abonnement Unibet Coolblue
pi_199593203
Hier weer verder, onze Masterdater was na zijn racistische post alweer gaan slapen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199593237
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 08:40 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Moest je daar echt een nachtje overslapen? IIk oordeel niet, maar lijkt mij zo vreemd dat je dat niet gelijk kon bepalen. Dan was diegene toch sowieso niet heel interessant?
Ja geen idee waarom maar soms kan ik iemand in een soort “high” heel interessant vinden maar dan is het misschien meer lust ofzo.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199593255
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 09:32 schreef Academicus het volgende:

[..]

Wel heel nobel van je dat je een asielzoeker uit Somalië datet alleen jammer dat hij desondanks klein geschapen bleek
:'), ik val over het algemeen niet op “blank” nee. Vind je dat lastig?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199593350
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:30 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja geen idee waarom maar soms kan ik iemand in een soort “high” heel interessant vinden maar dan is het misschien meer lust ofzo.
Dat kan ik wel begrijpen. Dat heb ik wel eens gehad op een 2e date, ik mocht bij het Rijksmuseum voorlopig niet meer naar binnen. _O-
pi_199593378
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Was jij mijn date? :o Ik had vanmiddag ook eerste date. Was ook gezellig. Afgesproken dat er nog wel een tweede date komt, maar dat is altijd nog even afwachten. Haha, geloof niet dat ik superenthousiast over kwam, dus denk dat jij niet mijn date was ;) Volgens mij hint ik tijdens een date nooit naar een volgende date voor de ander een hint in die richting geeft. Anders vraag ik het liever aan het eind van een date. Zodat je bij een negatief antwoord gelijk weg kan :)
Wat niet is kan nog komen haha. Maar ik denk ook van niet. Maar waarom kwam je niet erg enthousiast over dan? Niet leuk genoeg?
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199593478
Naja, ik weet niet precies waar je dan over na moet denken. Volgens mij is het als iemand aangeeft erover na te moeten denken gewoon een nee, maar zeggen ze dat liever via whatsapp (daar heb ik zelf ook wel last van namelijk, afwijzen is makkelijker als je de ander niet ziet).
Vond de vraag "wat doe je morgen?" ook wel lastig antwoorden, aangezien ik dan een date met iemand anders heb. Volgens mij moet dat gewoon kunnen zo lang het 1e à 2e dates zijn, maar weet dat niet iedereen daar hetzelfde in staat.
Pff eigenlijk vind ik daten helemaal niet leuk, maar ja misschien is het een kwestie van oefening baart kunst.
[/quote]

Heel herkenbaar
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_199593608
Ik zou denken dat juist als het een eerste of 2e date is makkelijker is om af te wijzen F2F, je kent elkaar nog niet. Al heb ik zelf het liefst ook na een aantal dates wel een beter gevoel bij om iemand dan F2F af te wijzen. Wat de vrouw in dat geval doet moet zij zelf weten, maar dan hoeft het van mij al niet meer. En ja, ik kan mij voorstellen dat ik heel zuur overkom.
  maandag 24 mei 2021 @ 11:22:06 #8
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199594104
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 01:49 schreef Grublit het volgende:

[..]

Hahah, ik schrok ff dat jij misschien mijn date van vandaag was. Provincie in je profiel klopt, maar als je geboortedatum in je profiel klopt ook, geboortedatum niet helemaal.
Maar ik heb mijn date niet gevraagd wat ze morgen gaat doen ;)
Haha, mijn geboortedatum is niet op de dag nauwkeurig. Maar hoe was jouw date? Voor herhaling vatbaar?

quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:41 schreef Telefono het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen haha. Maar ik denk ook van niet. Maar waarom kwam je niet erg enthousiast over dan? Niet leuk genoeg?
Dat kan in dit geval wel meespelen, maar het zit ook gewoon niet zo in mijn karakter (introvert) en opvoeding (kom uit Twente). Moet er soms nog steeds rekening mee houden dat als ik zeg niet slecht anderen dat niet interpreteren als prima (wat ik dan wel bedoel :)).
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199595270
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 10:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:'), ik val over het algemeen niet op “blank” nee. Vind je dat lastig?
Uiteraard, want zo heeft hij een (ugh) 'wipje' minder.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199598139
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
pi_199598706
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Nee, dat voel je toch aan tijdens de date?
pi_199598867
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Ik ben nooit een echte zoener geweest :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199598973
Buuuuh online daten is toch zo vermoeiend af en toe 😂

Dagen praten op een datingsite, nummers uitwisselen, tot laat in de avond appen en dan bloed het dood. Dat er een date ging komen was vrijwel zeker (haar initiatief).
Dan denk ik waarom stopt zo iemand veel tijd erin waar vervolgens niets meer uitkomt? Spanning? Vermaak? Aandacht?
Les voor mij niet dagen appen maar snel afspreken om te kijken of het iets is. Ben niet opzoek naar een chatbuddy 😅

Merk trouwens dat als je in de 30 bent met een eigen bedrijf je een magneet bent voor vrouwen met kinderen (die vaak geen baan hebben behalve moeder zijn)... 🤦

[ Bericht 10% gewijzigd door Blaatieblaat op 24-05-2021 16:34:16 ]
pi_199599043
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Wel andersom
Mijn date wilde mij zoenen
Maar dat was niet op de eerste date.
Na dit ongemakkelijke moment zijn er nog meer dates gekomen.
En nog een "relatie" van een klein jaar uit ontstaan :')
Hoeft niet perse met jou te maken te hebben dat je een "blauwtje" hebt gelopen. Kan ook dat de ander het totaal niet zag aankomen, onzeker is of als er veel potentie inzit ergens anders wil zoenen dan bv een lelijke saaie parkeergarage.
pi_199599201
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:25 schreef Blaatieblaat het volgende:
Buuuuh online daten is toch zo vermoeiend af en toe 😂

Dagen praten op een datingsite, nummers uitwisselen, tot laat in de avond appen en dan bloed het dood. Dat er een date ging komen was vrijwel zeker (haar initiatief).
Dan denk ik waarom stopt zo iemand veel tijd erin waar vervolgens niets meer uitkomt? Spanning? Vermaak? Aandacht?
Les voor mij niet dagen appen maar snel afspreken om te kijken of het iets is. Ben niet opzoek naar een chatbuddy 😅

Merk trouwens dat als je in de 30 bent met een eigen bedrijf je een magneet bent voor vrouwen met kinderen (die vaak geen baan hebben behalve moeder zijn)... 🤦
Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199599254
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:25 schreef Blaatieblaat het volgende:
Dagen praten op een datingsite, nummers uitwisselen, tot laat in de avond appen en dan bloed het dood. Dat er een date ging komen was vrijwel zeker (haar initiatief).
Waarom laat je het doodbloeden? Of deed je dat niet en was het gewoon stil van haar kant ondanks dat jullie zouden daten?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199599290
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.
Naar instinct is dat zeg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199599323
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:48 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Naar instinct is dat zeg.
Als ze zelf al geen werk hebben, en wel kinderen, ben ik heel benieuwd hoe haar leven eruit ziet. Tuurlijk, je kan vanwege omstandigheden geen werk hebben (ziekte, arbeidsongeschikt, etc), maar ik zou toch heel erg opletten dat het geen verkapte golddigger is, die denk dat haar bedje gespreid is omdat hij een goed lopend bedrijf heeft.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199599342
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Waarom laat je het doodbloeden? Of deed je dat niet en was het gewoon stil van haar kant ondanks dat jullie zouden daten?
Ja het was stil van haar kant.
Ze stelde het voor om op date te gaan. En ik ging erop in. En vervolgens hoor je niets meer.
Maar ik ben ook niet iemand die daar dan achteraan gaat lopen. Graag of niet. Niet dus...maar waarom wordt het dan voorgesteld vraag ik mij af 🤔 beetje tijdverdrijf en spanning voor hun denk ik.
pi_199599400
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.
Ik ben er ook echt verbaasd over.
Ik heb zelf geen kinderen gelukkig. Maar heb voor mijzelf wel duidelijk dat ik niet iemands kinderen ga opvoeden met alle randzaken die erbij horen. Ik heb er ook de tijd niet voor. En wil mijn vrije tijd deels spenderen met een leuke partner ipv kinderen...
Maar ik ben wel beetje een laatbloeier...en de meeste vrouwen zitten toch meer in een huisje boompje beestje stemming. Of hoor je de eierstokken rammelen tijdens een date.
Ik dacht misschien ben ik te kortzichtig door iemand met kinderen bij voorbaat niet te daten.
pi_199599418
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:59 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Ik ben er ook echt verbaasd over.
Ik heb zelf geen kinderen gelukkig. Maar heb voor mijzelf wel duidelijk dat ik niet iemands kinderen ga opvoeden met alle randzaken die erbij horen. Ik heb er ook de tijd niet voor. En wil mijn vrije tijd deels spenderen met een leuke partner ipv kinderen...
Maar ik ben wel beetje een laatbloeier...en de meeste vrouwen zitten toch meer in een huisje boompje beestje stemming. Of hoor je de eierstokken rammelen tijdens een date.
Maar als je zelf geen huisje, boompje, beestje wilt kun je toch prima gaan LATten en ook al direct aangeven dat dat is wat je zoekt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  maandag 24 mei 2021 @ 17:00:54 #22
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199599422
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze zelf al geen werk hebben, en wel kinderen, ben ik heel benieuwd hoe haar leven eruit ziet. Tuurlijk, je kan vanwege omstandigheden geen werk hebben (ziekte, arbeidsongeschikt, etc), maar ik zou toch heel erg opletten dat het geen verkapte golddigger is, die denk dat haar bedje gespreid is omdat hij een goed lopend bedrijf heeft.
Schering en inslag bij alleenstaande moeders.. WW, WIA, soos, arbeidsongeschikt, afgekeurd op vanalles en nogwat; 'alles op de rit' is een begrip wat zo rekbaar is als een kringspier.
Mijn ex-FWB was er ook zoëentje.. redde het prima, alleen als we zouden gaan hokken zou 2/3 van haar inkomen wegvallen :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199599457
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:00 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Maar als je zelf geen huisje, boompje, beestje wilt kun je toch prima gaan LATten en ook al direct aangeven dat dat is wat je zoekt.
Ik zal er eens even nadenken :)
Mijn ervaring met LATen is dat ze vroeg of laat toch gaan claimen.

Ik denk dat hoe ouder iemand wordt het LATen een betere optie wordt.
In de 30 is de kans klein. Uitzonderingen daargelaten.
pi_199599538
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:03 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Ik zal er eens even nadenken :)
Mijn ervaring met LATen is dat ze vroeg of laat toch gaan claimen.
Het is wel zo fair om dit van tevoren aan te geven. En tevens te zetten in je profiel dat je de voorkeur hebt aan mensen zonder kinderen, zodat je gewoon direct naar links geswiped kunt worden.
  maandag 24 mei 2021 @ 17:08:13 #25
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199599545
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:59 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Ik ben er ook echt verbaasd over.
Ik heb zelf geen kinderen gelukkig. Maar heb voor mijzelf wel duidelijk dat ik niet iemands kinderen ga opvoeden met alle randzaken die erbij horen. Ik heb er ook de tijd niet voor. En wil mijn vrije tijd deels spenderen met een leuke partner ipv kinderen...
Maar ik ben wel beetje een laatbloeier...en de meeste vrouwen zitten toch meer in een huisje boompje beestje stemming. Of hoor je de eierstokken rammelen tijdens een date.
Ik dacht misschien ben ik te kortzichtig door iemand met kinderen bij voorbaat niet te daten.
Als je in die leeftijdscategorie date, zit je idd wellicht op het punt dat een single aan de kids wil en dat de tijd een beetje begint te dringen, of inderdaad dat je de kids erbij krijgt, dan hoef je ze iig niet zelf te maken :+ De safe-option als je zelf geen kids wilt maken waar je aan vast blijft zitten is dus een mama zoeken en de kids erbij nemen (wat me niet echt een heel groot probleem lijkt toch?) of er eentje zoeken die ze niet wil, maar dat is nooit een zekerheid, óf je hebt een carrièrevrouwtje te pakken die voor name, fame and money gaat en kinderen nemen niet op de prio lijst heeft staan.

Vrouwen zijn nou eenmaal een soort van geprogammeerd om kindertjes te krijgen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199599627
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal een soort van geprogammeerd om kindertjes te krijgen.
Mannen ook wel enigszins hoor, maar wel veel minder. M'n vrienden zeggen al wel dat ze eventueel wel kinderen willen. Ik kijk er nu al naar uit. Lekker alleen naar de klote gaan op zaterdagavond en uitgaan zit er dan niet meer in elke week. :')

Mij lijkt het echter verschrikkelijk. Als ik het doe wordt het denk ik pas rond 35-40 en dan maximaal één, want stel je hebt wel een hele lange relatie al en je vriendin wil graag kinderen. Je moet toch wat.

Mja, we zijn ook gewoon dieren natuurlijk. Ik denk graag van mezelf dat ik een ontzettend rationeel persoon ben die zijn programmering wel kan uitschakelen, maar dat kan niemand natuurlijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199599699
Ik zie het nut niet in van kinderen eerlijk gezegd. Prima als anderen ze hebben en ik ben prima de gekke oom, maar niet meer dan dat. Volgens mij zijn vrouwen vooral gek op die baby-fase. Ik zit daar niet op te wachten en ik heb ook geen behoefte aan die verantwoordelijkheid. Ik heb al moeite om op mezelf te letten, laat staan dat ik op zo'n kleine jankerd moet gaan letten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 24 mei 2021 @ 17:20:07 #28
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199599703
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:14 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mannen ook wel enigszins hoor, maar wel veel minder. M'n vrienden zeggen al wel dat ze eventueel wel kinderen willen. Ik kijk er nu al naar uit. Lekker alleen naar de klote gaan op zaterdagavond en uitgaan zit er dan niet meer in elke week. :')

Mij lijkt het echter verschrikkelijk. Als ik het doe wordt het denk ik pas rond 35-40 en dan maximaal één, want stel je hebt wel een hele lange relatie al en je vriendin wil graag kinderen. Je moet toch wat.

Mja, we zijn ook gewoon dieren natuurlijk. Ik denk graag van mezelf dat ik een ontzettend rationeel persoon ben die zijn programmering wel kan uitschakelen, maar dat kan niemand natuurlijk.
Ik heb nooit echt die drang gehad, maar ik ben denk ik ook een beetje een apart gevalletje. Ik heb het wel altijd als optie gezien, maar het was gewoon nooit de right time and place in relaties.. Ik heb 3 langere relaties gehad; de eerste wilde het wel heel graag, die rammelde ook nogal, maar ik was er toen niet aan toe qua levensfase, en daar liep het stuk op.. die heeft toen een ander 'geregeld', daar 2 kids uitgetrokken en hem bij het grofvuil gezet, die was financieel fucked dus _O- ...
Bij de tweede is het nooit ter sprake gekomen, want toen hadden we bedrijven en een halve dierentuin, en bij de laatste wel, en toen ik om was, en we in aanloop waren inclusief een groter huis kopen, bailde ze.. die heeft nu een nieuwe relatie, en die zal wel zo'n beetje in jouw positie zitten nu denk ik :P

Ik vind mezelf inmiddels te oud om er nog aan te beginnen, even erbij geteld dat je niet binnen een jaar of 2 ineens kindertjes gaat maken in een relatie.. maar als ze ze al heeft, en ze zijn een beetje te hachelen, heb ik er geen problemen mee. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199599752
Ja exact!

Wat ik om mij heen zie is dat kinderen maken/krijgen gelijk staat aan gelukkig zijn.
Mijn oude vrienden spreek ik zelden want die hebben het te druk met gezin en zijn echt saaie mensen geworden.

Ik denk ook dat veel mensen niet snappen dat je ook gelukkig kunt zijn zonder kinderen of partner.
Gelukkig zijn met jezelf is mijn inziens sowieso stap 1. Maar kom genoeg mensen tegen die iemand anders nodig hebben om gelukkkg te zijn. Mijn ex wilde ook kinderen terwijl onze relatie gewoon slecht was. En voor haar was dit een "lapmiddel".

Ik wil best kinderen als ik 35+ ben met een geschikte partner hiervoor. en als je niet is, dan is het niet 😊
pi_199599858
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Blaatieblaat het volgende:
Ja exact!

Wat ik om mij heen zie is dat kinderen maken/krijgen gelijk staat aan gelukkig zijn.
Mijn oude vrienden spreek ik zelden want die hebben het te druk met gezin en zijn echt saaie mensen geworden.

Ik denk ook dat veel mensen niet snappen dat je ook gelukkig kunt zijn zonder kinderen of partner.
Gelukkig zijn met jezelf is mijn inziens sowieso stap 1. Maar kom genoeg mensen tegen die iemand anders nodig hebben om gelukkkg te zijn. Mijn ex wilde ook kinderen terwijl onze relatie gewoon slecht was. En voor haar was dit een "lapmiddel".

Ik wil best kinderen als ik 35+ ben met een geschikte partner hiervoor. en als je niet is, dan is het niet 😊
Die opvatting dat kinderen gelijk staat aan gelukkig zijn mag wat mij betreft het raam uit. Alsof dat de geaccepteerde norm is waar je aan moet voldoen. Fuck dat zeg. Ik haal mijn geluk uit andere dingen. En de mensen die dat niet snappen moeten die norm eens aan de kant leggen en niet gaan invullen voor een ander wat geluk is.

En je bent helemaal een achterlijke kluns als je kinderen neemt om je relatie te redden. Als je dat gaat doen, gooi jezelf dan voor een trein.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199600318
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Blaatieblaat het volgende:
Ja exact!

Wat ik om mij heen zie is dat kinderen maken/krijgen gelijk staat aan gelukkig zijn.
Mijn oude vrienden spreek ik zelden want die hebben het te druk met gezin en zijn echt saaie
Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.

Als ik ergens voor leef zijn het wel m'n vrienden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199601429
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.

Als ik ergens voor leef zijn het wel m'n vrienden.
Ook mensen met kinderen willen en doen die dingen nog hoor, alleen niet ieder weekend.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:45:39 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199602145
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.

Als ik ergens voor leef zijn het wel m'n vrienden.
Begin een kinderdagverblijf of na-schoolse opvang, dan worden het je klanten :7

Of zorg dat je tegen die tijd aan het begin van een carrière zit waar je je tijd in kunt dumpen en geld maken zodat je rond je 50e lekker kunt gaan rentenieren in Thailand zo tegen de tijd dat je matties van hun kids 'af' zijn. Dan begin je daar een resortje, komen ze daar weer op vakantie, want dat kan dan weer >:) en heb je wederom nog steeds contact. 8-)

Voor elk probleem is er een oplossing. :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199602494
quote:
1s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:04 schreef Azula het volgende:

[..]

Ook mensen met kinderen willen en doen die dingen nog hoor, alleen niet ieder weekend.
Jaa, i know. Het ging mij meer om de combinatie van ook alleenstaand zijn. Dat is kapot eenzaam, daar ben ik wel beetje bang voor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199602585
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:04 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jaa, i know. Het ging mij meer om de combinatie van ook alleenstaand zijn. Dat is kapot eenzaam, daar ben ik wel beetje bang voor.
Dan kan een huisdier een goede oplossing zijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199602861
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan een huisdier een goede oplossing zijn.
Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde. :P

Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 24 mei 2021 @ 21:28:31 #37
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199604238
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb nooit echt die drang gehad, maar ik ben denk ik ook een beetje een apart gevalletje.
Moet je nagaan hoe ze over je denken als je als vrouw geen kinderen wil, met mij zal wel helemaal iets mis zijn :D haha of ze denken dat je een carrière vrouw bent :P Ik kom genoeg mannen tegen die wel een kinderwens hebben, maar als ik dan aangeef dat niet te hebben valt hun kinderwens vaak meestal wel mee. Maar dan weet ik nooit of ze dat menen, of dat ze gewoon denken dat ik vanzelf wel een kinderwens krijg, dus toch liever iemand die gelijk zegt geen kinderen te willen. Maar die zijn nog best zeldzaam, zowel date vandaag als die van gisteren houden beide de deur naar kinderen op een kier. Maar ja, misschien spelen mn hormonen wel op in een relatie en komt er opeens een enorme kinderwens, dan is zo'n open deur wel handig :)

quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde. :P

Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
Maar je zit niet heel je leven aan dezelfde vrienden vast, je kan ook wat gelijkgestemde vrienden zoeken. Na 35 jaar krijg je vaak wel wat meer zicht op wie er wel en geen kinderen willen. En ik heb ook wat vrienden met kinderen die af en toe een avondje weg mogen. En gescheiden vrienden, die hebben de helft van de weekenden juist veel zin om te gaan stappen! Haha dus even goed kijken bij wie de relatie niet helemaal goed zit ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199605789
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde. :P

Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar je moet jezelf ook ammuseren met nieuwe dingen en/of een hobby. Als je vrienden geen tijd hebben en druk met een gezin bezig zijn.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mij soms eenzaam voel. Maar in mijn vorige relatie was ik eenzamer ;)
pi_199606184
Ik wil geen kinderen. Moet ik straks nog mijn Lego en Transformers delen :N
  maandag 24 mei 2021 @ 23:27:24 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199606294
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde. :P

Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
Ik heb net 27 jaar 'gevangenschap' in relaties achter de rug, ik amuseer me de afgelopen 2 jaar op zich best, en ik ben al die tijd aan het roepen geweest dat ik werk en een vrouw zocht en dat de eerste zou winnen :P ... Nu heb ik die baan, en eigenlijk begin ik me steeds meer af te vragen of een relatie nou wel zo geweldig is.. Als het open-lucht jachtseizoen straks weer geopend is, weet ik helemaal zo net nog niet of ik me wel ergens aan vast wil knopen eigenlijk. Ik hang dadelijk langere periodes overal en nergens in hotels, wat moet ik met een relatie :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199606318
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 22:43 schreef Blaatieblaat het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar je moet jezelf ook ammuseren met nieuwe dingen en/of een hobby. Als je vrienden geen tijd hebben en druk met een gezin bezig zijn.

Al die dingen heb ik hoor, maar toch mist er iets in mijn leven. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199606335
quote:
7s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik heb net 27 jaar 'gevangenschap' in relaties achter de rug, ik amuseer me de afgelopen 2 jaar op zich best, en ik ben al die tijd aan het roepen geweest dat ik werk en een vrouw zocht en dat de eerste zou winnen :P ... Nu heb ik die baan, en eigenlijk begin ik me steeds meer af te vragen of een relatie nou wel zo geweldig is.. Als het open-lucht jachtseizoen straks weer geopend is, weet ik helemaal zo net nog niet of ik me wel ergens aan vast wil knopen eigenlijk. Ik hang dadelijk langere periodes overal en nergens in hotels, wat moet ik met een relatie :?
Different strokes for different folks. Maar in zo'n geval kan ik me er wat bij voorstellen natuurlijk, als je altijd weg bent.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199608208
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha, mijn geboortedatum is niet op de dag nauwkeurig. Maar hoe was jouw date? Voor herhaling vatbaar?

Ik denk ongeveer een jaartje verschil ipv een dagje. En mijn date is een native Limburgse.
En bovenal: voor herhaling vatbaar, 2e date is gisteren ingepland voor over 2 weken... Happy mee!
pi_199608912
Wat zijn jullie allemaal eensgezind in de niet-kinderwens zeg...

Verschillende mensen, verschillende meningen. Ik heb zelf altijd al geweten dat ik vader wilde worden. Ik heb nu 2 kinderen en een verbroken relatie. Het feit dat ze niet in een 'normaal' gezin verder opgroeien vind ik pijnlijk, maar ondanks alles ben ik heel gelukkig dat ik ze heb.
En tegen alle cliches in: als ouder kun je prima op stap. Je kunt prima naar feestjes en samen met vrienden iets doen. Die verantwoordelijkheid neem je vanzelf. Kinderen komen op de eerste plek, maar dat wil niet zeggen dat je 'eigen leven voorbij is'.
Zelfs als alleenstaande (co-)ouder, geldt bovenstaande.
  dinsdag 25 mei 2021 @ 19:33:33 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199616730
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Different strokes for different folks. Maar in zo'n geval kan ik me er wat bij voorstellen natuurlijk, als je altijd weg bent.
Ja, de baan die ik zocht, vond mij, en die houdt in dat ik weer airmiles ga maken, maar het had net zo goed iets lokaals kunnen zijn, dan was er niets veranderd, maar gezien het feit dat je voor een snotneus al geditched wordt tegenwoordig, is als je realistisch kijkt, de kans dat ik een vrouw tegenkom die een vent wil die zo af en toe eens in NL is, niet zo heel bijzonder groot. :+
Of je gaat er weer eentje vinden die denkt dat ik Alladin's schatbewaarder ben en graag wil helpen met opmaken :X

Depending on waar ik uithang, kan ik mijn weekjes R&R ook gewoon in de dichtstbijzijnde poel des verderfs pakken natuurlijk :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199617198
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 10:45 schreef Grublit het volgende:

En tegen alle cliches in: als ouder kun je prima op stap. Je kunt prima naar feestjes en samen met vrienden iets doen. Die verantwoordelijkheid neem je vanzelf. Kinderen komen op de eerste plek, maar dat wil niet zeggen dat je 'eigen leven voorbij is'.
Zelfs als alleenstaande (co-)ouder, geldt bovenstaande.

Het was dan weliswaar geen date maar verre weg de leukste middag die ik de afgelopen jaren heb gehad (en leuker dan elke date daarvoor toen ik nog vrijgezel was) was toen ik met de moeder van een vriendinnetje van mijn kind op pad was.

En daarna nog vele andere dagen in pretparken, indoor speeltuinen en zwembaden met onze kinderen en het kind van nog een bekende van ons. Waarschijnlijk iets met de onbezorgdheid van kinderen (die volwassenen vaak verloren zijn) enzo. O-) :Y
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199619329
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 23:15 schreef Faxie het volgende:
Ik wil geen kinderen. Moet ik straks nog mijn Lego en Transformers delen :N
_O-

Die kans zit er wel in ja.
pi_199620462
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
pi_199622547
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
Wat houdt je tegen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199622734
Go Fax! *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199622777
quote:
5s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?" :X
Het is wat.......
pi_199623017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?" :X
Want?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199629004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Want?
Faxie heeft haar blijkbaar om een date gevraagd en zij antwoord met: lijkt me gezellig! Kan in feite dus nog alle kanten op :)


Maar ik duim voor je @Faxie ! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 16:18:37 ]
pi_199629133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Want?
Omdat Faxie normaal gesproken geen geluk heeft met dates ;)

Maar ik hoop dat het door gaat voor hem

[ Bericht 13% gewijzigd door gooddaddy op 26-05-2021 16:32:43 ]
Het is wat.......
pi_199629838
Tijdje niet gedate door corona en focus op afstuderen/werk. Maar laatst een date gehad die erg gezellig was, 4 uur lang non stop zitten praten over onzin tot aan serieuze onderwerpen toe. Heb ik niet vaak gehad. Aan het einde van de date vroeg ze gelijk of ik nog eens wilde afspreken. Zelf merkte ik wel dat er een klik inzit. Zaterdag staat de tweede geplant.

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Als de tweede date ook goed uitpakt, kan ik dan gelijk het initiatief nemen om aan het einde een derde voor te stellen? Leek me wel leuk om eens te picknicken ofzo dan, weer net wat anders dan ‘t wandelen :)
pi_199630140
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt. :P

Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199630645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt. :P

Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.

Okee okee, thanks! :)
pi_199630646
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
pi_199630687
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Gewoon niet de juiste mannen. :P

En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.

Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199630696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.

Okee okee, thanks! :)
Dan zou ik het op het einde doen, wie weet kun je dan ook nog zoenen. En natuurlijk kun je vragen om een knuffel op het begin.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199630785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gewoon niet de juiste mannen. :P

En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.

Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:07:43 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199630841
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199631090
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199631257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Oeiiii, herkenbaar gedrag -O-

Ik ga duimen dat hij alsnog reageert op je berichtje!! O+
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:07:49 #65
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199631679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Bindingsangst?

Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199631736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
Tja, geen idee. Zal dan wellicht aan jezelf liggen. Bindingsangst ofzo? Sowieso hebben jullie een beetje een rare psychologie. Maar dat geldt ook wel voor mannen want ik betrap me zelf ook wel op wat jij doet.

Als je dat niet wil moet je toch helemaal zelf de oplossing zoeken, want jij en ook een toekomstig iemand schiet daar geen hol mee op. :)

Maar misschien is het ook wel gewoon de juiste vinden. Ik ben ook extreem picky.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199631740
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bindingsangst?

Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.

Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.

Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199631832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.

Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.

Ontzettend vervelend type gedrag vind ik dit. Heb dit ook wel eens van een ander meegemaakt denk ik. Sorry dat ik het zeg hoor, maar dan ligt het echt aan jezelf. Doe dan in de eerste plaats gewoon niet daten of hou het bij 1 date.

Edit: idd bindingsangst
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:17:12 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199631845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.

Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.

Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu :')
Vertel je die gasten ook het hoe en waarom? want je weet zelf blijkbaar wel dat je dat probleempje hebt, en je kunt het benoemen, maar die kerels snappen er natuurlijk helemaal niks van als je ineens die deur dichtgooit -O-

Ik kan me voorstellen dat als ze weten dat je dat hebt, ze je wellicht die ruimte zouden geven als ze je echt leuk vinden.. IK zou dat doen iig.. als je dat nodig hebt, dan is dat zo toch?

Zoals het nu elke keer loopt, en dat geldt voor Bry ook denk ik, ga je half NL afdaten en afdanken/wegjagen/verdriet doen, terwijl je wellicht in the process gewoon tig goudklompies weggooit ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199631976
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.

Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199632179
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:


Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
En dan over paar weken weer zo'n verhaal. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199632239
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

En dan over paar weken weer zo'n verhaal. :')
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199632277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
Dat laatste is het allerbelangrijkste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:41:17 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199634503
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.

Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd. ;)

En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199634941
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd. ;)

En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt. :)
Ja, moet hij wel reageren....
Mja hij zal wel pissig zijn of gekwetst, begrijpelijk.

Maar goed, hij had zelf ook aangegeven dat hij rustig wil doen om soortgelijke redenen, ik heb mijn mond gehouden toen over mijn eigen ding :') .

Dus hopelijk kan hij zich inleven.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199635239
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199635278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Als het extreem benauwd kreeg, dan heb je er toch gewoon goed aan gedaan? Is niet voor niets. Je bent eerlijk gebleven naar jezelf. Lijkt me niets mis mee. Sterker nog, wat mij betreft een compliment waard. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:23:02 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199635299
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, moet hij wel reageren....
Mja hij zal wel pissig zijn of gekwetst, begrijpelijk.

Maar goed, hij had zelf ook aangegeven dat hij rustig wil doen om soortgelijke redenen, ik heb mijn mond gehouden toen over mijn eigen ding :') .

Dus hopelijk kan hij zich inleven.
Ik hoop het ook, en anders is het 'lesson learned' lijkt me ;) Stapje voor stapje kom je ergens 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:47:06 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199635620
quote:
5s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:18 schreef Hineni het volgende:

[..]

Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.
speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwe :D

Misschien zou ik hetzelfde wel doen als ik een knappe chick was.. :X

'De gelegenheid maakt de (harte)dief' :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199637574
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* Het teken dat het weer de goede kant op gaat met de wereld _O_
pi_199637935
quote:
12s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwe :D

Misschien zou ik hetzelfde wel doen als ik een knappe chick was.. :X

'De gelegenheid maakt de (harte)dief' :)
Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
pi_199638043
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Ik zal je nog eens een complimentje geven :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199638056
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.
Misschien dat je hierdoor uiteindelijk ook met andere ogen naar een ander type man kijkt en je daardoor, bewust of niet, ook toegankelijker bent voor dat type man.
pi_199638230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.
Misschien dat je hierdoor uiteindelijk ook met andere ogen naar een ander type man kijkt en je daardoor, bewust of niet, ook toegankelijker bent voor dat type man.
Ladies and gentlemen: the voice of reason!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199638807
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:
Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Kwestie van mensenkennis en trial and error. Ik kan mensen zo goed lezen dat ik eigenlijk direct wel weet wat voor types het zijn. :P

Daar ben ik echt mega goed in. 9 van de 10 keer bij het juiste eind. Zag laatst weer iemand van drie jaar geleden en ze zat best wel in de problemen. Ik had zo'n verloop gelijk al de eerste dag dat ik haar zag voorspeld. :')

Maar ik ben ook nooit écht verliefd helaas. Dan moet het echt mijn type zijn dan lukt het wel dat ik helemaal verblind raak, maar dat is misschien nog maar één keer gebeurd in mijn leven. Anders blijft het gewoon helemaal bij ratio. En dat helpt ontzettend in het begin met daten om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199641290
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
Er is nog hoop in deze wereld!
Met vlieger-meisje?
pi_199642215
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199642301
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Je bent verwend
pi_199642315
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.
pi_199642322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Je zou toch rustig doen
pi_199642354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.
Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks dan
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199642365
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je zou toch rustig doen
Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199642594
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Als iets gemakkelijk "inwisselbaar" is, dan heeft dat structureel weinig om het lijf. Dan snap ik wel dat het naar het niveau onderkruipsel gaat.

Hoe anders is het als iemand moeite blijft doen, en duurzaam exclusief is. Dan ben je blijkbaar iets waard (voor tenminste 1 iemand). Het zou je gegund zijn, maar kun je over je "valkuil" heenstappen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199642612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks dan
Waarom heb je nog een bevestiging nodig? Voor jou gevoel heb je gedaan wat je moest doen. En dat is veel meer dan veel andere mensen zouden doen. ^O^
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199642995
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Maak jezelf niet zo gek :*
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:38:35 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199643068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Je hebt nogal rigoureus het contact verbroken, en dan moet ie nu meteen weer terugkomen?
Ik snap wel dat hij niet met zich wil laten spelen.

Laat hem nu maar met rust. Heeft hij behoefte aan contact, laat hij wel van zich horen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199643389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Ik stoor me een beetje aan jou. :')

Maar wat @MissButterflyy zegt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199643446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik stoor me een beetje aan jou. :')

Maar wat @:MissButterflyy zegt.
Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofd :') .
Maar goed, ga het loslaten heb het zelf verziekt.

Ik ga hem sws niet meer contacten nu, dat is asociaal ik zou mijzelf blocken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199644521
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofd :') .
Maar goed, ga het loslaten heb het zelf verziekt.

Ik ga hem sws niet meer contacten nu, dat is asociaal ik zou mijzelf blocken.
Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bent
pi_199645093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bent
Ja nu wel. Was hij vroeg of laat toch wel achtergekomen.
Tot nu toe had hij alleen de leuke kant van gek impulsief gedrag gezien :s) .

Hij is zelf ook impulsief.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199645095
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Je hebt meer Faxie nodig in je leven 8-)
pi_199645110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Je hebt het licht gezien :o
pi_199645114
quote:
17s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:29 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Er is nog hoop in deze wereld!
Met vlieger-meisje?
Niet helemaal, maar ze neemt momenteel wel lessen toevallig :P
pi_199645237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet helemaal, maar ze neemt momenteel wel lessen toevallig :P
Al wat gepland met haar?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199645266
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
pi_199645551
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:25 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Al wat gepland met haar?
Nog niet concreet
pi_199645718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:28 schreef snoesje45 het volgende:
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
Is er naast gezelligheid wel aantrekkingskracht?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199645786
B
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:02 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is er naast gezelligheid wel aantrekkingskracht?
Blijkbaar niet dan, ik ben er gewoon slecht in, versieren van vrouwen.
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:33:57 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646138
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Mwah, je hapt iig wel lekker O-)

Jij zoekt ook geen leuke lieverds, jij zoekt kerels die je onder je kont durven te schoppen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:38:51 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646238
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Forgot to say the magic word? :P

Beetje geduld.. soms helpt smeken.. maar.. je hebt het over berichtjes... je hebt ook gewoon zijn nummer toch? doe es geak :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 27 mei 2021 @ 19:40:29 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199646261
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog niet concreet
'Als jij de M&M's meeneemt, geef ik je les'
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199646869
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Forgot to say the magic word? :P

Beetje geduld.. soms helpt smeken.. maar.. je hebt het over berichtjes... je hebt ook gewoon zijn nummer toch? doe es geak :)
Nee had zijn gegevens verder gewist. Sowieso is hij niet het type dat van druk houdt denk ik. Als hij nog komt komt hij zelf.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199646974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:07 schreef snoesje45 het volgende:
B
[..]

Blijkbaar niet dan, ik ben er gewoon slecht in, versieren van vrouwen.
Er zijn wel wat trucjes voor, om aantrekkingskracht te creëren. Zolang je geen enge PUA wordt kan het m.i. geen kwaad om enkele daarvan aan te leren....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199647203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:28 schreef snoesje45 het volgende:
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
Van elke date leer je wel iets. Het zal vast niet aan jou liggen maar meer dat het niet matched tussen jullie in dat geval. Shit happens. Was het gezellig? Mooi meegenomen. Dat is ook wel de keerzijde van online daten, je flikkert 2 vreemds bij elkaar op hoopt op iets moois. Dan kan er een kans zijn dat het de ware is, maar die is wel klein.
pi_199647234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog niet concreet
Wat is er mis met jou?
  donderdag 27 mei 2021 @ 20:41:54 #116
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199647292
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:13 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Nee had zijn gegevens verder gewist. Sowieso is hij niet het type dat van druk houdt denk ik. Als hij nog komt komt hij zelf.
Oh, niet handig :P

Dan is het idd gewoon even laten sudderen.. misschien komt ie ook wel gewoon niet.. dan heb je je best gedaan toch? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199647341
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Oh, niet handig :P

Dan is het idd gewoon even laten sudderen.. misschien komt ie ook wel gewoon niet.. dan heb je je best gedaan toch? :)
Ja precies, heb er weer wat van geleerd :’).
Baal er alleen van, maar ja “lo que paso paso”.
Ben ook niet het type dat gaat smeken of hem op gaat zoeken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199647350
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:20 schreef Avianflu het volgende:
Er zijn wel wat trucjes voor, om aantrekkingskracht te creëren.
Noem eens een paar. Ben wel benieuwd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199647366
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nog niet concreet
Regel het ;).

Maar serieus, probeer een concrete datum/date te regelen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199647423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Noem eens een paar. Ben wel benieuwd.
Volg wat foute pua figuren op YouTube. Het is over de top maar sommige dingen werken wel gewoon.

Het is gewoon een bepaalde attitude.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199647447
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:50 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Volg wat foute pua figuren op YouTube. Het is over de top maar sommige dingen werken wel gewoon.

Het is gewoon een bepaalde attitude.
Wat is een pua nou weer? :)

Edit: Ah, heb wat gevonden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199647471
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:51 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat is een pua nou weer? :)
Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Vreselijk toxisch allemaal. Maar het werkt.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199647704
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Vreselijk toxisch allemaal. Maar het werkt.
Die dingen moeten IMO ook gewoon een beetje vanzelf gaan. Die tijd daarna is natuurlijk veel belangrijker. Hoe onderhoudt je een langdurige relatie met iemand? Ken genoeg mensen die het op die manier heel goed deden, maar het is altijd na een aantal maand weer klaar. Ik vind vooral dat het een beetje vanzelf moet gaan, maar er zijn ook andere dingen belangrijk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199647755
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Vreselijk toxisch allemaal. Maar het werkt.
Ja, om een keer sex te hebben zal het prima werken bij sommige vrouwen. Geen trucjes om iets op te bouwen.
pi_199647791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Die dingen moeten IMO ook gewoon een beetje vanzelf gaan. Die tijd daarna is natuurlijk veel belangrijker. Hoe onderhoudt je een langdurige relatie met iemand? Ken genoeg mensen die het op die manier heel goed deden, maar het is altijd na een aantal maand weer klaar. Ik vind vooral dat het een beetje vanzelf moet gaan, maar er zijn ook andere dingen belangrijk.
Klopt beide. Maar als je nooit voorbij de eerste date komt of zelfs niet tot een eerste date komt kan het geen kwaad om dit eens nader te bekijken.

Ik doe het goed met “versieren” maar daarna gaat het inderdaad mis. Probeer ik ook wat aan te doen....
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199648055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:37 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Wat is er mis met jou?
Ik kreeg een ondeugend berichtje van je moeder, dus nu twijfel ik een beetje.
pi_199648322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:23 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kreeg een ondeugend berichtje van je moeder, dus nu twijfel ik een beetje.
Ik moet het daar toch eens met haar over hebben. :')
pi_199650322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 20:53 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Pick up artist 8-) , soort van player maar dan niet een natuurtalent maar iemand die trucjes heeft geleerd.
Vreselijk toxisch allemaal. Maar het werkt.
Zo een hebben we in deze topics weleens gehad. Had later een algemeen PUA topic geopend :')
pi_199650329
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:39 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik moet het daar toch eens met haar over hebben. :')
_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
pi_199650839
Je moet haar gewoon privé-lessen aanbieden _O_
Het is wat.......
pi_199651610
Geen idee hoelang kitelessen duren, maar waarom zou je daar op wachten?
pi_199652076
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
Samen lekker uitwaaien O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 28 mei 2021 @ 09:28:54 #133
108913 Godshand
guide4you
pi_199652142
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:28 schreef snoesje45 het volgende:
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
Wij zitten ook niet bij je dates. Dus vraag het ze.

"Jammer dat je niet meer wil afspreken, ik vond het wel gezellig en je leek nog op je foto's ook ;) Voor mijn nieuwsgierigheid:wat ontbreekt er aan dat ik niet je type ben, wat je types wel hebben?"

Je krijgt niet altijd een antwoord, of alleen een sociaal gewenst antwoord ("leuke man ben je maar ik val op blond, sorry"), maar de recht voor haar raap types zullen het zeker zeggen..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199652720
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
Mijn tip, leg iets vast voor die tijd. Van uitstel komt afstel.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199653987
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:28 schreef snoesje45 het volgende:
Wederom een date gehad dinsdag avond, wederom woensdag het bericht dat ze het daarbij wil laten.
In mijn ogen was het super gezellig, we zouden een gezelschapsspel gaan spelen maar dat is er niet van gekomen omdat we continue hebben gekletst.

En toch voor de zoveelste keer krijg ik de dag erop een negatief bericht.
Ergens weet ik gewoon dat ik iets verkeerds doe. Mijn houding?? mijn gesprekken?? ik weet het niet, maar ergens gaat het fout en dat begint echt frustrerend te worden.

Er loopt nog een andere date, waarmee ik maandag al had afgesproken, die vond ik zelf minder vlot verlopen en dacht ik dus zelf al dat ze zou afzeggen. Dit was dus niet het geval en hebben we het weekend weer afgesproken.
Leuk natuurlijk maar ergens al weer bang dat het wederom op hetzelfde gaat uitkomen.

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een langere tijd met een dame te daten, ze rennen allemaal weg na 1, 2 of 3 dates. ;( ;( ;(
Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
pi_199654076
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Aanraking is wel een goed punt. Al is dat wel iets lastigs in deze tijd. Vrouwen die je aankijken alsof ze je kleren van je lijf willen scheuren, al ben je dan meestal geen relatie materiaal meer. :9
pi_199654086
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 10:19 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mijn tip, leg iets vast voor die tijd. Van uitstel komt afstel.
Dat dus. Of dan weet je zeker dat het vriendschappelijk is.
pi_199656073
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
Ik zou haar zeillessen geven en dan leer je haar hoe ze het zeil om je mast moet hijsen.
pi_199656085
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
pi_199656145
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 23:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

_O-

Nou vooruit... ze heeft momenteel nog kitelessen, maar we hebben afgesproken na die lessen samen op kitedate te gaan. Maar daar is dus nog geen datum van.
Doe maar lekker rustig aan, jullie wachten wel op elkaar.
pi_199657709
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
Ik ben nog niet veel tegen gekomen die niet meteen de prins op het witte paard verwachte. Maarja.. niet iedereen is het zelfde idd. Als het de eerste date leuk(klik, aantrekkingskracht, uitstraling, uiterlijk klopt met foto) is dan zie ik niet in waarom er geen 2e zou komen van mijn kant. Al weet je na verschillende dates (met andere vrouwen) wel wat wel en niet werkt, zodat je niet zinloos x aantal dates hebt waar je de roos als nog redelijk vroeg stadium alsnog knakt.
pi_199657852
quote:
7s.gif Op donderdag 27 mei 2021 19:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, je hapt iig wel lekker O-)

Jij zoekt ook geen leuke lieverds, jij zoekt kerels die je onder je kont durven te schoppen.
Dat is helemaal waar.
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:24:40 #143
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199657877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 06:15 schreef gooddaddy het volgende:
Je moet haar gewoon privé-lessen aanbieden _O_
told him, maar hij is volgens mij meer van de 'kat uit de boom'.. in deze wacht hij tot de kat hém uit de boom heeft gekeken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 28 mei 2021 @ 17:52:26 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199658169
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
First date - opties zijn nog steeds best wel limited.. ik wilde er vh weekend eentje mee door de dierentuin sleuren, maja, reserveren, bepaalde tijdvakken, en die meuk is nog niet zo lang open, het was een beetje matig weer, en vh weekend gaat de zon los.. niet echt een goed plan denk ik.. dus het wordt een rondje bos :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199658600
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?

En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Ik had een leuke, eerste date met een vrouw, het klikte, dus op een gegeven moment had ik zin om haar te zoenen. Zij wilde dat niet. Jammer, maar het was een gezellige date, dus ik kon het loslaten en een leuke avond hebben zonder verdere verwachtingen.
Ik was op bezoek in haar stad en aan het eind van de avond liepen we richting het station, haar huis was op de route. Vlakbij haar huis wilde ze nog even samen op een bankje gaan zitten en begon me vervolgens hartstochtelijk te zoenen. Dat ging een tijdje zo door, steeds verder en toen ik even met mijn hand in haar slipje ging, voelde ik dat ze drijfnat was. Ze wilde dat ik meeging naar haar huis, maar aangezien het al laat was en ik de dag erna vroeg op moest, sloeg ik haar aanbod af. Daar was ze zacht gezegd niet zo blij mee, maar we spraken af om een paar dagen later samen te gaan eten en daarna verder te gaan waar we gebleven waren.

Dat laatste is er natuurlijk niet meer van gekomen, maar gelukkig kan ik nog wel lachen om mijn eigen klunzigheid als ik eraan terugdenk. 😅
pi_199659721
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
Dit ook idd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199660589
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 17:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik ben nog niet veel tegen gekomen die niet meteen de prins op het witte paard verwachte. Maarja.. niet iedereen is het zelfde idd. Als het de eerste date leuk(klik, aantrekkingskracht, uitstraling, uiterlijk klopt met foto) is dan zie ik niet in waarom er geen 2e zou komen van mijn kant. Al weet je na verschillende dates (met andere vrouwen) wel wat wel en niet werkt, zodat je niet zinloos x aantal dates hebt waar je de roos als nog redelijk vroeg stadium alsnog knakt.
Een prins/prinses verwachten op de 1e date, ik vind het nogal wat. Waarom zou je he-le-maal uitpakken voor iemand die je amper kent? Wees jezelf en als het klikt zit er misschien meer in, anders niet.

Bestaat zo'n prins of prinses uberhaupt wel? Hoeveel mensen dachten wel niet de hunne ((prins(es), koning(in)) te hebben gevonden en na een kind of 2 zich flink bestolen te voelen. :')

De lat meteen (te) hoog leggen vind ik niet zo verstandig. Wat heb je zelf in te brengen? Ik kom vaak profielen van vrouwen tegen met een hele waslijst aan eisen en die zitten er dan al een behoorlijke tijd op of maken constant nieuwe profielen aan. Of die prins bestaat niet of zij voldoet niet aan zijn eisen. 8)7
pi_199663967
Voelt toch wel wat meer zelfverzekerder om mensen echt af te wijzen. Helpt mij wel merk ik.

Ik ben zo'n iemand die iedereen eigenlijk wel te vriend wil zijn of het altijd wel wil proberen, een kans geven, ondanks dat een gesprek of date misschien niet helemaal loopt. Maar dat is ook niet goed.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199664072
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:04 schreef Discombobulate het volgende:
Voelt toch wel wat meer zelfverzekerder om mensen echt af te wijzen. Helpt mij wel merk ik.

Ik ben zo'n iemand die iedereen eigenlijk wel te vriend wil zijn of het altijd wel wil proberen, een kans geven, ondanks dat een gesprek of date misschien niet helemaal loopt. Maar dat is ook niet goed.
Het is goed bedoeld van je idd, maar je schiet er niks mee op. Je tijd is kostbaar, je kan het niet blijven verspillen.
pi_199667188
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 14:56 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet iedereen date op dezelfde manier en verwacht de 1e date al helemaal ondersteboven van de ander te zijn.
Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
pi_199667273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
Je kunt het altijd vragen als er geen opvolging komt naar 2e date, mogelijk krijg je een eerlijk antwoord waar je aan kunt werken. Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
pi_199667562
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:42 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Je kunt het altijd vragen als er geen opvolging komt naar 2e date, mogelijk krijg je een eerlijk antwoord waar je aan kunt werken. Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
Er zijn genoeg mensen die wel tweede en meerdere dates krijgen. Anders waren er nooit stelletjes.
pi_199667701
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:42 schreef koffief1lter het volgende:
Maar goed, hoe groot is de kans dat het klikt op romantischvlak bij een 'koude ontmoeting'?
Je moet gewoon af en toe wat lieve dingetjes zeggen; of iemand aanraken ofzo. Simpel, maar het werkt gewoon.

Toen ik gewoon face to face zei "Weet je, ik vind het ontzettend fijn om je te zien" blabla was ik al binnen als het ware. Dan ga je van gewoon ineens naar 'normaal' naar een heel andere setting binnen 1 seconde.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199667766
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die wel tweede en meerdere dates krijgen. Anders waren er nooit stelletjes.
Dat bedoelde ik ook niet. Ik heb genoeg tweede, Derde en relatie gehad vanuit Tinder. De kans is gewoon kleiner via online dan iemand gelijk IRL ontmoeten.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 12:23:42 #155
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199668129
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 11:42 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook niet. Ik heb genoeg tweede, Derde en relatie gehad vanuit Tinder. De kans is gewoon kleiner via online dan iemand gelijk IRL ontmoeten.
Logisch, want de fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) is dan je beginpunt.. die hele voorselectie en chatten en bellen sla je dan domweg over. zat dates gehad die on first sight al klaar waren bij wijze van spreken.. iemands motoriek is (voor mij) best wel belangrijk heb ik ontdekt :)

Gisteravond/vannacht weer een videochat gehad van een uurtje of 4. Morgen wandeluh volgens planning, maar het zou me niks verbazen als het vanavond al daten wordt :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 29-05-2021 12:55:47 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199668664
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Logisch, want de fysieke check (en die is belangrijker dan je misschien denkt) is dan je beginpunt.. die hele voorselectie en chatten en bellen sla je dan domweg over. zat dates gehad die on first sight al klaar waren bij wijze van spreken.. iemands motoriek is (voor mij) best wel belangrijk heb ik ontdekt :)

Gisteravond/vannacht weer een videochat gehad van een uurtje of 4. Morgen wandeluh volgens planning, maar het zou me niks verbazen als het vanavond al daten wordt :+
Motoriek is misschien naast uiterlijk en stem voor mij het meest belangrijk. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je motoriek 'off' is dan is dit zeker een afknapper..

Maarja, ik ben gestopt met die apps. Voelt voor mij toch als het vullen van lege hulzen met matches die ik toch vroegtijdig afschiet. Zonde van mijn tijd en die van de vrouw in dat geval.
pi_199668881
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 13:35 schreef koffief1lter het volgende:
Motoriek is misschien naast uiterlijk en stem voor mij het meest belangrijk. Je kunt nog zo fotogeniek zijn, maar als je motoriek 'off' is dan is dit zeker een afknapper..
Motoriek? Date je iemand die gehandicapt is ofzo?

Wat bedoel je in godsnaam met motoriek?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 14:30:56 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199669034
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Motoriek? Date je iemand die gehandicapt is ofzo?

Wat bedoel je in godsnaam met motoriek?
Een vrouw die beweegt als een bouwvakker is niet voor iedereen aantrekkelijk :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199669302
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Een vrouw die beweegt als een bouwvakker is niet voor iedereen aantrekkelijk :)
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo. Nog nooit echt bewust meegemaakt. Andere dingen zijn veel explicieter.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199669336
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 14:10 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Motoriek? Date je iemand die gehandicapt is ofzo?

Wat bedoel je in godsnaam met motoriek?
Haha nee gek!
Hoe iemand beweegt inderdaad zoals Sound aangeeft. Best lastig uit te leggen.. dus denk gewoon dat het sommige wel boeied en andere niet. :)
  zaterdag 29 mei 2021 @ 16:28:39 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199669878
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo. Nog nooit echt bewust meegemaakt. Andere dingen zijn veel explicieter.
Ehm nee, not really.. kijk maar eens goed rond op een gemiddelde dansvloer _O-
Houding, schouders, hoe 'draag' je je hoofd, schouders en armen.. O-benen/X-benen.. gaat allemaal in de computer die 'yes' or 'no' beslist.

Maar.. zoals koffie ook al zegt; misschien dat niet iedereen daar op die manier naar kijkt, maar bij mij bepaalt dat echt voor een serieus deel iemands aantrekkingskracht. Doorgaans val ik op de vrouwelijkere types, maar toevallig had ik vd week op cursus een chick voor het klimgedeelte, en dat was een beetje een tomboy tiepje, en tot mijn verbazing vond ik d'r heel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Er liep ook een heel knap blondje bij, echt zo'n snoepie, maar die liep als een bouwvakker, instant turnoff.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199670304
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ehm nee, not really.. kijk maar eens goed rond op een gemiddelde dansvloer _O-
Houding, schouders, hoe 'draag' je je hoofd, schouders en armen.. O-benen/X-benen.. gaat allemaal in de computer die 'yes' or 'no' beslist.

Maar.. zoals koffie ook al zegt; misschien dat niet iedereen daar op die manier naar kijkt, maar bij mij bepaalt dat echt voor een serieus deel iemands aantrekkingskracht. Doorgaans val ik op de vrouwelijkere types, maar toevallig had ik vd week op cursus een chick voor het klimgedeelte, en dat was een beetje een tomboy tiepje, en tot mijn verbazing vond ik d'r heel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Er liep ook een heel knap blondje bij, echt zo'n snoepie, maar die liep als een bouwvakker, instant turnoff.
Dat wordt er bij mij denk ik uitgefilterd. Máár, ja op de dansvloer snap ik het natuurlijk, alleen is dat weer een heel andere context.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199670875
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 16:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ehm nee, not really.. kijk maar eens goed rond op een gemiddelde dansvloer _O-
Houding, schouders, hoe 'draag' je je hoofd, schouders en armen.. O-benen/X-benen.. gaat allemaal in de computer die 'yes' or 'no' beslist.

Maar.. zoals koffie ook al zegt; misschien dat niet iedereen daar op die manier naar kijkt, maar bij mij bepaalt dat echt voor een serieus deel iemands aantrekkingskracht. Doorgaans val ik op de vrouwelijkere types, maar toevallig had ik vd week op cursus een chick voor het klimgedeelte, en dat was een beetje een tomboy tiepje, en tot mijn verbazing vond ik d'r heel aantrekkelijk op de een of andere manier.
Er liep ook een heel knap blondje bij, echt zo'n snoepie, maar die liep als een bouwvakker, instant turnoff.
Ja ze moet er natuurlijk wel een beetje vrouwelijk uitzien qua manier van doen en laten. Oud collega liep en stond ook als een bouwvakker, bleek ook lesbisch te zijn, dat verraden wel iets. _O- 'One of the guys' zoals Geraldine Kemper vindt ik dan wel weer aantrekkelijk, maar die is dan wel qua doen en laten verder vrouwelijk.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:14:49 #164
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199670887
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
pi_199670952
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Tweede of eerste date? Ik ben toch meer van bij een tweede date even te gaan wandelen ofzo en dan thuis afspreken om samen te gaan koken oid als het klikt. Dan heb je toch wat persoonlijker en dieper contact en dat vind ik persoonlijk fijner. Ten tweede omdat je misschien nog wel wat meer kan doen dan koken. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:21:19 #166
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199670960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tweede of eerste date? Ik ben toch meer van bij een tweede date even te gaan wandelen ofzo en dan thuis afspreken om samen te gaan koken oid als het klikt. Dan heb je toch wat persoonlijker en dieper contact en dat vind ik persoonlijk fijner. Ten tweede omdat je misschien nog wel wat meer kan doen dan koken. :P
eerste..
pi_199671079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

eerste..
Nou, dan klikte het gewoon niet denk ik?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:33:49 #168
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671090
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Nou, dan klikte het gewoon niet denk ik?
Nee idd, maar toch een klote gevoel er aan over houden. Brrrrr.
pi_199671218
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Nee idd, maar toch een klote gevoel er aan over houden. Brrrrr.
Misschien niet in een drukke omgeving afspreken dan als dat voor jou beter is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 18:48:54 #170
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671233
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Misschien niet in een drukke omgeving afspreken dan als dat voor jou beter is.
Klopt, maar dat weet je van te voren ook niet. Wel spijtig dat die drukte zo'n invloed heeft gehad voor mijn gevoel. Het beste is nog steeds korte wandel en vervolgens een drankje doen in een bar oid. werkt altijd..
pi_199671365
Precies, dan kun je ook nog 'alle kanten op', zoals op tijd afscheid nemen of daarna nog iets drinken oid. :)
pi_199671385
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Tijdje niet gedate door corona en focus op afstuderen/werk. Maar laatst een date gehad die erg gezellig was, 4 uur lang non stop zitten praten over onzin tot aan serieuze onderwerpen toe. Heb ik niet vaak gehad. Aan het einde van de date vroeg ze gelijk of ik nog eens wilde afspreken. Zelf merkte ik wel dat er een klik inzit. Zaterdag staat de tweede geplant.

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Als de tweede date ook goed uitpakt, kan ik dan gelijk het initiatief nemen om aan het einde een derde voor te stellen? Leek me wel leuk om eens te picknicken ofzo dan, weer net wat anders dan ‘t wandelen :)
Date was vandaag erg gezellig. Leuk wandelingetje van een paar uur gemaakt, en over van alles zitten praten. Date nummer 3 gaat er ook komen, de picknick voorgesteld ter afwisseling van het wandelen🙂
pi_199671405
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:11 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Date was vandaag erg gezellig. Leuk wandelingetje van een paar uur gemaakt, en over van alles zitten praten. Date nummer 3 gaat er ook komen, de picknick voorgesteld ter afwisseling van het wandelen🙂
Kijk, leuk nieuws! *O*
Iets doen met iets wat statisch is (drankje/eten) of andersom is altijd wel het leukst :)
pi_199671446
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:21 schreef Ciclon het volgende:

[..]

eerste..
Als jullie nog leuk app contact hebben waarom niet nog eens gaan wandelen om goed af te sluiten? Kan is groot dat je gefriendzoned word.. maarja.. misschien wel slwcht advies maar zo zou ik het debk ik doen..
  zaterdag 29 mei 2021 @ 19:20:30 #175
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199671465
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:18 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Als jullie nog leuk app contact hebben waarom niet nog eens gaan wandelen om goed af te sluiten? Kan is groot dat je gefriendzoned word.. maarja.. misschien wel slwcht advies maar zo zou ik het debk ik doen..
Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
pi_199671518
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Daarom, je hebt niets te verliezen in dat geval op dikgedrukte na. Ik ben zelf daarin meestal te rigoureus en trek de stekker eruit als het 'nee' of twijfel is. Dus trek vooral je eigen conclusies. :)
pi_199671694
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 15:06 schreef Discombobulate het volgende:
Nou, in mijn ervaring heeft iedereen een soort van wel dezelfde motoriek of je moet echt gehandicapt zijn ofzo.
Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
pi_199671750
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
Nou, nou, nou, niet meteen zo..
Verder wel volkomen met je eens. Als dat plaatje niet klopt dan word het niets.
pi_199671756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:48 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Eh nee. Misschien dat jij mentaal gehandicapt bent dat je de subtiele verschillen niet kan oppikken.

Motoriek + stem + hoe iemand uit haar ogen kijkt allemaal heel belangrijk voor mij.
Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199671820
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:54 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gast, zo zullen er ongetwijfeld ook dingen zijn waarin jij mentaal gehandicapt bent.
ja
pi_199671877
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Mooi.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199672788
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:20 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Dat zou ik niet eens erg vinden, omdat het contact voorheen zo leuk was. Het is bizar dat irl het tegenovergestelde lijkt te zijn. Heb veel dates gehad in het verleden maar zoiets als dit nooit meegemaakt...
Eerste date ben je meestal wat zenuwachtig en niet helemaal jezelf, dus je zou kunnen voorstellen om met elkaar om te blijven gaan. Op de app ben ik wss ook veel vrijer om te praten dan dat ik hem op een eerste date zou ontmoeten. Dan moet je soms toch even wennen aan elkaar.
pi_199675576
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:32:47 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199675838
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:26 schreef Avianflu het volgende:
Er is contact *O* .

We zullen zien. Zo niet dan kan ik het iig op een fatsoenlijke manier afsluiten :) .
In zijn respons trouwens ook wel wat aannames tussen de regels door.
Mocht het nog wat worden dan is een keertje echt communiceren buiten de lakens wellicht verstandig. :')
Nice ^O^

Ik zou éérst communiceren, en daarna evt tussen de lakens afmaken :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199676461
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.

[ Bericht 16% gewijzigd door Avianflu op 29-05-2021 23:04:19 ]
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199677244
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 10:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Prima, maar aangezien hij elke keer weer word afgewezen met het excuus dat ze toch niet meer wilt zal je toch iets moeten veranderen.

Of je moet het prima vinden om constant te blijven Nexten. Alleen win je daar nog steeds niks mee.
Daar moet ik je dan wel weer gelijk in geven.
pi_199677322
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Klote, herkenbaar. Klikt via de app maar in het echt niet.

Waarom had je twijfels? Omdat zij misschien te mooi voor jou zou zijn? Ik doe een aanname natuurlijk, maar je schrijft zelf "met een mooie dame" en "schitterende verschijning" wat al zegt dat deze "league" niet gebruikelijk voor je is. Maar zij wilde met jou op date he? En misschien vond zij het zoals jij ook lastig, zo'n 1e date.

Zou nog een date voorstellen, maar dan een date in een omgeving waar je elkaar goed kan verstaan. Vraag haar wat haar interesses zijn (als je die al niet kent of van haar profiel hebt) en probeer een "doe iets samen" date te organiseren, dan krijg je vanzelf gespreksstof en is er minder druk op "moeten improviseren" of "moeten entertainen".

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 29-05-2021 23:32:54 ]
pi_199677912
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 18:14 schreef Ciclon het volgende:
Ik keek er heel erg tegen op vanwege twijfels om op date te gaan, maar zojuist teruggekomen van mijn afspraakje met een mooie dame. 10 dagen intensief contact gehad op Whatsapp wat enorm goed ging, veel lol. Dus vandaag afgesproken, schitterende verschijning, maar helaas kwam het gesprek niet op gang en uiteindelijk zijn we overeen gekomen dat er geen klik was. De omgeving was erg druk en konden elkaar niet verstaan. Ik werd ook wat zenuwachtig hierdoor, veel stiltes. Normaal heb ik dat niet echt op dates..

Maar nu baal ik toch wel een beetje, bij mijn vorige dates was ik bij het ontbreken van een klik blij dat ik er vanaf was, maar dat is nu totaal niet het geval. We hebben nu nog wat whatsapp contact gek genoeg, beetje lollen weer als voorheen.

Drama dit. Beste is dat ik dit op zn beloop laat denk. Wat denken jullie?
Verwachtingen te hoog gespannen? Te graag willen? Werkt contra-productief.
Als het op de app wel klikt misschien nog een 2e date proberen? Jullie zit er nu waarschijnlijk heel anders, en daardoor kansrijker, in?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199679632
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:50 schreef Avianflu het volgende:
Mwah, denk niet dat dit hem nog gaat worden :') :'(.

Niet meer dan een FWB constructie iig, maar mss ben ik weer te snel met mijn aannames.
Why not?
pi_199679697
Als je meer wil dan fwb dan is het handig om geen fwb aanpak te hanteren en gewoon duidelijk te zijn in je intenties.
pi_199680169
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 09:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Why not?
Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199680943
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?

De keren dat ik een klik voelde had dat vooral te maken met vertrouwdheid. Herkenning van gelijke ervaringen, of karaktertrekken van mijn naasten. Daar ben je dan mee gepokt en gemazelt, maar of het de ingrediënten zijn voor een duurzaam gelukkige relatie? Mijn ervaring is in ieder geval van niet.

Een tijdje geleden had ik weer zo'n klik met iemand. Al snel werd me duidelijk, door haar, dat ze een voorkeur had van iemand die tegenpool van haar was, juist geen herkenbaarheid en dergelijke.

Wat drijft jullie in een zoektocht naar een partner? Waar bestaat die klik uit?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199681708
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 11:34 schreef Hineni het volgende:
Hoe definiëren jullie eigenlijk een klik?
Dat het contact heel erg automatisch gaat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199681764
Nou, heb deze week date met iemand die eigenlijk helemaal niet mijn type is maar wel heel erg aardig is, en we praten ook heel veel. Ben benieuwd. Weet eigenlijk wel zeker dat het uiteindelijk geen relatie gaat worden omdat de uiterlijke aantrekkingskracht mist, maar laten we het eerst gewoon leuk hebben. Beetje dubbel gevoel; aan de ene kant is er niets mis met gewoon wat daten en afspreken, het leuk hebben, maar ik weet stiekem ook wel dat ik er na verloop van tijd een punt achter ga zetten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199681965
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat het contact heel erg automatisch gaat.
Autopilot inderdaad, elkaar aanvoelen zonder dat er woorden aan te pas komen. Elkaar aankijken en weten dat het goed zit. O+
pi_199682014
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer je wel een spanning te creëeren? Bijvoorbeeld door aanraking of op een bepaalde manier naar haar te kijken.

Een gezelschapsspel is iets wat je kan doen als je eenmaal samen bent, maar voor een eerste date is dat toch echt een dooddoener. Je word gewoon meteen gefriendzoned.
Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
  zondag 30 mei 2021 @ 14:38:59 #197
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199683129
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 12:59 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor vanavond dus een 2e date gepland om een gezelschapsspel spelen. Jij zegt dus ga naar de plaatselijke ijsco zaak, leg wat ijsjes in de vriezer en zodra ze hier is verander het in een wandeling met ijsje? Misschien ook wel als verrassing voor haar samen met het mooie weer
Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199683326
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Meestal is het de ander die zich bezwaard voelt (niet altijd). Als we dan weglopen/doorlopen dat ze dan zegt "mensen zaten te kijken". Lekker boeiend, het gaat toch om ons niet die andere mensen. :')
pi_199683345
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 10:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Even face to face gesprek afwachten maar ik kreeg gewoon die indruk nav wat er gezegd is.
Toen ik daar iets over zei reageerde hij weer enigszins beledigd. Dus af gesproken om het gesprek F2F voor te zetten want onze communicatie skills per telefoon/whatsapp zijn slecht.

Rode draad van het verhaal is dat hij denk ik niet toe is aan een relatie (snap zijn redenen, lijkt op mijn achtergrond) maar er is wel een klik is die meer is als lust.
Als mijn indruk van dit gesprek klopt weet ik sws niet of ik wel meer met hem zou willen. Klinkt als drama en hartzeer. Maar wil niet op de zaken vooruit lopen.
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
pi_199683490
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Maar als je tegenover elkaar gaat zitten tijdens een spelletje maakt het dat ook niet makkelijker denk ik.
Tijdens een wandeling kan je nog haar hand vast pakken en een richting kiezen waar je heen loopt.

Twijfel nog of die wandeling inc ijsjes of gewoon bij spel laten zoals besproken. :')
pi_199683673
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk, zoek vooral niet iets waarbij alles gestroomlijnd loopt.
Daarom. Maar wil ff face2face gesprek afwachten/aangaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199683864
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:38 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Is spanning creëren tijdens een wandeling dan zoveel makkelijker? Ik vind dat zelf makkelijker bij iemand thuis, in het openbaar voel ik me altijd wat bezwaard voor lichamelijk contact (jaja lekker preuts, ik weet t :@)
Haha je kan altijd als spelletje strippoker voorstellen (of bij elke overwinning moet de ander een kledingstuk uittrekken) ;)
Niets mis met die preutsheid buiten. Heb dat op openlijk knuffelen na ook wel redelijk. Maar, dat is juíst een aangelegenheid om spanning op te bouwen. Hoe stiekemer en onopvallender bepaalde blikken en aanrakingen, hoe leuker. Dat je dan beiden knalt van verlangen maar niet direct kunt handelen naar die spanning maakt het juist. Voor de buitenwereld een net en keurig uitziend stelletje dat ondertussen een hele andere agenda heeft. :D

Het perfecte voorspel als je het mij vraagt.

[ Bericht 12% gewijzigd door Azula op 30-05-2021 15:49:02 ]
pi_199684190
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
Drama, hartzeer en beledigd voelen (en dit ook aangeven), lijkt mij allemaal prima wenselijk
Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.

Toen het uit was met mijn ex-vriendin was ik echt letterlijk ziek. Ik hoef dat niet meer mee te maken. Doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Kan heel slecht tegen die dingen. Heel slecht. Kijk er nu al naar uit om weer die dingen te gaan meemaken in de toekomst. Domme menselijke gevoelens ook.

Mede daarom ben ik ook heel erg voorzichtig en wil ik alleen een relatie aangaan met mensen die écht mijn type zijn en waar ik écht een gevoel voor heb.

Dat geouwehoer met drama 'hoort' er dan misschien bij, het is wel onzinnig en toegeven aan irrationele gevoelens. Kost je veel mentale energie, althans mij. Is niet goed voor je steeds zo'n stressreactie van het lichaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684299
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:18 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte. Ik vind dat soort dingen vreselijk.

Toen het uit was met mijn ex-vriendin was ik echt letterlijk ziek. Ik hoef dat niet meer mee te maken. Doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Kan heel slecht tegen die dingen. Heel slecht. Kijk er nu al naar uit om weer die dingen te gaan meemaken in de toekomst. Domme menselijke gevoelens ook.

Mede daarom ben ik ook heel erg voorzichtig en wil ik alleen een relatie aangaan met mensen die écht mijn type zijn en waar ik écht een gevoel voor heb.

Dat geouwehoer met drama 'hoort' er dan misschien bij, het is wel onzinnig en toegeven aan irrationele gevoelens. Kost je veel mentale energie, althans mij. Is niet goed voor je steeds zo'n stressreactie van het lichaam.
Niet iedereen heeft borderline
pi_199684423
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:29 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft borderline
Ik ook niet hoor. :')

Hoe kom je daar nou weer bij.

Edit: Wat communiceren sommige mensen vervelend in dit topic zeg. Kneus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684452
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor. :')

Hoe kom je daar nou weer bij.
Je ex wellicht maat ;)

Ik dacht dat jij laatst zei dat je mensen goed kon inschatten (wellicht was het een ander), wat ging er mis bij die ex?
Grenzen bewaken?
pi_199684460
Ja schelden is leuk
pi_199684475
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:44 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je ex wellicht maat ;)

Ik dacht dat jij laatst zei dat je mensen goed kon inschatten (wellicht was het een ander), wat ging er mis bij die ex?
Grenzen bewaken?
Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.

Wat er mis ging was gewoon een relatie die na een jaar langzaam kapot ging. Niets meer, niets minder. Heel normaal.

Het enige wat ik zonet zei was dat ik ontzettend slecht tegen die mentale pijn kon. Vandaar doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Ieder mens heeft nou eenmaal bepaalde dingen. Jij begint gelijk over borderline... :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684481
quote:
10s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:45 schreef scrupuleus het volgende:
Ja schelden is leuk
Gast, communiceer dan gewoon normaal. Ik deel gewoon eerlijk mijn ervaring.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684514
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Mijn ex ook niet. Wat wil je nou zeggen? Je weet 't zelf niet eens.

Wat er mis ging was gewoon een relatie die na een jaar langzaam kapot ging. Niets meer, niets minder. Heel normaal.

Het enige wat ik zonet zei was dat ik ontzettend slecht tegen die mentale pijn kon. Vandaar doe mij maar een gebroken been ipv een gebroken hart. Ieder mens heeft nou eenmaal bepaalde dingen. Jij begint gelijk over borderline... :')
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoor

Stel je verder niet zo aan zeg
pi_199684534
De 1 is wat drukker met associëren dan de ander waarschijnlijk en wellicht ook wat destructiever
pi_199684555
Zoek vooral een relatie waarbij je geen pijn gaat voelen, klinkt wel als mijn leven, als in dan maar geen relatie zoeken.
pi_199684560
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
Ziek worden voldoet wel aan de omschrijving mbt een borderline partner hoor
Natuurlijk niet. :')

Er is gewoon bekend dat dat kan in een bepaald deel van de populatie. Heeft niets met borderline te maken. Er zijn ook mensen die ziek worden als een dierbare overlijdt. Is dat borderline? Nee, gewoon normaal menselijk gedrag als een relatie die je hebt opgebouwd ineens kapot gaat.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684625
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:56 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. :')

Er is gewoon bekend dat dat kan in een bepaald deel van de populatie. Heeft niets met borderline te maken. Er zijn ook mensen die ziek worden als een dierbare overlijdt. Is dat borderline? Nee, gewoon normaal menselijk gedrag als een relatie die je hebt opgebouwd ineens kapot gaat.
Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?

Dat kan toch niet.
pi_199684680
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:03 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja dus maar iets zoeken zonder pijn?

Dat kan toch niet.
Waar zeg ik dat? :') Ik wil dolgraag wel weer een relatie. Kijk er alleen naar uit om dat weer kapot te zien gaan mocht het gebeuren, want die mentale pijn trek ik altijd heel slecht. Misschien heb jij wel weer issues met andere dingen, moeite met weet ik veel wat. Ik deel gewoon m'n ervaring, niets meer niets minder. Je weet van te voren nooit of je voor heel lang bij iemand gaat blijven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684702
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
pi_199684749
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:10 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684797
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:08 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat? :') Ik wil dolgraag wel weer een relatie. Kijk er alleen naar uit om dat weer kapot te zien gaan mocht het gebeuren, want die mentale pijn trek ik altijd heel slecht. Misschien heb jij wel weer issues met andere dingen, moeite met weet ik veel wat. Ik deel gewoon m'n ervaring, niets meer niets minder. Je weet van te voren nooit of je voor heel lang bij iemand gaat blijven.
En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.

Jij deelt je ervaring, helemaal fijn en ik geef daar een reactie op.
Ik val je niet aan ofzo.

Een issue van mij zou kunnen zijn dat ik moeilijk om kan gaan met dogma's...
Nou dat klopt sowieso wel.
pi_199684823
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Typisch. Ook aantal keer meegemaakt.
Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordt
pi_199684846
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:
En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.
Ja, that's life toch? En op het einde ga je dood.

Het is geen praktisch probleem ofzo wat je opgelost kan worden. Het is gewoon het leven.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684863
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:20 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ik nog nooit, wel pijnlijk opzich... Maar goed uiteindelijk liever dit dan dat ze het wel door laat gaan en uiteindelijk al weet dat het niks wordt
Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684893
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:23 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Morgen ben je het weer vergeten of boeit het je niet meer. Gewoon veel met mensen praten en veel proberen te daten. Dan gaat het vanzelf makkelijker.
Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordig
pi_199684920
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:25 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Zeker, maar moet zeggen dat tinder de laatste tijd ook niet echt meewerkt. Heb idee dat ik een jaar terug meer matches haalde dan tegenwoordig
Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.

Vorige reset had ik maar max 30 matches en na 1 week helemaal niks meer erbij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199684958
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:27 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Kan ook aan je ELO score liggen. Ik doe Tinder om de 1 -2 maanden resetten. Volgens mij heb ik nu een redelijk hoge ELO score want zit nu op +100 likes en elke dag 1-2 likes erbij.

Vorige reset had ik maar max 30 matches en na 1 week helemaal niks meer erbij.
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?
Heb het nu weer een weekje na een reset en die teller blijft nu bij mij al paar dagen hangen
pi_199684990
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:30 schreef snoesje45 het volgende:
En wat is een ELO score en hoe krijg je die hoog of laag?
Als je Tinder installeert reset krijg je van de software een score 0 - 10 toegekend. Hoe hoger, hoe hoger op in de stapel en hoe meer mensen je te zien krijgen. Hoe het helemaal precies werkt weet ik ook niet, volgens mij weet alleen Tinder dat zelf.

Ik heb zelf Tinder Gold en heb ook iets meer likes en matches, dus betalen werkt ook om je score iets omhoog te doen. Voor de rest, volgens mij 3 van de 10 naar rechts swipen, dus niet alles naar links of rechts. Alle foto slots vol hebben. Ik weet het echt niet zo goed, typ eens in op reddit.com/r/Tinder 'ELO score' en je vindt wel wat dingetjes.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199685005
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:17 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

En die mentale pijn is een vaststaand iets?
De triggers die het veroorzaakten zijn onoverkomelijk?
Je gaat weer diezelfde pijn ervaren?
Zou kunnen hoor.

Jij deelt je ervaring, helemaal fijn en ik geef daar een reactie op.
Ik val je niet aan ofzo.

Een issue van mij zou kunnen zijn dat ik moeilijk om kan gaan met dogma's...
Nou dat klopt sowieso wel.
Dit klopt wel. Ik heb vaak het idee dat ik gwn getriggerd word en er dan een emotie volgt die niet altijd even rationeel/ niks met de realiteit te maken heeft.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199685258
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Dit klopt wel. Ik heb vaak het idee dat ik gwn getriggerd word en er dan een emotie volgt die niet altijd even rationeel/ niks met de realiteit te maken heeft.
Rationeel is niemand, de emotie is een logisch gevolg van wie je bent geworden, dat accepteren en iemand vinden die dat ook doet zal het al vergemakkelijken.
pi_199685483
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:52 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Rationeel is niemand, de emotie is een logisch gevolg van wie je bent geworden, dat accepteren en iemand vinden die dat ook doet zal het al vergemakkelijken.
Dat kun je wel een beetje leren. Emoties zijn een logisch gevolg, maar zijn dat zelf niet. Ik heb echt domme dingen gedaan toen ik verliefd was. En andere mensen evengoed. Iets rationeler zijn en meer vanuit buiten jezelf naar een situatie kijken is heel wat wenselijker. Een vriendin van mij doet echt bijna alles op gevoel. Heel goed als je dat kunt of lukt, maar ik denk dat het voor mij persoonlijk niet zo handig is. Ik hou er niet zo van hoor.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199685584
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 18:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Dat kun je wel een beetje leren. Emoties zijn een logisch gevolg, maar zijn dat zelf niet. Ik heb echt domme dingen gedaan toen ik verliefd was. En andere mensen evengoed. Iets rationeler zijn en meer vanuit buiten jezelf naar een situatie kijken is heel wat wenselijker. Een vriendin van mij doet echt bijna alles op gevoel. Heel goed als je dat kunt of lukt, maar ik denk dat het voor mij persoonlijk niet zo handig is. Ik hou er niet zo van hoor.
O ik heb ook wel domme dingen gedaan hoor, dat ik meer met de ander bezig was dan met mezelf en daarbij moeilijk te stoppen was.

Er is wel zoiets als gepast reageren op elke situatie denk ik.
Binnen bepaalde kaders dan.
Iedereen heeft wellicht zijn eigen gevoelswereld en zou deze toe kunnen passen.
  zondag 30 mei 2021 @ 20:16:07 #230
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199687167
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 16:55 schreef scrupuleus het volgende:
Zoek vooral een relatie waarbij je geen pijn gaat voelen, klinkt wel als mijn leven, als in dan maar geen relatie zoeken.
Een relatie zonder pijn moet toch ook wel bestaan? Anders stop ik ook maar met zoeken. :{ Kreeg haast borderline van mn vorige relatie met alle ups en downs. Maar heb het idee dat er ook mensen bestaan met een rustig voortkabbelende relatie.
En ach, de pijn laat wel voelen dat je leeft, dus ik zoek toch maar even verder. Al vind ik de emotionele stabiliteit die voor mij bij het vrijgezel zijn hoort ook wel echt prettig.

quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 17:10 schreef snoesje45 het volgende:
Helaas, date zegt alsnog af. Haar recht natuurlijk maar wel beetje laf aangezien ze daar hele week de tijd voor had.
Ah jammer, was wel benieuwd of het een spelletje of een wandeling was geworden. Heb zelf binnenkort ook een tweede date, we moeten nog bedenken wat te doen, er is straks ook weer wat meer mogelijk, dus dan komt de keuzestress weer ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199687211
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Een relatie zonder pijn moet toch ook wel bestaan? Anders stop ik ook maar met zoeken. :{ Kreeg haast borderline van mn vorige relatie met alle ups en downs. Maar heb het idee dat er ook mensen bestaan met een rustig voortkabbelende relatie.
En ach, de pijn laat wel voelen dat je leeft, dus ik zoek toch maar even verder. Al vind ik de emotionele stabiliteit die voor mij bij het vrijgezel zijn hoort ook wel echt prettig.
[..]

Ah jammer, was wel benieuwd of het een spelletje of een wandeling was geworden. Heb zelf binnenkort ook een tweede date, we moeten nog bedenken wat te doen, er is straks ook weer wat meer mogelijk, dus dan komt de keuzestress weer ;)
Hoi. :W
(Ok doe even een Faxie)
  zondag 30 mei 2021 @ 20:29:03 #232
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199687399
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:19 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Hoi. :W
(Ok doe even een Faxie)
Haha, heeft hij daar veel succes mee? :P
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199687430
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Een relatie zonder pijn moet toch ook wel bestaan? Anders stop ik ook maar met zoeken. :{ Kreeg haast borderline van mn vorige relatie met alle ups en downs. Maar heb het idee dat er ook mensen bestaan met een rustig voortkabbelende relatie.
En ach, de pijn laat wel voelen dat je leeft, dus ik zoek toch maar even verder. Al vind ik de emotionele stabiliteit die voor mij bij het vrijgezel zijn hoort ook wel echt prettig.
Ja stop maar met zoeken, disco is je man ;)

Elke relatie lijkt mij anders maar dat je met het leven en jezelf geconfronteerd wordt lijkt mij onontkoombaar en dat kan pijn doen.
pi_199687489
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]

Haha, heeft hij daar veel succes mee? :P
Haha nee, wilde het ook eens proberen. :P
Weinig succes begrijp ik. Jammer de bammer. ;)

OT: wel eens met dat vrijgezel ook wel chill is als ik terug kijk op bepaalde vorige relaties. Iemand moet wel een toevoeging zijn wat ik nu heb, niet omdat het zo sociaal verwacht word.
pi_199687885
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
Een relatie zonder pijn moet toch ook wel bestaan? Anders stop ik ook maar met zoeken. Kreeg haast borderline van mn vorige relatie met alle ups en downs. Maar heb het idee dat er ook mensen bestaan met een rustig voortkabbelende relatie.
En ach, de pijn laat wel voelen dat je leeft, dus ik zoek toch maar even verder. Al vind ik de emotionele stabiliteit die voor mij bij het vrijgezel zijn hoort ook wel echt prettig.

Ja, ik ben het wel met je eens. Dat moet echt wel kunnen. Je moet gewoon de juiste vinden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 30 mei 2021 @ 21:10:00 #236
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199687975
quote:
1s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:30 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Ja stop maar met zoeken, disco is je man ;)

Elke relatie lijkt mij anders maar dat je met het leven en jezelf geconfronteerd wordt lijkt mij onontkoombaar en dat kan pijn doen.
Ja ok, maar om om die reden dan überhaupt niet aan een relatie te beginnen gaat me wat ver. Ik ben nu heel wat jaar vrijgezel en vind het best fijn dat gebrek aan pijn, maar het begint nu toch wel te kriebelen, maar misschien is dat omdat de zomer begint ;)


quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:33 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Haha nee, wilde het ook eens proberen. :P
Weinig succes begrijp ik. Jammer de bammer. ;)

OT: wel eens met dat vrijgezel ook wel chill is als ik terug kijk op bepaalde vorige relaties. Iemand moet wel een toevoeging zijn wat ik nu heb, niet omdat het zo sociaal verwacht word.
Haha maar wel bijzonder, als ik aangeef een tweede date te hebben (dacht dat ik mijn twijfels daarover nog niet had aangegeven) en een ellendige relatie achter de rug :) Maar inderdaad het moet wel echt een toevoeging zijn, volgens mij gaat mijn omgeving verbaasder zijn als ik wel een relatie krijg dan wanneer ik gewoon vrijgezel blijf, dus sociale verwachting hoef ik niet echt rekening mee te houden :)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199688495
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 20:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]

Ah jammer, was wel benieuwd of het een spelletje of een wandeling was geworden. Heb zelf binnenkort ook een tweede date, we moeten nog bedenken wat te doen, er is straks ook weer wat meer mogelijk, dus dan komt de keuzestress weer ;)
Had uiteindelijk voor een mix gekozen, eerst ijsje en wandelen en daarna spel thuis. Helaas heeft het niet zover mogen komen
  zondag 30 mei 2021 @ 23:31:15 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199689480
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 12:23 schreef Sounddragon het volgende:

Gisteravond/vannacht weer een videochat gehad van een uurtje of 4. Morgen wandeluh volgens planning, maar het zou me niks verbazen als het vanavond al daten wordt :+
still going, ik moet blijven slapen
:+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199689636
Een relatie zonder pijn... Ik geloof er niet zo in. Bij zo’n beetje alles in het leven komt een vorm van pijn kijken.

Groei is een oncomfortabel proces zowel fysiek als mentaal.
pi_199689638
quote:
7s.gif Op zondag 30 mei 2021 23:31 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

still going, ik moet blijven slapen
:+
En dan zit je op fok? _O-
  maandag 31 mei 2021 @ 07:43:11 #241
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199690512
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:20 schreef Azula het volgende:

[..]

En dan zit je op fok? _O-
Uhhuh, why nut? :P

Beetje jammer dat haar wekker ging om 05.40, maar ik was lekker op tijd thuis iig :7

13.500 stapjes in het bos gisteren, dik 2 uur gewandeld, toen naar haar huis voor een bakkie, toen kwam d'r bestie even the goods keuren, vervolgens kwam zoon (23) thuis inclusief vriendin van een weekendje 020 ( :r , maar ieder zijn ding) en toen hebben we maar een kudde sushi besteld, met zijn allen gegeten en moest ik blijven.

Ze deed niet aan sex op de eerste date, en er blijft ook nooit iemand slapen... zo zie je maar weer dat alles nogal relatief is ~O>

Ik weigerde het 'blijven slapen-verzoek' in eerste instantie, maar ik zag een gezicht afzakken, en toen ze naar binnen liep kreeg ik van bestie even the third degree waarom ik niet wilde blijven pitten (ik vond het kinda over the top op een first date, en ik woon 25 minuten rijden verderop + dat ik niet gedronken had, dus ik kon prima naar huis), dus ok ok, ik blijf wel _O-

Soms lopen dingen net even anders als je had ingecalculeerd O-)

Oh, en ik heb geleerd wat panda- en tijgerpunten zijn; ik sta weer op 0. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Sounddragon op 31-05-2021 08:35:55 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199690936
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 00:19 schreef Azula het volgende:
Een relatie zonder pijn... Ik geloof er niet zo in. Bij zo’n beetje alles in het leven komt een vorm van pijn kijken.

Groei is een oncomfortabel proces zowel fysiek als mentaal.
In elke relatie zit wel iets wat pijn of zeer doet. De truc is hoe je ermee omgaat.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199694414
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 19:13 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Kijk, leuk nieuws! *O*
Iets doen met iets wat statisch is (drankje/eten) of andersom is altijd wel het leukst :)
Zeker ja! Contact loopt tijdens de dates smooth, het is erg gezellig voor ons beiden maar nog niet echt ‘romantisch’ dus wellicht maar eens een move maken of peilen. Picknicken in een parkje is wel een leuke afwisseling. Ik ben benieuwd, ze is vegetarisch dus daar ga ik maar eens mee experimenteren :)
pi_199694572
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 07:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uhhuh, why nut? :P

Beetje jammer dat haar wekker ging om 05.40, maar ik was lekker op tijd thuis iig :7

13.500 stapjes in het bos gisteren, dik 2 uur gewandeld, toen naar haar huis voor een bakkie, toen kwam d'r bestie even the goods keuren, vervolgens kwam zoon (23) thuis inclusief vriendin van een weekendje 020 ( :r , maar ieder zijn ding) en toen hebben we maar een kudde sushi besteld, met zijn allen gegeten en moest ik blijven.

Ze deed niet aan sex op de eerste date, en er blijft ook nooit iemand slapen... zo zie je maar weer dat alles nogal relatief is ~O>

Ik weigerde het 'blijven slapen-verzoek' in eerste instantie, maar ik zag een gezicht afzakken, en toen ze naar binnen liep kreeg ik van bestie even the third degree waarom ik niet wilde blijven pitten (ik vond het kinda over the top op een first date, en ik woon 25 minuten rijden verderop + dat ik niet gedronken had, dus ik kon prima naar huis), dus ok ok, ik blijf wel _O-

Soms lopen dingen net even anders als je had ingecalculeerd O-)

Oh, en ik heb geleerd wat panda- en tijgerpunten zijn; ik sta weer op 0. :')
Jij vindt jezelf wel erg geweldig of niet? _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 31 mei 2021 @ 15:08:23 #245
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199695218
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 14:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Jij vindt jezelf wel erg geweldig of niet? _O-
Ik ben de bom jongeh :')

Ik vond het gewoon grappig hoe het liep.. ik had echt gerekend op een sec koffiewandelingetje, en het liep helemaal anders.

Maar ik stop wel weer met posten.. no problem :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199695636
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:08 schreef Sounddragon het volgende:
Maar ik stop wel weer met posten.. no problem
Nee joh, was gewoon beetje ouwehoeren. :P

Moest gewoon ff.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199696642
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 07:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uhhuh, why nut? :P

Beetje jammer dat haar wekker ging om 05.40, maar ik was lekker op tijd thuis iig :7

13.500 stapjes in het bos gisteren, dik 2 uur gewandeld, toen naar haar huis voor een bakkie, toen kwam d'r bestie even the goods keuren, vervolgens kwam zoon (23) thuis inclusief vriendin van een weekendje 020 ( :r , maar ieder zijn ding) en toen hebben we maar een kudde sushi besteld, met zijn allen gegeten en moest ik blijven.

Ze deed niet aan sex op de eerste date, en er blijft ook nooit iemand slapen... zo zie je maar weer dat alles nogal relatief is ~O>

Ik weigerde het 'blijven slapen-verzoek' in eerste instantie, maar ik zag een gezicht afzakken, en toen ze naar binnen liep kreeg ik van bestie even the third degree waarom ik niet wilde blijven pitten (ik vond het kinda over the top op een first date, en ik woon 25 minuten rijden verderop + dat ik niet gedronken had, dus ik kon prima naar huis), dus ok ok, ik blijf wel _O-

Soms lopen dingen net even anders als je had ingecalculeerd O-)

Oh, en ik heb geleerd wat panda- en tijgerpunten zijn; ik sta weer op 0. :')
Hold up. Dit alles op de eerste date?

Klinkt als een vreselijke film dit. _O-
Arme jij. Hoe heb je dit ervaren?
  maandag 31 mei 2021 @ 17:41:00 #248
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199696714
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 15:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik ben de bom jongeh :')

Ik vond het gewoon grappig hoe het liep.. ik had echt gerekend op een sec koffiewandelingetje, en het liep helemaal anders.

Maar ik stop wel weer met posten.. no problem :)
Nee joh, jij kan er toch niets aan doen dat je zo geweldig bent? ;)

Gaat er nog een tweede date komen? Als ik dit verhaal zo hoor zou ik daar wel over twijfelen als ik jou was ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199700742
quote:
10s.gif Op maandag 31 mei 2021 07:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Uhhuh, why nut? :P

Beetje jammer dat haar wekker ging om 05.40, maar ik was lekker op tijd thuis iig :7

13.500 stapjes in het bos gisteren, dik 2 uur gewandeld, toen naar haar huis voor een bakkie, toen kwam d'r bestie even the goods keuren, vervolgens kwam zoon (23) thuis inclusief vriendin van een weekendje 020 ( :r , maar ieder zijn ding) en toen hebben we maar een kudde sushi besteld, met zijn allen gegeten en moest ik blijven.

Ze deed niet aan sex op de eerste date, en er blijft ook nooit iemand slapen... zo zie je maar weer dat alles nogal relatief is ~O>

Ik weigerde het 'blijven slapen-verzoek' in eerste instantie, maar ik zag een gezicht afzakken, en toen ze naar binnen liep kreeg ik van bestie even the third degree waarom ik niet wilde blijven pitten (ik vond het kinda over the top op een first date, en ik woon 25 minuten rijden verderop + dat ik niet gedronken had, dus ik kon prima naar huis), dus ok ok, ik blijf wel _O-

Soms lopen dingen net even anders als je had ingecalculeerd O-)

Oh, en ik heb geleerd wat panda- en tijgerpunten zijn; ik sta weer op 0. :')
Aan het eind van het jaar heb jij meer rare dates gehad dan heel R&P uberhaupt dates. :D _O-
  maandag 31 mei 2021 @ 22:56:03 #250
108913 Godshand
guide4you
pi_199701282
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:21 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Aan het eind van het jaar heb jij meer rare dates gehad dan heel R&P uberhaupt dates. :D _O-
Ik vind het gehalte raar nog wel mee vallen.

Was raarder als dit gebeurde:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)am-vrouw-aangehouden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199702416
quote:
1s.gif Op maandag 31 mei 2021 22:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik vind het gehalte raar nog wel mee vallen.

Was raarder als dit gebeurde:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)am-vrouw-aangehouden
Doet mij denken aan iemand die hier vaak post over al zijn escapades in het bos. _O-
pi_199724472
Is het okee om na een derde date (dan zij we zo’n 11/12 uur bij elkaar geweest) te vragen hoe het tussen ons zit en wat zij ervan vind? Gezien ik daar benieuwd naar ben maar haar niet direct wil afschrikken. Als doel hebben we beide een relatie.
pi_199724934
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:29 schreef synsysterstylo het volgende:
Is het okee om na een derde date (dan zij we zo’n 11/12 uur bij elkaar geweest) te vragen hoe het tussen ons zit en wat zij ervan vind? Gezien ik daar benieuwd naar ben maar haar niet direct wil afschrikken. Als doel hebben we beide een relatie.
Ja joh, natuurlijk. Dat doe je toch ook na je eerste date al?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199725560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja joh, natuurlijk. Dat doe je toch ook na je eerste date al?
True, true, twee keer gevraagd maar dan blijft het oppervlakkig bij dat het erg gezellig was en dat er een vervolg inzit. Dacht nu meer aan om te vertellen dat het wel een klik voor mij is en of ze nog andere date.
pi_199725589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:29 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

True, true, twee keer gevraagd maar dan blijft het oppervlakkig bij dat het erg gezellig was en dat er een vervolg inzit. Dacht nu meer aan om te vertellen dat het wel een klik voor mij is en of ze nog andere date.
Ik zou gewoon alles zeggen wat jij voor haar voelt of denkt na afloop. Kan makkelijk. Dan ben je ook al wel beetje binnen als het je derde date al is lijkt me. Anders zeggen ze echt wel na date één of twee geen vervolg.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199725765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 22:29 schreef synsysterstylo het volgende:
Is het okee om na een derde date (dan zij we zo’n 11/12 uur bij elkaar geweest) te vragen hoe het tussen ons zit en wat zij ervan vind? Gezien ik daar benieuwd naar ben maar haar niet direct wil afschrikken. Als doel hebben we beide een relatie.
Welke informatie heb je nog meer nodig los gezien van het feit dat je net 12 uur hebt doorgebracht met haar?

Wie brengt er nou 12 uur met iemand door zonder dat hij/zij diegene leuk vindt? Moet je het in drievoud ondertekend zien dat ze je leuk vindt?

Kerel, kijk gewoon naar haar acties. Ze spreekt met je af. Ze investeert tijd in je. Ga gewoon zo door, en wacht tot zij een beetje hints geeft. Dan weet je zeker dat ze een relatie wil met je, en is dit echt een makkelijk bespreekpunt. Alleen dit is pas je derde date. Als je continu gaat zitten vragen hoe het zit tussen jullie heb je alleen maar kans dat het haar afschrikt. Het levert je weinig op en killt de spanning juist.

Het enige wat je imo moet doen, is gewoon zo doorgaan als dat je nu doet. Op een gegeven moment kan zij niet meer wachten, en wil ze je binden. Dat merk je wel, en dan komt de rest vanzelf. Schiet jezelf nu niet in de voet man ;)
pi_199725799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik zou gewoon alles zeggen wat jij voor haar voelt of denkt na afloop. Kan makkelijk. Dan ben je ook al wel beetje binnen als het je derde date al is lijkt me. Anders zeggen ze echt wel na date één of twee geen vervolg.
Beetje binnen? Je kent elkaar nauwelijks man. Het enige wat je kan zeggen, is dat er initiële aantrekkingskracht is. Ik zou hem juist aanraden die aantrekkingskracht niet weg te gooien door constant naar duidelijkheid te vissen.
pi_199725894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:02 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Beetje binnen? Je kent elkaar nauwelijks man. Het enige wat je kan zeggen, is dat er initiële aantrekkingskracht is. Ik zou hem juist aanraden die aantrekkingskracht niet weg te gooien door constant naar duidelijkheid te vissen.
9 van de 10 keer stopt het bij de eerste date als die initiële aantrekkingskracht er niet is. Ken zo veel mensen die bij de 2e of 3e dat al gezoend hebben of seks hebben gehad. Dat noem ik wel een beetje binnen hoor. Wat doe jij dan, gevoelens uitten bij de 9e date en seks als jullie getrouwd zijn?

Je moet niet als een wijf zo'n mysterieus gevoelspelletje gaan spelen. Duidelijkheid kan best na de derde date.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199725963
quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik zou gewoon alles zeggen wat jij voor haar voelt of denkt na afloop. Kan makkelijk. Dan ben je ook al wel beetje binnen als het je derde date al is lijkt me. Anders zeggen ze echt wel na date één of twee geen vervolg.
Okee thanks, ik zal het eens overwegen. Wil wel een bepaald soort duidelijkheid over mijn intenties dat ze me niet als een vriend ziet straks. Een kus of echt aanraking zijn er niet veel geweest de afgelopen dates. In term van langzaam aandoen, maar nu heb ik het idee dat aanwezig moet zijn ofzo bij de derde.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 juni 2021 23:58 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Welke informatie heb je nog meer nodig los gezien van het feit dat je net 12 uur hebt doorgebracht met haar?

Wie brengt er nou 12 uur met iemand door zonder dat hij/zij diegene leuk vindt? Moet je het in drievoud ondertekend zien dat ze je leuk vindt?

Kerel, kijk gewoon naar haar acties. Ze spreekt met je af. Ze investeert tijd in je. Ga gewoon zo door, en wacht tot zij een beetje hints geeft. Dan weet je zeker dat ze een relatie wil met je, en is dit echt een makkelijk bespreekpunt. Alleen dit is pas je derde date. Als je continu gaat zitten vragen hoe het zit tussen jullie heb je alleen maar kans dat het haar afschrikt. Het levert je weinig op en killt de spanning juist.

Het enige wat je imo moet doen, is gewoon zo doorgaan als dat je nu doet. Op een gegeven moment kan zij niet meer wachten, en wil ze je binden. Dat merk je wel, en dan komt de rest vanzelf. Schiet jezelf nu niet in de voet man ;)
Welke informatie ik nodig heb? Vooral hoe zij erin staat, iets dieper dan de oppervlakkige praat van ‘erg gezellig, nog een date?’. Een soort bevestiging, omdat ik het erg leuk vind en hoop dat zij er hetzelfde in staat. Of ze wellicht andere date. Gezien ze vgm soms nog op datingapp online is (haar keuze en wil dr niks verbieden natuurlijk). Zie ook een beetje de reactie hierboven, betreft met het blijven doorgaan zo. Je hebt gelijk dat drie dates en 12 uur een goed teken zijn, maar in het verleden heb ik ook weleens gehad dat de derde date er eentje was van; ‘ik wou ‘t nog één kans geven’.

Het is overigens de eerste keer dat ik ‘t vraag dan. Snap wat je bedoeld met spanning. Hints en acties zijn er nog niet geheel van haar. En ja ik kan d’r ook op d’r bek pakken, ik peil alleen dat zij niet helemaal het type daar voor is.
pi_199725969
Ik denk dat een vrouwelijke user het beter kan beantwoorden of adviseren. Het antwoord zal wel netjes tussen de extremen liggen van @TucoRamirez en mij.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199727769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

9 van de 10 keer stopt het bij de eerste date als die initiële aantrekkingskracht er niet is. Ken zo veel mensen die bij de 2e of 3e dat al gezoend hebben of seks hebben gehad. Dat noem ik wel een beetje binnen hoor. Wat doe jij dan, gevoelens uitten bij de 9e date en seks als jullie getrouwd zijn?

Je moet niet als een wijf zo'n mysterieus gevoelspelletje gaan spelen. Duidelijkheid kan best na de derde date.
Je mist erg veel nuance hier.

Het ligt helemaal aan met welke intentie hij het zegt. Dat bepaalt of je 'als een wijf' overkomt. Als jij wil weten hoe zij er in staat vanuit een bepaalde onzekerheid (en dat is wat ik bij hem proef), is het juist ontzettend vrouwelijk om dat te vragen. Dat gaat je niet verder brengen.

Als je het zegt vanuit een bepaald zelfvertrouwen en om het gewoon puur te uiten (hey ik vind jou leuk, en dat is het) is dat juist erg mannelijk. Je verwacht niet perse iets terug maar je wil je gewoon uiten omdat je dat wil.

Alleen dat is hier niet het geval. Hij wil het vragen om zijn eigen stemmetje te laten zwijgen dat zij hem misschien wel als een vriend gaat zien. Dat is onzekerheid, vandaar dat ik hem zou aanraden dat juist niet te vragen, en juist te handelen. Hieronder lees ik al dat hij weinig gezoend of aangeraakt heeft. Dan is DAT wat je moet doen. Handelen, ipv vragen.
pi_199727847
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 00:35 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Okee thanks, ik zal het eens overwegen. Wil wel een bepaald soort duidelijkheid over mijn intenties dat ze me niet als een vriend ziet straks. Een kus of echt aanraking zijn er niet veel geweest de afgelopen dates. In term van langzaam aandoen, maar nu heb ik het idee dat aanwezig moet zijn ofzo bij de derde.
[..]

Welke informatie ik nodig heb? Vooral hoe zij erin staat, iets dieper dan de oppervlakkige praat van ‘erg gezellig, nog een date?’. Een soort bevestiging, omdat ik het erg leuk vind en hoop dat zij er hetzelfde in staat. Of ze wellicht andere date. Gezien ze vgm soms nog op datingapp online is (haar keuze en wil dr niks verbieden natuurlijk). Zie ook een beetje de reactie hierboven, betreft met het blijven doorgaan zo. Je hebt gelijk dat drie dates en 12 uur een goed teken zijn, maar in het verleden heb ik ook weleens gehad dat de derde date er eentje was van; ‘ik wou ‘t nog één kans geven’.

Het is overigens de eerste keer dat ik ‘t vraag dan. Snap wat je bedoeld met spanning. Hints en acties zijn er nog niet geheel van haar. En ja ik kan d’r ook op d’r bek pakken, ik peil alleen dat zij niet helemaal het type daar voor is.
Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder). Die duidelijkheid over je intenties laat je blijken door haar te versieren, niet door te praten.

Met vragen hoe zij erin staat ga je echt helemaal niks bereiken als je dat lichaamscontact niet regelt. Sterker nog, ze zal je JUIST eerder als een vriend zien. Ze gaat je als zwak zien, omdat je blijkbaar de ballen niet hebt om haar te versieren (en dat is wat ze wil).

Ik zal je wat vertellen, ze is nu al 3 dates met jou bezig, waaronder eentje van 12 uur. En dan zeg je mij dat je nauwelijks zoent en aanraakt. Geloof mij maar, zij WACHT en HOOPT dat jij een move maakt. Doe je dat niet, dan zit je binnen afzienbare tijd in de friendzone.
pi_199727965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder).

Met vragen hoe zij erin staat ga je echt helemaal niks bereiken als je dat lichaamscontact niet regelt. Sterker nog, ze zal je JUIST eerder als een vriend zien. Ze gaat je als zwak zien, omdat je blijkbaar de ballen niet hebt om haar te versieren (en dat is wat ze wil).

Ik zal je wat vertellen, ze is nu al 3 dates met jou bezig, waaronder eentje van 12 uur. En dan zeg je mij dat je nauwelijks zoent en aanraakt. Geloof mij maar, zij WACHT en HOOPT dat jij een move maakt. Doe je dat niet, dan zit je binnen afzienbare tijd in de friendzone.
Derde date moet nog komen. Meer van nadat we dan na alle 3 de dates 11-12 uur bij elkaar zijn geweest. Soms duren dates een uurtje, onze ongeveer 3-4 uur, puur om ff dat beeld te schetsen. Thanks voor je tips iig, ik weet hoe ik de aanstaande derde date anders moet gaan aanpakken betreft fysiek contact, opbouwend en subtiel beginnen. Wat betreft het vragen maak je een duidelijk punt, dat ga ik niet doen, en beter zelf het initiatief tonen en zeggen dat ik haar gewoon echt leuk vind.
pi_199728350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:39 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]
Wat betreft het vragen maak je een duidelijk punt, dat ga ik niet doen, en beter zelf het initiatief tonen en zeggen dat ik haar gewoon echt leuk vind.
Beter is nog voor nu als je gewoon laat MERKEN dat je haar leuk vindt. Zij zal die signalen oppikken. Dus raak haar aan, en zoen haar na een tijdje. Dat geeft haar de bevestiging al hoe jij erin staat.

Als je nu gaat zeggen wat je voelt zonder dat je iets hebt gedaan riskeer je de friendzone alsnog. Dus als aanvulling, doe dat pas als je echt intiem bent geweest en zij het ook echt verdient ;)

Al met al hoef je dus helemaal niks hierover te zeggen nu, alleen handelen. Dat houdt je uit de friendzone en zorgt ervoor dat ze alleen maar meer voor je gaat voelen. En het geeft jou de bevestiging als ze je terugzoent.
pi_199728675
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 10:27 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Echt, het enige wat je moet doen is haar versieren. Zorg dat je dat lichaamscontact krijgt, en dat je haar zoent (en uiteindelijk meer). Bouw het gewoon rustig op (rustig arm om haar heen, en zo verder). Die duidelijkheid over je intenties laat je blijken door haar te versieren, niet door te praten.

Met vragen hoe zij erin staat ga je echt helemaal niks bereiken als je dat lichaamscontact niet regelt. Sterker nog, ze zal je JUIST eerder als een vriend zien. Ze gaat je als zwak zien, omdat je blijkbaar de ballen niet hebt om haar te versieren (en dat is wat ze wil).

Ik zal je wat vertellen, ze is nu al 3 dates met jou bezig, waaronder eentje van 12 uur. En dan zeg je mij dat je nauwelijks zoent en aanraakt. Geloof mij maar, zij WACHT en HOOPT dat jij een move maakt. Doe je dat niet, dan zit je binnen afzienbare tijd in de friendzone.

Hier ben ik het gewoon helemaal mee eens hoor. Even reagerende op je vorige post op mij. Het kan op meerdere manieren, maar vooral een combinatie van die twee. Communiceren is niks mis mee, vanuit zelfvertrouwen zeggen ik vind je leuk en that's it.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199728684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:14 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Beter is nog voor nu als je gewoon laat MERKEN dat je haar leuk vindt. Zij zal die signalen oppikken. Dus raak haar aan, en zoen haar na een tijdje. Dat geeft haar de bevestiging al hoe jij erin staat.

Als je nu gaat zeggen wat je voelt zonder dat je iets hebt gedaan riskeer je de friendzone alsnog. Dus als aanvulling, doe dat pas als je echt intiem bent geweest en zij het ook echt verdient ;)

Al met al hoef je dus helemaal niks hierover te zeggen nu, alleen handelen. Dat houdt je uit de friendzone en zorgt ervoor dat ze alleen maar meer voor je gaat voelen. En het geeft jou de bevestiging als ze je terugzoent.
Punt waarop ik hier dus wat huiveriger ben mbt tot het zoenen, ik voel aan dat zij wat terughoudender daarop is. Als in: ze is erg gelovig, houdt zich ermee bezig, deels in dr werk, familiemens, groot gezin etc, om effe een beeld te schetsen. Normaal gezien had ik het wel aangepakt met eerst te zoenen of daarheen te werken, alleen bij haar ben ik er dus wat voorzichtiger mee en heb ik het idee dat ze eerst verbale communicatie waardeert. Ik wil het ook wel graag zeggen, in combinatie met een aanraking van dr hand bijvoorbeeld als ik zeg dat ik r leuk vind. Maar goed, kan ook zijn dat dit een verkeerde aanname is natuurlijk :) Nogmaals thanks: ik weet wat ik bij de derde moet doen, iig meer aanrakingen.
pi_199729050
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Punt waarop ik hier dus wat huiveriger ben mbt tot het zoenen, ik voel aan dat zij wat terughoudender daarop is. Als in: ze is erg gelovig, houdt zich ermee bezig, deels in dr werk, familiemens, groot gezin etc, om effe een beeld te schetsen. Normaal gezien had ik het wel aangepakt met eerst te zoenen of daarheen te werken, alleen bij haar ben ik er dus wat voorzichtiger mee en heb ik het idee dat ze eerst verbale communicatie waardeert. Ik wil het ook wel graag zeggen, in combinatie met een aanraking van dr hand bijvoorbeeld als ik zeg dat ik r leuk vind. Maar goed, kan ook zijn dat dit een verkeerde aanname is natuurlijk :) Nogmaals thanks: ik weet wat ik bij de derde moet doen, iig meer aanrakingen.
Die religieuze wijven willen juist intens gezoend worden. Nee grapje, is geouwehoer. Maar misschien is het wel zo? :P

Dus doe dat idd, meer aanrakingen. En wat mij betreft kun je ook wel gewoon zelfverzekerd zeggen van ik vind je leuk.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199729771
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 11:43 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Punt waarop ik hier dus wat huiveriger ben mbt tot het zoenen, ik voel aan dat zij wat terughoudender daarop is. Als in: ze is erg gelovig, houdt zich ermee bezig, deels in dr werk, familiemens, groot gezin etc, om effe een beeld te schetsen. Normaal gezien had ik het wel aangepakt met eerst te zoenen of daarheen te werken, alleen bij haar ben ik er dus wat voorzichtiger mee en heb ik het idee dat ze eerst verbale communicatie waardeert. Ik wil het ook wel graag zeggen, in combinatie met een aanraking van dr hand bijvoorbeeld als ik zeg dat ik r leuk vind. Maar goed, kan ook zijn dat dit een verkeerde aanname is natuurlijk :) Nogmaals thanks: ik weet wat ik bij de derde moet doen, iig meer aanrakingen.
Dat zijn allemaal aannames he. Daar kom je alleen achter door het te proberen.

Je kan iets voorzichter zijn, maar uiteindelijk willen alle vrouwen in deze context gewoon hetzelfde: versierd worden door een man. Ga daarbij gewoon af op hoe ze reageert. Als ze geen arm om zich heen wil, doe je een stapje terug en probeer je het later nog een keer. Zo bouw je het gewoon langzaam op, daarbij rekening houdend met haar. Dan kan je eigenlijk niks fout doen.

Vraag is wel - als ze helemaal niks wil - of jij dat dan moet willen. Maar dat is een hele andere discussie en vooral aan jou :P
pi_199730267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 12:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Die religieuze wijven willen juist intens gezoend worden. Nee grapje, is geouwehoer. Maar misschien is het wel zo? :P

Dus doe dat idd, meer aanrakingen. En wat mij betreft kun je ook wel gewoon zelfverzekerd zeggen van ik vind je leuk.
LOL, zou zomaar kunnen, je hoort er weleens verschillende verhalen over :P
Thanks betreft het tweede, daar ga ik voor.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 13:15 schreef TucoRamirez het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal aannames he. Daar kom je alleen achter door het te proberen.

Je kan iets voorzichter zijn, maar uiteindelijk willen alle vrouwen in deze context gewoon hetzelfde: versierd worden door een man. Ga daarbij gewoon af op hoe ze reageert. Als ze geen arm om zich heen wil, doe je een stapje terug en probeer je het later nog een keer. Zo bouw je het gewoon langzaam op, daarbij rekening houdend met haar. Dan kan je eigenlijk niks fout doen.

Vraag is wel - als ze helemaal niks wil - of jij dat dan moet willen. Maar dat is een hele andere discussie en vooral aan jou :P
True ja, ik zal het wel peilen met die aanrakingen, in hoeverre ze er comfortabel bij is, kijken hoe dat gaat gezien er een picknick geplant staat. Bedankt voor het nuttige advies. Ik zie wel hoe het loopt, misschien moet ik er ook niet te veel bij nadenken nu :P Betreft het laatste, klopt zeker, mis ze het wellicht wel rustig aan wil doen qua opbouw, maar als ze na een tijdje niks wil, nee, geen interesse idd.
  donderdag 3 juni 2021 @ 15:45:02 #270
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199731272
Volgende week een nieuwe date. Niet zo aantrekkelijk als die van vorige week, maar wel weer een klik op de chat. Dit keer ben ik wel van plan om wat te plannen, want ik denk nog steeds dat dat de reden was dat het laatste keer dramatisch ging.
pi_199731675
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 15:45 schreef Ciclon het volgende:
Volgende week een nieuwe date. Niet zo aantrekkelijk als die van vorige week, maar wel weer een klik op de chat. Dit keer ben ik wel van plan om wat te plannen, want ik denk nog steeds dat dat de reden was dat het laatste keer dramatisch ging.
Wat dan? Wat ging er dramatisch?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 3 juni 2021 @ 20:59:29 #272
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199734696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 16:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wat dan? Wat ging er dramatisch?
Geen gesprekstof, het kwam niet los. Veel stiltes. The nightmare.
pi_199734879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 20:59 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Geen gesprekstof, het kwam niet los. Veel stiltes. The nightmare.
Ja, lastig. Wat doe je er aan? :{

Ik had dat laatst een beetje op proberen te lossen door moeilijke vragen te stellen over haarzelf, bijv "Wat zijn drie dingen die je echt nog eens in je leven wil doen" oid. dan kun jij weer nadenken over gespreksstof. Mja, dat was ook gewoon iets opgooien.

Vraag me wel af hoe je dat een beetje goed oplost of dat het altijd gedoemd te falen is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:05:31 #274
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_199737634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 21:05 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, lastig. Wat doe je er aan? :{

Ik had dat laatst een beetje op proberen te lossen door moeilijke vragen te stellen over haarzelf, bijv "Wat zijn drie dingen die je echt nog eens in je leven wil doen" oid. dan kun jij weer nadenken over gespreksstof. Mja, dat was ook gewoon iets opgooien.

Vraag me wel af hoe je dat een beetje goed oplost of dat het altijd gedoemd te falen is.
Ik heb altijd op voorhand wel een stuk of 3 vragen klaarliggen om te stellen mocht het stilvallen. Valt het daarna nog vaker stil, dan klikt het gewoon niet.

Moet ook zeggen dat het app contact van te voren er ook invloed op heeft. Soms kan je daarop lekker verder bouwen, soms heb je de meeste ‘kennismaking gespreksonderwerpen’ al besproken en val je daarmee in de herhaling. Dan is het net wel wat lastiger om gespreksstof te bedenken op een eerste ontmoeting.

[ Bericht 3% gewijzigd door warp995 op 03-06-2021 23:11:22 ]
pi_199737789
Nou mijn date van zondag die met een afwijzing eindigde begint ineens weer heel veel tegen me te praten. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 3 juni 2021 @ 23:29:05 #276
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_199737909
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
Nou mijn date van zondag die met een afwijzing eindigde begint ineens weer heel veel tegen me te praten. :')
Gewoon lekker alsnog een vervolg date voorstellen? :P
pi_199737916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:16 schreef Discombobulate het volgende:
Nou mijn date van zondag die met een afwijzing eindigde begint ineens weer heel veel tegen me te praten. :')
Hoezo verwijderd jij afwijsmeisjes niet? ~O>
FWB voorstellen. :+
pi_199737946
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:30 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Hoezo verwijderd jij afwijsmeisjes niet? ~O>
Omdat ze vriendschappelijk verder wel heel oké is. Dat heb ik ook niet vaak dus why not. 9 van de 10 wijven zijn gewoon kut en die gaan er direct dan ook uit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199737955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:29 schreef warp995 het volgende:

[..]

Gewoon lekker alsnog een vervolg date voorstellen? :P
Mwa, weet niet of ik daar zin in heb. Gewoon lekker hard to get spelen.

Misschien was die zondag ook gewoon echt een dagopname.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199737961
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:30 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

FWB voorstellen. :+
Jep.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199737972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:33 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Omdat ze vriendschappelijk verder wel heel oké is. Dat heb ik ook niet vaak dus why not. 9 van de 10 wijven zijn gewoon kut en die gaan er direct dan ook uit.
Nou ja als dat werkt voor beide prime toch.
Ooit wel eens na een groot aantal dates gedacht laten we wel vrienden blijven omdat het wel heel gezellig ook is. Ging uiteindelijk toch niet... Werd gevoelsmatig toch wat akward voor mij gevoel dus toch niet verder als vrienden.
pi_199738016
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:37 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Nou ja als dat werkt voor beide prime toch.
Ooit wel eens na een groot aantal dates gedacht laten we wel vrienden blijven omdat het wel heel gezellig ook is. Ging uiteindelijk toch niet... Werd gevoelsmatig toch wat akward voor mij gevoel dus toch niet verder als vrienden.
Ja, maar het lijkt toch wel een beetje anders als je ook constant wil videobellen enzo. Mja, doel is FWB sowieso voor mij. Misschien lukt dat wel, zou leuk zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:19:36 #283
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199739387
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juni 2021 23:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ja, maar het lijkt toch wel een beetje anders als je ook constant wil videobellen enzo. Mja, doel is FWB sowieso voor mij. Misschien lukt dat wel, zou leuk zijn.
Hoe geef je aan dat je FWB wil? Staat dat al op je dating profiel? Of werk je daar naar toe in gesprek? Ik zoek namelijk ook zoiets :p
pi_199739538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:19 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Hoe geef je aan dat je FWB wil? Staat dat al op je dating profiel? Of werk je daar naar toe in gesprek? Ik zoek namelijk ook zoiets :p
Ik heb het gewoon heel netjes gevraagd. :)

Ze moest er nog over nadenken. Dus ik ga nu gewoon daarnaartoe werken door af en toe even een flesje wijn oid met haar te drinken. En dan vraag ik een keer of ze er al over nagedacht heeft.

Gewoon vragen joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 09:37:58 #285
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199739574
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:34 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon heel netjes gevraagd. :)

Ze moest er nog over nadenken. Dus ik ga nu gewoon daarnaartoe werken door af en toe even een flesje wijn oid met haar te drinken. En dan vraag ik een keer of ze er al over nagedacht heeft.

Gewoon vragen joh.
En dan gelijk neuken. Geil hoor.

Ja ok, maar hoe heb je het precies gevraagd? "Hey heb je zin in een FWB?''
pi_199740069
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:37 schreef Ciclon het volgende:

[..]

En dan gelijk neuken. Geil hoor.

Ja ok, maar hoe heb je het precies gevraagd? "Hey heb je zin in een FWB?''
Ik DM je vanmiddag wel wat ik precies gezegd heb. Eerst even druk Nu.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 14:35:27 #287
108913 Godshand
guide4you
pi_199742993
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 09:19 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Hoe geef je aan dat je FWB wil? Staat dat al op je dating profiel? Of werk je daar naar toe in gesprek? Ik zoek namelijk ook zoiets :p
"Ik zoek nu vooral een gezellige tijd met een gezellige meid!"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 15:27:16 #288
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199743665
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 16:51 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Als ze zelf al geen werk hebben, en wel kinderen, ben ik heel benieuwd hoe haar leven eruit ziet. Tuurlijk, je kan vanwege omstandigheden geen werk hebben (ziekte, arbeidsongeschikt, etc), maar ik zou toch heel erg opletten dat het geen verkapte golddigger is, die denk dat haar bedje gespreid is omdat hij een goed lopend bedrijf heeft.
Niets fijner voor een vrouw zonder werk met kinderen. Hij is er dan niet veel (eigen onderneming dan werk je zo 70 uur per week) dus veel last van hem heb je niet. Maar wel geld en zijn middelen (auto) voor leuke dingen doen. Efteling, pretpark, aan de kust, ijsjes eten op terras van de ijssalon enz.

}) }) })
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199743816
Oké, mijn date van zondag praat weer best veel met me. En ze wist nog niet zeker of ze FWB wilde. Relatie is gewoon te grote stap, daar zijn we zondag achter gekomen. Maar ze praat ineens wel weer veel en wil ook veel videobellen.

Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak? Gewoon even normaal blijven praten en het laten rusten of moet ik direct al zeggen van "Hee, ik heb best wel zin om met je te gaan zuipen" en gewoon maar gaan en zien of het wat wordt? Assertief zijn zeg maar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 15:45:32 #290
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199743900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:38 schreef Discombobulate het volgende:
Oké, mijn date van zondag praat weer best veel met me. En ze wist nog niet zeker of ze FWB wilde. Relatie is gewoon te grote stap, daar zijn we zondag achter gekomen. Maar ze praat ineens wel weer veel en wil ook veel videobellen.

Iemand een idee hoe ik dit het beste aanpak? Gewoon even normaal blijven praten en het laten rusten of moet ik direct al zeggen van "Hee, ik heb best wel zin om met je te gaan zuipen" en gewoon maar gaan en zien of het wat wordt? Assertief zijn zeg maar.
Volgens mij ben je wel erg jong, en zij ook...
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199743940
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij ben je wel erg jong, en zij ook...
Dat maakt niet uit. En dat valt best wel mee. Beide bijna 28.

Edit: Alleen omdat ik het woordje 'zuipen' gebruik? Als ik een leeftijdsgenoot vraag om een leuke avond te hebben en wat te drinken zeg ik gewoon "Jo, zin om ff te zuipen"? Ik ken zo veel mensen van mijn leeftijd die zo tegen elkaar praten. Ik kan als ik wil ook heel volwassen gaan doen. Wat maakt het uit. Je doet het net voorkomen alsof ik 18 ben, maar dat is ook onzin.

[ Bericht 26% gewijzigd door Discombobulate op 04-06-2021 15:55:22 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 16:10:19 #292
108913 Godshand
guide4you
pi_199744138
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Volgens mij ben je wel erg jong, en zij ook...
Match made in heaven dus?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199744444
quote:
5s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:10 schreef Godshand het volgende:

[..]

Match made in heaven dus?
Als ik 40 geweest zou zijn dan was de optie FWB natuurlijk nooit ter sprake gekomen.

Of zijn er mensen van 40 hier die dat wel doen? :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199744565
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Als ik 40 geweest zou zijn dan was de optie FWB natuurlijk nooit ter sprake gekomen.

Of zijn er mensen van 40 hier die dat wel doen? :P
Ik zal het je laten weten over een x aantal jaar :P
pi_199744661
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:50 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Ik zal het je laten weten over een x aantal jaar :P
Wie zijn de oudsten hier eigenlijk? :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 17:02:40 #296
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_199744671
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 16:38 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Als ik 40 geweest zou zijn dan was de optie FWB natuurlijk nooit ter sprake gekomen.

Of zijn er mensen van 40 hier die dat wel doen? :P
Nee, na je 40ste kan dat echt niet meer ;) dan noem je het denk ik een open LAT-relatie, klinkt veel serieuzer :)


quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 15:49 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Als ik een leeftijdsgenoot vraag om een leuke avond te hebben en wat te drinken zeg ik gewoon "Jo, zin om ff te zuipen"?
Is wijnen niet het nieuwe zuipen? (dankzij Martien Meiland) Ik krijg bij zuipen inderdaad meer een goede vriend-vibe, denk dat je voor fwb toch beter een drankje voorstelt, je wilt ook niet in de friends without benefits zone belanden ;)
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_199744687
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wie zijn de oudsten hier eigenlijk? :P
Ik gok @Godshand, die klinkt iig oud en wijs. Hehe :+
pi_199744726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:01 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Wie zijn de oudsten hier eigenlijk? :P
48 hier :@
pi_199744949
35 :')
pi_199745046
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 17:02 schreef MizzezAmy het volgende:
Is wijnen niet het nieuwe zuipen? (dankzij Martien Meiland) Ik krijg bij zuipen inderdaad meer een goede vriend-vibe, denk dat je voor fwb toch beter een drankje voorstelt, je wilt ook niet in de friends without benefits zone belanden
Ja, ik bedoelde het ook niet zo letterlijk. Ik vraag het natuurlijk op een iets andere manier. :P
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199745070
Maar ff nieuw topic?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')