Ik dacht dat iedereen short was gegaan?quote:Op maandag 24 mei 2021 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit al dagen te wachten op mijn vakantiegeld omdat dit een ultiem koopmoment is

Doe nu niet alsof dat je heel erg verbaast.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door.

Geeft vooral aan hoe vroeg we nog zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Musk heeft de markt aangevingert
Blijft idioot dat 1 persoon zoveel invloed heeft op de markt

Doe nou niet alsof dit halve topic niet gigantisch bullish was, zelfs op de bodem.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe nu niet alsof dat je heel erg verbaast.

quote:Op maandag 24 mei 2021 08:56 schreef PicoMMP het volgende:
Gisteren Eth gekocht voor $1999, nu een verkooporder gezet voor $2300. Kijken of hij die weer kan aantikken en dan vanmiddag kijken of het weer gaat dippen richting $1700.
quote:

Doe nou niet alsof één natte kater hier niet gigantisch bullish was.quote:

Gelukkig had ik vandaag popcorn uit mijn Persoonlijke Bonus opgehaald.quote:Op maandag 24 mei 2021 21:48 schreef Quotidien het volgende:
Maar wat een neptopic dit, 2 dagen geleden nog allemaal overtuigd dat het was afgelopen en nu gaan we vrolijk door.

Ik durf nergens meer op te hopenquote:Op maandag 24 mei 2021 21:58 schreef Quotidien het volgende:
Als dit over een week een dead cat bounce blijkt te zijn ga ik wel regelrecht aan het zuurstof

quote:Op maandag 24 mei 2021 22:08 schreef stinkie het volgende:
Jezus was een gejut. Op neer op neer op neer. Wordt tijd dat dat spul een keer klaarkomt.
Geef mij maar een paar jaar durende dip, langzaam bijkopen en over 4 jaar cashen. Nu is er echt geen pijl op te trekken.
Ik wil veel kopen. Zover dat ik een paar ton kan pakken. Maar dan moeten ze weer weer even flink terugzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |