Ja geen idee waarom maar soms kan ik iemand in een soort “high” heel interessant vinden maar dan is het misschien meer lust ofzo.quote:Op maandag 24 mei 2021 08:40 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Moest je daar echt een nachtje overslapen? IIk oordeel niet, maar lijkt mij zo vreemd dat je dat niet gelijk kon bepalen. Dan was diegene toch sowieso niet heel interessant?
quote:Op maandag 24 mei 2021 09:32 schreef Academicus het volgende:
[..]
Wel heel nobel van je dat je een asielzoeker uit Somalië datet alleen jammer dat hij desondanks klein geschapen bleek
Dat kan ik wel begrijpen. Dat heb ik wel eens gehad op een 2e date, ik mocht bij het Rijksmuseum voorlopig niet meer naar binnen.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:30 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja geen idee waarom maar soms kan ik iemand in een soort “high” heel interessant vinden maar dan is het misschien meer lust ofzo.
Wat niet is kan nog komen haha. Maar ik denk ook van niet. Maar waarom kwam je niet erg enthousiast over dan? Niet leuk genoeg?quote:Op zondag 23 mei 2021 20:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was jij mijn date?Ik had vanmiddag ook eerste date. Was ook gezellig. Afgesproken dat er nog wel een tweede date komt, maar dat is altijd nog even afwachten. Haha, geloof niet dat ik superenthousiast over kwam, dus denk dat jij niet mijn date was
Volgens mij hint ik tijdens een date nooit naar een volgende date voor de ander een hint in die richting geeft. Anders vraag ik het liever aan het eind van een date. Zodat je bij een negatief antwoord gelijk weg kan
Haha, mijn geboortedatum is niet op de dag nauwkeurig. Maar hoe was jouw date? Voor herhaling vatbaar?quote:Op maandag 24 mei 2021 01:49 schreef Grublit het volgende:
[..]
Hahah, ik schrok ff dat jij misschien mijn date van vandaag was. Provincie in je profiel klopt, maar als je geboortedatum in je profiel klopt ook, geboortedatum niet helemaal.
Maar ik heb mijn date niet gevraagd wat ze morgen gaat doen
Dat kan in dit geval wel meespelen, maar het zit ook gewoon niet zo in mijn karakter (introvert) en opvoeding (kom uit Twente). Moet er soms nog steeds rekening mee houden dat als ik zeg niet slecht anderen dat niet interpreteren als prima (wat ik dan wel bedoelquote:Op maandag 24 mei 2021 10:41 schreef Telefono het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen haha. Maar ik denk ook van niet. Maar waarom kwam je niet erg enthousiast over dan? Niet leuk genoeg?
Uiteraard, want zo heeft hij een (ugh) 'wipje' minder.quote:Op maandag 24 mei 2021 10:31 schreef Avianflu het volgende:
[..], ik val over het algemeen niet op “blank” nee. Vind je dat lastig?
Nee, dat voel je toch aan tijdens de date?quote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?
En hoe is dat vervolg gegaan, zat er alsnog een 2e date in?
Ik ben nooit een echte zoener geweestquote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Hebben jullie het ooit meegemaakt dat je de ander wilde zoenen op eerste date maar dat het een blauwtje werd?
Wel andersomquote:Op maandag 24 mei 2021 15:41 schreef snoesje45 het volgende:
Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:25 schreef Blaatieblaat het volgende:
Buuuuh online daten is toch zo vermoeiend af en toe 😂
Dagen praten op een datingsite, nummers uitwisselen, tot laat in de avond appen en dan bloed het dood. Dat er een date ging komen was vrijwel zeker (haar initiatief).
Dan denk ik waarom stopt zo iemand veel tijd erin waar vervolgens niets meer uitkomt? Spanning? Vermaak? Aandacht?
Les voor mij niet dagen appen maar snel afspreken om te kijken of het iets is. Ben niet opzoek naar een chatbuddy 😅
Merk trouwens dat als je in de 30 bent met een eigen bedrijf je een magneet bent voor vrouwen met kinderen (die vaak geen baan hebben behalve moeder zijn)... 🤦
Waarom laat je het doodbloeden? Of deed je dat niet en was het gewoon stil van haar kant ondanks dat jullie zouden daten?quote:Op maandag 24 mei 2021 16:25 schreef Blaatieblaat het volgende:
Dagen praten op een datingsite, nummers uitwisselen, tot laat in de avond appen en dan bloed het dood. Dat er een date ging komen was vrijwel zeker (haar initiatief).
Naar instinct is dat zeg.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.
Als ze zelf al geen werk hebben, en wel kinderen, ben ik heel benieuwd hoe haar leven eruit ziet. Tuurlijk, je kan vanwege omstandigheden geen werk hebben (ziekte, arbeidsongeschikt, etc), maar ik zou toch heel erg opletten dat het geen verkapte golddigger is, die denk dat haar bedje gespreid is omdat hij een goed lopend bedrijf heeft.quote:
Ja het was stil van haar kant.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom laat je het doodbloeden? Of deed je dat niet en was het gewoon stil van haar kant ondanks dat jullie zouden daten?
Ik ben er ook echt verbaasd over.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, want dan hoeven ze geen reet uit te voeren behalve de kinderen opvoeden.
Maar als je zelf geen huisje, boompje, beestje wilt kun je toch prima gaan LATten en ook al direct aangeven dat dat is wat je zoekt.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:59 schreef Blaatieblaat het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt verbaasd over.
Ik heb zelf geen kinderen gelukkig. Maar heb voor mijzelf wel duidelijk dat ik niet iemands kinderen ga opvoeden met alle randzaken die erbij horen. Ik heb er ook de tijd niet voor. En wil mijn vrije tijd deels spenderen met een leuke partner ipv kinderen...
Maar ik ben wel beetje een laatbloeier...en de meeste vrouwen zitten toch meer in een huisje boompje beestje stemming. Of hoor je de eierstokken rammelen tijdens een date.
Schering en inslag bij alleenstaande moeders.. WW, WIA, soos, arbeidsongeschikt, afgekeurd op vanalles en nogwat; 'alles op de rit' is een begrip wat zo rekbaar is als een kringspier.quote:Op maandag 24 mei 2021 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze zelf al geen werk hebben, en wel kinderen, ben ik heel benieuwd hoe haar leven eruit ziet. Tuurlijk, je kan vanwege omstandigheden geen werk hebben (ziekte, arbeidsongeschikt, etc), maar ik zou toch heel erg opletten dat het geen verkapte golddigger is, die denk dat haar bedje gespreid is omdat hij een goed lopend bedrijf heeft.
Ik zal er eens even nadenkenquote:Op maandag 24 mei 2021 17:00 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar als je zelf geen huisje, boompje, beestje wilt kun je toch prima gaan LATten en ook al direct aangeven dat dat is wat je zoekt.
Het is wel zo fair om dit van tevoren aan te geven. En tevens te zetten in je profiel dat je de voorkeur hebt aan mensen zonder kinderen, zodat je gewoon direct naar links geswiped kunt worden.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:03 schreef Blaatieblaat het volgende:
[..]
Ik zal er eens even nadenken
Mijn ervaring met LATen is dat ze vroeg of laat toch gaan claimen.
Als je in die leeftijdscategorie date, zit je idd wellicht op het punt dat een single aan de kids wil en dat de tijd een beetje begint te dringen, of inderdaad dat je de kids erbij krijgt, dan hoef je ze iig niet zelf te makenquote:Op maandag 24 mei 2021 16:59 schreef Blaatieblaat het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt verbaasd over.
Ik heb zelf geen kinderen gelukkig. Maar heb voor mijzelf wel duidelijk dat ik niet iemands kinderen ga opvoeden met alle randzaken die erbij horen. Ik heb er ook de tijd niet voor. En wil mijn vrije tijd deels spenderen met een leuke partner ipv kinderen...
Maar ik ben wel beetje een laatbloeier...en de meeste vrouwen zitten toch meer in een huisje boompje beestje stemming. Of hoor je de eierstokken rammelen tijdens een date.
Ik dacht misschien ben ik te kortzichtig door iemand met kinderen bij voorbaat niet te daten.
Mannen ook wel enigszins hoor, maar wel veel minder. M'n vrienden zeggen al wel dat ze eventueel wel kinderen willen. Ik kijk er nu al naar uit. Lekker alleen naar de klote gaan op zaterdagavond en uitgaan zit er dan niet meer in elke week.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal een soort van geprogammeerd om kindertjes te krijgen.
Ik heb nooit echt die drang gehad, maar ik ben denk ik ook een beetje een apart gevalletje. Ik heb het wel altijd als optie gezien, maar het was gewoon nooit de right time and place in relaties.. Ik heb 3 langere relaties gehad; de eerste wilde het wel heel graag, die rammelde ook nogal, maar ik was er toen niet aan toe qua levensfase, en daar liep het stuk op.. die heeft toen een ander 'geregeld', daar 2 kids uitgetrokken en hem bij het grofvuil gezet, die was financieel fucked dusquote:Op maandag 24 mei 2021 17:14 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mannen ook wel enigszins hoor, maar wel veel minder. M'n vrienden zeggen al wel dat ze eventueel wel kinderen willen. Ik kijk er nu al naar uit. Lekker alleen naar de klote gaan op zaterdagavond en uitgaan zit er dan niet meer in elke week.![]()
Mij lijkt het echter verschrikkelijk. Als ik het doe wordt het denk ik pas rond 35-40 en dan maximaal één, want stel je hebt wel een hele lange relatie al en je vriendin wil graag kinderen. Je moet toch wat.
Mja, we zijn ook gewoon dieren natuurlijk. Ik denk graag van mezelf dat ik een ontzettend rationeel persoon ben die zijn programmering wel kan uitschakelen, maar dat kan niemand natuurlijk.
Die opvatting dat kinderen gelijk staat aan gelukkig zijn mag wat mij betreft het raam uit. Alsof dat de geaccepteerde norm is waar je aan moet voldoen. Fuck dat zeg. Ik haal mijn geluk uit andere dingen. En de mensen die dat niet snappen moeten die norm eens aan de kant leggen en niet gaan invullen voor een ander wat geluk is.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Blaatieblaat het volgende:
Ja exact!
Wat ik om mij heen zie is dat kinderen maken/krijgen gelijk staat aan gelukkig zijn.
Mijn oude vrienden spreek ik zelden want die hebben het te druk met gezin en zijn echt saaie mensen geworden.
Ik denk ook dat veel mensen niet snappen dat je ook gelukkig kunt zijn zonder kinderen of partner.
Gelukkig zijn met jezelf is mijn inziens sowieso stap 1. Maar kom genoeg mensen tegen die iemand anders nodig hebben om gelukkkg te zijn. Mijn ex wilde ook kinderen terwijl onze relatie gewoon slecht was. En voor haar was dit een "lapmiddel".
Ik wil best kinderen als ik 35+ ben met een geschikte partner hiervoor. en als je niet is, dan is het niet 😊
Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.quote:Op maandag 24 mei 2021 17:23 schreef Blaatieblaat het volgende:
Ja exact!
Wat ik om mij heen zie is dat kinderen maken/krijgen gelijk staat aan gelukkig zijn.
Mijn oude vrienden spreek ik zelden want die hebben het te druk met gezin en zijn echt saaie
Ook mensen met kinderen willen en doen die dingen nog hoor, alleen niet ieder weekend.quote:Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.
Als ik ergens voor leef zijn het wel m'n vrienden.
Begin een kinderdagverblijf of na-schoolse opvang, dan worden het je klantenquote:Op maandag 24 mei 2021 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier ben ik wel een beetje bang voor ofzo. Ik hou echt van uitgaan e.d., avondjes bier drinken met vrienden of een blowtje doen. Ben zelf 27. Maar straks als al mijn vrienden toe zijn aan kinderen, ben ik beetje bang dat ik dan heel alleen wordt. Ook omdat ik nog geen relatie heb. En ik zelf wil echt nog geen kinderen, echt niet.
Als ik ergens voor leef zijn het wel m'n vrienden.
Jaa, i know. Het ging mij meer om de combinatie van ook alleenstaand zijn. Dat is kapot eenzaam, daar ben ik wel beetje bang voor.quote:Op maandag 24 mei 2021 19:04 schreef Azula het volgende:
[..]
Ook mensen met kinderen willen en doen die dingen nog hoor, alleen niet ieder weekend.
Dan kan een huisdier een goede oplossing zijn.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Jaa, i know. Het ging mij meer om de combinatie van ook alleenstaand zijn. Dat is kapot eenzaam, daar ben ik wel beetje bang voor.
Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan een huisdier een goede oplossing zijn.
Moet je nagaan hoe ze over je denken als je als vrouw geen kinderen wil, met mij zal wel helemaal iets mis zijnquote:Op maandag 24 mei 2021 17:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt die drang gehad, maar ik ben denk ik ook een beetje een apart gevalletje.
Maar je zit niet heel je leven aan dezelfde vrienden vast, je kan ook wat gelijkgestemde vrienden zoeken. Na 35 jaar krijg je vaak wel wat meer zicht op wie er wel en geen kinderen willen. En ik heb ook wat vrienden met kinderen die af en toe een avondje weg mogen. En gescheiden vrienden, die hebben de helft van de weekenden juist veel zin om te gaan stappen! Haha dus even goed kijken bij wie de relatie niet helemaal goed zitquote:Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde.![]()
Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
Ik snap wel wat je bedoeld.quote:Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mwah, misschien voor sommigen. Ben gewoon wel heel erg op zoek naar liefde.![]()
Maar ben nu niet heel eenzaam ofzo hoor, het is gewoon dat naarmate je ouder wordt dat stukje eenzaamheid steeds meer om de hoek komt kijken.
Ik heb net 27 jaar 'gevangenschap' in relaties achter de rug, ik amuseer me de afgelopen 2 jaar op zich best, en ik ben al die tijd aan het roepen geweest dat ik werk en een vrouw zocht en dat de eerste zou winnenquote:Op maandag 24 mei 2021 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Al die dingen heb ik hoor, maar toch mist er iets in mijn leven.quote:Op maandag 24 mei 2021 22:43 schreef Blaatieblaat het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld.
Maar je moet jezelf ook ammuseren met nieuwe dingen en/of een hobby. Als je vrienden geen tijd hebben en druk met een gezin bezig zijn.
Different strokes for different folks. Maar in zo'n geval kan ik me er wat bij voorstellen natuurlijk, als je altijd weg bent.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb net 27 jaar 'gevangenschap' in relaties achter de rug, ik amuseer me de afgelopen 2 jaar op zich best, en ik ben al die tijd aan het roepen geweest dat ik werk en een vrouw zocht en dat de eerste zou winnen... Nu heb ik die baan, en eigenlijk begin ik me steeds meer af te vragen of een relatie nou wel zo geweldig is.. Als het open-lucht jachtseizoen straks weer geopend is, weet ik helemaal zo net nog niet of ik me wel ergens aan vast wil knopen eigenlijk. Ik hang dadelijk langere periodes overal en nergens in hotels, wat moet ik met een relatie
Ik denk ongeveer een jaartje verschil ipv een dagje. En mijn date is een native Limburgse.quote:Op maandag 24 mei 2021 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, mijn geboortedatum is niet op de dag nauwkeurig. Maar hoe was jouw date? Voor herhaling vatbaar?
Ja, de baan die ik zocht, vond mij, en die houdt in dat ik weer airmiles ga maken, maar het had net zo goed iets lokaals kunnen zijn, dan was er niets veranderd, maar gezien het feit dat je voor een snotneus al geditched wordt tegenwoordig, is als je realistisch kijkt, de kans dat ik een vrouw tegenkom die een vent wil die zo af en toe eens in NL is, niet zo heel bijzonder groot.quote:Op maandag 24 mei 2021 23:34 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Different strokes for different folks. Maar in zo'n geval kan ik me er wat bij voorstellen natuurlijk, als je altijd weg bent.
Het was dan weliswaar geen date maar verre weg de leukste middag die ik de afgelopen jaren heb gehad (en leuker dan elke date daarvoor toen ik nog vrijgezel was) was toen ik met de moeder van een vriendinnetje van mijn kind op pad was.quote:Op dinsdag 25 mei 2021 10:45 schreef Grublit het volgende:
En tegen alle cliches in: als ouder kun je prima op stap. Je kunt prima naar feestjes en samen met vrienden iets doen. Die verantwoordelijkheid neem je vanzelf. Kinderen komen op de eerste plek, maar dat wil niet zeggen dat je 'eigen leven voorbij is'.
Zelfs als alleenstaande (co-)ouder, geldt bovenstaande.
quote:Op maandag 24 mei 2021 23:15 schreef Faxie het volgende:
Ik wil geen kinderen. Moet ik straks nog mijn Lego en Transformers delen
Wat houdt je tegen?quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date'Lijkt me gezellig'
Want?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?"
Faxie heeft haar blijkbaar om een date gevraagd en zij antwoord met: lijkt me gezellig! Kan in feite dus nog alle kanten opquote:
Omdat Faxie normaal gesproken geen geluk heeft met datesquote:
Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt.![]()
Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
Gewoon niet de juiste mannen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo![]()
![]()
Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.
Wtf is er mis met mij
Dan zou ik het op het einde doen, wie weet kun je dan ook nog zoenen. En natuurlijk kun je vragen om een knuffel op het begin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.
Okee okee, thanks!
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon niet de juiste mannen.![]()
En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.
Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
![]()
Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
Wtf is er mis met mij
Oeiiii, herkenbaar gedragquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Herkenbaar
Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij.
Bindingsangst?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Herkenbaar
Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij.
Tja, geen idee. Zal dan wellicht aan jezelf liggen. Bindingsangst ofzo? Sowieso hebben jullie een beetje een rare psychologie. Maar dat geldt ook wel voor mannen want ik betrap me zelf ook wel op wat jij doet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bindingsangst?
Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Ontzettend vervelend type gedrag vind ik dit. Heb dit ook wel eens van een ander meegemaakt denk ik. Sorry dat ik het zeg hoor, maar dan ligt het echt aan jezelf. Doe dan in de eerste plaats gewoon niet daten of hou het bij 1 date.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.
Vertel je die gasten ook het hoe en waarom? want je weet zelf blijkbaar wel dat je dat probleempje hebt, en je kunt het benoemen, maar die kerels snappen er natuurlijk helemaal niks van als je ineens die deur dichtgooitquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.
Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.
Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu
En dan over paar weken weer zo'n verhaal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan over paar weken weer zo'n verhaal.
Dat laatste is het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.
Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Ja, moet hij wel reageren....quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd.![]()
En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt.
Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
![]()
Wtf is er mis met mij
Als het extreem benauwd kreeg, dan heb je er toch gewoon goed aan gedaan? Is niet voor niets. Je bent eerlijk gebleven naar jezelf. Lijkt me niets mis mee. Sterker nog, wat mij betreft een compliment waard.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Herkenbaar
Wtf is mis met mij.
Ik hoop het ook, en anders is het 'lesson learned' lijkt mequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, moet hij wel reageren....
Mja hij zal wel pissig zijn of gekwetst, begrijpelijk.
Maar goed, hij had zelf ook aangegeven dat hij rustig wil doen om soortgelijke redenen, ik heb mijn mond gehouden toen over mijn eigen ding.
Dus hopelijk kan hij zich inleven.
speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwequote:Op woensdag 26 mei 2021 22:18 schreef Hineni het volgende:
[..]
Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes.quote:Op woensdag 26 mei 2021 22:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwe![]()
Misschien zou ik hetzelfde wel doen als ik een knappe chick was..
'De gelegenheid maakt de (harte)dief'
Ik zal je nog eens een complimentje gevenquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
![]()
Wtf is er mis met mij
Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes.Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Ladies and gentlemen: the voice of reason!quote:Op donderdag 27 mei 2021 09:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.
Misschien dat je hierdoor uiteindelijk ook met andere ogen naar een ander type man kijkt en je daardoor, bewust of niet, ook toegankelijker bent voor dat type man.
Kwestie van mensenkennis en trial and error. Ik kan mensen zo goed lezen dat ik eigenlijk direct wel weet wat voor types het zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:
Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Er is nog hoop in deze wereld!quote:Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Je bent verwendquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
![]()
Wtf is er mis met mij
Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction. Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb
.
Je zou toch rustig doenquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction. Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb
.
Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks danquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.
Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.quote:
Als iets gemakkelijk "inwisselbaar" is, dan heeft dat structureel weinig om het lijf. Dan snap ik wel dat het naar het niveau onderkruipsel gaat.quote:Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:
[..]
Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes.Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Waarom heb je nog een bevestiging nodig? Voor jou gevoel heb je gedaan wat je moest doen. En dat is veel meer dan veel andere mensen zouden doen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:38 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks dan
Maak jezelf niet zo gekquote:Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Je hebt nogal rigoureus het contact verbroken, en dan moet ie nu meteen weer terugkomen?quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Ik stoor me een beetje aan jou.quote:Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofdquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik stoor me een beetje aan jou.![]()
Maar wat @:MissButterflyy zegt.
Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bentquote:Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofd.
Maar goed, ga het loslaten heb het zelf verziekt.
Ik ga hem sws niet meer contacten nu, dat is asociaal ik zou mijzelf blocken.
Ja nu wel. Was hij vroeg of laat toch wel achtergekomen.quote:Op donderdag 27 mei 2021 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |