Want?quote:Op woensdag 26 mei 2021 08:47 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Faxie niets. Maar volgens mij moet je vragen "Wat houdt haar tegen?"
Faxie heeft haar blijkbaar om een date gevraagd en zij antwoord met: lijkt me gezellig! Kan in feite dus nog alle kanten opquote:
Omdat Faxie normaal gesproken geen geluk heeft met datesquote:
Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt.quote:Op woensdag 26 mei 2021 16:58 schreef synsysterstylo het volgende:
Eerste keer gaf ik bij de ontmoeting een elleboog als groet. Is het ‘geaccepteerd’ om een knuffel voor te stellen qua gebaar voor de tweede keer? Vind dat voor daten net wel wat persoonlijker. Schoot me nog te binnen, niets groots maar vorige keer heb ik niet echt complimentjes gemaakt etc., hoor dat vaak wel als tip om te doen. Iemand een advies hoe je dat goed kan brengen?
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je een knuffel voorstellen, fuck dat corona gedoe. Maar moet je wel even op een goede manier doen en niet zo out of the blue. Misschien kun je ook wel zoenen als het zo goed klikt.![]()
Zelfde voor complimentjes, op een leuke, spontane en beetje tactische manier.
Gewoon niet de juiste mannen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo![]()
![]()
Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.
Wtf is er mis met mij
Dan zou ik het op het einde doen, wie weet kun je dan ook nog zoenen. En natuurlijk kun je vragen om een knuffel op het begin.quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Haha bedoelde meer als we elkaar zien bij de ontmoeting een knuffel, zoenen lijkt me dan wat te direct. Op het einde zou wel kunnen, ondanks ik het prima vind om het wel rustig aan te doen.
Okee okee, thanks!
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?quote:Op woensdag 26 mei 2021 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gewoon niet de juiste mannen.![]()
En mannen zijn kapot dom. En dat zeg ik als man.
Zelfde als met vrouwen, vind ze ontzettend vaak ook niks. Je moet gewoon de juiste vinden.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2021 17:52 schreef Brybry het volgende:
Oke. Ik denk dat ik het punt heb bereikt dat ik mannen gewoon haat ofzo![]()
![]()
Aan de vleet word ik voorgesteld of versierd door, objectief gezien, leuke succesvolle mannen.
En toch, vind ik het allemaal onderkruipsels.
Wtf is er mis met mij
Oeiiii, herkenbaar gedragquote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Herkenbaar
Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij.
Bindingsangst?quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:26 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Herkenbaar
Had een leuke date, alles leuk en aardig. Kreeg het extreem benauwd. Hem aan de kant geschoven, dag daarna spijt. Had alle gegevens gewist dus via social media een bericht gestuurd met excuses, geen reactie vooralsnog.
Wtf is mis met mij.
Tja, geen idee. Zal dan wellicht aan jezelf liggen. Bindingsangst ofzo? Sowieso hebben jullie een beetje een rare psychologie. Maar dat geldt ook wel voor mannen want ik betrap me zelf ook wel op wat jij doet.quote:Op woensdag 26 mei 2021 18:03 schreef Brybry het volgende:
[..]
Misschien dat dat het is . Maar hoe ga ik de juiste vinden als ik iedereen weg duw en mannen mij intimiderend vinden?
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Bindingsangst?
Zou het de volgende keer bespreken, als het je benauwd, ipv iemand meteen aan de kant te schuiven. Dan kan hij je ook beter begrijpen.
Ontzettend vervelend type gedrag vind ik dit. Heb dit ook wel eens van een ander meegemaakt denk ik. Sorry dat ik het zeg hoor, maar dan ligt het echt aan jezelf. Doe dan in de eerste plaats gewoon niet daten of hou het bij 1 date.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.
Vertel je die gasten ook het hoe en waarom? want je weet zelf blijkbaar wel dat je dat probleempje hebt, en je kunt het benoemen, maar die kerels snappen er natuurlijk helemaal niks van als je ineens die deur dichtgooitquote:Op woensdag 26 mei 2021 19:11 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja tot die conclusie was ik nu ook wel gekomen. Dacht eerst nog dat ik niet echt toe was aan een relatie maar ik denk toch bindingsangst.
Voelde mij ineens extreem benauwd en mss wel gekwetst en paniekerig door iets banaals wat hij deed.
Toen in een opwelling de boel afgekapt wat eerst als een opluchting voelde maar 24 uur daarna als een fout.
Maar goed hij reageert helemaal niet meer, zou mezelf ook niet meer te hoeven kennen nu
En dan over paar weken weer zo'n verhaal.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En dan over paar weken weer zo'n verhaal.
Dat laatste is het allerbelangrijkste.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:36 schreef Avianflu het volgende:
[..]
Ja maybe. Maar achteraf gezien bouwde het zich al langzaam op. Dus had beter eerder even ruimte kunnen pakken en eea kunnen communiceren.
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd.quote:Op woensdag 26 mei 2021 19:23 schreef Avianflu het volgende:
Tbh. Was deze ervaring eigenlijk pas het moment dat ik echt dacht oké dit ligt aan jou avianflu. Maar laten we eerlijk zijn, de mannen die ik aantrek en waar ik op val hebben hun eigen bindings problemen vaak.
Maar goed, heb dus excuses gestuurd met de mogelijkheid tot verdere uitleg. Als hij niet wil snap ik dat.
Volgende keer beter van te voren melden ipv achteraf nadat de schade al gebeurd is.
Hoop dat hij nog gaat reageren komende dagen, gisteren excuses gemaakt.
Ja, moet hij wel reageren....quote:Op woensdag 26 mei 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Begrijpelijk, je zoekt ze eigenlijk op voorhand al uit op 'makkelijk te dumpen' op die manier.. als je vooraf al weet dat diegene voor het echie gaat, krijg je het ws bij het lezen van het profiel al benauwd.![]()
En inderdaad, het is wel jezelf blootgeven, maar dat geeft meteen een heel andere draai aan de manier waarop je er beiden in gaat staan als jij er gewoon open over bent.. dan kan hij reageren, en kun jij de ruimte misschien krijgen die je nodig hebt, en hij weet dat je wel weer terugkomt en dat het effe een momentje is.. Met een beetje mazzel groei je op die manier juist naar elkaar toe, omdat je elkaar begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |