlijk “alles is anders”.
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Automatisch dip kopen? Waar zit die absolute dip dan steeds?
Ik doe het precies andersom, in de ochtend short gaan tot de yanks ontwaken.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.
Werkt serieus al sinds de dip aan de gang is. Kijken of het vandaag ook weer gaat lukken.
Gisteren 500 Ada gekocht voor 0.90 cent verkocht voor 1.25
Voor veel mensen is ETH nog steeds Hip, zeker sinds die defi shit.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je vergelijkt een nieuwe hippe coin die extreem de lucht in ging met een oude gevestigde coin met een enorme marketcap. Tuurlijk zit er een kern van waarheid achter, maar in dit geval zit er weinig achter.
Is ook geen geheim dat Ethereum harder is gevallen dan Bitcoin deze dipquote:Op maandag 24 mei 2021 11:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Voor veel mensen is ETH nog steeds dip, zeker sinds die defi shit.
Oh, daarom maak ik zo veel verlies.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon in de ochtend -20% van de huidige koers in stellen als buy order en 200 dollar er bij als sell order in de loop van de middag/avond.
Werkt serieus al sinds de dip aan de gang is. Kijken of het vandaag ook weer gaat lukken.
Ja bedoel ikquote:Op maandag 24 mei 2021 11:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik doe het precies andersom, in de ochtend short gaan tot de yanks ontwaken.Sowieso makkelijker om met de trend mee te gaan denk ik.
Verkocht voor 1.25 en staat nu op 1.45. werkt goed dat swingtradenquote:Op maandag 24 mei 2021 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nouja kan door veranderingen of een sterke opwaartse trend ook niet lukken natuurlijk.quote:
Ja dan doe je het verkeerd. Timing is alles maat.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Verkocht voor 1.25 en staat nu op 1.45. werkt goed dat swingtraden
Ik bedoelde hip, niet dip.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook geen geheim dat Ethereum harder is gevallen dan Bitcoin deze dip
Het feit dat Ethereum nog steeds 2x zo hoog staat als een paar weken geleden tov Bitcoin zegt genoeg.
Vriend jij bent degene die verkocht heeft op 1.25 en het staat nu op 1.45quote:Op maandag 24 mei 2021 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dan doe je het verkeerd. Timing is alles maat.
Nouja heel moeilijk is het niet afgelopen dagen.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:38 schreef fathank het volgende:
Lol al deze mastertraders hier
Zeker stiekem een Edraket-abotje genomen
Ja lekke belangrijk Zakt vanzelf weer in mekaar later vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vriend jij bent degene die verkocht heeft op 1.25 en het staat nu op 1.45
Timing is alles (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |