abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199622777
quote:
5s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen?
Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?" :X
Het is wat.......
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 mei 2021 @ 09:11:54 #52
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_199623017
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?" :X
Want?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_199629004
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Want?
Faxie heeft haar blijkbaar om een date gevraagd en zij antwoord met: lijkt me gezellig! Kan in feite dus nog alle kanten op :)

Maar ik duim voor je @Faxie ! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2021 16:18:37 ]
pi_199629133
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 09:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Want?
Omdat Faxie normaal gesproken geen geluk heeft met dates ;)

Maar ik hoop dat het door gaat voor hem

[ Bericht 13% gewijzigd door gooddaddy op 26-05-2021 16:32:43 ]
Het is wat.......
pi_199629838
Tijdje niet gedate door corona en focus op afstuderen/werk. Maar laatst een date gehad die erg gezellig was, 4 uur lang non stop zitten praten over onzin tot aan serieuze onderwerpen toe. Heb ik niet vaak gehad. Aan het einde van de date vroeg ze gelijk of ik nog eens wilde afspreken. Zelf merkte ik wel dat er een klik inzit. Zaterdag staat de tweede geplant.

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Als de tweede date ook goed uitpakt, kan ik dan gelijk het initiatief nemen om aan het einde een derde voor te stellen? Leek me wel leuk om eens te picknicken ofzo dan, weer net wat anders dan ‘t wandelen :)
pi_199630140
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:

Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?

Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt. :P

Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199630645
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt. :P

Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.

Okee okee, thanks! :)
pi_199630646
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo :? ;(

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.

Wtf is er mis met mij :'(
pi_199630687
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:

Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.

Gewoon niet de juiste mannen. :P

En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.

Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
pi_199630696
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef synsysterstylo het volgende:

[..]

Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.

Okee okee, thanks! :)
Dan zou ik het op het einde doen, wie weet kun je dan ook nog zoenen. En natuurlijk kun je vragen om een knuffel op het begin.
pi_199630785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Gewoon niet de juiste mannen. :P

En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.

Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
  woensdag 26 mei 2021 @ 18:07:43 #62
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199630841
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:

[..]

Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199631090
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij :? .
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199631257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Oeiiii, herkenbaar gedrag -O-

Ik ga duimen dat hij alsnog reageert op je berichtje!! O+
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:07:49 #65
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_199631679
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Herkenbaar

Bindingsangst?

Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199631736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:

[..]

Tja, geen idee. Zal dan wellicht aan jezelf liggen. Bindingsangst ofzo? Sowieso hebben jullie een beetje een rare psychologie. Maar dat geldt ook wel voor mannen want ik betrap me zelf ook wel op wat jij doet.

Als je dat niet wil moet je toch helemaal zelf de oplossing zoeken, want jij en ook een toekomstig iemand schiet daar geen hol mee op. :)

Maar misschien is het ook wel gewoon de juiste vinden. Ik ben ook extreem picky.
pi_199631740
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Bindingsangst?

Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.

Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.

Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu :')
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199631832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.

Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.

Ontzettend vervelend type gedrag vind ik dit. Heb dit ook wel eens van een ander meegemaakt denk ik. Sorry dat ik het zeg hoor, maar dan ligt het echt aan jezelf. Doe dan in de eerste plaats gewoon niet daten of hou het bij 1 date.

Edit: idd bindingsangst
  woensdag 26 mei 2021 @ 19:17:12 #69
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199631845
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.

Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu :')
Vertel je die gasten ook het hoe en waarom? want je weet zelf blijkbaar wel dat je dat probleempje hebt, en je kunt het benoemen, maar die kerels snappen er natuurlijk helemaal niks van als je ineens die deur dichtgooit -O-

Ik kan me voorstellen dat als ze weten dat je dat hebt, ze je wellicht die ruimte zouden geven als ze je echt leuk vinden.. IK zou dat doen iig.. als je dat nodig hebt, dan is dat zo toch?

Zoals het nu elke keer loopt, en dat geldt voor Bry ook denk ik, ga je half NL afdaten en afdanken/wegjagen/verdriet doen, terwijl je wellicht in the process gewoon tig goudklompies weggooit ;(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_199631976
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.

Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
pi_199632179
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:

En dan over paar weken weer zo'n verhaal. :')
pi_199632239
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

En dan over paar weken weer zo'n verhaal. :')
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
pi_199632277
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
Dat laatste is het allerbelangrijkste.
  woensdag 26 mei 2021 @ 21:41:17 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_199634503
quote:
1s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.

Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd. ;)

En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt. :)
pi_199634941
quote:
7s.gif Op woensdag 26 mei 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd. ;)

En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt. :)
Ja, moet hij wel reageren....
Mja hij zal wel pissig zijn of gekwetst, begrijpelijk.

Maar goed, hij had zelf ook aangegeven dat hij rustig wil doen om soortgelijke redenen, ik heb mijn mond gehouden toen over mijn eigen ding :') .

Dus hopelijk kan hij zich inleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')