abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199635239
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_199635278
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Als het extreem benauwd kreeg, dan heb je er toch gewoon goed aan gedaan? Is niet voor niets. Je bent eerlijk gebleven naar jezelf. Lijkt me niets mis mee. Sterker nog, wat mij betreft een compliment waard. ^O^
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:23:02 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199635299
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:03 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, moet hij wel reageren....
Mja hij zal wel pissig zijn of gekwetst, begrijpelijk.

Maar goed, hij had zelf ook aangegeven dat hij rustig wil doen om soortgelijke redenen, ik heb mijn mond gehouden toen over mijn eigen ding :') .

Dus hopelijk kan hij zich inleven.
Ik hoop het ook, en anders is het 'lesson learned' lijkt me ;) Stapje voor stapje kom je ergens 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 26 mei 2021 @ 22:47:06 #79
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199635620
quote:
5s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:18 schreef Hineni het volgende:

[..]

Ben je aan het compenseren? Als het allemaal zo gemakkelijk gaat is de lol er op een gegeven moment ook wel van af.
speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwe :D

Misschien zou ik hetzelfde wel doen als ik een knappe chick was.. :X

'De gelegenheid maakt de (harte)dief' :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199637574
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* Het teken dat het weer de goede kant op gaat met de wereld _O_
pi_199637935
quote:
12s.gif Op woensdag 26 mei 2021 22:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

speelgoedjes zijn het.. je mikt er eentje weg, pakt 2 nieuwe :D

Misschien zou ik hetzelfde wel doen als ik een knappe chick was.. :X

'De gelegenheid maakt de (harte)dief' :)
Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2021 @ 09:08:12 #82
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_199638043
quote:

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.

Ik zal je nog eens een complimentje geven :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199638056
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 08:56 schreef Brybry het volgende:

[..]

Wellicht compenseren maar ik behandel ze niet als speelgoedjes. _O- Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.
Misschien dat je hierdoor uiteindelijk ook met andere ogen naar een ander type man kijkt en je daardoor, bewust of niet, ook toegankelijker bent voor dat type man.
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 mei 2021 @ 09:30:39 #84
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_199638230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 09:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien dan toch bij jezelf een soort ander beeld inprenten. De klootzakken sneller afkappen, ook al lijkt het nog zo leuk: 'Nee Bry, dit is een korte hevige rush, een soort shot en high als in drug, but in the long run no good for me'.
Misschien dat je hierdoor uiteindelijk ook met andere ogen naar een ander type man kijkt en je daardoor, bewust of niet, ook toegankelijker bent voor dat type man.
Ladies and gentlemen: the voice of reason!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199638807
quote:
Wat ook wel meespeelt is dat de grootste klootzakken eerder op me durven afstappen en ik zo de leuke lieverds wat minder snel zie, dat is wel jammer.
Kwestie van mensenkennis en trial and error. Ik kan mensen zo goed lezen dat ik eigenlijk direct wel weet wat voor types het zijn. :P

Daar ben ik echt mega goed in. 9 van de 10 keer bij het juiste eind. Zag laatst weer iemand van drie jaar geleden en ze zat best wel in de problemen. Ik had zo'n verloop gelijk al de eerste dag dat ik haar zag voorspeld. :')

Maar ik ben ook nooit écht verliefd helaas. Dan moet het echt mijn type zijn dan lukt het wel dat ik helemaal verblind raak, maar dat is misschien nog maar één keer gebeurd in mijn leven. Anders blijft het gewoon helemaal bij ratio. En dat helpt ontzettend in het begin met daten om te zien wat voor vlees je in de kuip hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199641290
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 mei 2021 22:37 schreef Faxie het volgende:
Ik heb een soort van toezegging voor een date :o 'Lijkt me gezellig' :o
Er is nog hoop in deze wereld!
Met vlieger-meisje?
pi_199642215
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199642301
quote:

Je bent verwend
pi_199642315
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Still no reaction :'( . Na hoeveel tijd kan ik er vanuit gaan dat ik het compleet verpest heb :{ .
Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.
pi_199642322
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:26 schreef Avianflu het volgende:
Je zou toch rustig doen
pi_199642354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:34 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat kan heel lang duren. Wij mannen denken ook vaak zat: stik er maar in, dan ben je 3 maanden verder, jeukt het ergens en denken we als man: ach, laat ik haar een berichtje sturen, als ze reageert is het meegenomen.
Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks dan
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199642365
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:35 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Je zou toch rustig doen
Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
pi_199642594
quote:

[..]

Als iets gemakkelijk "inwisselbaar" is, dan heeft dat structureel weinig om het lijf. Dan snap ik wel dat het naar het niveau onderkruipsel gaat.

Hoe anders is het als iemand moeite blijft doen, en duurzaam exclusief is. Dan ben je blijkbaar iets waard (voor tenminste 1 iemand). Het zou je gegund zijn, maar kun je over je "valkuil" heenstappen?
pi_199642612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:38 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja, heb liever gwn een duidelijke ja/nee of alleen seks dan
Waarom heb je nog een bevestiging nodig? Voor jou gevoel heb je gedaan wat je moest doen. En dat is veel meer dan veel andere mensen zouden doen. ^O^
pi_199642995
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 14:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik doe mijn best , wil gwn antwoord. Ben zelf meer van direct antwoord, mja dat pakt niet altijd goed uit. Ga morgen een lang weekend weg dus heb ik afleiding.
Maak jezelf niet zo gek :*
  donderdag 27 mei 2021 @ 15:38:35 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_199643068
quote:

[..]

Je hebt nogal rigoureus het contact verbroken, en dan moet ie nu meteen weer terugkomen?
Ik snap wel dat hij niet met zich wil laten spelen.

Laat hem nu maar met rust. Heeft hij behoefte aan contact, laat hij wel van zich horen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199643389
quote:

[..]

Ik stoor me een beetje aan jou. :')

Maar wat @MissButterflyy zegt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199643446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:02 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Ik stoor me een beetje aan jou. :')

Maar wat @:MissButterflyy zegt.
Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofd :') .
Maar goed, ga het loslaten heb het zelf verziekt.

Ik ga hem sws niet meer contacten nu, dat is asociaal ik zou mijzelf blocken.
pi_199644521
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 16:07 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Rationeel gezien hebben jullie ook gelijk en dit zou ik ook als advies aan een vriendin geven. Maar mijn hoofd :') .
Maar goed, ga het loslaten heb het zelf verziekt.

Ik ga hem sws niet meer contacten nu, dat is asociaal ik zou mijzelf blocken.
Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bent
pi_199645093
quote:
1s.gif Op donderdag 27 mei 2021 17:27 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Weet hij een beetje wat voor een gekkie je soms bent
Ja nu wel. Was hij vroeg of laat toch wel achtergekomen.
Tot nu toe had hij alleen de leuke kant van gek impulsief gedrag gezien :s) .

Hij is zelf ook impulsief.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')